Ik flip van jou koelkast.quote:Op vrijdag 14 december 2012 02:10 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Bedankt dat je dit met ons wilden delen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 14 december 2012 02:12 schreef Hetkapitaal het volgende:
ik voelde precies hetzelfde destijds met ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest hardop lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Waarom praat je met hem, aandachttekort?quote:C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Omdat ik heel eenzaam op de bank zat te wezen en het eigenlijk best een gezellig gesprek isquote:Op vrijdag 14 december 2012 02:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom praat je met hem, aandachttekort?![]()
![]()
'Fixxen'quote:Op vrijdag 14 december 2012 02:18 schreef Cuppiecake het volgende:
[..]
Omdat ik heel eenzaam op de bank zat te wezen en het eigenlijk best een gezellig gesprek is
'Sma'tjes'
Van alle aanwezige FOK!kers kies je er een uit met overduidelijke leerachterstand.C'est la vie
Dat is stoerdoenerijquote:Op vrijdag 14 december 2012 02:29 schreef heloef het volgende:
[..]
'Fixxen'
'Sma'tjes'
Van alle aanwezige FOK!kers kies je er een uit met overduidelijke leerachterstand.![]()
![]()
'Als je hem alleen spreekt is het een hele lieve jongen'quote:
Maar een goed leven nog samen met je vriend. TS heeft zijn hand nog om op terug te vallen. Dus voel je niet schuldig.C'est la vie
Oh die hielp ja.quote:Op vrijdag 14 december 2012 02:32 schreef heloef het volgende:
[..]
'Als je hem alleen spreekt is het een hele lieve jongen'
Maar een goed leven nog samen met je vriend. TS heeft zijn hand nog om op terug te vallen. Dus voel je niet schuldig.![]()
![]()
Je voelt je toch niet echt schuldig he.quote:C'est la vie
Tuurlijk nietquote:Op vrijdag 14 december 2012 02:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Je voelt je toch niet echt schuldig he.Als ik me er schuldig over zou voelen zou ik ervan uit gaan dat die jongen mijn aandacht echt die hard nodig zou hebben. Mijn god, dat zou pas arrogantie zijn.
![]()
Wat een kutwijf zou je dan zijn, tehering.quote:Op vrijdag 14 december 2012 02:37 schreef Cuppiecake het volgende:
[..]
Tuurlijk nietAls ik me er schuldig over zou voelen zou ik ervan uit gaan dat die jongen mijn aandacht echt die hard nodig zou hebben. Mijn god, dat zou pas arrogantie zijn.
C'est la vie
Hey beetje lief doen tegen dat arme schepsel he!quote:Op vrijdag 14 december 2012 02:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat een kutwijf zou je dan zijn, tehering.![]()
als je, zoals de ts, faalt in het leven en als maagd dreigt te sterven.Dan wordt het inderdaad tijd om een zwakzinnige te neuken.nee echt niet !![]()
Samenwonen op 18 jaar? Gefeliciteerd, je hebt gecommuniceerd met een rasechte Priscilla. Dan is een autist of borderliner nog beter.![]()
Weer gaat het op FOK! mis bij het begrijpend lezen. Ik zeg niet dat ze een kutwijf is. Ik sprak in theoretische vorm.quote:Op vrijdag 14 december 2012 02:39 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Hey beetje lief doen tegen dat arme schepsel he!C'est la vie
Sorry opaquote:Op vrijdag 14 december 2012 02:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Weer gaat het op FOK! mis bij het begrijpend lezen. Ik zeg niet dat ze een kutwijf is. Ik sprak in theoretische vorm.![]()
![]()
Een chick zoeken bij een psychiatrische instellingquote:Op vrijdag 14 december 2012 02:41 schreef HighVolume het volgende:
als je, zoals de ts, faalt in het leven en als maagd dreigt te sterven.Dan wordt het inderdaad tijd om een zwakzinnige te neuken.
C'est la vie
Ik denk niet dat het ver van elkaar afligt.quote:Op vrijdag 14 december 2012 02:42 schreef Ziba het volgende:
Samenwonen op 18 jaar? Gefeliciteerd, je hebt gecommuniceerd met een rasechte Priscilla. Dan is een autist of borderliner nog beter.
Spreek uit ervaring![]()
![]()
Ik ben godverdomme 18.quote:C'est la vie
Been there, done that. Dat was mijn exquote:Op vrijdag 14 december 2012 02:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Een chick zoeken bij een psychiatrische instelling![]()
![]()
In ieder geval zijn het wel bepaalde types die zo vroeg samenwonen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 02:44 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het ver van elkaar afligt.
Spreek uit ervaring
Vaak dikkig, blond, (soms) tienermoeder en altijd mbo.![]()
Niet dik, wel blond, geen tienermoeder en hboquote:Op vrijdag 14 december 2012 02:45 schreef Ziba het volgende:
[..]
In ieder geval zijn het wel bepaalde types die zo vroeg samenwonen.
![]()
Dat is alsnog een betere plaats dan fok, hoor.quote:Op vrijdag 14 december 2012 02:44 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Been there, done that. Dat was mijn ex![]()
Ik voel me serieus slecht door jou omdat ik moest lachen maar toch is het zo'n leuk gesprek met haarquote:Op vrijdag 14 december 2012 02:45 schreef Ziba het volgende:
[..]
![]()
Mijn hemel ik heb zoveel topics voorbij zien komen van soortgelijke dingen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 02:44 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Been there, done that. Dat was mijn ex
Ik weet niet waar sommige FOK!kers hun dates vandaan halen.C'est la vie
Hbo is in principe hetzelfde. In ieder geval enigszins asociale mensen zijn het die zo vroeg samen gaan wonen. Vaak.quote:Op vrijdag 14 december 2012 02:46 schreef Cuppiecake het volgende:
[..]
Niet dik, wel blond, geen tienermoeder en hbo![]()
Jij weet snel te oordelen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 02:47 schreef Ziba het volgende:
[..]
Hbo is in principe hetzelfde. In ieder geval enigszins asociale mensen zijn het die zo vroeg samen gaan wonen. Vaak.![]()
![]()
Ik denk niet dat je de link moet leggen met FOK! en psychisch beperkte mensen. Maar van alles moet je leren toch.quote:Op vrijdag 14 december 2012 02:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn hemel ik heb zoveel topics voorbij zien komen van soortgelijke dingen.
Ik weet niet waar sommige FOK!kers hun dates vandaan halen.![]()
Ik doe mbo, ik heb geen enkele tienermoeder gezien. Het verbaast mij ook een beetje moet ik eerlijk bekennen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 02:45 schreef Ziba het volgende:
[..]
Vaak dikkig, blond, (soms) tienermoeder en altijd mbo.
C'est la vie
Die zitten allemaal thuis beetje uitkering te trekken. Ken er ook zo 1quote:Op vrijdag 14 december 2012 02:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik doe mbo, ik heb geen enkele tienermoeder gezien. Het verbaast mij ook een beetje moet ik eerlijk bekennen.
EDIT: 4 nu ik ze tel![]()
![]()
Ik heb gewoon gelijk.quote:Op vrijdag 14 december 2012 02:46 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Ik voel me serieus slecht door jou omdat ik moest lachen maar toch is het zo'n leuk gesprek met haar![]()
![]()
Jij komt dan ook zelden uit je zolderkamerquote:Op vrijdag 14 december 2012 02:50 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nog nooit een normaal persoon gezien die voor pak 'm beet 23 jaar samenwoont. Dusja.![]()
Dat zegt misschien meer over jou kring van mensen waar je je in bevind.quote:Op vrijdag 14 december 2012 02:50 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nog nooit een normaal persoon gezien die voor pak 'm beet 23 jaar samenwoont. Dusja.![]()
![]()
Ik zie geen directe link, wel een indirecte. Namelijk dat FOK! vaak fungeert als dagboek en uitlaatklep. Waardoor dat soort mensen waarschijnlijk sneller hier belanden en iets van zich afschrijven die psychische problemen hebben in welke vorm dan ook.quote:Op vrijdag 14 december 2012 02:48 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je de link moet leggen met FOK! en psychisch beperkte mensen. Maar van alles moet je leren toch.C'est la vie
Nou. En toch is 't wel zo. Misschien zijn er wel onderzoeken naar gedaan ook.quote:Op vrijdag 14 december 2012 02:50 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Jij komt dan ook zelden uit je zolderkamer![]()
![]()
Een sma fixen via FOK! is hetzelfde als de loterij winnen man.------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------![]()
Nee hoor. Dat is algemeen bekend.quote:Op vrijdag 14 december 2012 02:51 schreef Cuppiecake het volgende:
[..]
Dat zegt misschien meer over jou kring van mensen waar je je in bevind.![]()
Maar dat zal niet iin KLB zijn haha. Zelf ook wel is wat in R&P geschreven en soms voelt het best goed om ff voor jezelf alles op een rijtje te typen en meningen van anderen te horen. Niks mis mee imoquote:Op vrijdag 14 december 2012 02:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zie geen directe link, wel een indirecte. Namelijk dat FOK! vaak fungeert als dagboek en uitlaatklep. Waardoor dat soort mensen waarschijnlijk sneller hier belanden en iets van zich afschrijven die psychische problemen hebben in welke vorm dan ook.![]()
Mensen niet happen Ziba is altijd een beetje direct en nogal kortzichtig.C'est la vie
Ik heb een keer 8 euro gewonnen hoorquote:Op vrijdag 14 december 2012 02:53 schreef Equites het volgende:
Een sma fixen via FOK! is hetzelfde als de loterij winnen man.![]()
![]()
Ja ik heb het over de jackpot he, die 8 euro pak je hier op FOK ook wel.quote:Op vrijdag 14 december 2012 02:54 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Ik heb een keer 8 euro gewonnen hoor
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------![]()
Jaja. In ieder geval zie je eerder een blonde lage Samantha samenwonen op 18 jarige leeftijd dan een blonde Annefleur.quote:Op vrijdag 14 december 2012 02:53 schreef heloef het volgende:
Mensen niet happen Ziba is altijd een beetje direct en nogal kortzichtig.![]()
Nee geen KLB, het is ook prima en je kan daar goed dingen kwijt. Vandaar dat ik denk dat het een soort van aantrekkingskracht heeft op mensen met problemen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 02:53 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Maar dat zal niet iin KLB zijn haha. Zelf ook wel is wat in R&P geschreven en soms voelt het best goed om ff voor jezelf alles op een rijtje te typen en meningen van anderen te horen. Niks mis mee imoC'est la vie
Ik zie soms wel is topics waar ik ook ff achter mijn oor moet krabben ja hehe.quote:Op vrijdag 14 december 2012 02:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee geen KLB, het is ook prima en je kan daar goed dingen kwijt. Vandaar dat ik denk dat het een soort van aantrekkingskracht heeft op mensen met problemen.![]()
Ja, vind ik alsnog irrelevant want niet iedereen voldoet aan je stereotype.quote:Op vrijdag 14 december 2012 02:55 schreef Ziba het volgende:
[..]
Jaja. In ieder geval zie je eerder een blonde lage Samantha samenwonen op 18 jarige leeftijd dan een blonde Annefleur.C'est la vie
Met mijn minimum jeugdloon was dat de jackpotquote:Op vrijdag 14 december 2012 02:55 schreef Equites het volgende:
[..]
Ja ik heb het over de jackpot he, die 8 euro pak je hier op FOK ook wel.![]()
Nou en. We zitten in klb.quote:Op vrijdag 14 december 2012 02:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja, vind ik alsnog irrelevant want niet iedereen voldoet aan je stereotype.![]()
Naar mijn mening val ik dan toch meer onder de blonde Annefleur. Maarja mijn mening is misschien niet helemaal objectiefquote:Op vrijdag 14 december 2012 02:55 schreef Ziba het volgende:
[..]
Jaja. In ieder geval zie je eerder een blonde lage Samantha samenwonen op 18 jarige leeftijd dan een blonde Annefleur.![]()
![]()
Goeie ava trouwensquote:Op vrijdag 14 december 2012 02:57 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Met mijn minimum jeugdloon was dat de jackpoteen man met smaak
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------![]()
Heb je grind in je kut ofso? Altijd die zure reactiesquote:Op vrijdag 14 december 2012 02:55 schreef Ziba het volgende:
[..]
Jaja. In ieder geval zie je eerder een blonde lage Samantha samenwonen op 18 jarige leeftijd dan een blonde Annefleur.![]()
![]()
Ja het is KLB neemt niet weg dat ik gelijk heb.quote:C'est la vie
Ja, anders is mijn leven ook zo saai etc. Zou niet zonder kunnenquote:Op vrijdag 14 december 2012 02:58 schreef Equites het volgende:
[..]
Goeie ava trouwenseen man met smaak
![]()
![]()
Zozo. Hoi Annefleur! En je vriendje heet Roderick?quote:Op vrijdag 14 december 2012 02:58 schreef Cuppiecake het volgende:
[..]
Naar mijn mening val ik dan toch meer onder de blonde Annefleur. Maarja mijn mening is misschien niet helemaal objectief![]()
Maar je moet me toch even uitleggen waarom je zo zuur reageert. Daar moet iets achter zitten.quote:Op vrijdag 14 december 2012 03:01 schreef Ziba het volgende:
[..]
Zozo. Hoi Annefleur! En je vriendje heet Roderick?![]()
Vriend wil vrouw worden, ik ben verkracht, ik heb de beste vriendin van mijn vrouw bezwangerd etc. zoveel ongelooflijke topics .quote:Op vrijdag 14 december 2012 02:57 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Ik zie soms wel is topics waar ik ook ff achter mijn oor moet krabben ja hehe.
C'est la vie
Mijn vriendin haat alles aan EDM, ik ben er juist daardoor nog meer van gaan houdenquote:Op vrijdag 14 december 2012 03:00 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Ja, anders is mijn leven ook zo saai etc. Zou niet zonder kunnen
Wees nou eens een keertje aardig tegen je mede-autisten joh.quote:Op vrijdag 14 december 2012 03:01 schreef Ziba het volgende:
[..]
Zozo. Hoi Annefleur! En je vriendje heet Roderick?
Ik kom niet vaak in KLB hoewel ik me het afgelopen half uur wel kapot heb zitten lachen.
Maar pest dat arme kind niet steeds joh, kies Heloef, Die kan het hebben![]()
Ik hoefde hem gelukkig niet te maken.quote:Op vrijdag 14 december 2012 02:58 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Heb je grind in je kut ofso? Altijd die zure reacties
C'est la vie
Helemaal niet zuur.quote:Op vrijdag 14 december 2012 03:02 schreef Cuppiecake het volgende:
[..]
Maar je moet me toch even uitleggen waarom je zo zuur reageert. Daar moet iets achter zitten.![]()
Moet je alleen maar blij mee zijn. Had een ex die elk feest meeging en al die doorgespacede gasten steeds erachter aan lopen en zitten kwijlen. Wordt je niet goed van, geloof mequote:Op vrijdag 14 december 2012 03:02 schreef Equites het volgende:
[..]
Mijn vriendin haat alles aan EDM, ik ben er juist daardoor nog meer van gaan houden![]()
![]()
Ik ben verkracht kan ik me dan nog wel in vinden (om het eff van je af te schrijven danquote:Op vrijdag 14 december 2012 03:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Vriend wil vrouw worden, ik ben verkracht, ik heb de beste vriendin van mijn vrouw bezwangerd etc. zoveel ongelooflijke topics .) Maar zoals die 6 jaar relatie en geen vertrouwen was even een wtf momentje
![]()
Ik snap die topics nooit. Wat die mensen elkaar aan doen..(als het echt is). Je hebt toch ooit van elkaar gehouden.. dat vergeet je toch niet zomaar?quote:Op vrijdag 14 december 2012 03:05 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Ik ben verkracht kan ik me dan nog wel in vinden (om het eff van je af te schrijven dan) Maar zoals die 6 jaar relatie en geen vertrouwen was even een wtf momentje
Edit: dat was te diep voor de klb he? xD![]()
Ik ben net zo oud als haar, je doet net alsof 35 ben.quote:Op vrijdag 14 december 2012 03:03 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Wees nou eens een keertje aardig tegen je mede-autisten joh.
Ik kom niet vaak in KLB hoewel ik me het afgelopen half uur wel kapot heb zitten lachen.
Maar pest dat arme kind niet steeds joh, kies Heloef, Die kan het hebbenC'est la vie
Die heb ik nooit gezien, link?quote:Op vrijdag 14 december 2012 03:05 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Ik ben verkracht kan ik me dan nog wel in vinden (om het eff van je af te schrijven dan) Maar zoals die 6 jaar relatie en geen vertrouwen was even een wtf momentje
C'est la vie
Omdat je met dit soort hebt gepraat hebt zeker:quote:Op vrijdag 14 december 2012 03:03 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Wees nou eens een keertje aardig tegen je mede-autisten joh.
Maar pest dat arme kind niet steeds joh, kies Heloef, Die kan het hebben![]()
![]()
Staat ergens boven aan bij R&P. Vrouw zegt dat ze ergens heen gaat, komt niet meer terug, vrouw hoort stemmen in haar hoofd en denkt dat het man is, man krijgt op zn flikker, vrouw komt niet terug.quote:![]()
![]()
Je klinkt als een KLB veteraan,quote:Op vrijdag 14 december 2012 03:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben net zo oud als haar, je doet net alsof IK 35 ben.![]()
Is het de bedoeling dat ik alleen maar cijfers zie?quote:Op vrijdag 14 december 2012 03:07 schreef Ziba het volgende:
[..]
Omdat je met dit soort hebt gepraat hebt zeker:
[ afbeelding ]
Edit: Oh nu zie ik wel een plaatje.![]()
Ik zit op tel. Weet niet echt hoe 't moet, dusja.quote:Op vrijdag 14 december 2012 03:12 schreef Cuppiecake het volgende:
[..]
Is het de bedoeling dat ik alleen maar cijfers zie?
Edit: Oh nu zie ik wel een plaatje.![]()
Wat een maf verhaal zeg, hij is nog mild vind ik. Je vertrekt terwijl ik slaap met mijn kinderen en laat uren niet van je horen? Wat een kutwijf meer kan ik er niet van maken.quote:Op vrijdag 14 december 2012 03:07 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Staat ergens boven aan bij R&P. Vrouw zegt dat ze ergens heen gaat, komt niet meer terug, vrouw hoort stemmen in haar hoofd en denkt dat het man is, man krijgt op zn flikker, vrouw komt niet terug.C'est la vie
Er gebeuren heel wat vreemde dingen in de wereld, echt. Kut op fok is wel dat er vaak 'troll' wordt geschreeuwd, vind ik.quote:Op vrijdag 14 december 2012 03:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat een maf verhaal zeg, hij is nog mild vind ik. Je vertrekt terwijl ik slaap met mijn kinderen en laat uren niet van je horen? Wat een kutwijf meer kan ik er niet van maken.![]()
Echt zo'n type die je piemel afhakt omdat ze denkt dat je vreemd gaat.quote:Op vrijdag 14 december 2012 03:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat een maf verhaal zeg, hij is nog mild vind ik. Je vertrekt terwijl ik slaap met mijn kinderen en laat uren niet van je horen? Wat een kutwijf meer kan ik er niet van maken.![]()
Ik ruik een vleugje borderline met een opscheplepeltje schizofreniequote:Op vrijdag 14 december 2012 03:13 schreef heloef het volgende:
[..]
waarom geen pics of fobo wat is deze eggggt kuttopic dit zegschreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?![]()
Waar zouden foto's van geplaatst moeten worden?quote:Op vrijdag 14 december 2012 03:16 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
waarom geen pics of fobo wat is deze eggggt kuttopic dit zeg![]()
![]()
Jou.quote:Op vrijdag 14 december 2012 03:16 schreef Cuppiecake het volgende:
[..]
Waar zouden foto's van geplaatst moeten worden?![]()
van die ene sletje waar deez topic over gaatquote:Op vrijdag 14 december 2012 03:16 schreef Cuppiecake het volgende:
[..]
Waar zouden foto's van geplaatst moeten worden?schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
of andere fokksters mag ook ik ben geen moeilijke jongen deze ahmed goed in omgang met menseschreef Siniti het volgende
Danku.quote:Op vrijdag 14 december 2012 03:17 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
van die ene sletje waar deez topic over gaat![]()
Ik sluit mij hier bij aan.quote:Op vrijdag 14 december 2012 03:17 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
of andere fokksters mag ook ik ben geen moeilijke jongen deze ahmed goed in omgang met mense![]()
Nee joh. Kun je bewijzen of je echt Priscilla bent of niet.quote:Op vrijdag 14 december 2012 03:17 schreef Cuppiecake het volgende:
[..]
En dan aandachtsgeil genoemd worden zeker. Ik kijk wel uit![]()
Ik heb niet zo'n bewijsdrang helaas.quote:Op vrijdag 14 december 2012 03:18 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nee joh. Kun je bewijzen of je echt Priscilla bent of niet.![]()
Ik heb ongeveer 10 minuten door gebracht op jou FOBO maar het voelde als 10 secondequote:Op vrijdag 14 december 2012 03:17 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
of andere fokksters mag ook ik ben geen moeilijke jongen deze ahmed goed in omgang met mense![]()
![]()
Geen pics van Annefleur dus?!quote:Op vrijdag 14 december 2012 03:19 schreef Cuppiecake het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n bewijsdrang helaas.![]()
boks mattie jij snap deze heb jij geen dushi of zus ofso andes volgnsmij wortd dit egt niks mt hunquote:schreef Siniti het volgende
?quote:Op vrijdag 14 december 2012 03:19 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Ik heb ongeveer 10 minuten door gebracht op jou FOBO maar het voelde als 10 seconde
schreef Siniti het volgende
Val je op halfbloedjes? Kan wel fixe 100 euro per uur.quote:Op vrijdag 14 december 2012 03:20 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
boks mattie jij snap deze heb jij geen dushi of zus ofso andes volgnsmij wortd dit egt niks mt hun![]()
tog nie anti heb egt kaolo haat aan die man welke halfbloedje heb ju t overquote:Op vrijdag 14 december 2012 03:21 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Val je op halfbloedjes? Kan wel fixe 100 euro per uur.schreef Siniti het volgende
quote:Op vrijdag 14 december 2012 03:21 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Ik vond de plaatjes wel leuk![]()
ik kijk ook elke avond nog even voor ik ga slapen hahah , je weet wat ik bedoel tog
Indoquote:Op vrijdag 14 december 2012 03:22 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
tog nie anti heb egt kaolo haat aan die man welke halfbloedje heb ju t over![]()
mja die heb toch netsteldrang mang mot je mooi nie intrappenOp zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
pica ¿quote:schreef Siniti het volgende
Ja zonde, deze man zit gewoon op de rand van een inzinking.quote:Op vrijdag 14 december 2012 03:15 schreef Ziba het volgende:
[..]
Er gebeuren heel wat vreemde dingen in de wereld, echt. Kut op fok is wel dat er vaak 'troll' wordt geschreeuwd, vind ik.C'est la vie
Hmm, nee daar ben ik te resistent voor geworden. Ik hou het bij eporner voor de eckte bazen. 1080p en dan op een beamertjequote:Op vrijdag 14 december 2012 03:22 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]![]()
ik kijk ook elke avond nog even voor ik ga slapen hahah , je weet wat ik bedoel tog![]()
![]()
Ja dat dus.quote:Op vrijdag 14 december 2012 03:15 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Echt zo'n type die je piemel afhakt omdat ze denkt dat je vreemd gaat.
C'est la vie
Of het is een troll, of hij realiseert het zich nog niet helemaal. Ik zou iig gek wordenquote:Op vrijdag 14 december 2012 03:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja zonde, deze man zit gewoon op de rand van een inzinking.![]()
![]()
Ik denk het niet, het is dan wel een fantastische troll trouwens.quote:Op vrijdag 14 december 2012 03:25 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Of het is een troll, of hij realiseert het zich nog niet helemaal. Ik zou iig gek wordenC'est la vie
hahah eigelijk zou je dan gwn beamertje naar buiten moeten shinen als dt kanquote:Op vrijdag 14 december 2012 03:24 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Hmm, nee daar ben ik te resistent voor geworden. Ik hou het bij eporner voor de eckte bazen. 1080p en dan op een beamertjehele buurt meegenieten ala batman stijl
wrm niet mattiequote:
Dat zou idd wel baas zijn, of op het stadhuisquote:Op vrijdag 14 december 2012 03:26 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
hahah eigelijk zou je dan gwn beamertje naar buiten moeten shinen als dt kanhele buurt meegenieten ala batman stijl
[..]
wrm niet mattie![]()
Hihi, is vast wel ecjt. Heb dat ook wel met mensen uit R&P bij sommige heeeeeele rare/enge mensen die hier best lang posten; is dat nou serieus zo ernstig of een heeeeele lange troll!quote:Op vrijdag 14 december 2012 03:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik denk het niet, het is dan wel een fantastische troll trouwens.![]()
![]()
Moet beetje voor mezelf houden toch privécollectiequote:Op vrijdag 14 december 2012 03:26 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
hahah eigelijk zou je dan gwn beamertje naar buiten moeten shinen als dt kanhele buurt meegenieten ala batman stijl
[..]
wrm niet mattie![]()
gayporno op de vaticaan projecterenquote:Op vrijdag 14 december 2012 03:28 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Dat zou idd wel baas zijn, of op het stadhuis
dmquote:Op vrijdag 14 december 2012 03:29 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Moet beetje voor mezelf houden toch privécollectie
Nee daar wil ik mijn eigen amateurfilmpjes laten zienquote:Op vrijdag 14 december 2012 03:29 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
gayporno op de vaticaan projecteren
Kleine jongetjes enzo jwt![]()
Ik ga stuk om je sigquote:Op vrijdag 14 december 2012 03:30 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Nee daar wil ik mijn eigen amateurfilmpjes laten zien
Kleine jongetjes enzo jwt![]()
ja dan krijg je helemaal natte bende daaroquote:Op vrijdag 14 december 2012 03:30 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Nee daar wil ik mijn eigen amateurfilmpjes laten zien
Kleine jongetjes enzo jwten vinden ze niet erg
quote:![]()
nou je t zegt ja
Ik moet me toch een keer bij een subcultuur aansluiten.quote:Op vrijdag 14 december 2012 03:33 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ja dan krijg je helemaal natte bende daaroen vinden ze niet erg
[..]![]()
nou je t zegt ja
Aangezien ik al ervaring heb lijkt me dat de beste optie
Haha en thanks![]()
![]()
En jij behoort nu tot 1 van de cellenquote:Op vrijdag 14 december 2012 03:35 schreef Nikmans het volgende:
Dit soort topics zijn serieus de grootste kanker die op FOK! te vinden is![]()
![]()
je hebt ervaring mte kleine jongetjes neukenquote:Op vrijdag 14 december 2012 03:35 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Ik moet me toch een keer bij een subcultuur aansluiten.
Aangezien ik al ervaring heb lijkt me dat de beste optie
Haha en thanks?
3 jaar minimaal. Als dat genoeg is.quote:Op vrijdag 14 december 2012 03:38 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
je hebt ervaring mte kleine jongetjes neuken?
Laat er nou net zo'n Alberto Stegemans meelezen die naar aanleiding van dit topic een zoekactie op me start![]()
![]()
mooi als jij wegbent gaat weer gelijk omhoogquote:hahah ik durf niet te zeggen man maar ik heb dt mt meisjesquote:Op vrijdag 14 december 2012 03:40 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
3 jaar minimaal. Als dat genoeg is.
Laat er nou net zo'n Alberto Stegemans meelezen die naar aanleiding van dit topic een zoekactie op me startal waren ze al wel 14 (sommige)
Ik hoop serieus dat je het niet meent, alhoewel ik aardig vaak bij jou moet twijfelenquote:Op vrijdag 14 december 2012 03:42 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
mooi als jij wegbent gaat weer gelijk omhoog
[..]
hahah ik durf niet te zeggen man maar ik heb dt mt meisjesal waren ze al wel 14 (sommige)
![]()
![]()
hoezo ?14 is normale leeftijd hoor zijn sekondeire geslachtsorganen al aan groeien en die shit dus gwoon gezond en is ook bewezen op die leeftijd zijn meisjes mooistquote:Op vrijdag 14 december 2012 03:43 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Ik hoop serieus dat je het niet meent, alhoewel ik aardig vaak bij jou moet twijfelen
zoals ik ook in andere topic zei hebben ze dan nog niet van die stalpoten als die studentes
De enige Fokkers die hier echt zijn zijn Stevenmac en So_Surreal_Baby.quote:Op vrijdag 14 december 2012 03:43 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Ik hoop serieus dat je het niet meent, alhoewel ik aardig vaak bij jou moet twijfelen------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------![]()
14 is een normale leeftijd?quote:Op vrijdag 14 december 2012 03:45 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
hoezo ?14 is normale leeftijd hoor zijn sekondeire geslachtsorganen al aan groeien en die shit dus gwoon gezond en is ook bewezen op die leeftijd zijn meisjes mooist
zoals ik ook in andere topic zei hebben ze dan nog niet van die stalpoten als die studentesOok al vind je het idee geil als volwassen boyo, je moet er toch niet aan denken een 14 jarige het hof te maken
.
Fuck off man.------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------![]()
Smerig he al die uitgezakte studentes, gadverdamme man zet wat squats ofso vieze trolquote:Op vrijdag 14 december 2012 03:45 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
hoezo ?14 is normale leeftijd hoor zijn sekondeire geslachtsorganen al aan groeien en die shit dus gwoon gezond en is ook bewezen op die leeftijd zijn meisjes mooist
zoals ik ook in andere topic zei hebben ze dan nog niet van die stalpoten als die studentes![]()
Voor meisjes net het randjequote:Op vrijdag 14 december 2012 03:45 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
zoals ik ook in andere topic zei hebben ze dan nog niet van die stalpoten als die studentes
Voor jongetjes net iets te oud voor mijn doen.
Ik heb liever dat ze net 5 minuten in de coiffeuse liggen en dat ik dan ff mijn anaconda des liefdes naar binnen laat glijden. Hmmmm![]()
Waar ligt de grens?quote:Op vrijdag 14 december 2012 03:47 schreef Equites het volgende:
[..]
14 is een normale leeftijd?Ook al vind je het idee geil als volwassen boyo, je moet er toch niet aan denken een 14 jarige het hof te maken
.
Fuck off man.![]()
Je vergeet mijquote:Op vrijdag 14 december 2012 03:46 schreef Equites het volgende:
[..]
De enige Fokkers die hier echt zijn zijn Stevenmac en So_Surreal_Baby.![]()
.....quote:Op vrijdag 14 december 2012 03:48 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Voor meisjes net het randje
Voor jongetjes net iets te oud voor mijn doen.
Ik heb liever dat ze net 5 minuten in de coiffeuse liggen en dat ik dan ff mijn anaconda des liefdes naar binnen laat glijden. Hmmmm
17 a 18.quote:------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------![]()
is serieus wetenschaplijk onderzoek geweest hoorquote:Op vrijdag 14 december 2012 03:47 schreef Equites het volgende:
[..]
14 is een normale leeftijd?Ook al vind je het idee geil als volwassen boyo, je moet er toch niet aan denken een 14 jarige het hof te maken
.
Fuck off man.
en ik maak niemand t hof zij kome naar mij toe togvaak genoeg in stad met maties en komen hun groot doen
nou als ze zo groot kunnen doen zal ik ze ook groot geven
Jij ook idd, met zo'n avatar kan je alleen maar echt zijnquote:
trouwens wel gelijk als die koeien zouden squatte scheelt al de helftquote:Op vrijdag 14 december 2012 03:47 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Smerig he al die uitgezakte studentes, gadverdamme man zet wat squats ofso vieze trol
Ja ik begrijp best dat er vanuit wetenschappelijk onderzoek wat feiten komen, waardoor mannen zich aangetrokken voelen tot "jongere" meisjes. Maar 14 is gewoon te jong. Dat moet je als volwassen man niet willen, al dat gezeik aan je hoofd.quote:Op vrijdag 14 december 2012 03:49 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
is serieus wetenschaplijk onderzoek geweest hoor
en ik maak niemand t hof zij kome naar mij toe togvaak genoeg in stad met maties en komen hun groot doen
nou als ze zo groot kunnen doen zal ik ze ook groot geven------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------![]()
mm meisjes zijn meestal wel vroeg volwassen.. helemaal tegnwoordigquote:Op vrijdag 14 december 2012 03:50 schreef Equites het volgende:
[..]
Ja ik begrijp best dat er vanuit wetenschappelijk onderzoek wat feiten komen, waardoor mannen zich aangetrokken voelen tot "jongere" meisjes. Maar 14 is gewoon te jong. Dat moet je als volwassen man niet willen, al dat gezeik aan je hoofd.schreef Siniti het volgende
Allemaal zo oud joh.. Geen maagdenvlies meer, tegen stribbelen mits er ghb binnen hand bereik ligt.
Nee niks voor mij![]()
wie is 16 wie is 19 toen ik 16 was ging ik met chimeiz vn 20 hahah dus kan nog beter mattiequote:schreef Siniti het volgende
Ik 19, maar zo'n gewillige van 16 is wel geil enso weet je, maarja ze is zo jong, zo onschuldig nog snap je haha.quote:Op vrijdag 14 december 2012 03:52 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
wie is 16 wie is 19 toen ik 16 was ging ik met chimeiz vn 20 hahah dus kan nog beter mattie![]()
Nah ik ben 25.quote:------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------![]()
Ons betamannetjequote:Op vrijdag 14 december 2012 03:53 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Ik 19, maar zo'n gewillige van 16 is wel geil enso weet je, maarja ze is zo jong, zo onschuldig nog snap je haha.![]()
![]()
hahah jaa maar tegenwoordig zijn ook van 16 bij die al 20 pikken hebben gehad laat je niet gek maken zou ogen open houden als ik jou wasquote:Op vrijdag 14 december 2012 03:53 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Ik 19, maar zo'n gewillige van 16 is wel geil enso weet je, maarja ze is zo jong, zo onschuldig nog snap je haha.schreef Siniti het volgende
Ja dat sowieso, had laatst eentje van 18, kanker labiel die was dr na 1x wel weer klaar meequote:Op vrijdag 14 december 2012 03:55 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
hahah jaa maar tegenwoordig zijn ook van 16 bij die al 20 pikken hebben gehad laat je niet gek maken zou ogen open houden als ik jou was![]()
die gekke moet je mee oppasse vand e week ook zon smatje gaat ze claimen alles op fb togquote:Op vrijdag 14 december 2012 03:55 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Ja dat sowieso, had laatst eentje van 18, kanker labiel die was dr na 1x wel weer klaar meegelukkig krijg ik fb gelijk op mn bb anders was echt faya geweest man gelijk op dr plaats gezet
We zitten hier steeds te praten over kleine kinderen die misbruikt worden maar het schiet me net te binnen dat mijn ex van haar 5e tot haar 14e is misbruikt wat ik best wel sneu vond
Maar ze was daardoor wel zo labiel als de pest.
Kanker hoer![]()
![]()
Pics?quote:Op vrijdag 14 december 2012 03:58 schreef SilentHunterNL het volgende:
We zitten hier steeds te praten over kleine kinderen die misbruikt worden maar het schiet me net te binnen dat mijn ex van haar 5e tot haar 14e is misbruikt wat ik best wel sneu vond
Kanker hoer![]()
Heb nieuwe telefoon dus alle foto's weg en ze heeft me geblokt op FBquote:
Heb nog wel een leuk filmpje op mijn pc![]()
![]()
Ha je trollt misschien wel nu maar die gekken zitten er sowieso tussen, altijd oppassen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 03:57 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
die gekke moet je mee oppasse vand e week ook zon smatje gaat ze claimen alles op fb toggelukkig krijg ik fb gelijk op mn bb anders was echt faya geweest man gelijk op dr plaats gezet
![]()
Ik zie nu trouwens pas dat jij de TS bent van dit topicquote:Op vrijdag 14 december 2012 03:59 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Heb nieuwe telefoon dus alle foto's weg en ze heeft me geblokt op FB
Heb nog wel een leuk filmpje op mijn pc![]()
Hele ding is verkankerd door offtopic gelul
![]()
hier bewijs dat 14 goede leeftijd is als toen gestopt is dus ben geen pedoquote:Op vrijdag 14 december 2012 03:58 schreef SilentHunterNL het volgende:
Kanker hoerheozo oppassen ? hb gewoon gelijk togquote:Op vrijdag 14 december 2012 03:59 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Ha je trollt misschien wel nu maar die gekken zitten er sowieso tussen, altijd oppassen.schreef Siniti het volgende
Waar blijft dat filmpje!!!quote:Op vrijdag 14 december 2012 03:59 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Heb nieuwe telefoon dus alle foto's weg en ze heeft me geblokt op FB
Heb nog wel een leuk filmpje op mijn pc------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------![]()
Ik geef je toch ook gelijk, niet zo moeilijk het is 4 uur manquote:Op vrijdag 14 december 2012 04:02 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
hier bewijs dat 14 goede leeftijd is als toen gestopt is dus ben geen pedo
[..]
heozo oppassen ? hb gewoon gelijk tog![]()
Een normale jongen heeft helemaal geen zin meer in een 14 jarige toch.quote:Op vrijdag 14 december 2012 04:03 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Ik geef je toch ook gelijk, niet zo moeilijk het is 4 uur man------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------![]()
srry man snapte gwoon niks van je reaktiequote:Op vrijdag 14 december 2012 04:03 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Ik geef je toch ook gelijk, niet zo moeilijk het is 4 uur man
Nee sorry matties,
Geen filmpjes of foto's. Hoewel het soms wel heeft gekriebeld
Maar ze had dus: Borderline, schizofrenie, adhd, add, en nog een berg jeugdtraumas
Dus je kan je wel voorstellen wat voor labiel kanker wijf dat was.
Nu heeft ze met de broer van haar ex, die ex probeerde haar btw achter de ramen te zetten en pompte haar vol met drugs. En ik maar voor haar opkomen
Life is so unfair
Gimmeh bro hug /nohommo only buffalo![]()
je kan jezelf wel 100x vertellen hoop voor je dat je er dan in gelooftquote:Op vrijdag 14 december 2012 04:05 schreef Equites het volgende:
[..]
Een normale jongen heeft helemaal geen zin meer in een 14 jarige toch.schreef Siniti het volgende
Nee natuurlijk nietquote:Op vrijdag 14 december 2012 04:05 schreef Equites het volgende:
[..]
Een normale jongen heeft helemaal geen zin meer in een 14 jarige toch.![]()
maakt niet uit ouwe kan gebeuren iedereen maakt foutenquote:Op vrijdag 14 december 2012 04:05 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
srry man snapte gwoon niks van je reaktie![]()
en tog die bevestiging zoeken ahah weetje ik ben tenminste gwn eerlijkquote:
Over wie heb je het?quote:Op vrijdag 14 december 2012 04:12 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
en tog die bevestiging zoeken ahah weetje ik ben tenminste gwn eerlijk![]()
quote:.quote:Op vrijdag 14 december 2012 04:05 schreef Equites het volgende:
[..]
Een normale jongen heeft helemaal geen zin meer in een 14 jarige[quote]Op vrijdag 14 december 2012 04:06 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet
[/quote]schreef Siniti het volgende
Oh jij heb me ex ook al gehad dusquote:Op vrijdag 14 december 2012 03:55 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Ja dat sowieso, had laatst eentje van 18, kanker labiel die was dr na 1x wel weer klaar mee![]()
quote:quote:Op vrijdag 14 december 2012 04:05 schreef Equites het volgende:
[..]
Een normale jongen heeft helemaal geen zin meer in een 14 jarige toch.quote:schreef Siniti het volgende
Die van 18 niet, maar een andere past wel in die beschrijving, klopt voor 90%quote:Op vrijdag 14 december 2012 04:18 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Oh jij heb me ex ook al gehad dus![]()
ging iets foutquote:Op vrijdag 14 december 2012 04:20 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Oh zo godverdomme ik zit scheel te kijken ook
Mwah naam lijkt me niet zo slim, maar ze was half indisch, 1m65 ongeveer bruin haar bruine ogen, komt het je bekend voor?quote:![]()
Komt wel eng dichtbij jaquote:Op vrijdag 14 december 2012 04:22 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Mwah naam lijkt me niet zo slim, maar ze was half indisch, 1m65 ongeveer bruin haar bruine ogen, komt het je bekend voor?
Alleen ze was donkerblond![]()
![]()
bruin haar en donkerblond is vaak dezeflde, heel veel discussie daarover gehad of iets donkerblond was of bruinquote:Op vrijdag 14 december 2012 04:24 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Komt wel eng dichtbij ja
Alleen ze was donkerblondschreef Siniti het volgende
In dat geval was het dezelfde jaquote:Op vrijdag 14 december 2012 04:25 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
bruin haar en donkerblond is vaak dezeflde, heel veel discussie daarover gehad of iets donkerblond was of bruin![]()
![]()
misgien weet silerhunter welke raam ze nu staat ?quote:Op vrijdag 14 december 2012 04:26 schreef Cole_World het volgende:
Enige waar ik wel van baal is dat ik haar niet meer dagelijks kan pakken, shit wat was zij lekkerschreef Siniti het volgende
Mwa ik vond haar lijf toch best tegenvallen toen alles uitwas. En ze heeft een keertje mijn toompje gescheurd. Haar woord: kut te krap (wat niet kan door al die lullen die er in zijn geweest) Mijn woord: Mijn lul is te dik en zij verdiende die nietquote:Op vrijdag 14 december 2012 04:26 schreef Cole_World het volgende:
Enige waar ik wel van baal is dat ik haar niet meer dagelijks kan pakken, shit wat was zij lekker
geen troll of sarcasme.. srsly![]()
![]()
Squirtte ze? Dan is het dezelfdequote:Op vrijdag 14 december 2012 04:29 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Mwa ik vond haar lijf toch best tegenvallen toen alles uitwas. En ze heeft een keertje mijn toompje gescheurd. Haar woord: kut te krap (wat niet kan door al die lullen die er in zijn geweest) Mijn woord: Mijn lul is te dik en zij verdiende die niet
geen troll of sarcasme.. srsly![]()
Dat deed ze ja, maar naar haar zeggen was ik de eerste die het gelukt was om haar te laten klaarkomenquote:Op vrijdag 14 december 2012 04:30 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Squirtte ze? Dan is het dezelfde![]()
Sowieso niet dezelfde denk ik mijne was nog maagd en had geen ervaring verder. Geloofde je dat ook?quote:Op vrijdag 14 december 2012 04:31 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Dat deed ze ja, maar naar haar zeggen was ik de eerste die het gelukt was om haar te laten klaarkomen![]()
waar woond t sletje die hier onderwerp is ? dat zou denk ik eerder wat zeggen dan aan elkaar vragen of ze ook ass to mouth doetschreef Siniti het volgende
Zolang ik haar vol mocht spuiten geloofde ik allesquote:Op vrijdag 14 december 2012 04:32 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Sowieso niet dezelfde denk ik mijne was nog maagd en had geen ervaring verder. Geloofde je dat ook?![]()
Ooit is een vaag filmpje gezien vaan een chick die aan de aars van een gast ging likken en die liet ff lekker een ruft. Heb nog nooit iemand zo boos zien wordenquote:Op vrijdag 14 december 2012 04:33 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
waar woond t sletje die hier onderwerp is ? dat zou denk ik eerder wat zeggen dan aan elkaar vragen of ze ook ass to mouth doet![]()
![]()
Beetje privacy, als ik dat zeg dan weten bekende van mij gelijk wie ik ben als ze dit allemaal lezen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 04:33 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
waar woond t sletje die hier onderwerp is ? dat zou denk ik eerder wat zeggen dan aan elkaar vragen of ze ook ass to mouth doet![]()
Ik heb dezelfde gezien, keihard moeten lachen daarom.quote:Op vrijdag 14 december 2012 04:35 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Ooit is een vaag filmpje gezien vaan een chick die aan de aars van een gast ging likken en die liet ff lekker een ruft. Heb nog nooit iemand zo boos zien worden![]()
ja ik ook , zon chick op hakken en ze gaf fgelijk bitchslap toenquote:Op vrijdag 14 december 2012 04:35 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Ooit is een vaag filmpje gezien vaan een chick die aan de aars van een gast ging likken en die liet ff lekker een ruft. Heb nog nooit iemand zo boos zien worden![]()
![]()
maar als je zegt dat je ex een squirtende maagd was die was misbruikt tot haar 14e en achter t raam gestopt door haar ex dan weet niemand dat natuurlijkquote:Op vrijdag 14 december 2012 04:36 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Beetje privacy, als ik dat zeg dan weten bekende van mij gelijk wie ik ben als ze dit allemaal lezen.schreef Siniti het volgende
Nu moet je eigenlijk gewoon een random naam geven zodat iedereen gaat zoeken op fbquote:Op vrijdag 14 december 2012 04:37 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ja ik ook , zon chick op hakken en ze gaf fgelijk bitchslap toen![]()
![]()
[..]
maar als je zegt dat je ex een squirtende maagd was die was misbruikt tot haar 14e en achter t raam gestopt door haar ex dan weet niemand dat natuurlijk![]()
![]()
mMaar 1 iemand kent het hele verhaal met alle details en ik weet 100% zeker dat die persoon niet op fok zit.quote:Op vrijdag 14 december 2012 04:37 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ja ik ook , zon chick op hakken en ze gaf fgelijk bitchslap toen![]()
![]()
[..]
maar als je zegt dat je ex een squirtende maagd was die was misbruikt tot haar 14e en achter t raam gestopt door haar ex dan weet niemand dat natuurlijk![]()
Ja alles wat ik tot nu toe op fok heb gezegd is allemaal waar, dus moet niet te veel vertellen anders dan verdwijnt de anonimiteit natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 december 2012 04:39 schreef SilentHunterNL het volgende:
Maar je heb gelijk, misschien toch een beetje teveel info gegeven omdat het merendeels wel waar is![]()
hoe moet ik dat eigenlijk voor me zien een maagd die misbruikt is en achter t raam is gezet?quote:Op vrijdag 14 december 2012 04:39 schreef Cole_World het volgende:
m
[..]
Maar 1 iemand kent het hele verhaal met alle details en ik weet 100% zeker dat die persoon niet op fok zit.schreef Siniti het volgende
Anaal misbruikt jwzquote:Op vrijdag 14 december 2012 04:41 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
hoe moet ik dat eigenlijk voor me zien een maagd die misbruikt is en achter t raam is gezet?![]()
Ik weet niet of ze achter de ramen staat trouwens. Zou me niets verbazen, maar heb haar al 2 jaar niet meer gezien of gesproken. Je kan het zien als een naïeve en vooral makkelijke prooi. Heel onzeker natuurlijk maar met wat mooie praatjes en lieve woorden kom je er zo in.quote:Op vrijdag 14 december 2012 04:41 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
hoe moet ik dat eigenlijk voor me zien een maagd die misbruikt is en achter t raam is gezet?![]()
Eerst dacht ik dat je trollde maar zie hier nu wel een punt van herkenning inquote:Op vrijdag 14 december 2012 04:44 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze achter de ramen staat trouwens. Zou me niets verbazen, maar heb haar al 2 jaar niet meer gezien of gesproken. Je kan het zien als een naïeve en vooral makkelijke prooi. Heel onzeker natuurlijk maar met wat mooie praatjes en lieve woorden kom je er zo in.![]()
![]()
Haha nee man, alles wat ik zeg is waar. Maar met alle trolls hier kan ik je wantrouwen wel begrijpen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 04:47 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Eerst dacht ik dat je trollde maar zie hier nu wel een punt van herkenning in
Toch nog wel een interessant topic geworden zo voor de donderdagnacht.![]()
Als we het over regio Den Haag hebben, hebben we het denk ik over dezelfde. Niemand kan zo labiel zijn als dat gedrocht ;')quote:Op vrijdag 14 december 2012 04:49 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Haha nee man, alles wat ik zeg is waar. Maar met alle trolls hier kan ik je wantrouwen wel begrijpen.
Toch nog wel een interessant topic geworden zo voor de donderdagnacht.![]()
Hmm in de periode dat ik met haar was, was dat niet in regio DH. Maar wat voor shit haalde ze uit dan?quote:Op vrijdag 14 december 2012 04:51 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Als we het over regio Den Haag hebben, hebben we het denk ik over dezelfde. Niemand kan zo labiel zijn als dat gedrocht ;')![]()
ja klopt man tegewoordig moet je egt oppassequote:Op vrijdag 14 december 2012 04:49 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Haha nee man, alles wat ik zeg is waar. Maar met alle trolls hier kan ik je wantrouwen wel begrijpen.
Toch nog wel een interessant topic geworden zo voor de donderdagnacht.
zekr mooi topic
Manipuleren, chanteren met zelfmoord, vreemdgaan, liegen liegen liegen en eigenlijk was gewoon alles 1 grote leugen want toen ik niks meer te bieden had ging ze ervandoor naar de volgende. Dit is een half jaar geleden uitgegaan en ondertussen heeft ze al 4 andere gasten gehadquote:Op vrijdag 14 december 2012 04:53 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Hmm in de periode dat ik met haar was, was dat niet in regio DH. Maar wat voor shit haalde ze uit dan?Vraag me nog elke dag af waarom ik zo stom was om met haar door te gaan.
![]()
[/quote]quote:Op vrijdag 14 december 2012 04:57 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Manipuleren, chanteren met zelfmoord, vreemdgaan, liegen liegen liegen en eigenlijk was gewoon alles 1 grote leugen want toen ik niks meer te bieden had ging ze ervandoor naar de volgende. Dit is een half jaar geleden uitgegaan en ondertussen heeft ze al 4 andere gasten gehad[quote]
Op vrijdag 14 december 2012 04:34 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Zolang ik haar vol mocht spuiten geloofde ik allesschreef Siniti het volgende
grrmblfdfala;jf godverrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr wacht eff hoor
Ik kan echt geen onderscheid maken of je nu serieus bent of niet.quote:Op vrijdag 14 december 2012 04:57 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ja klopt man tegewoordig moet je egt oppasse
zekr mooi topic
Pff komt wel in de buurt, los van het vreemdgaan heb ik het ook allemaal meegemaakt.quote:Op vrijdag 14 december 2012 04:57 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Manipuleren, chanteren met zelfmoord, vreemdgaan, liegen liegen liegen en eigenlijk was gewoon alles 1 grote leugen want toen ik niks meer te bieden had ging ze ervandoor naar de volgende. Dit is een half jaar geleden uitgegaan en ondertussen heeft ze al 4 andere gasten gehadVraag me nog elke dag af waarom ik zo stom was om met haar door te gaan.
![]()
dese mang zegt ik ga loesoe,quote:Op vrijdag 14 december 2012 04:57 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ja klopt man tegewoordig moet je egt oppasse
zekr mooi topic
eindstand hij is gewoon in onze midde G![]()
quote:Op vrijdag 14 december 2012 04:57 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Manipuleren, chanteren met zelfmoord, vreemdgaan, liegen liegen liegen en eigenlijk was gewoon alles 1 grote leugen want toen ik niks meer te bieden had ging ze ervandoor naar de volgende. Dit is een half jaar geleden uitgegaan en ondertussen heeft ze al 4 andere gasten gehadVraag me nog elke dag af waarom ik zo stom was om met haar door te gaan.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 04:34 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Zolang ik haar vol mocht spuiten geloofde ik alles
haha ja moest nog evn osm doen togquote:Op vrijdag 14 december 2012 04:59 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
dese mang zegt ik ga loesoe,
eindstand hij is gewoon in onze midde G
Mocht haar voornaam beginnen met een M en haar achternaam met een C dan gaan wij haar opzoeken en DP'en haarquote:Op vrijdag 14 december 2012 04:59 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Ik kan echt geen onderscheid maken of je nu serieus bent of niet.
[..]
Pff komt wel in de buurt, los van het vreemdgaan heb ik het ook allemaal meegemaakt.![]()
quote:Op vrijdag 14 december 2012 05:00 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Thanks voor het opfrissertje niggahno probs
maak daar maar gangabanga vanquote:Op vrijdag 14 december 2012 05:01 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Mocht haar voornaam beginnen met een M en haar achternaam met een C dan gaan wij haar opzoeken en DP'en haarschreef Siniti het volgende
Nee sorry gemiste kans, misschien bij de volgendequote:Op vrijdag 14 december 2012 05:01 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Mocht haar voornaam beginnen met een M en haar achternaam met een C dan gaan wij haar opzoeken en DP'en haar![]()
![]()
ok alsnog DP danquote:Op vrijdag 14 december 2012 05:02 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Nee sorry gemiste kans, misschien bij de volgendeschreef Siniti het volgende
Ik had me er zo op verheugd he. Eigenlijk moeten we een topic in userfoto's maken met de naam Post hier je labiele ex.![]()
Dan stroomt heel r&p leegquote:Op vrijdag 14 december 2012 05:04 schreef SilentHunterNL het volgende:
Ik had me er zo op verheugd he. Eigenlijk moeten we een topic in userfoto's maken met de naam Post hier je labiele ex.![]()
alsof die geen porno kijknquote:Op vrijdag 14 december 2012 05:03 schreef Cole_World het volgende:
[..]
doe normaal man lese kidneren mee hier
tegenwoordig bb alles iedereen heeft porno zelfs mn neefje van 8/9 betrapte ik op zn bb
dan kan ik ook wel topic vol gooienquote:Op vrijdag 14 december 2012 05:04 schreef SilentHunterNL het volgende:
Ik had me er zo op verheugd he. Eigenlijk moeten we een topic in userfoto's maken met de naam Post hier je labiele ex.
Heb je geen mooi verhaal om te delen?quote:Op vrijdag 14 december 2012 05:05 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
alsof die geen porno kijkn
tegenwoordig bb alles iedereen heeft porno zelfs mn neefje van 8/9 betrapte ik op zn bb
[..]
dan kan ik ook wel topic vol gooien![]()
blowjob krijgen in islamitisch land boven op dakterras van zon restaurant waar van die egyptische chill kussens lagen om 3 u snachts en dan 1 zon man naar boven komen die heeft ons bijna weer naar nederland terugvervloektquote:Op vrijdag 14 december 2012 05:06 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Heb je geen mooi verhaal om te delen?![]()
maar daarna wel afgemaakt op t strand
toen in haar mond kwam had zij alles uiitgespuugd op zon handdoek die zon vieze mof al nacht van te voren op zn ligbed had gedaan om die te claimen
volgende dag nog evn gekeken wie daar lag hij was egt kaolo dik
Chicks die niet slikkenquote:Op vrijdag 14 december 2012 05:11 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
blowjob krijgen in islamitisch land boven op dakterras van zon restaurant waar van die egyptische chill kussens lagen om 3 u snachts en dan 1 zon man naar boven komen die heeft ons bijna weer naar nederland terugvervloekt![]()
maar daarna wel afgemaakt op t strand
toen in haar mond kwam had zij alles uiitgespuugd op zon handdoek die zon vieze mof al nacht van te voren op zn ligbed had gedaan om die te claimen
Al geloof ik er geen reet van eigenlijk![]()
![]()
ow geen probleem mee of ze nou slikt of uitspuugt wat maakt uit als je maar in dr mond komt togquote:
Ook wel is gehad, ex knijpt der kut leeg in een handdoek en pleurt em op de grond. Paar uur later komt er een gozer langs en gaat met die handdoek spelen alsof ie een turk is en trekt em over zn hoofd en ging ff lekker afdrogen. Na een half uurtje toch maar verteldHij is een maand niet meer langs geweest
![]()
![]()
Geen vlekken zichtbaar dan? Is wel opgedroogd na een paar uur lijkt mij.quote:Op vrijdag 14 december 2012 05:14 schreef SilentHunterNL het volgende:
Ook wel is gehad, ex knijpt der kut leeg in een handdoek en pleurt em op de grond. Paar uur later komt er een gozer langs en gaat met die handdoek spelen alsof ie een turk is en trekt em over zn hoofd en ging ff lekker afdrogen. Na een half uurtje toch maar verteldHij is een maand niet meer langs geweest
![]()
quote:Op vrijdag 14 december 2012 05:14 schreef SilentHunterNL het volgende:
![]()
mooie dingen zijn dat ook keer dt maar deze is wel egt smerig toen was pil vergeten en hadden tog zindus moeste wat deed ik doggy anaal kwam ik terug eruit kwam er serieus dus wat mee.. die shit gebeurd egt mattie egt viesssss
Weet ik veel of er vlekken op zatenquote:Op vrijdag 14 december 2012 05:17 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Geen vlekken zichtbaar dan? Is wel opgedroogd na een paar uur lijkt mij.Heb het niet geinspecteerd. Gaat me meer om het idee dat ie mijn zaad zit af te smeren aan zijn hoofd wat aardig komisch was.
![]()
Misschien heb je hem wel een nieuwe fetisj bezorgd.quote:Op vrijdag 14 december 2012 05:19 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Weet ik veel of er vlekken op zatenHeb het niet geinspecteerd. Gaat me meer om het idee dat ie mijn zaad zit af te smeren aan zijn hoofd wat aardig komisch was.
![]()
Hoop dat ik er wat aan kan verdienenquote:Op vrijdag 14 december 2012 05:20 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Misschien heb je hem wel een nieuwe fetisj bezorgd.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 december 2012 05:19 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Weet ik veel of er vlekken op zatenHeb het niet geinspecteerd. Gaat me meer om het idee dat ie mijn zaad zit af te smeren aan zijn hoofd wat aardig komisch was.
![]()
had ook x met me oma waren we in zwembad maar deze boi werd btje gek vna al die bikinis overal dus ik ging naar omkleedhokje enzo dus evn pagga slaan ook gewoon in handoek cummen zag ik later toen we wegingen dat mn oma op diehadndoek lag en ook egt vol met dr face erin
Diepgaand dezequote:Op vrijdag 14 december 2012 05:21 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]![]()
had ook x met me oma waren we in zwembad maar deze boi werd btje gek vna al die bikinis overal dus ik ging naar omkleedhokje enzo dus evn pagga slaan ook gewoon in handoek cummen zag ik later toen we wegingen dat mn oma op diehadndoek lag en ook egt vol met dr face erin![]()
Was een keer aan het neuken bij mn ex in bed toen dr broer binnen kwam. Lagen wel onder de dekens gelukkig maarja kleren overal door dr kamer heen natuurlijk. Wilde die de ipod van zijn zusje lenen. Ik rustig doorgaan loopt die droog langs het bed om dat ding te pakken. Ik zeg hoi enso alles goed terwijl ik voor z'n neus zijn zusje lig te pompenquote:Keek die me een beetje vaag aan en toen liep die maar weg. Snap niet dat hij zo rustig bleef.
![]()
waarschijnlijk dacht ie gwon dat jullie tv aan t kijken waren ofzoquote:Op vrijdag 14 december 2012 05:29 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Was een keer aan het neuken bij mn ex in bed toen dr broer binnen kwam. Lagen wel onder de dekens gelukkig maarja kleren overal door dr kamer heen natuurlijk. Wilde die de ipod van zijn zusje lenen. Ik rustig doorgaan loopt die droog langs het bed om dat ding te pakken. Ik zeg hoi enso alles goed terwijl ik voor z'n neus zijn zusje lig te pompenKeek die me een beetje vaag aan en toen liep die maar weg. Snap niet dat hij zo rustig bleef.
![]()
doe nog betere dan net alsof om half 6 sochtends iemand op fok is die je kent
Trol!quote:Op vrijdag 14 december 2012 05:29 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Was een keer aan het neuken bij mn ex in bed toen dr broer binnen kwam. Lagen wel onder de dekens gelukkig maarja kleren overal door dr kamer heen natuurlijk. Wilde die de ipod van zijn zusje lenen. Ik rustig doorgaan loopt die droog langs het bed om dat ding te pakken. Ik zeg hoi enso alles goed terwijl ik voor z'n neus zijn zusje lig te pompenKeek die me een beetje vaag aan en toen liep die maar weg. Snap niet dat hij zo rustig bleef.
Of het was een complot en zij liet jou geloven dat het haar broer was met al haar leugens maar ondertussen was het gewoon haar pimp oid..
Mijn ergste was:
Mijn ex had abortus gepleegd van haar vorige ex (zei tegen mij dat ze ongesteld was) maar we waren dus op een feest bij een vrienden. Feest afgelopen, eerste keer neuken met haar daar bij die vrienden in de woonkamer (rest was weg of boven) was 1 natte rode kanker zooi daar en letterlijk heel het bed zat onder bloed. (was toen donker, ik niet weet) vollgende dag wakker, overal bloed etc, toen kwam et verhaal dat ze een week eerder abortus had gepleegd![]()
![]()
Gaat te ver, kom jij met een echt verhaal danquote:Op vrijdag 14 december 2012 05:33 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
waarschijnlijk dacht ie gwon dat jullie tv aan t kijken waren ofzo![]()
doe nog betere dan net alsof om half 6 sochtends iemand op fok is die je kent![]()
kan wel wat hebbenquote:Op vrijdag 14 december 2012 05:34 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Gaat te ver, kom jij met een echt verhaal danik heb alleen maar echte vrehalen gepost tot nu toe
Ik geloof best dat je wat kan hebben.quote:Op vrijdag 14 december 2012 05:35 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
kan wel wat hebbenik heb alleen maar echte vrehalen gepost tot nu toe
![]()
Deze is wel erg, hier kan ik niet overheenquote:Op vrijdag 14 december 2012 05:34 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Trol!
Of het was een complot en zij liet jou geloven dat het haar broer was met al haar leugens maar ondertussen was het gewoon haar pimp oid..
Mijn ergste was:
Mijn ex had abortus gepleegd van haar vorige ex (zei tegen mij dat ze ongesteld was) maar we waren dus op een feest bij een vrienden. Feest afgelopen, eerste keer neuken met haar daar bij die vrienden in de woonkamer (rest was weg of boven) was 1 natte rode kanker zooi daar en letterlijk heel het bed zat onder bloed. (was toen donker, ik niet weet) vollgende dag wakker, overal bloed etc, toen kwam et verhaal dat ze een week eerder abortus had gepleegd
Wel netjes opgeruimd of gewoon weggegaan?![]()
beter je best doenquote:Op vrijdag 14 december 2012 05:40 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Deze is wel erg, hier kan ik niet overheen
![]()
Ik ben weggegaanquote:Op vrijdag 14 december 2012 05:40 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Deze is wel erg, hier kan ik niet overheen
![]()
De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Denk gewoon dat karma er boos op me isquote:Op vrijdag 14 december 2012 05:43 schreef Cole_World het volgende:
[..]
dan moet je wel zo'n labiele tegenkomen die een abortus verzwijgt![]()
Week daarna weerquote:Op vrijdag 14 december 2012 05:44 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Ja terecht, nooit meer teruggekomen ook zeker?![]()
![]()
Ooo daar valt nog mee te leven. Het is alweer bijna 6 uur ook.quote:Op vrijdag 14 december 2012 05:46 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
We moesten een handdoek er onder leggen.![]()
Daarom ga ik ook maar eens pittenquote:Op vrijdag 14 december 2012 05:48 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Ooo daar valt nog mee te leven. Het is alweer bijna 6 uur ook.
Lig al lepeltje lepeltje met mijn kat.
Die is niet labiel![]()
![]()
Goed plan, zie straks wel of dit topic gesloten is of niet.quote:Op vrijdag 14 december 2012 05:50 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook maar eens pitten
Lig al lepeltje lepeltje met mijn kat.
Die is niet labiel![]()
Double burn!quote:Op vrijdag 14 december 2012 02:41 schreef HighVolume het volgende:
als je, zoals de ts, faalt in het leven en als maagd dreigt te sterven.Dan wordt het inderdaad tijd om een zwakzinnige te neuken.
No amount of money ever bought a second of time.![]()
ik heb kk geil gesprek gehad via dm met een fokker, maar waarschijnlijk was het een dikke vent met autisme, heb wel gerukt erbij maar maakt niet uit.
grgrVrouwen moet je behandelen als een jachtgeweer, voorover knikken en helemaal vol laden.
Mannen rijpen als wijn en vrouwen verzuren als melk.
"I am not a puppet. I was not made by the West to go to the West or to any other country." - Bashar al-Assad![]()
quote:Op vrijdag 14 december 2012 02:12 schreef Hetkapitaal het volgende:
ik voelde precies hetzelfde destijds met ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
"What's in a name? That which we call a rose
By any other name would smell as sweet."![]()
Aanstellerquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:37 schreef Cuppiecake het volgende:
Door dit nachtelijke gefok heb ik wel kapot erge hoofdpijn nu >.<![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: