Staat ergens boven aan bij R&P. Vrouw zegt dat ze ergens heen gaat, komt niet meer terug, vrouw hoort stemmen in haar hoofd en denkt dat het man is, man krijgt op zn flikker, vrouw komt niet terug.quote:
Je klinkt als een KLB veteraan,quote:Op vrijdag 14 december 2012 03:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben net zo oud als haar, je doet net alsof IK 35 ben.
Is het de bedoeling dat ik alleen maar cijfers zie?quote:Op vrijdag 14 december 2012 03:07 schreef Ziba het volgende:
[..]
Omdat je met dit soort hebt gepraat hebt zeker:
[ afbeelding ]
Ik zit op tel. Weet niet echt hoe 't moet, dusja.quote:Op vrijdag 14 december 2012 03:12 schreef Cuppiecake het volgende:
[..]
Is het de bedoeling dat ik alleen maar cijfers zie?
Edit: Oh nu zie ik wel een plaatje.
Wat een maf verhaal zeg, hij is nog mild vind ik. Je vertrekt terwijl ik slaap met mijn kinderen en laat uren niet van je horen? Wat een kutwijf meer kan ik er niet van maken.quote:Op vrijdag 14 december 2012 03:07 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Staat ergens boven aan bij R&P. Vrouw zegt dat ze ergens heen gaat, komt niet meer terug, vrouw hoort stemmen in haar hoofd en denkt dat het man is, man krijgt op zn flikker, vrouw komt niet terug.
Er gebeuren heel wat vreemde dingen in de wereld, echt. Kut op fok is wel dat er vaak 'troll' wordt geschreeuwd, vind ik.quote:Op vrijdag 14 december 2012 03:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat een maf verhaal zeg, hij is nog mild vind ik. Je vertrekt terwijl ik slaap met mijn kinderen en laat uren niet van je horen? Wat een kutwijf meer kan ik er niet van maken.
Echt zo'n type die je piemel afhakt omdat ze denkt dat je vreemd gaat.quote:Op vrijdag 14 december 2012 03:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat een maf verhaal zeg, hij is nog mild vind ik. Je vertrekt terwijl ik slaap met mijn kinderen en laat uren niet van je horen? Wat een kutwijf meer kan ik er niet van maken.
Ik ruik een vleugje borderline met een opscheplepeltje schizofreniequote:Op vrijdag 14 december 2012 03:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Waar zouden foto's van geplaatst moeten worden?quote:Op vrijdag 14 december 2012 03:16 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
waarom geen pics of fobo wat is deze eggggt kuttopic dit zeg
Jou.quote:Op vrijdag 14 december 2012 03:16 schreef Cuppiecake het volgende:
[..]
Waar zouden foto's van geplaatst moeten worden?
van die ene sletje waar deez topic over gaatquote:Op vrijdag 14 december 2012 03:16 schreef Cuppiecake het volgende:
[..]
Waar zouden foto's van geplaatst moeten worden?
Danku.quote:Op vrijdag 14 december 2012 03:17 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
van die ene sletje waar deez topic over gaat
Ik sluit mij hier bij aan.quote:Op vrijdag 14 december 2012 03:17 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
of andere fokksters mag ook ik ben geen moeilijke jongen deze ahmed goed in omgang met mense
Nee joh. Kun je bewijzen of je echt Priscilla bent of niet.quote:Op vrijdag 14 december 2012 03:17 schreef Cuppiecake het volgende:
[..]
En dan aandachtsgeil genoemd worden zeker. Ik kijk wel uit
Ik heb niet zo'n bewijsdrang helaas.quote:Op vrijdag 14 december 2012 03:18 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nee joh. Kun je bewijzen of je echt Priscilla bent of niet.
Ik heb ongeveer 10 minuten door gebracht op jou FOBO maar het voelde als 10 secondequote:Op vrijdag 14 december 2012 03:17 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
of andere fokksters mag ook ik ben geen moeilijke jongen deze ahmed goed in omgang met mense
Geen pics van Annefleur dus?!quote:Op vrijdag 14 december 2012 03:19 schreef Cuppiecake het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n bewijsdrang helaas.
boks mattie jij snap deze heb jij geen dushi of zus ofso andes volgnsmij wortd dit egt niks mt hunquote:
?quote:Op vrijdag 14 december 2012 03:19 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Ik heb ongeveer 10 minuten door gebracht op jou FOBO maar het voelde als 10 seconde
Val je op halfbloedjes? Kan wel fixe 100 euro per uur.quote:Op vrijdag 14 december 2012 03:20 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
boks mattie jij snap deze heb jij geen dushi of zus ofso andes volgnsmij wortd dit egt niks mt hun
tog nie anti heb egt kaolo haat aan die man welke halfbloedje heb ju t overquote:Op vrijdag 14 december 2012 03:21 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Val je op halfbloedjes? Kan wel fixe 100 euro per uur.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |