Nee geen KLB, het is ook prima en je kan daar goed dingen kwijt. Vandaar dat ik denk dat het een soort van aantrekkingskracht heeft op mensen met problemen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 02:53 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Maar dat zal niet iin KLB zijn haha. Zelf ook wel is wat in R&P geschreven en soms voelt het best goed om ff voor jezelf alles op een rijtje te typen en meningen van anderen te horen. Niks mis mee imo
Ik zie soms wel is topics waar ik ook ff achter mijn oor moet krabben ja hehe.quote:Op vrijdag 14 december 2012 02:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee geen KLB, het is ook prima en je kan daar goed dingen kwijt. Vandaar dat ik denk dat het een soort van aantrekkingskracht heeft op mensen met problemen.
Ja, vind ik alsnog irrelevant want niet iedereen voldoet aan je stereotype.quote:Op vrijdag 14 december 2012 02:55 schreef Ziba het volgende:
[..]
Jaja. In ieder geval zie je eerder een blonde lage Samantha samenwonen op 18 jarige leeftijd dan een blonde Annefleur.
Met mijn minimum jeugdloon was dat de jackpotquote:Op vrijdag 14 december 2012 02:55 schreef Equites het volgende:
[..]
Ja ik heb het over de jackpot he, die 8 euro pak je hier op FOK ook wel.
Nou en. We zitten in klb.quote:Op vrijdag 14 december 2012 02:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja, vind ik alsnog irrelevant want niet iedereen voldoet aan je stereotype.
Naar mijn mening val ik dan toch meer onder de blonde Annefleur. Maarja mijn mening is misschien niet helemaal objectiefquote:Op vrijdag 14 december 2012 02:55 schreef Ziba het volgende:
[..]
Jaja. In ieder geval zie je eerder een blonde lage Samantha samenwonen op 18 jarige leeftijd dan een blonde Annefleur.
Goeie ava trouwensquote:Op vrijdag 14 december 2012 02:57 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Met mijn minimum jeugdloon was dat de jackpot
Heb je grind in je kut ofso? Altijd die zure reactiesquote:Op vrijdag 14 december 2012 02:55 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja het is KLB neemt niet weg dat ik gelijk heb.quote:
Ja, anders is mijn leven ook zo saai etc. Zou niet zonder kunnenquote:Op vrijdag 14 december 2012 02:58 schreef Equites het volgende:
[..]
Goeie ava trouwenseen man met smaak
Zozo. Hoi Annefleur! En je vriendje heet Roderick?quote:Op vrijdag 14 december 2012 02:58 schreef Cuppiecake het volgende:
[..]
Naar mijn mening val ik dan toch meer onder de blonde Annefleur. Maarja mijn mening is misschien niet helemaal objectief
Maar je moet me toch even uitleggen waarom je zo zuur reageert. Daar moet iets achter zitten.quote:Op vrijdag 14 december 2012 03:01 schreef Ziba het volgende:
[..]
Zozo. Hoi Annefleur! En je vriendje heet Roderick?
Vriend wil vrouw worden, ik ben verkracht, ik heb de beste vriendin van mijn vrouw bezwangerd etc. zoveel ongelooflijke topics .quote:Op vrijdag 14 december 2012 02:57 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Ik zie soms wel is topics waar ik ook ff achter mijn oor moet krabben ja hehe.
Mijn vriendin haat alles aan EDM, ik ben er juist daardoor nog meer van gaan houdenquote:Op vrijdag 14 december 2012 03:00 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Ja, anders is mijn leven ook zo saai etc. Zou niet zonder kunnen
Wees nou eens een keertje aardig tegen je mede-autisten joh.quote:Op vrijdag 14 december 2012 03:01 schreef Ziba het volgende:
[..]
Zozo. Hoi Annefleur! En je vriendje heet Roderick?
Ik hoefde hem gelukkig niet te maken.quote:Op vrijdag 14 december 2012 02:58 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Heb je grind in je kut ofso? Altijd die zure reacties
Helemaal niet zuur.quote:Op vrijdag 14 december 2012 03:02 schreef Cuppiecake het volgende:
[..]
Maar je moet me toch even uitleggen waarom je zo zuur reageert. Daar moet iets achter zitten.
Moet je alleen maar blij mee zijn. Had een ex die elk feest meeging en al die doorgespacede gasten steeds erachter aan lopen en zitten kwijlen. Wordt je niet goed van, geloof mequote:Op vrijdag 14 december 2012 03:02 schreef Equites het volgende:
[..]
Mijn vriendin haat alles aan EDM, ik ben er juist daardoor nog meer van gaan houden
Ik ben verkracht kan ik me dan nog wel in vinden (om het eff van je af te schrijven danquote:Op vrijdag 14 december 2012 03:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Vriend wil vrouw worden, ik ben verkracht, ik heb de beste vriendin van mijn vrouw bezwangerd etc. zoveel ongelooflijke topics .
Ik snap die topics nooit. Wat die mensen elkaar aan doen..(als het echt is). Je hebt toch ooit van elkaar gehouden.. dat vergeet je toch niet zomaar?quote:Op vrijdag 14 december 2012 03:05 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Ik ben verkracht kan ik me dan nog wel in vinden (om het eff van je af te schrijven dan) Maar zoals die 6 jaar relatie en geen vertrouwen was even een wtf momentje
Ik ben net zo oud als haar, je doet net alsof 35 ben.quote:Op vrijdag 14 december 2012 03:03 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Wees nou eens een keertje aardig tegen je mede-autisten joh.
Ik kom niet vaak in KLB hoewel ik me het afgelopen half uur wel kapot heb zitten lachen.
Maar pest dat arme kind niet steeds joh, kies Heloef, Die kan het hebben
Die heb ik nooit gezien, link?quote:Op vrijdag 14 december 2012 03:05 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Ik ben verkracht kan ik me dan nog wel in vinden (om het eff van je af te schrijven dan) Maar zoals die 6 jaar relatie en geen vertrouwen was even een wtf momentje
Omdat je met dit soort hebt gepraat hebt zeker:quote:Op vrijdag 14 december 2012 03:03 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Wees nou eens een keertje aardig tegen je mede-autisten joh.
Ik kom niet vaak in KLB hoewel ik me het afgelopen half uur wel kapot heb zitten lachen.
Maar pest dat arme kind niet steeds joh, kies Heloef, Die kan het hebben
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |