ging iets foutquote:Op vrijdag 14 december 2012 04:20 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Oh zo godverdomme ik zit scheel te kijken ook
Mwah naam lijkt me niet zo slim, maar ze was half indisch, 1m65 ongeveer bruin haar bruine ogen, komt het je bekend voor?quote:
Komt wel eng dichtbij jaquote:Op vrijdag 14 december 2012 04:22 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Mwah naam lijkt me niet zo slim, maar ze was half indisch, 1m65 ongeveer bruin haar bruine ogen, komt het je bekend voor?
bruin haar en donkerblond is vaak dezeflde, heel veel discussie daarover gehad of iets donkerblond was of bruinquote:Op vrijdag 14 december 2012 04:24 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Komt wel eng dichtbij ja
Alleen ze was donkerblond
In dat geval was het dezelfde jaquote:Op vrijdag 14 december 2012 04:25 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
bruin haar en donkerblond is vaak dezeflde, heel veel discussie daarover gehad of iets donkerblond was of bruin
misgien weet silerhunter welke raam ze nu staat ?quote:Op vrijdag 14 december 2012 04:26 schreef Cole_World het volgende:
Enige waar ik wel van baal is dat ik haar niet meer dagelijks kan pakken, shit wat was zij lekker
Mwa ik vond haar lijf toch best tegenvallen toen alles uitwas. En ze heeft een keertje mijn toompje gescheurd. Haar woord: kut te krap (wat niet kan door al die lullen die er in zijn geweest) Mijn woord: Mijn lul is te dik en zij verdiende die nietquote:Op vrijdag 14 december 2012 04:26 schreef Cole_World het volgende:
Enige waar ik wel van baal is dat ik haar niet meer dagelijks kan pakken, shit wat was zij lekker
Squirtte ze? Dan is het dezelfdequote:Op vrijdag 14 december 2012 04:29 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Mwa ik vond haar lijf toch best tegenvallen toen alles uitwas. En ze heeft een keertje mijn toompje gescheurd. Haar woord: kut te krap (wat niet kan door al die lullen die er in zijn geweest) Mijn woord: Mijn lul is te dik en zij verdiende die niet
geen troll of sarcasme.. srsly
Dat deed ze ja, maar naar haar zeggen was ik de eerste die het gelukt was om haar te laten klaarkomenquote:Op vrijdag 14 december 2012 04:30 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Squirtte ze? Dan is het dezelfde
Sowieso niet dezelfde denk ik mijne was nog maagd en had geen ervaring verder. Geloofde je dat ook?quote:Op vrijdag 14 december 2012 04:31 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Dat deed ze ja, maar naar haar zeggen was ik de eerste die het gelukt was om haar te laten klaarkomen
Zolang ik haar vol mocht spuiten geloofde ik allesquote:Op vrijdag 14 december 2012 04:32 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Sowieso niet dezelfde denk ik mijne was nog maagd en had geen ervaring verder. Geloofde je dat ook?
Ooit is een vaag filmpje gezien vaan een chick die aan de aars van een gast ging likken en die liet ff lekker een ruft. Heb nog nooit iemand zo boos zien wordenquote:Op vrijdag 14 december 2012 04:33 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
waar woond t sletje die hier onderwerp is ? dat zou denk ik eerder wat zeggen dan aan elkaar vragen of ze ook ass to mouth doet
Beetje privacy, als ik dat zeg dan weten bekende van mij gelijk wie ik ben als ze dit allemaal lezen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 04:33 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
waar woond t sletje die hier onderwerp is ? dat zou denk ik eerder wat zeggen dan aan elkaar vragen of ze ook ass to mouth doet
Ik heb dezelfde gezien, keihard moeten lachen daarom.quote:Op vrijdag 14 december 2012 04:35 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Ooit is een vaag filmpje gezien vaan een chick die aan de aars van een gast ging likken en die liet ff lekker een ruft. Heb nog nooit iemand zo boos zien worden
ja ik ook , zon chick op hakken en ze gaf fgelijk bitchslap toenquote:Op vrijdag 14 december 2012 04:35 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Ooit is een vaag filmpje gezien vaan een chick die aan de aars van een gast ging likken en die liet ff lekker een ruft. Heb nog nooit iemand zo boos zien worden
maar als je zegt dat je ex een squirtende maagd was die was misbruikt tot haar 14e en achter t raam gestopt door haar ex dan weet niemand dat natuurlijkquote:Op vrijdag 14 december 2012 04:36 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Beetje privacy, als ik dat zeg dan weten bekende van mij gelijk wie ik ben als ze dit allemaal lezen.
Nu moet je eigenlijk gewoon een random naam geven zodat iedereen gaat zoeken op fbquote:Op vrijdag 14 december 2012 04:37 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ja ik ook , zon chick op hakken en ze gaf fgelijk bitchslap toen![]()
![]()
[..]
maar als je zegt dat je ex een squirtende maagd was die was misbruikt tot haar 14e en achter t raam gestopt door haar ex dan weet niemand dat natuurlijk
Maar 1 iemand kent het hele verhaal met alle details en ik weet 100% zeker dat die persoon niet op fok zit.quote:Op vrijdag 14 december 2012 04:37 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ja ik ook , zon chick op hakken en ze gaf fgelijk bitchslap toen![]()
![]()
[..]
maar als je zegt dat je ex een squirtende maagd was die was misbruikt tot haar 14e en achter t raam gestopt door haar ex dan weet niemand dat natuurlijk
Ja alles wat ik tot nu toe op fok heb gezegd is allemaal waar, dus moet niet te veel vertellen anders dan verdwijnt de anonimiteit natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 december 2012 04:39 schreef SilentHunterNL het volgende:
Maar je heb gelijk, misschien toch een beetje teveel info gegeven omdat het merendeels wel waar is
hoe moet ik dat eigenlijk voor me zien een maagd die misbruikt is en achter t raam is gezet?quote:Op vrijdag 14 december 2012 04:39 schreef Cole_World het volgende:
m
[..]
Maar 1 iemand kent het hele verhaal met alle details en ik weet 100% zeker dat die persoon niet op fok zit.
Anaal misbruikt jwzquote:Op vrijdag 14 december 2012 04:41 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
hoe moet ik dat eigenlijk voor me zien een maagd die misbruikt is en achter t raam is gezet?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |