De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Denk gewoon dat karma er boos op me isquote:Op vrijdag 14 december 2012 05:43 schreef Cole_World het volgende:
[..]
dan moet je wel zo'n labiele tegenkomen die een abortus verzwijgt
Week daarna weerquote:Op vrijdag 14 december 2012 05:44 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Ja terecht, nooit meer teruggekomen ook zeker?
Ooo daar valt nog mee te leven. Het is alweer bijna 6 uur ook.quote:Op vrijdag 14 december 2012 05:46 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
We moesten een handdoek er onder leggen.
Daarom ga ik ook maar eens pittenquote:Op vrijdag 14 december 2012 05:48 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Ooo daar valt nog mee te leven. Het is alweer bijna 6 uur ook.
Goed plan, zie straks wel of dit topic gesloten is of niet.quote:Op vrijdag 14 december 2012 05:50 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook maar eens pitten
Lig al lepeltje lepeltje met mijn kat.
Die is niet labiel
Double burn!quote:Op vrijdag 14 december 2012 02:41 schreef HighVolume het volgende:
als je, zoals de ts, faalt in het leven en als maagd dreigt te sterven.Dan wordt het inderdaad tijd om een zwakzinnige te neuken.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 02:12 schreef Hetkapitaal het volgende:
ik voelde precies hetzelfde destijds met ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
"What's in a name? That which we call a rose
By any other name would smell as sweet."![]()
Aanstellerquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:37 schreef Cuppiecake het volgende:
Door dit nachtelijke gefok heb ik wel kapot erge hoofdpijn nu >.<![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |