Ja dat sowieso, had laatst eentje van 18, kanker labiel die was dr na 1x wel weer klaar meequote:Op vrijdag 14 december 2012 03:55 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
hahah jaa maar tegenwoordig zijn ook van 16 bij die al 20 pikken hebben gehad laat je niet gek maken zou ogen open houden als ik jou was
die gekke moet je mee oppasse vand e week ook zon smatje gaat ze claimen alles op fb togquote:Op vrijdag 14 december 2012 03:55 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Ja dat sowieso, had laatst eentje van 18, kanker labiel die was dr na 1x wel weer klaar mee
Pics?quote:Op vrijdag 14 december 2012 03:58 schreef SilentHunterNL het volgende:
We zitten hier steeds te praten over kleine kinderen die misbruikt worden maar het schiet me net te binnen dat mijn ex van haar 5e tot haar 14e is misbruikt wat ik best wel sneu vond
Maar ze was daardoor wel zo labiel als de pest.
Kanker hoer
Heb nieuwe telefoon dus alle foto's weg en ze heeft me geblokt op FBquote:
Ha je trollt misschien wel nu maar die gekken zitten er sowieso tussen, altijd oppassen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 03:57 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
die gekke moet je mee oppasse vand e week ook zon smatje gaat ze claimen alles op fb toggelukkig krijg ik fb gelijk op mn bb anders was echt faya geweest man gelijk op dr plaats gezet
Ik zie nu trouwens pas dat jij de TS bent van dit topicquote:Op vrijdag 14 december 2012 03:59 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Heb nieuwe telefoon dus alle foto's weg en ze heeft me geblokt op FB
Heb nog wel een leuk filmpje op mijn pc
hier bewijs dat 14 goede leeftijd is als toen gestopt is dus ben geen pedoquote:Op vrijdag 14 december 2012 03:58 schreef SilentHunterNL het volgende:
We zitten hier steeds te praten over kleine kinderen die misbruikt worden maar het schiet me net te binnen dat mijn ex van haar 5e tot haar 14e is misbruikt wat ik best wel sneu vond
Maar ze was daardoor wel zo labiel als de pest.
Kanker hoer
heozo oppassen ? hb gewoon gelijk togquote:Op vrijdag 14 december 2012 03:59 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Ha je trollt misschien wel nu maar die gekken zitten er sowieso tussen, altijd oppassen.
Waar blijft dat filmpje!!!quote:Op vrijdag 14 december 2012 03:59 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Heb nieuwe telefoon dus alle foto's weg en ze heeft me geblokt op FB
Heb nog wel een leuk filmpje op mijn pc
Ik geef je toch ook gelijk, niet zo moeilijk het is 4 uur manquote:Op vrijdag 14 december 2012 04:02 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
hier bewijs dat 14 goede leeftijd is als toen gestopt is dus ben geen pedo
[..]
heozo oppassen ? hb gewoon gelijk tog
Een normale jongen heeft helemaal geen zin meer in een 14 jarige toch.quote:Op vrijdag 14 december 2012 04:03 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Ik geef je toch ook gelijk, niet zo moeilijk het is 4 uur man
srry man snapte gwoon niks van je reaktiequote:Op vrijdag 14 december 2012 04:03 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Ik geef je toch ook gelijk, niet zo moeilijk het is 4 uur man
je kan jezelf wel 100x vertellen hoop voor je dat je er dan in gelooftquote:Op vrijdag 14 december 2012 04:05 schreef Equites het volgende:
[..]
Een normale jongen heeft helemaal geen zin meer in een 14 jarige toch.
Nee natuurlijk nietquote:Op vrijdag 14 december 2012 04:05 schreef Equites het volgende:
[..]
maakt niet uit ouwe kan gebeuren iedereen maakt foutenquote:Op vrijdag 14 december 2012 04:05 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
srry man snapte gwoon niks van je reaktie
en tog die bevestiging zoeken ahah weetje ik ben tenminste gwn eerlijkquote:
Over wie heb je het?quote:Op vrijdag 14 december 2012 04:12 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
en tog die bevestiging zoeken ahah weetje ik ben tenminste gwn eerlijk
quote:
.quote:Op vrijdag 14 december 2012 04:05 schreef Equites het volgende:
[..]
Een normale jongen heeft helemaal geen zin meer in een 14 jarige[quote]Op vrijdag 14 december 2012 04:06 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet
Oh jij heb me ex ook al gehad dusquote:Op vrijdag 14 december 2012 03:55 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Ja dat sowieso, had laatst eentje van 18, kanker labiel die was dr na 1x wel weer klaar mee
quote:
quote:Op vrijdag 14 december 2012 04:05 schreef Equites het volgende:
[..]
quote:
Die van 18 niet, maar een andere past wel in die beschrijving, klopt voor 90%quote:Op vrijdag 14 december 2012 04:18 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Oh jij heb me ex ook al gehad dus
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |