3 jaar minimaal. Als dat genoeg is.quote:Op vrijdag 14 december 2012 03:38 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
je hebt ervaring mte kleine jongetjes neuken?
mooi als jij wegbent gaat weer gelijk omhoogquote:
hahah ik durf niet te zeggen man maar ik heb dt mt meisjesquote:Op vrijdag 14 december 2012 03:40 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
3 jaar minimaal. Als dat genoeg is.
Laat er nou net zo'n Alberto Stegemans meelezen die naar aanleiding van dit topic een zoekactie op me start
Ik hoop serieus dat je het niet meent, alhoewel ik aardig vaak bij jou moet twijfelenquote:Op vrijdag 14 december 2012 03:42 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
mooi als jij wegbent gaat weer gelijk omhoog
[..]
hahah ik durf niet te zeggen man maar ik heb dt mt meisjesal waren ze al wel 14 (sommige)
hoezo ?14 is normale leeftijd hoor zijn sekondeire geslachtsorganen al aan groeien en die shit dus gwoon gezond en is ook bewezen op die leeftijd zijn meisjes mooistquote:Op vrijdag 14 december 2012 03:43 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Ik hoop serieus dat je het niet meent, alhoewel ik aardig vaak bij jou moet twijfelen
De enige Fokkers die hier echt zijn zijn Stevenmac en So_Surreal_Baby.quote:Op vrijdag 14 december 2012 03:43 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Ik hoop serieus dat je het niet meent, alhoewel ik aardig vaak bij jou moet twijfelen
14 is een normale leeftijd?quote:Op vrijdag 14 december 2012 03:45 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
hoezo ?14 is normale leeftijd hoor zijn sekondeire geslachtsorganen al aan groeien en die shit dus gwoon gezond en is ook bewezen op die leeftijd zijn meisjes mooist
zoals ik ook in andere topic zei hebben ze dan nog niet van die stalpoten als die studentes
Smerig he al die uitgezakte studentes, gadverdamme man zet wat squats ofso vieze trolquote:Op vrijdag 14 december 2012 03:45 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
hoezo ?14 is normale leeftijd hoor zijn sekondeire geslachtsorganen al aan groeien en die shit dus gwoon gezond en is ook bewezen op die leeftijd zijn meisjes mooist
zoals ik ook in andere topic zei hebben ze dan nog niet van die stalpoten als die studentes
Voor meisjes net het randjequote:Op vrijdag 14 december 2012 03:45 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Waar ligt de grens?quote:Op vrijdag 14 december 2012 03:47 schreef Equites het volgende:
[..]
14 is een normale leeftijd?Ook al vind je het idee geil als volwassen boyo, je moet er toch niet aan denken een 14 jarige het hof te maken
.
Fuck off man.
Je vergeet mijquote:Op vrijdag 14 december 2012 03:46 schreef Equites het volgende:
[..]
De enige Fokkers die hier echt zijn zijn Stevenmac en So_Surreal_Baby.
.....quote:Op vrijdag 14 december 2012 03:48 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Voor meisjes net het randje
Voor jongetjes net iets te oud voor mijn doen.
Ik heb liever dat ze net 5 minuten in de coiffeuse liggen en dat ik dan ff mijn anaconda des liefdes naar binnen laat glijden. Hmmmm
17 a 18.quote:
is serieus wetenschaplijk onderzoek geweest hoorquote:Op vrijdag 14 december 2012 03:47 schreef Equites het volgende:
[..]
14 is een normale leeftijd?Ook al vind je het idee geil als volwassen boyo, je moet er toch niet aan denken een 14 jarige het hof te maken
.
Fuck off man.
Jij ook idd, met zo'n avatar kan je alleen maar echt zijnquote:
trouwens wel gelijk als die koeien zouden squatte scheelt al de helftquote:Op vrijdag 14 december 2012 03:47 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Smerig he al die uitgezakte studentes, gadverdamme man zet wat squats ofso vieze trol
Ja ik begrijp best dat er vanuit wetenschappelijk onderzoek wat feiten komen, waardoor mannen zich aangetrokken voelen tot "jongere" meisjes. Maar 14 is gewoon te jong. Dat moet je als volwassen man niet willen, al dat gezeik aan je hoofd.quote:Op vrijdag 14 december 2012 03:49 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
is serieus wetenschaplijk onderzoek geweest hoor
en ik maak niemand t hof zij kome naar mij toe togvaak genoeg in stad met maties en komen hun groot doen
nou als ze zo groot kunnen doen zal ik ze ook groot geven
mm meisjes zijn meestal wel vroeg volwassen.. helemaal tegnwoordigquote:Op vrijdag 14 december 2012 03:50 schreef Equites het volgende:
[..]
Ja ik begrijp best dat er vanuit wetenschappelijk onderzoek wat feiten komen, waardoor mannen zich aangetrokken voelen tot "jongere" meisjes. Maar 14 is gewoon te jong. Dat moet je als volwassen man niet willen, al dat gezeik aan je hoofd.
wie is 16 wie is 19 toen ik 16 was ging ik met chimeiz vn 20 hahah dus kan nog beter mattiequote:
Ik 19, maar zo'n gewillige van 16 is wel geil enso weet je, maarja ze is zo jong, zo onschuldig nog snap je haha.quote:Op vrijdag 14 december 2012 03:52 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
wie is 16 wie is 19 toen ik 16 was ging ik met chimeiz vn 20 hahah dus kan nog beter mattie
Nah ik ben 25.quote:
Ons betamannetjequote:Op vrijdag 14 december 2012 03:53 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Ik 19, maar zo'n gewillige van 16 is wel geil enso weet je, maarja ze is zo jong, zo onschuldig nog snap je haha.
hahah jaa maar tegenwoordig zijn ook van 16 bij die al 20 pikken hebben gehad laat je niet gek maken zou ogen open houden als ik jou wasquote:Op vrijdag 14 december 2012 03:53 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Ik 19, maar zo'n gewillige van 16 is wel geil enso weet je, maarja ze is zo jong, zo onschuldig nog snap je haha.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |