blowjob krijgen in islamitisch land boven op dakterras van zon restaurant waar van die egyptische chill kussens lagen om 3 u snachts en dan 1 zon man naar boven komen die heeft ons bijna weer naar nederland terugvervloektquote:Op vrijdag 14 december 2012 05:06 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Heb je geen mooi verhaal om te delen?
Chicks die niet slikkenquote:Op vrijdag 14 december 2012 05:11 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
blowjob krijgen in islamitisch land boven op dakterras van zon restaurant waar van die egyptische chill kussens lagen om 3 u snachts en dan 1 zon man naar boven komen die heeft ons bijna weer naar nederland terugvervloekt![]()
maar daarna wel afgemaakt op t strand
toen in haar mond kwam had zij alles uiitgespuugd op zon handdoek die zon vieze mof al nacht van te voren op zn ligbed had gedaan om die te claimen
ow geen probleem mee of ze nou slikt of uitspuugt wat maakt uit als je maar in dr mond komt togquote:
Geen vlekken zichtbaar dan? Is wel opgedroogd na een paar uur lijkt mij.quote:Op vrijdag 14 december 2012 05:14 schreef SilentHunterNL het volgende:
Ook wel is gehad, ex knijpt der kut leeg in een handdoek en pleurt em op de grond. Paar uur later komt er een gozer langs en gaat met die handdoek spelen alsof ie een turk is en trekt em over zn hoofd en ging ff lekker afdrogen. Na een half uurtje toch maar verteldHij is een maand niet meer langs geweest
quote:Op vrijdag 14 december 2012 05:14 schreef SilentHunterNL het volgende:
Ook wel is gehad, ex knijpt der kut leeg in een handdoek en pleurt em op de grond. Paar uur later komt er een gozer langs en gaat met die handdoek spelen alsof ie een turk is en trekt em over zn hoofd en ging ff lekker afdrogen. Na een half uurtje toch maar verteldHij is een maand niet meer langs geweest
Weet ik veel of er vlekken op zatenquote:Op vrijdag 14 december 2012 05:17 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Geen vlekken zichtbaar dan? Is wel opgedroogd na een paar uur lijkt mij.
Misschien heb je hem wel een nieuwe fetisj bezorgd.quote:Op vrijdag 14 december 2012 05:19 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Weet ik veel of er vlekken op zatenHeb het niet geinspecteerd. Gaat me meer om het idee dat ie mijn zaad zit af te smeren aan zijn hoofd wat aardig komisch was.
Hoop dat ik er wat aan kan verdienenquote:Op vrijdag 14 december 2012 05:20 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Misschien heb je hem wel een nieuwe fetisj bezorgd.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 05:19 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Weet ik veel of er vlekken op zatenHeb het niet geinspecteerd. Gaat me meer om het idee dat ie mijn zaad zit af te smeren aan zijn hoofd wat aardig komisch was.
Diepgaand dezequote:Op vrijdag 14 december 2012 05:21 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]![]()
had ook x met me oma waren we in zwembad maar deze boi werd btje gek vna al die bikinis overal dus ik ging naar omkleedhokje enzo dus evn pagga slaan ook gewoon in handoek cummen zag ik later toen we wegingen dat mn oma op diehadndoek lag en ook egt vol met dr face erin
Was een keer aan het neuken bij mn ex in bed toen dr broer binnen kwam. Lagen wel onder de dekens gelukkig maarja kleren overal door dr kamer heen natuurlijk. Wilde die de ipod van zijn zusje lenen. Ik rustig doorgaan loopt die droog langs het bed om dat ding te pakken. Ik zeg hoi enso alles goed terwijl ik voor z'n neus zijn zusje lig te pompenquote:
waarschijnlijk dacht ie gwon dat jullie tv aan t kijken waren ofzoquote:Op vrijdag 14 december 2012 05:29 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Was een keer aan het neuken bij mn ex in bed toen dr broer binnen kwam. Lagen wel onder de dekens gelukkig maarja kleren overal door dr kamer heen natuurlijk. Wilde die de ipod van zijn zusje lenen. Ik rustig doorgaan loopt die droog langs het bed om dat ding te pakken. Ik zeg hoi enso alles goed terwijl ik voor z'n neus zijn zusje lig te pompenKeek die me een beetje vaag aan en toen liep die maar weg. Snap niet dat hij zo rustig bleef.
Trol!quote:Op vrijdag 14 december 2012 05:29 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Was een keer aan het neuken bij mn ex in bed toen dr broer binnen kwam. Lagen wel onder de dekens gelukkig maarja kleren overal door dr kamer heen natuurlijk. Wilde die de ipod van zijn zusje lenen. Ik rustig doorgaan loopt die droog langs het bed om dat ding te pakken. Ik zeg hoi enso alles goed terwijl ik voor z'n neus zijn zusje lig te pompenKeek die me een beetje vaag aan en toen liep die maar weg. Snap niet dat hij zo rustig bleef.
Gaat te ver, kom jij met een echt verhaal danquote:Op vrijdag 14 december 2012 05:33 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
waarschijnlijk dacht ie gwon dat jullie tv aan t kijken waren ofzo![]()
doe nog betere dan net alsof om half 6 sochtends iemand op fok is die je kent
kan wel wat hebbenquote:Op vrijdag 14 december 2012 05:34 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Gaat te ver, kom jij met een echt verhaal dan
Ik geloof best dat je wat kan hebben.quote:Op vrijdag 14 december 2012 05:35 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
kan wel wat hebbenik heb alleen maar echte vrehalen gepost tot nu toe
Deze is wel erg, hier kan ik niet overheenquote:Op vrijdag 14 december 2012 05:34 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Trol!
Of het was een complot en zij liet jou geloven dat het haar broer was met al haar leugens maar ondertussen was het gewoon haar pimp oid..
Mijn ergste was:
Mijn ex had abortus gepleegd van haar vorige ex (zei tegen mij dat ze ongesteld was) maar we waren dus op een feest bij een vrienden. Feest afgelopen, eerste keer neuken met haar daar bij die vrienden in de woonkamer (rest was weg of boven) was 1 natte rode kanker zooi daar en letterlijk heel het bed zat onder bloed. (was toen donker, ik niet weet) vollgende dag wakker, overal bloed etc, toen kwam et verhaal dat ze een week eerder abortus had gepleegd
beter je best doenquote:Op vrijdag 14 december 2012 05:40 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Deze is wel erg, hier kan ik niet overheen
Wel netjes opgeruimd of gewoon weggegaan?
Ik ben weggegaanquote:Op vrijdag 14 december 2012 05:40 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Deze is wel erg, hier kan ik niet overheen
Wel netjes opgeruimd of gewoon weggegaan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |