Klopt, maar wat zegt dit over jouw mogelijkheid om een Porsche te kopen?quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mensen zijn anders bereid goud geld te betalen voor een spot hier, te zien aan de wachtrijen + prijzen.
Doe nog een KLB SC meet, dat zit op hetzelfde level qua treurnis.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Oh dat mis ik, naar lan partys gaan.
Haha komop, niet zo verzuurd, als je kijkt naar jouw jongere foto's had je er zo bij kunnen zitten.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Doe nog een KLB SC meet, dat zit op hetzelfde level qua treurnis.
Je komt dus?quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Doe nog een KLB SC meet, dat zit op hetzelfde level qua treurnis.
Wat?quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:15 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Klopt, maar wat zegt dit over jouw mogelijkheid om een Porsche te kopen?
Je opmerking over Oud-Zuid vs Amstelveen toch.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat?Hoe kom je nou weer aan dit verband?
Wat zegt een broodje pindakaas over de liquiditeit van de ING?
Gaan ze achter de schermen om (waarschijnlijk op de FOK! KLB SC Facebook ofzoquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:16 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha komop, niet zo verzuurd, als je kijkt naar jouw jongere foto's had je er zo bij kunnen zitten.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:16 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha komop, niet zo verzuurd, als je kijkt naar jouw jongere foto's had je er zo bij kunnen zitten.
IRC buddies meetenquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Oh dat mis ik, naar lan partys gaan.
Geen idee waar ik die ooit gezien heb en dat maakt toch helemaal niet uit? Ik zag er ook uit als een pauper toen ik 16 was haha, op mijn 16nde, campingquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gaan ze achter de schermen om (waarschijnlijk op de FOK! KLB SC Facebook ofzo) mijn foto's van toen ik 16 was met elkaar delen
. Ik weet niet hoor, maar ik had gewoon chicks enz in die tijd. Wanneer ben jij ontmaagd?
varkus waarom sta jij niet in de opquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:16 schreef Pharkus het volgende:
Ah de OP is weer opgeschoond van icoontjes
Ook?quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Geen idee waar ik die ooit gezien heb en dat maakt toch helemaal niet uit? Ik zag er ook uit als een pauper toen ik 16 was haha, op mijn 16nde, camping
Naja ok.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ook?Ik had swag op m'n 16e papi. My homies can vouch for me.
Ga je ze vertellen dat ze even op FOK! een account moeten maken?quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ook?Ik had swag op m'n 16e papi. My homies can vouch for me.
Laat maar eigenlijk. Straks gaan jullie ze lastig vallen met meet-verzoekjes e.d. No thanks.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ga je ze vertellen dat ze even op FOK! een account moeten maken?
Kleren kopen op de marktquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:25 schreef Vaseline_ het volgende:
Jaaaaa maar heb 2 broeken gekocht en 2 panty's that's it. Was zo schijtbagger, allemaal pailetten, synthetische stof, zilver, goud, grijs
Oh.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Laat maar eigenlijk. Straks gaan jullie ze lastig vallen met meet-verzoekjes e.d. No thanks.
Haha zie jou niet echt met pailetten lopenquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:25 schreef Vaseline_ het volgende:
Jaaaaa maar heb 2 broeken gekocht en 2 panty's that's it. Was zo schijtbagger, allemaal pailetten, synthetische stof, zilver, goud, grijs
Wat?quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Oh.
Maar die opmerking over Oud-zuid vs Amstelveen, snapte ik die niet of was jij het vergeten.
Reclame voor een zonnebankstudio gekregen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha zie jou niet echt met pailetten lopen
Moet alleen een dunnere panty kopen. Is dit niet te?
[ afbeelding ]
Zou verkrachten.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Laat mij eerstquote:
Doe even dan, anders heb ik morgen niet alleen een schrale lul maar óók een stijve nek.quote:
Ik vind het leuk staan hoor maar idd dunnere panty zou beter staan.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat?Jij zal het wel niet snappen, en met je gelul snap ik jou ook niet meer
.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Oud-Zuid vs. Amstelveen, nou, wie zal er winnen.
Goed om te wetenquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:28 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Doe even dan, anders heb ik morgen niet alleen een schrale lul maar óók een stijve nek.
Wat je probeert te zeggen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat wil je nu precies weten?
kusjequote:
Ik vind zwart en rood niet zo goed bij elkaar staan. Zou ik eerder grijs bij doen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vind het leuk staan hoor maar idd dunnere panty zou beter staan.
Ja maar dat zei ik ook al eerder, met beetje lichtere stofquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind zwart en rood niet zo goed bij elkaar staan. Zou ik eerder grijs bij doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar dat zei ik ook al eerder, met beetje lichtere stof
Nee joh, ik ben nu nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Laat maar, want er zal wel weer gehaat worden op mijn uitspraak.
Wissel gedachten op de KLB SC FB en ontrafel het.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nee joh, ik ben nu nieuwsgierig.
Vroeg t gewoon mang, jeez.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wissel gedachten op de KLB SC FB en ontrafel het.
Vraag Jumi.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:41 schreef tliciouz het volgende:
Ja, lichte panty, donkere, grijze. Nu weet ik nog niets
Gewoon een zwarte, maar een dunne. Zodat je meer been erdoorheen ziet.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:41 schreef tliciouz het volgende:
Check je DM eensquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:41 schreef tliciouz het volgende:
Ik en Jochem hebben geruild.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:42 schreef Salatrel het volgende:
heb je trouwens een andere telefoon tli? ik dacht dat je een Desire had
HUWHAUHWUHEUASHUWHEUWHUWHUHEUWHEUHEUWHEUWHEUHWUEH!!!!!!!!!121111quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zie 'm wel @ Wat draag je vandaag dan.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:54 schreef VeerEli het volgende:
[..]
HUWHAUHWUHEUASHUWHEUWHUWHUHEUWHEUHEUWHEUWHEUHWUEH!!!!!!!!!121111
Ik zou lichtere panty, andere schoenen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zou gewoon mbhquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik zou lichtere panty, andere schoenen.
[..]
Ja nee.quote:
Oh jammer.quote:
quote:
Nee je bent langst overlevende UIquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ik wil wel een kerst icoontje.
Kan je er niet wat schnee bij maken dan?quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:06 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Nee je bent langst overlevende UI
Jaquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan je er niet wat schnee bij maken dan?
Uhhhquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Op een donkerblauwe achtergrond en een kerstmuts?
quote:
Ja deceptie hequote:
Die UI ken ik nog.quote:
Zoek de vleespet.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:12 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
Kamer van kreck gevonden.
quote:
Deze ook?quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Die UI ken ik nog.
[..]
Zoek de vleespet.
quote:
Mooi zo'n trofeeënmuur.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:12 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
Kamer van kreck gevonden.
Enter sandman.quote:
Hebben jullie 'm boos gemaaktquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Sporadisch, maar niet zo vaak meer.
Deze is wel mooier, thxquote:
Mag dat wel ?quote:
Kutjunk.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kan je niks leuks met de mijne? Een joint tussen de vingers van die pop doen fzo
quote:
Zie je niets van, veel te klein.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kan je niks leuks met de mijne? Een joint tussen de vingers van die pop doen fzo
heb ik nou altijdquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:12 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Zie je niets van, veel te klein.
ik las 'vingertjes in die pop', omdat je vaseline heet. vond het al raar dat je een junk werd genoemdquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:30 schreef Lithia het volgende:
[..]
ik las 'vingertjes in die pop', omdat je vaseline heet. vond het al raar dat je een junk werd genoemd![]()
Ach, zolang 'zie' maar niet 'voel' wordt.quote:
Vas is meer van de Qatquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:41 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat heb je met katten. Die zijn tof.
quote:
Jou kennende ging ik eerst kijken of het een gif wasquote:
Hey, dat woord speel ik altijd met wordfeud.quote:
quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jou kennende ging ik eerst kijken of het een gif was
Jailbait jaquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:59 schreef BobbyB het volgende:
Als je zoekt op Broekpaling krijg je Poesjeonze oude SC Mascotte
[ afbeelding ]
Kijk je SBS?quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:03 schreef Fascination het volgende:
Mooi net weer bij de Rijdende Rechter.Vechtende graftakjes. Die ene had ook een uitdrukking.
"De vinger recht in de reet steken oid." Wtf.
what the hell...quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:03 schreef Fascination het volgende:
Mooi net weer bij de Rijdende Rechter.Vechtende graftakjes. Die ene had ook een uitdrukking.
"De vinger recht in de reet steken oid." Wtf.
DE RIJDENDE RECHTER!!11quote:
quote:
quote:
Rijdende Rechter is van de NCRV, jij cultuurbarbaar.quote:
Waarom google je mij, gij stalkert!quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:59 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zocht eigenlijk met photoshop waarbij er een paling uit een broek stak. net als de remlof... witlof met remschijven.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Waarom google je mij, gij stalkert!
quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:05 schreef BobbyB het volgende:
net als de remlof... witlof met remschijven.
Die lijstjesquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:05 schreef Fascination het volgende:
Ben blij dat al die jailbait niet meer gepost wordt hier. Saaie bende.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Rijdende Rechter is van de NCRV, jij cultuurbarbaar.
Wegmisbruikers.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:06 schreef Salatrel het volgende:
dat is zoiets als Blik op de weg dat programma met koos en die dwerg noemen
Inderdaad.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die lijstjes [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Die zag ik voorbij komen in een van de eerste delen van de sc
Je bent echt knetterstoned weer of niet?quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:08 schreef Vaseline_ het volgende:
Vaseline kauwkauw bodycreme is echt zoet
Volgens mij had wd die gemaakt.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zocht eigenlijk met photoshop waarbij er een paling uit een broek stak. net als de remlof... witlof met remschijven.
Ben mijn CV aan het bijwerken namelijk
Je moet er niet op kauwen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:08 schreef Vaseline_ het volgende:
Had je dat liedje nou geluisterd, dropstaafje?quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:08 schreef Vaseline_ het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:06 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ergens ynuhh is er een forum vol met 14 jarige meisjes die ook heel de tijd zeggen 'moet ik de SC weer op om lekkere hunks te vinden' met allemaal foto's van Skylark en Lakitu en Otis
Ja dikke vinger met jou. WD zat toen nog op Sugababes en moest FOK nog uitvinden.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Volgens mij had wd die gemaakt.
Wat boeit dat nouquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:08 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Je bent echt knetterstoned weer of niet?
Nee suikerpopjequote:Op dinsdag 11 december 2012 23:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Had je dat liedje nou geluisterd, dropstaafje?
Heb jij die foto van Lakitu nog?quote:
Oh, wist niet dat dat ploatje zo ver terug ging.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja dikke vinger met jou. WD zat toen nog op Sugababes en moest FOK nog uitvinden.
quote:
quote:
Kennelijk nog steeds een mascottequote:Op dinsdag 11 december 2012 22:59 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
Ze hebben je weggestopt in de serverruimte?quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Onze ict afdeling is een knipperende kermis/ disco._
Verrek, ik dacht dat die al uit dat plaatje wasquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:14 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Kennelijk nog steeds een mascotte
Nee, ze wilde me wel vandaag in een archiefkast stoppen,quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ze hebben je weggestopt in de serverruimte?
Dacht altijd dat ze een cowboyhoed op had, maar da is niequote:Op dinsdag 11 december 2012 23:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Verrek, ik dacht dat die al uit dat plaatje was
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zou je hol zo kankerhard uitwonen dat je 4 weken niet normaal kunt lopen
Is jullie ICT afdeling 1 vrouw?quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ze wilde me wel vandaag in een archiefkast stoppen,
maar nee even zonder gekheid_
Ik moet langs de ICT afdeling als ik naar de kantine ga.
Dus zodoende.
Nee vet veel mannen en een Turk.quote:
Altijd dezelfde!quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, deze had ik dan weer niet verwacht.
[..]
das handig. elke dag kebab bij de lunchquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee vet veel mannen en een Turk.
Wtf.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voor de kutklusjes.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee vet veel mannen en een Turk.
Onder mijn bureau ja.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zeikwijf.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:05 schreef Fascination het volgende:
Ben blij dat al die jailbait niet meer gepost wordt hier. Saaie bende.
Als je erbij was geweest, had je me gelijk gegeven.quote:
Onder de 18 wil ik sowieso niets mee te maken hebben, dus waarschijnlijk wel ja.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als je erbij was geweest, had je me gelijk gegeven.
Sowieso blij dat het hele stel opgehoepeld is.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als je erbij was geweest, had je me gelijk gegeven.
Ze postten alleen maar 14/15-jarigen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
Onder de 18 wil ik sowieso niets mee te maken hebben, dus waarschijnlijk wel ja.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze postten alleen maar 14/15-jarigen.
Tegenwoordig zou ik het vol liefde doen hoorquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Onder de 18 cm wil ik sowieso niets mee te maken hebben, dus waarschijnlijk wel ja.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Tegenwoordig zou ik het vol liefde doen hoor
Maar nog steeds wel fakking hard
Weet je ook nog dat ze het eens hadden over het oprichten van een nachtclub voor knappe mensen? Uiteraard mochten zij allemaal naar binnen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sowieso blij dat het hele stel opgehoepeld is.
Something like that, maar dan net iets andersquote:
Ja, mevrouwtje. Ik maar wachten op een reactie van je en me 's nachts in slaap huilen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
4blehblehtool?quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Something like that, maar dan net iets anders
quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Weet je ook nog dat ze het eens hadden over het oprichten van een nachtclub voor knappe mensen? Uiteraard mochten zij allemaal naar binnen.
Quote alert eerder.quote:
Ah, zo'n uitnodiging herinner ik mij wel ja.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Weet je ook nog dat ze het eens hadden over het oprichten van een nachtclub voor knappe mensen? Uiteraard mochten zij allemaal naar binnen.
Die werken niet op zulke oude posts.quote:
quote:
Schatje ben je ook, he.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ah, zo'n uitnodiging herinner ik mij wel ja.
Amenquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sowieso blij dat het hele stel opgehoepeld is.
Nee, volgens mij heb ik die onzin zsm uit mijn geheugen gewist.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bijnaquote:
Ik ben bij je in je hart sgatjuh :$quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, mevrouwtje. Ik maar wachten op een reactie van je en me 's nachts in slaap huilen.!
quote:
Lekker strak.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze postten alleen maar 14/15-jarigen.
Fijn om te wetenquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hij noemt je een tool, pik je dat?quote:
Hij heeft jou sowieso toch voor alles uitgemaakt?quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, volgens mij heb ik die onzin zsm uit mijn geheugen gewist.
Ik had wel ooit een keer een meningsverschil met NG, omdat we beiden keeper wilden zijn in het klb sc voetbalteam_
quote:
quote:
Ja en bleh bleh... wat zullen we met hem doen dan?quote:
Kun je er niet even snel doorheen skippen?quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:29 schreef Dqod het volgende:
Ik ben bij je in je hart sgatjuh :$
Maar ja ok.. I admit, I completely forgot about it wegens.......... Bepaalde dingen, niet slaan
Moet ze toch zeker zelf weten, heeft ze jou toch niet voor nodigquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
Doe even rustig aan met die smilies, gek.
Ja hoooor met je 1.50mquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
k had wel ooit een keer een meningsverschil met NG, omdat we beiden keeper wilden zijn in het klb sc voetbalteam_
Ja, maar ik reageerde nietquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij heeft jou sowieso toch voor alles uitgemaakt?
Jij begrijpt het volgens mij niet helemaal.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Moet ze toch zeker zelf weten, heeft ze jou toch niet voor nodig
Nou vooruit...quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
Doe even rustig aan met die smilies, gek.
Ik zeg: 35 nocemberquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en bleh bleh... wat zullen we met hem doen dan?
Heb je die linkjes zo 123 bij de hand?quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kun je er niet even snel doorheen skippen?Ben benieuwd wat je vindt.
Goed in lage ballenquote:
NEIN NEIN NEIN NEIN NEINquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jij begrijpt het volgens mij niet helemaal.
Krijg ik nou mijn koekje?quote:
Oké, dm ik even.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zeg: 35 nocember
[..]
Heb je die linkjes zo 123 bij de hand?Anders moet ik weer.. Nja, je weet wel.. Dan moet ik weer weg enzo.. Snap je wel?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
One luv Zoskie :$quote:
quote:
quote:
Niet zo sis.. NIET ZO!!!!quote:
quote:
quote:
Oh hey jij van de oude gardequote:
Walgelijk wijf ben je. Daarom hou ik van je :$ nolezziequote:
NEEquote:
Walgelijk ookquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oh hey jij van de oude garde
[..]
Walgelijk wijf ben je. Daarom hou ik van je :$ nolezzie
Ik beaam ditquote:
LEKKER VOOR JEquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:35 schreef WAHRHEIT het volgende:
Ohnee je mag ook geen gepainte vuige plaatjes meer posten__!

quote:
Ik kwijlde op m'n goeie goed waar jouw uitgedroogde snotjes van vanmiddag nog op zaten :$quote:
Oh ze is wel oud hoor..quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hallo jij van de semi oude garde.
Hihihi I feel recognizedquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hallo jij van de semi oude garde.
Dat waren tranen.. sis...quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik kwijlde op m'n goeie goed waar jouw uitgedroogde snotjes van vanmiddag nog op zaten :$
quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ze is wel oud hoor..
en seniel.
quote:
Wie was jij ook alweer?quote:
Oh nee ok dan is het goedquote:
Snotjes doen we niet aan...quote:
Nee, ik kwam in WGRquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wie was jij ook alweer?
Je komt me vaag bekend voor..
Kwam jij niet van ONZ?
Dqod komt uit TRUquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wie was jij ook alweer?
Je komt me vaag bekend voor..
Kwam jij niet van ONZ?
Ja ik snap het, je hoeft het niet meer uit te leggenquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, ik kwam in WGR
Snap je? Een vuig woordgarpje xD
Ben jij bassos?quote:
Kan niet anders.quote:
Hihihi.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:37 schreef Dqod het volgende:
Maar nu moet ik even iets kijken waarvan ik vast een natte lade ga krijgen
quote:
Oh godquote:
Momentje hoor, even m'n broek laten zakken :$quote:
quote:
Het verleden riep mij en ik heb jullie al veel te lang geen aandacht geschonkenquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Waar kom jij zo opeens vandaan waaien mop?
Ik had last van dezelfde kriebel.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het verleden riep mij en ik heb jullie al veel te lang geen aandacht geschonken
Die keuze is snel gemaaktquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:39 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Als je MOEST kiezen
35/12
OF
Vogeltjesdans
Wie zegt da?quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:39 schreef Fascination het volgende:
Hoezo vinden jullie vogeltjesdans een retard dan?
... Spreek uw boodschap in na de piepquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:39 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Als je MOEST kiezen
35/12
OF
Vogeltjesdans
Tik em aan manquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik had last van dezelfde kriebel.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
... Spreek uw boodschap in na de piep
Wie vind je het leukst?quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:41 schreef Dqod het volgende:
Maarre.. Ok.. Fas? Ik zet m ff op pauze.. Iets met timing enzo.. Je begrijpt me wel eh![]()
Maar hij s fijn
quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
... Spreek uw boodschap in na de Whiep
So far ff gestopt bijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat soort werk.. Dat vond ik al erg leuk :$ :$ :$.. Maar het is afleidend nu, maar zeker weten dat ik zo verder ga kijkenI was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:

It's funny because it's guineapigquote:
Dat ging bijna goed.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..][ [url= http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/14.gif]afbeelding[/url] ]
Dat ik daar zelf niet op kwam.
Nu helemaal.quote:
Schattig, he, dat 4EBE haar fokskills probeert uit te breiden, maar dat het nog niet zo soepel gaat.quote:
Ja heel lief, ze moet nog zo veel leren.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Schattig, he, dat 4EBE haar fokskills probeert uit te breiden, maar dat het nog niet zo soepel gaat.
Zo klonk ik gisteravond ook, het was fantastisch en kan het iedereen aanbevelen :$quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |