Something like that, maar dan net iets andersquote:
Ja, mevrouwtje. Ik maar wachten op een reactie van je en me 's nachts in slaap huilen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Tegenwoordig zou ik het vol liefde doen hoor
Maar nog steeds wel fakking hard
4blehblehtool?quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Something like that, maar dan net iets anders
quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Weet je ook nog dat ze het eens hadden over het oprichten van een nachtclub voor knappe mensen? Uiteraard mochten zij allemaal naar binnen.
Quote alert eerder.quote:
Ah, zo'n uitnodiging herinner ik mij wel ja.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Weet je ook nog dat ze het eens hadden over het oprichten van een nachtclub voor knappe mensen? Uiteraard mochten zij allemaal naar binnen.
Die werken niet op zulke oude posts.quote:
quote:
Schatje ben je ook, he.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ah, zo'n uitnodiging herinner ik mij wel ja.
Amenquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sowieso blij dat het hele stel opgehoepeld is.
Nee, volgens mij heb ik die onzin zsm uit mijn geheugen gewist.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bijnaquote:
Ik ben bij je in je hart sgatjuh :$quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, mevrouwtje. Ik maar wachten op een reactie van je en me 's nachts in slaap huilen.!
quote:
Lekker strak.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze postten alleen maar 14/15-jarigen.
Fijn om te wetenquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Tegenwoordig zou ik het vol liefde doen hoor
Maar nog steeds wel fakking hard
Hij noemt je een tool, pik je dat?quote:
Hij heeft jou sowieso toch voor alles uitgemaakt?quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, volgens mij heb ik die onzin zsm uit mijn geheugen gewist.
Ik had wel ooit een keer een meningsverschil met NG, omdat we beiden keeper wilden zijn in het klb sc voetbalteam_
quote:
quote:
Ja en bleh bleh... wat zullen we met hem doen dan?quote:
Kun je er niet even snel doorheen skippen?quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:29 schreef Dqod het volgende:
Ik ben bij je in je hart sgatjuh :$
Maar ja ok.. I admit, I completely forgot about it wegens.......... Bepaalde dingen, niet slaan
Moet ze toch zeker zelf weten, heeft ze jou toch niet voor nodigquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
Doe even rustig aan met die smilies, gek.
Ja hoooor met je 1.50mquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
k had wel ooit een keer een meningsverschil met NG, omdat we beiden keeper wilden zijn in het klb sc voetbalteam_
Ja, maar ik reageerde nietquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij heeft jou sowieso toch voor alles uitgemaakt?
Jij begrijpt het volgens mij niet helemaal.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Moet ze toch zeker zelf weten, heeft ze jou toch niet voor nodig
Nou vooruit...quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
Doe even rustig aan met die smilies, gek.
Ik zeg: 35 nocemberquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en bleh bleh... wat zullen we met hem doen dan?
Heb je die linkjes zo 123 bij de hand?quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kun je er niet even snel doorheen skippen?Ben benieuwd wat je vindt.
Goed in lage ballenquote:
NEIN NEIN NEIN NEIN NEINquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jij begrijpt het volgens mij niet helemaal.
Krijg ik nou mijn koekje?quote:
Oké, dm ik even.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zeg: 35 nocember
[..]
Heb je die linkjes zo 123 bij de hand?Anders moet ik weer.. Nja, je weet wel.. Dan moet ik weer weg enzo.. Snap je wel?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
One luv Zoskie :$quote:
quote:
quote:
Niet zo sis.. NIET ZO!!!!quote:
quote:
quote:
Oh hey jij van de oude gardequote:
Walgelijk wijf ben je. Daarom hou ik van je :$ nolezziequote:
NEEquote:
Walgelijk ookquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oh hey jij van de oude garde
[..]
Walgelijk wijf ben je. Daarom hou ik van je :$ nolezzie
Ik beaam ditquote:
LEKKER VOOR JEquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:35 schreef WAHRHEIT het volgende:
Ohnee je mag ook geen gepainte vuige plaatjes meer posten__!

quote:
Ik kwijlde op m'n goeie goed waar jouw uitgedroogde snotjes van vanmiddag nog op zaten :$quote:
Oh ze is wel oud hoor..quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hallo jij van de semi oude garde.
Hihihi I feel recognizedquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hallo jij van de semi oude garde.
Dat waren tranen.. sis...quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik kwijlde op m'n goeie goed waar jouw uitgedroogde snotjes van vanmiddag nog op zaten :$
quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ze is wel oud hoor..
en seniel.
quote:
Wie was jij ook alweer?quote:
Oh nee ok dan is het goedquote:
Snotjes doen we niet aan...quote:
Nee, ik kwam in WGRquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wie was jij ook alweer?
Je komt me vaag bekend voor..
Kwam jij niet van ONZ?
Dqod komt uit TRUquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wie was jij ook alweer?
Je komt me vaag bekend voor..
Kwam jij niet van ONZ?
Ja ik snap het, je hoeft het niet meer uit te leggenquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, ik kwam in WGR
Snap je? Een vuig woordgarpje xD
Ben jij bassos?quote:
Kan niet anders.quote:
Hihihi.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:37 schreef Dqod het volgende:
Maar nu moet ik even iets kijken waarvan ik vast een natte lade ga krijgen
quote:
Oh godquote:
Momentje hoor, even m'n broek laten zakken :$quote:
quote:
Het verleden riep mij en ik heb jullie al veel te lang geen aandacht geschonkenquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Waar kom jij zo opeens vandaan waaien mop?
Ik had last van dezelfde kriebel.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het verleden riep mij en ik heb jullie al veel te lang geen aandacht geschonken
Die keuze is snel gemaaktquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:39 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Als je MOEST kiezen
35/12
OF
Vogeltjesdans
Wie zegt da?quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:39 schreef Fascination het volgende:
Hoezo vinden jullie vogeltjesdans een retard dan?
... Spreek uw boodschap in na de piepquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:39 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Als je MOEST kiezen
35/12
OF
Vogeltjesdans
Tik em aan manquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik had last van dezelfde kriebel.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
... Spreek uw boodschap in na de piep
Wie vind je het leukst?quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:41 schreef Dqod het volgende:
Maarre.. Ok.. Fas? Ik zet m ff op pauze.. Iets met timing enzo.. Je begrijpt me wel eh![]()
Maar hij s fijn
quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
... Spreek uw boodschap in na de Whiep
So far ff gestopt bijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat soort werk.. Dat vond ik al erg leuk :$ :$ :$.. Maar het is afleidend nu, maar zeker weten dat ik zo verder ga kijkenI was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:

It's funny because it's guineapigquote:
Dat ging bijna goed.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..][ [url= http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/14.gif]afbeelding[/url] ]
Dat ik daar zelf niet op kwam.
Nu helemaal.quote:
Schattig, he, dat 4EBE haar fokskills probeert uit te breiden, maar dat het nog niet zo soepel gaat.quote:
Ja heel lief, ze moet nog zo veel leren.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Schattig, he, dat 4EBE haar fokskills probeert uit te breiden, maar dat het nog niet zo soepel gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |