quote:
Oh godquote:
Momentje hoor, even m'n broek laten zakken :$quote:
quote:
Het verleden riep mij en ik heb jullie al veel te lang geen aandacht geschonkenquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Waar kom jij zo opeens vandaan waaien mop?
Ik had last van dezelfde kriebel.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het verleden riep mij en ik heb jullie al veel te lang geen aandacht geschonken
Die keuze is snel gemaaktquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:39 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Als je MOEST kiezen
35/12
OF
Vogeltjesdans
Wie zegt da?quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:39 schreef Fascination het volgende:
Hoezo vinden jullie vogeltjesdans een retard dan?
... Spreek uw boodschap in na de piepquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:39 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Als je MOEST kiezen
35/12
OF
Vogeltjesdans
Tik em aan manquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik had last van dezelfde kriebel.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
... Spreek uw boodschap in na de piep
Wie vind je het leukst?quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:41 schreef Dqod het volgende:
Maarre.. Ok.. Fas? Ik zet m ff op pauze.. Iets met timing enzo.. Je begrijpt me wel eh![]()
Maar hij s fijn
quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
... Spreek uw boodschap in na de Whiep
So far ff gestopt bijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat soort werk.. Dat vond ik al erg leuk :$ :$ :$.. Maar het is afleidend nu, maar zeker weten dat ik zo verder ga kijkenI was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:

It's funny because it's guineapigquote:
Dat ging bijna goed.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..][ [url= http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/14.gif]afbeelding[/url] ]
Dat ik daar zelf niet op kwam.
Nu helemaal.quote:
Schattig, he, dat 4EBE haar fokskills probeert uit te breiden, maar dat het nog niet zo soepel gaat.quote:
Ja heel lief, ze moet nog zo veel leren.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Schattig, he, dat 4EBE haar fokskills probeert uit te breiden, maar dat het nog niet zo soepel gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |