Something like that, maar dan net iets andersquote:
Ja, mevrouwtje. Ik maar wachten op een reactie van je en me 's nachts in slaap huilen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Tegenwoordig zou ik het vol liefde doen hoor
Maar nog steeds wel fakking hard
4blehblehtool?quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Something like that, maar dan net iets anders
quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Weet je ook nog dat ze het eens hadden over het oprichten van een nachtclub voor knappe mensen? Uiteraard mochten zij allemaal naar binnen.
Quote alert eerder.quote:
Ah, zo'n uitnodiging herinner ik mij wel ja.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Weet je ook nog dat ze het eens hadden over het oprichten van een nachtclub voor knappe mensen? Uiteraard mochten zij allemaal naar binnen.
Die werken niet op zulke oude posts.quote:
quote:
Schatje ben je ook, he.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ah, zo'n uitnodiging herinner ik mij wel ja.
Amenquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sowieso blij dat het hele stel opgehoepeld is.
Nee, volgens mij heb ik die onzin zsm uit mijn geheugen gewist.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bijnaquote:
Ik ben bij je in je hart sgatjuh :$quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, mevrouwtje. Ik maar wachten op een reactie van je en me 's nachts in slaap huilen.!
quote:
Lekker strak.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze postten alleen maar 14/15-jarigen.
Fijn om te wetenquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Tegenwoordig zou ik het vol liefde doen hoor
Maar nog steeds wel fakking hard
Hij noemt je een tool, pik je dat?quote:
Hij heeft jou sowieso toch voor alles uitgemaakt?quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, volgens mij heb ik die onzin zsm uit mijn geheugen gewist.
Ik had wel ooit een keer een meningsverschil met NG, omdat we beiden keeper wilden zijn in het klb sc voetbalteam_
quote:
quote:
Ja en bleh bleh... wat zullen we met hem doen dan?quote:
Kun je er niet even snel doorheen skippen?quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:29 schreef Dqod het volgende:
Ik ben bij je in je hart sgatjuh :$
Maar ja ok.. I admit, I completely forgot about it wegens.......... Bepaalde dingen, niet slaan
Moet ze toch zeker zelf weten, heeft ze jou toch niet voor nodigquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
Doe even rustig aan met die smilies, gek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |