Pics NUquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:25 schreef Lakitu het volgende:
[..]
nummer 3![]()
ik heb peuters gezien met meer ass.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:25 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
haha lekkah gek doewnnn :p
Trollen is mijn stijl vriendje, en je maakt het me zo makkelijkquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:25 schreef Sok. het volgende:
[..]
Kanker dan ook op met trollen steeds.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:27 schreef Lakitu het volgende:
Ik ga geen asspics van mn zusje geven doe normaal
Jammer genoeg faalt jouw stijl zo jammerlijk.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:27 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Trollen is mijn stijl vriendje, en je maakt het me zo makkelijk
goeie. je krijgt zo pmquote:
Kankerjammer.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:28 schreef Sok. het volgende:
[..]
Jammer genoeg faalt jouw stijl zo jammerlijk.
Ja.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:28 schreef Sok. het volgende:
[..]
Jammer genoeg faalt jouw stijl zo jammerlijk.
Geil verhaal.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:25 schreef Lakitu het volgende:
[..]
nummer 3![]()
ik heb peuters gezien met meer ass.
De derde heeft echt de lelijkste broek ooit.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:25 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
haha lekkah gek doewnnn :p
Lijkt net alsof haar kont nat is.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:36 schreef ynuhh het volgende:
[..]
De derde heeft echt de lelijkste broek ooit.
Idd en hij accentueert ook precies verkeerd.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:36 schreef ynuhh het volgende:
[..]
De derde heeft echt de lelijkste broek ooit.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:47 schreef Maisnon het volgende:
I Can See Clearly Now My Brain is Gone
Ik zou je hol zo kankerhard uitwonen dat je 4 weken niet normaal kunt lopenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:55 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
haha jij bent egt kksexy, wil je ff neukuh dan :p
Misselijk grapje, je weet dat ik in een rolstoel zit.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zou je hol zo kankerhard uitwonen dat je 4 weken niet normaal kunt lopen
KANKERTJE GEIL!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zou je hol zo kankerhard uitwonen dat je 4 weken niet normaal kunt lopen
T was natuurlijk wel in de naam van de liefde ehquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:56 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Misselijk grapje, je weet dat ik in een rolstoel zit.
Ik denk dat mijn anus daar anders over denktquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
T was natuurlijk wel in de naam van de liefde eh
Once you go Dqodquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:58 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn anus daar anders over denkt.
[ afbeelding ]
Dames, zouden jullie geven?
Misschien woont ze je wel zo hard uit dat je juist wel weer kan lopen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:56 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Misselijk grapje, je weet dat ik in een rolstoel zit.
Dacht ikquote:
Die kans zit er dik in ja.. I'm a miracle workerquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Misschien woont ze je wel zo hard uit dat je juist wel weer kan lopen.
Inb4 Tli.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:58 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:58 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Idd, wij blazen het juist weer leven inquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:00 schreef BobbyB het volgende:
Ff voor de duidelijk, het topic was al dood toen Dqod en ik begonnen te praten.
Maar nu ben ik er ook, kkgeil triootje tochquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:00 schreef BobbyB het volgende:
Ff voor de duidelijk, het topic was al dood toen Dqod en ik begonnen te praten.
Maar sinds zaterdag loop ik ook best moeilijk eigenlijk. True story.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die kans zit er dik in ja.. I'm a miracle worker
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:01 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Maar nu ben ik er ook, kkgeil triootje toch?!
Welke.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:02 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik kwam ook een foto van jou tegen op mijn computer, je bent knapper dan ik dacht.
Ja maar jij zat dan ook niet in een rolstoelquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar sinds zaterdag loop ik ook best moeilijk eigenlijk. True story.
Deze post is iets te depressief, wat betekent dat het goed met je gaat.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:02 schreef Maisnon het volgende:
Avey Tare van Animal Collective heeft een solo album wat best gaaf is maar je moet er van houden en dat doet niemand hier.
Toch bedankt voor je post Maisnon!
Chai is een schatje.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:02 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik kwam ook een foto van jou tegen op mijn computer, je bent knapper dan ik dacht.
Een dushi is ut.. Zo een die je in dr wangetjes wilt knijpenquote:
Wat jammer was, want anders hadden we de wachtrijen kunnen omzeilen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja maar jij zat dan ook niet in een rolstoel
Au.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Een dushi is ut.. Zo een die je in dr wangetjes wilt knijpen
Uhuh. Wij begrijpen elkaar.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Een dushi is ut.. Zo een die je in dr wangetjes wilt knijpen
Oh die waar mijn neus zo groot lijkt.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:04 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Foto van je gezicht, wit truitje, ondeugende blik.
Volgende keer nog maar iets harder dan eh?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat jammer was, want anders hadden we de wachtrijen kunnen omzeilen.
Lief en teder Chai.. Lief en teder en vol gevoelquote:
Vrouwen zijn nooit tevreden.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh die waar mijn neus zo groot lijkt.
Zou best kunnen inderdaad. Doet het ook pijn als je slikt?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:02 schreef Chai het volgende:
De ene kant van mijn keel voelt is echt veel dikker dan de andere kant. Is het dan ontstoken ofzo? want die kant doet ook pijn.
Ja.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zou best kunnen inderdaad. Doet het ook pijn als je slikt?
Dat was een serieuze vraag dus grapjes kunnen achterwegen blijven.
HNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNGquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zou best kunnen inderdaad. Doet het ook pijn als je slikt?
Dat was een serieuze vraag dus grapjes kunnen achterwegen blijven.
Watquote:
Ik slik de natuurlijke sappen van een vrouw altijd doorquote:
Ja, dan heb je gewoon een ontstoken keel denk ik. Zuigsnoepjes, waterijsjes, veel drinken en zo min mogelijk zuivel voor jou, jongedame.quote:
kkziek.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik slik de natuurlijke sappen van een vrouw altijd door
Napoleons.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, dan heb je gewoon een ontstoken keel denk ik. Zuigsnoepjes, waterijsjes, veel drinken en zo min mogelijk zuivel voor jou, jongedame.
quote:
Urine ook?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik slik de natuurlijke sappen van een vrouw altijd door
Oh nou, komt wel goed dan. Beterschap.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Napoleons.En zuivel (behalve kaas en boter) eet&drink ik toch al bijna niet.
Mensen zijn nooit tevreden, maar dat is meer een onderwerp voor Lamon.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:08 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Moeten we even terug in dit topic om te bewijzen dat mannen ook nooit tevreden zijn?
Ik voelde m al aankomen..quote:
Wat schattig.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik voelde m al aankomen..
Tot nu toe nog niet, maar ik heb dan ook nog nooit zoveel van een vrouw gehouden.. Wie weet ooit, in de toekomst.. Wat romantisch weet ik dit te maken zeg
Echte liefde, jeweettogggggggggquote:
Jij ben bitch.quote:
Hentai kan me niet zo opwinden. Plasseks daarentegen.quote:
Vind je dat geil ja?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hentai kan me niet zo opwinden. Plasseks daarentegen.
Dat was m'n ex, bitch. Omdat ik dat aan je vroeg.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vind je dat geil ja?
Gisteren ging ik nog over een wildvreemde vrouw plassen
Knap zeg. Dan moet je zeker een beetje zo boven haar been gaan staan ofzo, want je kunt niet echt goed richten.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vind je dat geil ja?
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hentai kan me niet zo opwinden. Plasseks daarentegen.
Goed topic, dit.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vind je dat geil ja?
Ze lag en Dqod stond er overheen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Knap zeg. Dan moet je zeker een beetje zo boven haar been gaan staan ofzo, want je kunt niet echt goed richten.
Oh, nou ja, volgens mij vond ze het wel spangquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat was m'n ex, bitch. Omdat ik dat aan je vroeg.
Ik kan richten als de beste jongeuhhhhquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Knap zeg. Dan moet je zeker een beetje zo boven haar been gaan staan ofzo, want je kunt niet echt goed richten.
Ze kennen je nog niet zo goed.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:20 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde ik het niet eens zo verkeerd, wat een onsympathieke jongen.
Oh wel vreemd want normaal kon ze er nooit zo tegen als ik tegen haar begon te zeiken.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oh, nou ja, volgens mij vond ze het wel spang
Daar ging je ook de fout in, mijn waarde BobbyB.. Je moet er OVERHEEN zeiken, niet tegenaanquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh wel vreemd want normaal kon ze er nooit zo tegen als ik tegen haar begon te zeiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |