Ja maar jij zat dan ook niet in een rolstoelquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar sinds zaterdag loop ik ook best moeilijk eigenlijk. True story.
Deze post is iets te depressief, wat betekent dat het goed met je gaat.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:02 schreef Maisnon het volgende:
Avey Tare van Animal Collective heeft een solo album wat best gaaf is maar je moet er van houden en dat doet niemand hier.
Toch bedankt voor je post Maisnon!
Chai is een schatje.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:02 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik kwam ook een foto van jou tegen op mijn computer, je bent knapper dan ik dacht.
Een dushi is ut.. Zo een die je in dr wangetjes wilt knijpenquote:
Wat jammer was, want anders hadden we de wachtrijen kunnen omzeilen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja maar jij zat dan ook niet in een rolstoel
Au.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Een dushi is ut.. Zo een die je in dr wangetjes wilt knijpen
Uhuh. Wij begrijpen elkaar.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Een dushi is ut.. Zo een die je in dr wangetjes wilt knijpen
Oh die waar mijn neus zo groot lijkt.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:04 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Foto van je gezicht, wit truitje, ondeugende blik.
Volgende keer nog maar iets harder dan eh?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat jammer was, want anders hadden we de wachtrijen kunnen omzeilen.
Lief en teder Chai.. Lief en teder en vol gevoelquote:
Vrouwen zijn nooit tevreden.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh die waar mijn neus zo groot lijkt.
Zou best kunnen inderdaad. Doet het ook pijn als je slikt?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:02 schreef Chai het volgende:
De ene kant van mijn keel voelt is echt veel dikker dan de andere kant. Is het dan ontstoken ofzo? want die kant doet ook pijn.
Ja.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zou best kunnen inderdaad. Doet het ook pijn als je slikt?
Dat was een serieuze vraag dus grapjes kunnen achterwegen blijven.
HNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNGquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zou best kunnen inderdaad. Doet het ook pijn als je slikt?
Dat was een serieuze vraag dus grapjes kunnen achterwegen blijven.
Watquote:
Ik slik de natuurlijke sappen van een vrouw altijd doorquote:
Ja, dan heb je gewoon een ontstoken keel denk ik. Zuigsnoepjes, waterijsjes, veel drinken en zo min mogelijk zuivel voor jou, jongedame.quote:
kkziek.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik slik de natuurlijke sappen van een vrouw altijd door
Napoleons.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, dan heb je gewoon een ontstoken keel denk ik. Zuigsnoepjes, waterijsjes, veel drinken en zo min mogelijk zuivel voor jou, jongedame.
quote:
Urine ook?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik slik de natuurlijke sappen van een vrouw altijd door
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |