Oh nou, komt wel goed dan. Beterschap.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Napoleons.En zuivel (behalve kaas en boter) eet&drink ik toch al bijna niet.
Mensen zijn nooit tevreden, maar dat is meer een onderwerp voor Lamon.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:08 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Moeten we even terug in dit topic om te bewijzen dat mannen ook nooit tevreden zijn?
Ik voelde m al aankomen..quote:
Wat schattig.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik voelde m al aankomen..
Tot nu toe nog niet, maar ik heb dan ook nog nooit zoveel van een vrouw gehouden.. Wie weet ooit, in de toekomst.. Wat romantisch weet ik dit te maken zeg
Echte liefde, jeweettogggggggggquote:
Jij ben bitch.quote:
Hentai kan me niet zo opwinden. Plasseks daarentegen.quote:
Vind je dat geil ja?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hentai kan me niet zo opwinden. Plasseks daarentegen.
Dat was m'n ex, bitch. Omdat ik dat aan je vroeg.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vind je dat geil ja?
Gisteren ging ik nog over een wildvreemde vrouw plassen
Knap zeg. Dan moet je zeker een beetje zo boven haar been gaan staan ofzo, want je kunt niet echt goed richten.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vind je dat geil ja?
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hentai kan me niet zo opwinden. Plasseks daarentegen.
Goed topic, dit.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vind je dat geil ja?
Ze lag en Dqod stond er overheen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Knap zeg. Dan moet je zeker een beetje zo boven haar been gaan staan ofzo, want je kunt niet echt goed richten.
Oh, nou ja, volgens mij vond ze het wel spangquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat was m'n ex, bitch. Omdat ik dat aan je vroeg.
Ik kan richten als de beste jongeuhhhhquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Knap zeg. Dan moet je zeker een beetje zo boven haar been gaan staan ofzo, want je kunt niet echt goed richten.
Ze kennen je nog niet zo goed.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:20 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde ik het niet eens zo verkeerd, wat een onsympathieke jongen.
Oh wel vreemd want normaal kon ze er nooit zo tegen als ik tegen haar begon te zeiken.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oh, nou ja, volgens mij vond ze het wel spang
Daar ging je ook de fout in, mijn waarde BobbyB.. Je moet er OVERHEEN zeiken, niet tegenaanquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh wel vreemd want normaal kon ze er nooit zo tegen als ik tegen haar begon te zeiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |