Dat kan wel hoor. Hoeveel verschil qua tijd zit er tussen het plaatsen van die foto's ? Als dat 2 maand of meer is kan het wel hoor.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:03 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ja. En geen idee, ik heb geen verstand van tieten
Eigenlijk, is die bikinipic eerder. 5 aug. En die ander 31 aug.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat kan wel hoor. Hoeveel verschil qua tijd zit er tussen het plaatsen van die foto's ? Als dat 2 maand of meer is kan het wel hoor.
quote:
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:04 schreef Lakitu het volgende:
Ik zou geven iig. puur hypotetisch natuurlijk
Conclusiequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:05 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Eigenlijk, is die bikinipic eerder. 5 aug. En die ander 31 aug.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:04 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
moet ik soms weer op hyves gaan om even echte kwaliteit op te zoeken?
Ergens ynuhh is er een forum vol met 14 jarige meisjes die ook heel de tijd zeggen 'moet ik de SC weer op om lekkere hunks te vinden' met allemaal foto's van Skylark en Lakitu en Otisquote:
Nawoordquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Conclusie
Ze heeft gewoon tieten in haar oksels, maar die bikini duwt ze naar binnen en omhoog, maar haar bh niet.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:06 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ergens ynuhh is er een forum vol met 14 jarige meisjes die ook heel de tijd zeggen 'moet ik de SC weer op om lekkere hunks te vinden' met allemaal foto's van Skylark en Lakitu en Otis
Echt waar hoor, voorbij de regenboog waar eenhoorns en elfjes en goede films met Adam Sandler echt bestaanquote:
waterboy is een classicquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:07 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Echt waar hoor, voorbij de regenboog waar eenhoorns en elfjes en goede films met Adam Sandler echt bestaan
Zodoende zijn wij hier gekomen. Toch?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:06 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ergens ynuhh is er een forum vol met 14 jarige meisjes die ook heel de tijd zeggen 'moet ik de SC weer op om lekkere hunks te vinden' met allemaal foto's van Skylark en Lakitu en Otis
Ik ben hier via indo-lovers.nlquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:08 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Zodoende zijn wij hier gekomen. Toch?
Een man heeft haar acc overgenomen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom maak jij de laatste tijd zoveel grappige posts.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef Chriz2k het volgende:
Net alsof die meisjes massaal achter jullie aanlopen. Jullie zien er niet uit als Brad PittJustin Bieber, hoor.
Omdat ik me kut voelquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom maak jij de laatste tijd zoveel grappige posts.
Wat was je smoes dan?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef afcajos het volgende:
Ik voel mij nu ellendig. Ik heb zojuist mijn oma opgebeld dat ik niet op haar verjaardag kom zondag met een kutsmoes. Ik zit godverdomme liever zondag in de kroeg maar dat durfde ik niet te vertellen.
vulgairquote:
Vrijwilligerswerk op zondagquote:
Pardon?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef Maisnon het volgende:
En daar zag ik dat poekie eigenlijk kut betekent
Aww jezus.quote:
In de kroeg zitten is toch vrijwillig?quote:
Is ie op een quest geweest, komt ie terug met tinypicquote:
oh wowquote:
Jepquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:14 schreef Sok. het volgende:
[..]
Jos en vrijwilligerswerk![]()
![]()
Voetbalkantine zeker?
Otis is altijd via Tinypic. Hij heeft respect voor die meisjes en gooit niet zomaar hun hele hyves in de sc.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:15 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Is ie op een quest geweest, komt ie terug met tinypicIk wil R&R kunnen geven
Robin Naomiquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:15 schreef afcajos het volgende:
[..]
JepOp zich nog redelijke kans ook dat ik weer word gevraagd voor zondag. Als Robin Naomii weer eens niet kan.
Hij is gewoon buttyboyquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:15 schreef Mozy het volgende:
[..]
Otis is altijd via Tinypic. Hij heeft respect voor die meisjes en gooit niet zomaar hun hele hyves in de sc.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:15 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Is ie op een quest geweest, komt ie terug met tinypicIk wil R&R kunnen geven
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:15 schreef Mozy het volgende:
[..]
Otis is altijd via Tinypic. Hij heeft respect voor die meisjes en gooit niet zomaar hun hele hyves in de sc.
Oh dat is nog wel geloofwaardig. Ik dacht echt helpen in een dierenasiel of zo.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:15 schreef afcajos het volgende:
[..]
JepOp zich nog redelijke kans ook dat ik weer word gevraagd voor zondag. Als Robin Naomii weer eens niet kan.
witte ridderquote:
Als ik de cash krijg gesplashed.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:17 schreef Skylark. het volgende:
Wie wil volgende zomer met mij gaan proppen op Mallorca.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:17 schreef Skylark. het volgende:
Wie wil volgende zomer met mij gaan proppen op Mallorca.
Idd, ik vond haar juist een beetje slow eruit zien.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:17 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Haha is dit serieus dezelfde jongen die deze wel zag zitten?
[ afbeelding ]
Ach zoek, bij mij is het meer gewoon pagina's in mijn vriendenlijst afgaanquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:18 schreef Chriz2k het volgende:
Ik voel me echt zo'n sexual predator als ik op Hyves naar meisjes zoek.
Mattie van me had 2.5k in 2 maanden. Maar hij had daar ook weer 1.25k uitgegeven. Drank is wel gratisquote:
Ik als ik op straat naar meisjes zoek.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:18 schreef Chriz2k het volgende:
Ik voel me echt zo'n sexual predator als ik op Hyves naar meisjes zoek.
Haar.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:16 schreef Lakitu het volgende:
Robin Naomi__ ik krijg nog 20 ekkie van 'm.
Zou ik geven?quote:
Juaah iiSz wl cOol.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:19 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mattie van me had 2.5k in 2 maanden. Maar hij had daar ook weer 1.25k uitgegeven. Drank is wel gratis.
Meer een zakenman.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:19 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik als ik op straat naar meisjes zoek.
We kunnen ook Albufeira doen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:19 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik wil opzich wel proppen op Mallorca. Lijkt me wel leuk.
Ja.quote:
quote:
ROBBIEquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:20 schreef Lakitu het volgende:
Ik wil werken voor die ene kroegbaas op Cherso.
Ken jij mensen die fred heten?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:21 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ja.
Gelukkig ben ik uitgenodigd op haar verjaardagSamen met fred en rob.
Noh man, die ene. Die Bibi aan het werk zette. Met dat matjequote:
Die Oostblokkerquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:22 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Noh man, die ene. Die Bibi aan het werk zette. Met dat matje
Welk grapje?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:21 schreef Otis2.0 het volgende:
Sok die nu alles wat ik post wil afwijzen omdat ik z'n grapje over Chuck niet leuk vond.
Haha nee. Hij heet Ruud maar iedereen noemt hem fredquote:
Ja weet niet, over scheenbeschermers. En terecht ja.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:23 schreef Sok. het volgende:
[..]
Welk grapje?
En inderdaad, ik ben diep gekwetst dat de almachtige robin niet lacht om mijn opmerkingen.
En ik nietquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:21 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ja.
Gelukkig ben ik uitgenodigd op haar verjaardagSamen met fred en rob.
Haha watquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:23 schreef afcajos het volgende:
[..]
Haha nee. Hij heet Ruud maar iedereen noemt hem fred. Is ooit zo een keer ontstaan.
HAHAHAquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:23 schreef Sok. het volgende:
[..]
En ik nietTerwijl ze mij in de bus altijd zo leuk verteld over haar vriendjes.
Oh ok.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:23 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja weet niet, over scheenbeschermers. En terecht ja.
robin naomiquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:23 schreef Sok. het volgende:
[..]
Welk grapje?
En inderdaad, ik ben diep gekwetst dat de almachtige robin niet lacht om mijn opmerkingen.
Jij zit altijd bij chicks in de vriendzonequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:23 schreef Sok. het volgende:
[..]
En ik nietTerwijl ze mij in de bus altijd zo leuk verteld over haar vriendjes.
Kanker dan ook op met trollen steeds.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:24 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Het is wel fijn dat je nu wat bent afgekoeld en me niet meer de kanker toewenst
nummer 3quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:25 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
haha lekkah gek doewnnn :p
Niet bij Robin in de friendszone zittenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:24 schreef afcajos het volgende:
[..]
Jij zit altijd bij chicks in de vriendzone
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |