wat een monsterquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:47 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een schattig gezicht
Onmogelijk. Ik zat in de pre-geefzonequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:47 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Je wilt er niet in? Je zat er vanaf het begin al in vriendje.
jij wel :")quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:48 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Onmogelijk. Ik zat in de pre-geefzone
ja dat zei ik vorige keer ook al. dat ze dan one of the guys zou worden. maar toen zei ze dat ze dan express niet zo zou doen.quote:
haha little smurfquote:
Kom dan met ideeën.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:48 schreef Otis2.0 het volgende:
Boys genoeg prietpraat. Let's talk money.
Kom niet. Met je godinnen uit griekenland toriequote:
Jij rijdt paard en hebt daarom geen enkel recht om een mening te hebben laat staan uit te spreken.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Sowieso heel veel mensen hier niet. Heel veel mensen wonen in Noord-België.
sindsdien heb jij em 3x gebruikt hoorquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:51 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Kom niet. Met je godinnen uit griekenland torie
Ik hoef niet one of the guys te zijnquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:50 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
ja dat zei ik vorige keer ook al. dat ze dan one of the guys zou worden. maar toen zei ze dat ze dan express niet zo zou doen.
Wat kom je haten dan. Ik houd het minstens 2 uur vol on top.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij rijdt paard en hebt daarom geen enkel recht om een mening te hebben laat staan uit te spreken.
3x instant geblockedquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:52 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
sindsdien heb jij em 3x gebruikt hoor
Je wordt aanbedenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:53 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik hoef niet one of the guys te zijnmaar ik wil wel gewoon wat respect hebben komop
R&R?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:53 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik hoef niet one of the guys te zijnmaar ik wil wel gewoon wat respect hebben komop
je wilt streetcred opbouwen?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:53 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik heb het na tien minuten wel weer gezien, hoor.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat kom je haten dan. Ik houd het minstens 2 uur vol on top.
Je hebt enkel Mozy gehad, misschien kan die er wel niets van. Dus praat niet groots.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat kom je haten dan. Ik houd het minstens 2 uur vol on top.
walgelijkquote:
Nee hoor. Iets van 15 sinds mijn 5e. Ik ben een pro.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je hebt enkel Mozy gehad, misschien kan die er wel niets van. Dus praat niet groots.
Dit dus.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je hebt enkel Mozy gehad, misschien kan die er wel niets van. Dus praat niet groots.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee hoor. Iets van 15 sinds mijn 5e. Ik ben een pro.
quote:
quote:
deze guyquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:02 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
ook niet man. wat is er met je? zo wil ik geen zaken meer met je doen.
ja. En geen idee, ik heb geen verstand van tietenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Serieus is dat hetzelfde meisje.Tieten hadden zeker een groeispurt gehad.
En d'r bikini opgehijstquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Serieus is dat hetzelfde meisje.Tieten hadden zeker een groeispurt gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |