Wat voor pokemon.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:03 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Wat meer respect voor Solomon is gewenst.
WALGELIJKquote:
Niet weer proberen dusquote:
Vrouwtjes moeten zich niet bezighouden met mannenzakenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Jawel, want dan wordt ze er beter in.
GOED IDEE!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:06 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Tijd voor wat 'bovenaan de topiclijst' seks.
Ik zou nooit zo'n wrede grap maken.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:13 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
De clue is nu zeker dat het niet met mij is?
Ik zal mijn penis alvast insmeren met olie.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zou nooit zo'n wrede grap maken.
PLAYERquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:13 schreef Chriz2k het volgende:
3-jarige jongen weegt 60 kilo
[ afbeelding ]
Wat een G'! Gewoon hoofd krijgen op je 3e.
Waarom staat hij zo op de foto.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:13 schreef Chriz2k het volgende:
3-jarige jongen weegt 60 kilo
[ afbeelding ]
Wat een G'! Gewoon hoofd krijgen op je 3e.
Dat klinkt in het Duits ook zo vreemd.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:18 schreef Maisnon het volgende:
Een zo'n figuur die hier muziek opneemt heeft allemaal naar ons vaste nummer zitten smsen in het Engels. En bij KPN kan dat gewoon ofzo. Dus nu gaat de telefoon telkens en hoor ik een computer stem Engels voorlezen alsof het Nederlands is, echt rete irritant
Oké dan!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:14 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik zal mijn penis alvast insmeren met olie.
Die heeft een schroefje losquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:22 schreef Chriz2k het volgende:
Haha deze. Zo zit ik ook altijd te pokeren.
WOOOOOOOOO Oh yeah!!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:22 schreef Chriz2k het volgende:
Haha deze. Zo zit ik ook altijd te pokeren.
Ik kom net op tijdquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:14 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik zal mijn penis alvast insmeren met olie.
Dat was hem inderdaad. Dank je.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:00 schreef Sok. het volgende:
[..]
http://www.thewildernessdowntown.com/
quote:Move over China: Brazil is largest emerging market
SAN FRANCISCO -- Brazil has moved into pole position among emerging equity markets.
The country is the new home to the world's largest emerging market as measured by a leading index, and the bulk of the heavy lifting comes from state-run oil giant Petroleo Brasileiro, or Petrobras (PBR 34.42, -0.18, -0.52%) , according to a report released
Wednesday by Citigroup.
"The recent rise in Petrobras ... has been key to the surge in Brazil's overall weight," said Citigroup analysts Geoffrey Dennis and Jason Press in the report.
The bounce back on the Bovespa, Brazil's benchmark stock index, over the past month has now erased the index's losses in January. The losses were brought on by turbulence in global markets as a result of the painful credit crunch and the slowdown in economic growth, among a host of other financial uncertainties.
Bovespa's recent gains have been enough to outperform the MSCI Global Emerging Market index and bring Brazil's weighting to 14.95% of the index. That surpasses China's weight of 14.15% and Korea's contribution of 13.69%.
In 2002, Brazil accounted for just 5.3% of the index. The MSCI Global Emerging Market index is a market capitalization-weighted index of more than 850 stocks traded in 22 world markets.
Rounding out the top 10 emerging markets by weight are Taiwan, Russia, India, South Africa, Mexico, Malaysia, and Israel.
Brazil is also now the 10th largest market in the world, as measured by the MSCI All Country World index, with a free float market capitalization of $509.1 billion.
The U.S. market is the largest, coming in with a free float market cap of $12.57 trillion.
Brazil's position as the top emerging market isn't guaranteed to last since market caps ebb and flow, which is why one analyst said investors should included factors such as economic fundamentals and regulatory issues as part of an evaluation of potential investments.
Dat weten we nou wel otis.quote:
presentquote:
Jij woont niet eens in Nederlandquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:42 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dat weten we nou wel otis.
Brazilië is geweldig en wordt geweldig en gaat zelfs china voorbij nou goed.
Zolang het de komende 50 jaar nog maar goed is in nederland vind ik het allemaal best
Jonghe ze wil me. Ze had een keer echt maanden na dat topic een kankerlange pm gestuurd met allemaal shit en of ik advies wou geven. Maar ik wou geen friend zone en ze woont te ver weg =$quote:
Als je nog ongebruikte gouden spullen hebt weet ik een manierquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:44 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Laki hoe gaan wij die money maken. Zeg het me.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:45 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Als je nog ongebruikte gouden spullen hebt weet ik een manier
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:45 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jonghe ze wil me. Ze had een keer echt maanden na dat topic een kankerlange pm gestuurd met allemaal shit en of ik advies wou geven. Maar ik wou geen friend zone en ze woont te ver weg =$
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Sowieso heel veel mensen hier niet. Heel veel mensen wonen in Noord-België.
quote:
true storiesquote:
Je chick weetquote:
Je wilt er niet in? Je zat er vanaf het begin al in vriendje.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:45 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jonghe ze wil me. Ze had een keer echt maanden na dat topic een kankerlange pm gestuurd met allemaal shit en of ik advies wou geven. Maar ik wou geen friend zone en ze woont te ver weg =$
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |