Klopt, maar wat zegt dit over jouw mogelijkheid om een Porsche te kopen?quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mensen zijn anders bereid goud geld te betalen voor een spot hier, te zien aan de wachtrijen + prijzen.
Doe nog een KLB SC meet, dat zit op hetzelfde level qua treurnis.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Oh dat mis ik, naar lan partys gaan.
Haha komop, niet zo verzuurd, als je kijkt naar jouw jongere foto's had je er zo bij kunnen zitten.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Doe nog een KLB SC meet, dat zit op hetzelfde level qua treurnis.
Je komt dus?quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Doe nog een KLB SC meet, dat zit op hetzelfde level qua treurnis.
Wat?quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:15 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Klopt, maar wat zegt dit over jouw mogelijkheid om een Porsche te kopen?
Je opmerking over Oud-Zuid vs Amstelveen toch.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat?Hoe kom je nou weer aan dit verband?
Wat zegt een broodje pindakaas over de liquiditeit van de ING?
Gaan ze achter de schermen om (waarschijnlijk op de FOK! KLB SC Facebook ofzoquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:16 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha komop, niet zo verzuurd, als je kijkt naar jouw jongere foto's had je er zo bij kunnen zitten.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:16 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha komop, niet zo verzuurd, als je kijkt naar jouw jongere foto's had je er zo bij kunnen zitten.
IRC buddies meetenquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Oh dat mis ik, naar lan partys gaan.
Geen idee waar ik die ooit gezien heb en dat maakt toch helemaal niet uit? Ik zag er ook uit als een pauper toen ik 16 was haha, op mijn 16nde, campingquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gaan ze achter de schermen om (waarschijnlijk op de FOK! KLB SC Facebook ofzo) mijn foto's van toen ik 16 was met elkaar delen
. Ik weet niet hoor, maar ik had gewoon chicks enz in die tijd. Wanneer ben jij ontmaagd?
varkus waarom sta jij niet in de opquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:16 schreef Pharkus het volgende:
Ah de OP is weer opgeschoond van icoontjes
Ook?quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Geen idee waar ik die ooit gezien heb en dat maakt toch helemaal niet uit? Ik zag er ook uit als een pauper toen ik 16 was haha, op mijn 16nde, camping
Naja ok.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ook?Ik had swag op m'n 16e papi. My homies can vouch for me.
Ga je ze vertellen dat ze even op FOK! een account moeten maken?quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ook?Ik had swag op m'n 16e papi. My homies can vouch for me.
Laat maar eigenlijk. Straks gaan jullie ze lastig vallen met meet-verzoekjes e.d. No thanks.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ga je ze vertellen dat ze even op FOK! een account moeten maken?
Kleren kopen op de marktquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:25 schreef Vaseline_ het volgende:
Jaaaaa maar heb 2 broeken gekocht en 2 panty's that's it. Was zo schijtbagger, allemaal pailetten, synthetische stof, zilver, goud, grijs
Oh.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Laat maar eigenlijk. Straks gaan jullie ze lastig vallen met meet-verzoekjes e.d. No thanks.
Haha zie jou niet echt met pailetten lopenquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:25 schreef Vaseline_ het volgende:
Jaaaaa maar heb 2 broeken gekocht en 2 panty's that's it. Was zo schijtbagger, allemaal pailetten, synthetische stof, zilver, goud, grijs
Wat?quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Oh.
Maar die opmerking over Oud-zuid vs Amstelveen, snapte ik die niet of was jij het vergeten.
Reclame voor een zonnebankstudio gekregen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha zie jou niet echt met pailetten lopen
Moet alleen een dunnere panty kopen. Is dit niet te?
[ afbeelding ]
Zou verkrachten.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Laat mij eerstquote:
Doe even dan, anders heb ik morgen niet alleen een schrale lul maar óók een stijve nek.quote:
Ik vind het leuk staan hoor maar idd dunnere panty zou beter staan.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat?Jij zal het wel niet snappen, en met je gelul snap ik jou ook niet meer
.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Oud-Zuid vs. Amstelveen, nou, wie zal er winnen.
Goed om te wetenquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:28 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Doe even dan, anders heb ik morgen niet alleen een schrale lul maar óók een stijve nek.
Wat je probeert te zeggen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat wil je nu precies weten?
kusjequote:
Ik vind zwart en rood niet zo goed bij elkaar staan. Zou ik eerder grijs bij doen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vind het leuk staan hoor maar idd dunnere panty zou beter staan.
Ja maar dat zei ik ook al eerder, met beetje lichtere stofquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind zwart en rood niet zo goed bij elkaar staan. Zou ik eerder grijs bij doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar dat zei ik ook al eerder, met beetje lichtere stof
Nee joh, ik ben nu nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Laat maar, want er zal wel weer gehaat worden op mijn uitspraak.
Wissel gedachten op de KLB SC FB en ontrafel het.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nee joh, ik ben nu nieuwsgierig.
Vroeg t gewoon mang, jeez.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wissel gedachten op de KLB SC FB en ontrafel het.
Vraag Jumi.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:41 schreef tliciouz het volgende:
Ja, lichte panty, donkere, grijze. Nu weet ik nog niets
Gewoon een zwarte, maar een dunne. Zodat je meer been erdoorheen ziet.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:41 schreef tliciouz het volgende:
Check je DM eensquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:41 schreef tliciouz het volgende:
Ik en Jochem hebben geruild.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:42 schreef Salatrel het volgende:
heb je trouwens een andere telefoon tli? ik dacht dat je een Desire had
HUWHAUHWUHEUASHUWHEUWHUWHUHEUWHEUHEUWHEUWHEUHWUEH!!!!!!!!!121111quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zie 'm wel @ Wat draag je vandaag dan.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:54 schreef VeerEli het volgende:
[..]
HUWHAUHWUHEUASHUWHEUWHUWHUHEUWHEUHEUWHEUWHEUHWUEH!!!!!!!!!121111
Ik zou lichtere panty, andere schoenen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zou gewoon mbhquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik zou lichtere panty, andere schoenen.
[..]
Ja nee.quote:
Oh jammer.quote:
quote:
Nee je bent langst overlevende UIquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ik wil wel een kerst icoontje.
Kan je er niet wat schnee bij maken dan?quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:06 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Nee je bent langst overlevende UI
Jaquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan je er niet wat schnee bij maken dan?
Uhhhquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Op een donkerblauwe achtergrond en een kerstmuts?
quote:
Ja deceptie hequote:
Die UI ken ik nog.quote:
Zoek de vleespet.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:12 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
Kamer van kreck gevonden.
quote:
Deze ook?quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Die UI ken ik nog.
[..]
Zoek de vleespet.
quote:
Mooi zo'n trofeeënmuur.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:12 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
Kamer van kreck gevonden.
Enter sandman.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |