Klopt, maar wat zegt dit over jouw mogelijkheid om een Porsche te kopen?quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mensen zijn anders bereid goud geld te betalen voor een spot hier, te zien aan de wachtrijen + prijzen.
Doe nog een KLB SC meet, dat zit op hetzelfde level qua treurnis.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Oh dat mis ik, naar lan partys gaan.
Haha komop, niet zo verzuurd, als je kijkt naar jouw jongere foto's had je er zo bij kunnen zitten.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Doe nog een KLB SC meet, dat zit op hetzelfde level qua treurnis.
Je komt dus?quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Doe nog een KLB SC meet, dat zit op hetzelfde level qua treurnis.
Wat?quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:15 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Klopt, maar wat zegt dit over jouw mogelijkheid om een Porsche te kopen?
Je opmerking over Oud-Zuid vs Amstelveen toch.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat?Hoe kom je nou weer aan dit verband?
Wat zegt een broodje pindakaas over de liquiditeit van de ING?
Gaan ze achter de schermen om (waarschijnlijk op de FOK! KLB SC Facebook ofzoquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:16 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha komop, niet zo verzuurd, als je kijkt naar jouw jongere foto's had je er zo bij kunnen zitten.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:16 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha komop, niet zo verzuurd, als je kijkt naar jouw jongere foto's had je er zo bij kunnen zitten.
IRC buddies meetenquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Oh dat mis ik, naar lan partys gaan.
Geen idee waar ik die ooit gezien heb en dat maakt toch helemaal niet uit? Ik zag er ook uit als een pauper toen ik 16 was haha, op mijn 16nde, campingquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gaan ze achter de schermen om (waarschijnlijk op de FOK! KLB SC Facebook ofzo) mijn foto's van toen ik 16 was met elkaar delen
. Ik weet niet hoor, maar ik had gewoon chicks enz in die tijd. Wanneer ben jij ontmaagd?
varkus waarom sta jij niet in de opquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:16 schreef Pharkus het volgende:
Ah de OP is weer opgeschoond van icoontjes
Ook?quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Geen idee waar ik die ooit gezien heb en dat maakt toch helemaal niet uit? Ik zag er ook uit als een pauper toen ik 16 was haha, op mijn 16nde, camping
Naja ok.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ook?Ik had swag op m'n 16e papi. My homies can vouch for me.
Ga je ze vertellen dat ze even op FOK! een account moeten maken?quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ook?Ik had swag op m'n 16e papi. My homies can vouch for me.
Laat maar eigenlijk. Straks gaan jullie ze lastig vallen met meet-verzoekjes e.d. No thanks.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ga je ze vertellen dat ze even op FOK! een account moeten maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |