Ah okay, thanx, had (nog) niet geluisterd naar geluidsfragment, had ik het vast begrepn.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:39 schreef piglet het volgende:
[..]
Evert Santegoeds uiteraard
Ik bedoelde het in de trant van man die het shownieuws komt brengen, brengt zelf niet het grootste verhaal van de afgelopen dagen
Dat vind ik ook onherkenbaar zag de foto vanmiddag in de winkel in de Telegraafquote:Op woensdag 12 december 2012 13:42 schreef piglet het volgende:
Nee joh, ze is 20 kilo afgevallen toch? Die lippen lijken gewoon groter in verhouding tot de rest
Ik vind haar ook echt onherkenbaar op deze foto hoorIs ze het wel echt?
Waarom verloopt de communicatie tussen Estelle en de wereld eigenlijk via rat Santegoeds?quote:Op woensdag 12 december 2012 11:40 schreef piglet het volgende:
Volgens Evert Santegoeds gaat ze volgende week wel getuigen.
Als ze stug volhoudt niks gezien te hebben kon het nog wel eens meevallen.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:42 schreef utrecht1970 het volgende:
Ook lekker voorbeeld naar je kinderen om voor dat verhoor weg te lopen.
OK je hebt een valse verklaring afgegeven, ga opnieuw naar de politie en doe het juiste, waarschijnlijk is ze ontzettend bang dat dankzij haar verklaring Badr 10 jaar de cel ingaat
Waarom niet?quote:Op woensdag 12 december 2012 18:13 schreef barca1971 het volgende:
Maar dan pleegt ze meineed, alleen al van die druk zou ik flauw gaan vallen van angst, zou ze zover durven gaan?
Beetje contract en afspraken via Privé. zo gaat dat. Evert melkt haar uit.quote:Op woensdag 12 december 2012 17:26 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Waarom verloopt de communicatie tussen Estelle en de wereld eigenlijk via rat Santegoeds?
Is hij nu haar woordvoerder?
Onder het mom van echte vrienden.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Beetje contract en afspraken via Privé. zo gaat dat. Evert melkt haar uit.
Ik denk zomaar dat de kickboksjongens niet meer met Badr willen spelen.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:39 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
Onder het mom van echte vrienden.
Ik ben benieuwd of hari nog welkom is in de vechtsport wereld als hij vrij komt
Ze schijnen al een tijd vrienden te zijn en hij komt ook nu nog regelmatig bij haar koffiedrinken. Verder is zijn vriend al diverse malen gespot als chaperonne van Estelle naar de gevangenis, etc.quote:Op woensdag 12 december 2012 17:26 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Waarom verloopt de communicatie tussen Estelle en de wereld eigenlijk via rat Santegoeds?
Is hij nu haar woordvoerder?
Lijkt me andersom. Evert likt zijn vingers er bij af, en terecht.quote:Op woensdag 12 december 2012 21:47 schreef piglet het volgende:
[..]
Ze schijnen al een tijd vrienden te zijn en hij komt ook nu nog regelmatig bij haar koffiedrinken. Verder is zijn vriend al diverse malen gespot als chaperonne van Estelle naar de gevangenis, etc.
Toch vraag ik me af of Evert soms niet het gevoel bekruipt dat hij op het verkeerde paard heeft gewed
Bronquote:'Estelle Cruijff breekt met Bram Moszkowicz'
AMSTERDAM - Estelle Cruijff, de vriendin van kickbokser Badr Hari, breekt met haar advocaat Bram Koszkowicz.
Dat zegt Evert Santegoeds.
Estelle Cruijff heeft een oproep van het Openbaar Ministerie (OM) gekregen om volgende week verhoord te worden. Nu haar advocaat Moszkowicz verhinderd is op dinsdag, kiest de blondine voor een andere advocaat.
Estelle wil graag een verklaring afleggen over wat zij allemaal heeft meegekregen van de mishandeling bij Sensation White. Dat zal zij op dinsdag doen met Nico Meijering als haar nieuwe raadsman.
Eerder werd het verhoor van Cruijff afgezegd, omdat ze zich mentaal niet in staat voelde een verhoor te ondergaan. Het OM denkt dat Estelle nu wel in staat is om haar verhaal te doen, omdat ze ook in Beau Monde een interview heeft gegeven.
Zou me niets verbazen als dit een vooropgezet plan is...quote:
Lijkt er wel op. Die had er nooit op gerekend dat haar prins geen zeventiende kans zou krijgen van de rechterquote:Op donderdag 13 december 2012 07:17 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als dit een vooropgezet plan is...
Probeert ze nou op deze manier haar goodwill te tonen?
Ik denk dat Bram blij is dat hij niets meer met de zaak te maken heeft (vond het toen al een risico om haar bij te staan).Gokje.quote:
Omdat Bram de boel goed kan bespelen. Denk je anders dat ze maandenlang weg was gekomen met 'badr weg, ikke huilie'quote:Op donderdag 13 december 2012 09:47 schreef alors het volgende:
Ik snap sowieso niet dat ze Bram heeft gekozen, het is toch een kwestie van tijd voordat die man zijn baan kwijtraakt. Daarbij is hij veel te druk met randzaken.
Nou, qua manipuleren van het systeem is hij één van de beteren hoor, ze heeft toch ook exact gekregen wat ze wilde?quote:Op donderdag 13 december 2012 09:55 schreef alors het volgende:
Alsof er geen betere advocaten in Nederland zijn. Ze zal wel gedacht hebben, 'die naam heb ik wel vaak gehoord, dat zal wel goed zijn'.
Zoiets zal het wel geweest zijnquote:Op donderdag 13 december 2012 09:55 schreef alors het volgende:
Alsof er geen betere advocaten in Nederland zijn. Ze zal wel gedacht hebben, 'die naam heb ik wel vaak gehoord, dat zal wel goed zijn'.
Vriendje? jemig wat praat jij denigrerend over Estelles prins, haar eigentijdse Marokkaanse Romeo. Ze hebben de relatie al naar een hoger level getild, zijn intiemer dan ooit tevoren, hebben de 7 years itch overleefd en jij praat over "vriendje"? Je zult wel jaloers zijnquote:Op donderdag 13 december 2012 10:15 schreef Leandra het volgende:
Plus dat Bram vaste gast in het programma van Albert is, misschien hebben Estelle en Evert zelfs bedacht dat Albert en John vd Heuvel niet heel lelijk zouden durven te doen als zijn collega Bram haar raadsheer is.
Want het is verder niet heel logisch om een raadsheer te nemen die juist minder goed overweg kan met de advocaat van je vriendje.
Ja dat denk ik ook, maar ik wil hem ook met liefde haar verloofde noemen.... ware het niet dat ik denk dat Badr zich uiteindelijk niet aan Estelle gaat bindenquote:Op donderdag 13 december 2012 11:22 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Vriendje? jemig wat praat jij denigrerend over Estelles prins, haar eigentijdse Marokkaanse Romeo. Ze hebben de relatie al naar een hoger level getild, zijn intiemer dan ooit tevoren, hebben de 7 years itch overleefd en jij praat over "vriendje"? Je zult wel jaloers zijn
Mijn voorgevoel zit ook in die richting.quote:Op donderdag 13 december 2012 11:33 schreef Leandra het volgende:
...ware het niet dat ik denk dat Badr zich uiteindelijk niet aan Estelle gaat binden
Maar Ficq heeft 'ie al heel lang, al voor 'ie Bram kon betalenquote:Op donderdag 13 december 2012 11:19 schreef gebrokenglas het volgende:
Denk ook dat Bram beter de advocaat van Badr had kunnen zijn dan die Ficq.
Yves en Leon wel hoor! En Evert krijgt vast ook een harde plasser van dat brok testoteron.quote:Op donderdag 13 december 2012 12:02 schreef gebrokenglas het volgende:
Niemand begrijpt wat Badr in haar ziet... Maarja, de trouwaanzoek is een feit.
bronquote:Bram Moszkowicz wist niets van besluit Estelle Cruijff
AMSTERDAM - Bram Moszkowicz was niet op de hoogte van het besluit van Estelle Cruijf dat ze geen gebruik meer wil maken van zijn diensten. "Ik moest het ook uit de kranten vernemen", zegt hij.
Cruijff moet dinsdag een verklaring geven aan het Openbaar Ministerie over de vermeende mishandeling van Koen Everink door haar vriend Badr Hari tijdens Sensation White. Het verhoor was al tweemaal uitgesteld.
Omdat Moszkowicz die dag echter verhinderd is, zou het verhoor mogelijk weer uitgesteld worden. Cruijff zou om die reden hebben gebroken met de advocaat.
Moszkowicz heeft donderdag aan RTL Boulevard een reactie gegeven. "Net als de rest van Nederland heb ik uit de krant moeten vernemen dat Estelle niet meer van mijn diensten gebruik wil maken omdat ik ben verhinderd op de dag dat het verhoor gepland staat. Maar ik heb niet met Estelle hierover gesproken."
Nieuwe advocaat
Nice Meijering, de nieuwe advocaat van Cruijff, laat weten dat hij Moszkowicz woensdagmiddag wel hierover heeft ingelicht. "Ik heb de heer Moszkowicz gistermiddag om 13.00 uur een fax gestuurd", zegt hij tegen RTL Boulevard.
Waarom Cruijff geen gebruik meer maakt van Moszkowicz, wordt niet gezegd. "Er zijn meerdere redenen waarom ik de belangen van mevrouw Estelle Cruijff behartig. Ik wil daar niet over uitweiden aangezien mijn cliënte uit de publiciteit wil blijven", aldus Meijering.
Duurde even.....maar dan heb je ook iets.quote:Op donderdag 13 december 2012 13:02 schreef barca1971 het volgende:
begin haar ronduit een goedkope del te vinden
Nu pas? Serieus?quote:Op donderdag 13 december 2012 13:02 schreef barca1971 het volgende:
Ik snap dat dat de officiéle weg is, maar juist als je iemand persoonlijk kent doe je die gewoon even zelf uitleggen dat je iemand anders wil proberen. Fatsoen heet dat, maarja we hebben het over miss Estelle, begin haar ronduit een goedkope del te vinden hoor met het moreel besef van een amoebe, bah bah..die kan trots zijn op zichzelf
Ze heet zelf toch ook wel een CreditCard?quote:Op donderdag 13 december 2012 13:13 schreef WammesWaggel het volgende:
Een heule dure goedkope del, dat dan weer wel.
Zou raar zijn als ze dat volhoudt. Er zijn drie mogelijkheden; Of ze heeft niks gezien, of ze heeft iets gezien wat ontlastend is voor haar prins of ze heeft dingen gezien die belastend zijn. In de eerste twee gevallen is het vreemd dat ze haar verhoor heeft uitgesteld.quote:Op donderdag 13 december 2012 13:32 schreef gebrokenglas het volgende:
Tsja. 't lukt Estelle nog steeds.
Ben benieuwd wat ze in de rechtszaal gaat zeggen volgende week.
Als ze de juiste dingen zegt kan het Badr flink helpen in strafvermindering.
De 'ik heb niks gezien' moet ze dan ff stug volhouden. De rechters weten door de schouwing dat je je kont nog niet kunt keren in die skybox, maar als ze dr verhaal stug volhoudt, tsja, kan het in elk geval niet ten nadele van Badr zijn.
Jazeker, de negatieve beeldvorming (of hetze zoals ze het zelf graag noemen) versterkt denk ik alleen maar het wij-samen-tegen-de-rest-van-de-wereld.quote:Op donderdag 13 december 2012 13:51 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik neem aan dat de rechters haar verklaring wel met een korrel (kilo) zout nemen, ten opzichte van de andere getuigen.
Overigens geloof ik dat Estelle alleen maar meer aan Badr is gaan hangen na de media hype.
Zij lijkt mij een type dat denkt: " Ik ken hem echt, jullie kennen hem niet, het is een geweldige man, hij is leuk met mijn kinderen en dat akkefietje in de arena viel allemaal wel mee, iedereen is tegen hem, maar iedereen maakt fouten, hij is grappig en zoveel zorgzamer dan Ruud, hij houdt echt van mij en zou mij nooit bedriegen zoals Ruud zou doen" .
Dat is best sneu als ze dat allemaal denkt, zal dan wel ''blind van verliefdheid''quote:Op donderdag 13 december 2012 13:51 schreef utrecht1970 het volgende:
Overigens geloof ik dat Estelle alleen maar meer aan Badr is gaan hangen na de media hype.
Zij lijkt mij een type dat denkt: " Ik ken hem echt, jullie kennen hem niet, het is een geweldige man, hij is leuk met mijn kinderen en dat akkefietje in de arena viel allemaal wel mee, iedereen is tegen hem, maar iedereen maakt fouten, hij is grappig en zoveel zorgzamer dan Ruud, hij houdt echt van mij en zou mij nooit bedriegen zoals Ruud zou doen" .
quote:Op donderdag 13 december 2012 12:56 schreef miss_dynastie het volgende:
Cliënte wil uit de publiciteit blijven? Whahahahahaha
Hij schijnt wel vanuit de bak regelmatig te bellen naar Daphne om te vragen hoe het gaat met de kleine. Zul je zien dat net die rozenblaadjes werden gestrooid terwijl hij met zn ex aan het keuvelen was over hun dochtertje.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:26 schreef utrecht1970 het volgende:
Estelle was natuurlijk vanaf d'r 17e met Ruud Gullit en heeft wat relaties betreft weinig ervaring.
Ze is van de ene relatie in de andere gesprongen.
Ik vraag mij af hoe dat met Badr zat, hij was met iemand samen die een kind van hem kreeg.
Ik ben benieuwd of hij het kind nog wel mag zien, aangezien er tussen hem en zijn ex dingen zijn voorgevallen volgens mij.
quote:Daphne heeft bevestigd dat Hari het appartement te koop heeft gezet. Daphne beviel afgelopen voorjaar van hun dochter en een vriendin van haar vertelde amper 5 weken na de bevalling dat Daphne niet eens wist van de relatie tussen Badr en Estelle. Daphne is nu verhuist naar Den Haag, waar ze vandaan komt en waar haar familie ook woont.
Badr en Daphne hebben recent alleen telefonisch contact gehad. Hij wilde onder andere weten hoe het met hun dochter gaat. Badr zit nog zeker twee maanden in voorarrest
quote:Bram las in de krant dat hij door Estelle is ontslagen
BEWAAR
Door: redactie
13-12-12 - 14:17 bron: BuzzE
© anp.
Bram Moszkowicz heeft uit de krant vernomen dat hij niet langer de advocaat is van Estelle Cruijff. Dat liet hij weten aan RTL Boulevard.
'Net als de rest van Nederland heb ik uit de krant moeten vernemen dat Estelle niet meer van mijn diensten gebruik wil maken omdat ik ben verhinderd op de dag dat het verhoor gepland staat. Maar ik heb niet met Estelle hierover gesproken', aldus Moszkowicz.
Volgens de nieuwe advocaat van Estelle, Nico Meijering, is Moszkowicz woensdag wel degelijk op de hoogte gesteld. Estelle is door het OM opgeroepen om dinsdag een verklaring af te leggen over de mishandeling van zakenman Koen Everink op Sensation White. Maar Moszkowicz is dan verhinderd en diende een verzoek in om het verhoor uit te stellen.
Volgens mij is het sardientjes-scenario juist de nieuwste strategie; zeggen dat het zo propvol was dat ze niks kon zien. Terwijl andere getuigen haar op de bank zagen toekijken hoe haar prins Everink royaal mishandelde.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:43 schreef barca1971 het volgende:
Ik blijf erbij dat Badr schuldig is en dat het daarom zo lang duurt en ze maar blijft zwijgen. Immers, als iemand écht onschuldig is en jij weet dat 100% zeker omdat je het met eigen ogen hebt gezien, dan spring je voor iemand in de bres, dan wordt je boos en strijdbaar en verkondigt aan iedereen die het maar wil horen wie het dan wel heeft gedaan, maar ook dat zegt ze niet. Ze heeft kansne genoeg gehad om voor hem op te komen als hij echt onschuldig was, maar ik denk dat ze wel wat heeft gezien maar niks wel zeggen om Badr niet verder in problemen te brengen en aangezien Koen het niet zeker weet, blijven ze bij deze versie. Maar daar zullen de rechters wel doorheen prikken denk ik, 15 mensen, als sardientjes in een blik en zij en Badr beweren dat hij het niet heeft gedaan, terwijl hij de enige persoon is met PK's genoeg om iemand in 18 seconden aan gort te trappen..1 en 1 =??
quote:Op donderdag 13 december 2012 15:23 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Volgens mij is het sardientjes-scenario juist de nieuwste strategie; zeggen dat het zo propvol was dat ze niks kon zien. Terwijl andere getuigen haar op de bank zagen toekijken hoe haar prins Everink royaal mishandelde.
Uit de publiciteit?quote:Waarom Cruijff geen gebruik meer maakt van Moszkowicz, wordt niet gezegd. "Er zijn meerdere redenen waarom ik de belangen van mevrouw Estelle Cruijff behartig. Ik wil daar niet over uitweiden aangezien mijn cliënte uit de publiciteit wil blijven", aldus Meijering.
Jazeker. Ze kan het emotioneel niet meer aan, al die druk en al die publiciteit om haar persoon.quote:
Beau Monde?quote:Op donderdag 13 december 2012 17:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jazeker. Ze kan het emotioneel niet meer aan, al die druk en al die publiciteit om haar persoon.
Ze wil rust.
Misschien was dat interview al ruim van tevoren gepland, nog van voordat deze hetze begon...quote:
Ja, vandaar ook het onderwerp van gesprek.quote:Op donderdag 13 december 2012 17:41 schreef gebrokenglas het volgende:
Misschien was dat interview al ruim van tevoren gepland, nog van voordat deze hetze begon...
quote:Ik ben helemaal klaar met die Leco girls en vooral met die Estelle. Dat huil interview over haar verliefdheid met die crimineel was voor mij de druppel. Ik heb mijn abonnement opgezegd. Dat beaumonde zich hiervoor heeft geleend.
quote:weg met Estelle en haar stuk schorem
quote:Ik kijk altijd uit naar de nieuwe BeauMonde. Ik ben het met de andere lezeressen eens dat de rubriek van Estelle wel mag verdwijnen. Elke keer dezelfde vragen aan andere mensen gaat vervelen. Haar eigen inbreng vind ik ook niet zo boeiend. Telkens weet ze haar verhaal er weer in te laten terugkomen. Boring!! Leco mag blijven, maar laat hem ajb iets anders doen dan die metamorfose van een sterk. Dat weten we nu wel.
Leest lekker weg aan de koffietafel of bij de afhaalchinees... Luchtig materiaal.quote:Op donderdag 13 december 2012 18:25 schreef alors het volgende:
Sowieso mensen die de Beau Monde lezenDat is echt wel de aids onder de vrouwenbladen, die sowieso al van belabberd niveau zijn.
quote:Op donderdag 13 december 2012 18:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Leest lekker weg aan de koffietafel witte keukentafel of bij de afhaalchinees... Luchtig materiaal.
piste bijna in mn broek, heerlijk vals was dat weerquote:Op donderdag 13 december 2012 18:40 schreef Eef999 het volgende:
En Estelle heeft een hondje doodgeknuffeld volgens Albert
Zo zomaar kunnen, Sonja Silva is ook weggeschopt bij Vriendin, drie weken nadat ze schreef dat ze voor eeeeeeeeuwig wilde blijvenquote:Op donderdag 13 december 2012 18:19 schreef barca1971 het volgende:
Hahha wat een giller die quotes van lezeressen! Ik ga ook iets plaatsen, lekker stangen![]()
zouden ze er iets mee doen als ze zoveel klachten binnen krijgen?
Omgquote:Op donderdag 13 december 2012 18:25 schreef alors het volgende:
Sowieso mensen die de Beau Monde lezenDat is echt wel de aids onder de vrouwenbladen, die sowieso al van belabberd niveau zijn.
hij had het over dag zucht-interview. Dat was al opgenomen, toen Estelle met Bram in zee ging.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:10 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik heb boulevard gemist wat zei albert ?
quote:Op donderdag 13 december 2012 22:01 schreef Vivi het volgende:
Zullen we iets leuks voor ze regelen bij de All You Need is Love Kerstspecial? Iets met dat ze samen even naar de sneeuw kunnen en dat Badr dan een hertje doodslaat <3
Estelle ziet er dan niets van natuurlijk, er staat een rendier in de weg.
Waarom zou hij ook, hij heeft er toch niets mee te maken?quote:Op vrijdag 14 december 2012 08:47 schreef gebrokenglas het volgende:
Johan Cruijff laat zich ook niet uit over al dat gedoe omtrend zijn nichtje...
Houdt zich wijselijk stil. Kan 'm geen ongelijk geven.
En als hij zich is de strijd gaat mengen wel?quote:Op vrijdag 14 december 2012 08:52 schreef gebrokenglas het volgende:
Klopt. Maar Estelle is wel een Cruijffje. 't doet de familienaam geen goed.
quote:Op donderdag 13 december 2012 22:01 schreef Vivi het volgende:
Zullen we iets leuks voor ze regelen bij de All You Need is Love Kerstspecial? Iets met dat ze samen even naar de sneeuw kunnen en dat Badr dan een hertje doodslaat <3
Estelle ziet er dan niets van natuurlijk, er staat een rendier in de weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |