Nou, qua manipuleren van het systeem is hij één van de beteren hoor, ze heeft toch ook exact gekregen wat ze wilde?quote:Op donderdag 13 december 2012 09:55 schreef alors het volgende:
Alsof er geen betere advocaten in Nederland zijn. Ze zal wel gedacht hebben, 'die naam heb ik wel vaak gehoord, dat zal wel goed zijn'.
Zoiets zal het wel geweest zijnquote:Op donderdag 13 december 2012 09:55 schreef alors het volgende:
Alsof er geen betere advocaten in Nederland zijn. Ze zal wel gedacht hebben, 'die naam heb ik wel vaak gehoord, dat zal wel goed zijn'.
Vriendje? jemig wat praat jij denigrerend over Estelles prins, haar eigentijdse Marokkaanse Romeo. Ze hebben de relatie al naar een hoger level getild, zijn intiemer dan ooit tevoren, hebben de 7 years itch overleefd en jij praat over "vriendje"? Je zult wel jaloers zijnquote:Op donderdag 13 december 2012 10:15 schreef Leandra het volgende:
Plus dat Bram vaste gast in het programma van Albert is, misschien hebben Estelle en Evert zelfs bedacht dat Albert en John vd Heuvel niet heel lelijk zouden durven te doen als zijn collega Bram haar raadsheer is.
Want het is verder niet heel logisch om een raadsheer te nemen die juist minder goed overweg kan met de advocaat van je vriendje.
Ja dat denk ik ook, maar ik wil hem ook met liefde haar verloofde noemen.... ware het niet dat ik denk dat Badr zich uiteindelijk niet aan Estelle gaat bindenquote:Op donderdag 13 december 2012 11:22 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Vriendje? jemig wat praat jij denigrerend over Estelles prins, haar eigentijdse Marokkaanse Romeo. Ze hebben de relatie al naar een hoger level getild, zijn intiemer dan ooit tevoren, hebben de 7 years itch overleefd en jij praat over "vriendje"? Je zult wel jaloers zijn
Mijn voorgevoel zit ook in die richting.quote:Op donderdag 13 december 2012 11:33 schreef Leandra het volgende:
...ware het niet dat ik denk dat Badr zich uiteindelijk niet aan Estelle gaat binden
Maar Ficq heeft 'ie al heel lang, al voor 'ie Bram kon betalenquote:Op donderdag 13 december 2012 11:19 schreef gebrokenglas het volgende:
Denk ook dat Bram beter de advocaat van Badr had kunnen zijn dan die Ficq.
Yves en Leon wel hoor! En Evert krijgt vast ook een harde plasser van dat brok testoteron.quote:Op donderdag 13 december 2012 12:02 schreef gebrokenglas het volgende:
Niemand begrijpt wat Badr in haar ziet... Maarja, de trouwaanzoek is een feit.
bronquote:Bram Moszkowicz wist niets van besluit Estelle Cruijff
AMSTERDAM - Bram Moszkowicz was niet op de hoogte van het besluit van Estelle Cruijf dat ze geen gebruik meer wil maken van zijn diensten. "Ik moest het ook uit de kranten vernemen", zegt hij.
Cruijff moet dinsdag een verklaring geven aan het Openbaar Ministerie over de vermeende mishandeling van Koen Everink door haar vriend Badr Hari tijdens Sensation White. Het verhoor was al tweemaal uitgesteld.
Omdat Moszkowicz die dag echter verhinderd is, zou het verhoor mogelijk weer uitgesteld worden. Cruijff zou om die reden hebben gebroken met de advocaat.
Moszkowicz heeft donderdag aan RTL Boulevard een reactie gegeven. "Net als de rest van Nederland heb ik uit de krant moeten vernemen dat Estelle niet meer van mijn diensten gebruik wil maken omdat ik ben verhinderd op de dag dat het verhoor gepland staat. Maar ik heb niet met Estelle hierover gesproken."
Nieuwe advocaat
Nice Meijering, de nieuwe advocaat van Cruijff, laat weten dat hij Moszkowicz woensdagmiddag wel hierover heeft ingelicht. "Ik heb de heer Moszkowicz gistermiddag om 13.00 uur een fax gestuurd", zegt hij tegen RTL Boulevard.
Waarom Cruijff geen gebruik meer maakt van Moszkowicz, wordt niet gezegd. "Er zijn meerdere redenen waarom ik de belangen van mevrouw Estelle Cruijff behartig. Ik wil daar niet over uitweiden aangezien mijn cliënte uit de publiciteit wil blijven", aldus Meijering.
Duurde even.....maar dan heb je ook iets.quote:Op donderdag 13 december 2012 13:02 schreef barca1971 het volgende:
begin haar ronduit een goedkope del te vinden
Nu pas? Serieus?quote:Op donderdag 13 december 2012 13:02 schreef barca1971 het volgende:
Ik snap dat dat de officiéle weg is, maar juist als je iemand persoonlijk kent doe je die gewoon even zelf uitleggen dat je iemand anders wil proberen. Fatsoen heet dat, maarja we hebben het over miss Estelle, begin haar ronduit een goedkope del te vinden hoor met het moreel besef van een amoebe, bah bah..die kan trots zijn op zichzelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |