quote:Op woensdag 12 december 2012 13:42 schreef piglet het volgende:
Nee joh, ze is 20 kilo afgevallen toch? Die lippen lijken gewoon groter in verhouding tot de rest
Ik vind haar ook echt onherkenbaar op deze foto hoorIs ze het wel echt?
Is het Priscilla Nasi niet?quote:Op woensdag 12 december 2012 13:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Ja, ze is het echt. Maar na zo'n verdriet voldoen wimperextensions niet meer, dan moet je over op de botoxlipjes
Ah okay, thanx, had (nog) niet geluisterd naar geluidsfragment, had ik het vast begrepn.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:39 schreef piglet het volgende:
[..]
Evert Santegoeds uiteraard
Ik bedoelde het in de trant van man die het shownieuws komt brengen, brengt zelf niet het grootste verhaal van de afgelopen dagen
Dat vind ik ook onherkenbaar zag de foto vanmiddag in de winkel in de Telegraafquote:Op woensdag 12 december 2012 13:42 schreef piglet het volgende:
Nee joh, ze is 20 kilo afgevallen toch? Die lippen lijken gewoon groter in verhouding tot de rest
Ik vind haar ook echt onherkenbaar op deze foto hoorIs ze het wel echt?
Waarom verloopt de communicatie tussen Estelle en de wereld eigenlijk via rat Santegoeds?quote:Op woensdag 12 december 2012 11:40 schreef piglet het volgende:
Volgens Evert Santegoeds gaat ze volgende week wel getuigen.
Als ze stug volhoudt niks gezien te hebben kon het nog wel eens meevallen.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:42 schreef utrecht1970 het volgende:
Ook lekker voorbeeld naar je kinderen om voor dat verhoor weg te lopen.
OK je hebt een valse verklaring afgegeven, ga opnieuw naar de politie en doe het juiste, waarschijnlijk is ze ontzettend bang dat dankzij haar verklaring Badr 10 jaar de cel ingaat
Waarom niet?quote:Op woensdag 12 december 2012 18:13 schreef barca1971 het volgende:
Maar dan pleegt ze meineed, alleen al van die druk zou ik flauw gaan vallen van angst, zou ze zover durven gaan?
Beetje contract en afspraken via Privé. zo gaat dat. Evert melkt haar uit.quote:Op woensdag 12 december 2012 17:26 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Waarom verloopt de communicatie tussen Estelle en de wereld eigenlijk via rat Santegoeds?
Is hij nu haar woordvoerder?
Onder het mom van echte vrienden.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Beetje contract en afspraken via Privé. zo gaat dat. Evert melkt haar uit.
Ik denk zomaar dat de kickboksjongens niet meer met Badr willen spelen.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:39 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
Onder het mom van echte vrienden.
Ik ben benieuwd of hari nog welkom is in de vechtsport wereld als hij vrij komt
Ze schijnen al een tijd vrienden te zijn en hij komt ook nu nog regelmatig bij haar koffiedrinken. Verder is zijn vriend al diverse malen gespot als chaperonne van Estelle naar de gevangenis, etc.quote:Op woensdag 12 december 2012 17:26 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Waarom verloopt de communicatie tussen Estelle en de wereld eigenlijk via rat Santegoeds?
Is hij nu haar woordvoerder?
Lijkt me andersom. Evert likt zijn vingers er bij af, en terecht.quote:Op woensdag 12 december 2012 21:47 schreef piglet het volgende:
[..]
Ze schijnen al een tijd vrienden te zijn en hij komt ook nu nog regelmatig bij haar koffiedrinken. Verder is zijn vriend al diverse malen gespot als chaperonne van Estelle naar de gevangenis, etc.
Toch vraag ik me af of Evert soms niet het gevoel bekruipt dat hij op het verkeerde paard heeft gewed
Bronquote:'Estelle Cruijff breekt met Bram Moszkowicz'
AMSTERDAM - Estelle Cruijff, de vriendin van kickbokser Badr Hari, breekt met haar advocaat Bram Koszkowicz.
Dat zegt Evert Santegoeds.
Estelle Cruijff heeft een oproep van het Openbaar Ministerie (OM) gekregen om volgende week verhoord te worden. Nu haar advocaat Moszkowicz verhinderd is op dinsdag, kiest de blondine voor een andere advocaat.
Estelle wil graag een verklaring afleggen over wat zij allemaal heeft meegekregen van de mishandeling bij Sensation White. Dat zal zij op dinsdag doen met Nico Meijering als haar nieuwe raadsman.
Eerder werd het verhoor van Cruijff afgezegd, omdat ze zich mentaal niet in staat voelde een verhoor te ondergaan. Het OM denkt dat Estelle nu wel in staat is om haar verhaal te doen, omdat ze ook in Beau Monde een interview heeft gegeven.
Zou me niets verbazen als dit een vooropgezet plan is...quote:
Lijkt er wel op. Die had er nooit op gerekend dat haar prins geen zeventiende kans zou krijgen van de rechterquote:Op donderdag 13 december 2012 07:17 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als dit een vooropgezet plan is...
Probeert ze nou op deze manier haar goodwill te tonen?
Ik denk dat Bram blij is dat hij niets meer met de zaak te maken heeft (vond het toen al een risico om haar bij te staan).Gokje.quote:
Omdat Bram de boel goed kan bespelen. Denk je anders dat ze maandenlang weg was gekomen met 'badr weg, ikke huilie'quote:Op donderdag 13 december 2012 09:47 schreef alors het volgende:
Ik snap sowieso niet dat ze Bram heeft gekozen, het is toch een kwestie van tijd voordat die man zijn baan kwijtraakt. Daarbij is hij veel te druk met randzaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |