abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 december 2012 @ 13:16:37 #151
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_120264920
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2012 13:13 schreef WammesWaggel het volgende:
Een heule dure goedkope del, dat dan weer wel.
Ze heet zelf toch ook wel een CreditCard?
  donderdag 13 december 2012 @ 13:23:42 #152
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_120265183
Nee niet nu pas, maar mijn fatsoen weerhield me van zoiets te zeggen, belachelijk i know, voordeel van de twijfel, iedereen verdient een kans, die shit.. maar hoe ik er ook omheen probeer te draaien ik vind het toch echt...hoeveel fouten kun je maken zonder uitgekotst te worden??
  donderdag 13 december 2012 @ 13:32:03 #153
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_120265505
Tsja. 't lukt Estelle nog steeds.
Ben benieuwd wat ze in de rechtszaal gaat zeggen volgende week.
Als ze de juiste dingen zegt kan het Badr flink helpen in strafvermindering.
De 'ik heb niks gezien' moet ze dan ff stug volhouden. De rechters weten door de schouwing dat je je kont nog niet kunt keren in die skybox, maar als ze dr verhaal stug volhoudt, tsja, kan het in elk geval niet ten nadele van Badr zijn.

[ Bericht 39% gewijzigd door gebrokenglas op 13-12-2012 13:40:39 ]
pi_120266128
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 13:32 schreef gebrokenglas het volgende:
Tsja. 't lukt Estelle nog steeds.
Ben benieuwd wat ze in de rechtszaal gaat zeggen volgende week.
Als ze de juiste dingen zegt kan het Badr flink helpen in strafvermindering.
De 'ik heb niks gezien' moet ze dan ff stug volhouden. De rechters weten door de schouwing dat je je kont nog niet kunt keren in die skybox, maar als ze dr verhaal stug volhoudt, tsja, kan het in elk geval niet ten nadele van Badr zijn.

Zou raar zijn als ze dat volhoudt. Er zijn drie mogelijkheden; Of ze heeft niks gezien, of ze heeft iets gezien wat ontlastend is voor haar prins of ze heeft dingen gezien die belastend zijn. In de eerste twee gevallen is het vreemd dat ze haar verhoor heeft uitgesteld.

Ik hoop stieken dat er ook gelekt wordt na de verhoren van Estelle. Dat zou smullen zijn :@

Oh, en tijdens de rechtzaak zelf is een valse verklaring strafbaar, meen ik. Denk overigens dat het voor de kinderen niet zoveel uitmaakt of ze nou in de bak zit of niet.
pi_120266203
Ik neem aan dat de rechters haar verklaring wel met een korrel (kilo) zout nemen, ten opzichte van de andere getuigen.

Overigens geloof ik dat Estelle alleen maar meer aan Badr is gaan hangen na de media hype.
Zij lijkt mij een type dat denkt: " Ik ken hem echt, jullie kennen hem niet, het is een geweldige man, hij is leuk met mijn kinderen en dat akkefietje in de arena viel allemaal wel mee, iedereen is tegen hem, maar iedereen maakt fouten, hij is grappig en zoveel zorgzamer dan Ruud, hij houdt echt van mij en zou mij nooit bedriegen zoals Ruud zou doen" .
pi_120267045
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 13:51 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik neem aan dat de rechters haar verklaring wel met een korrel (kilo) zout nemen, ten opzichte van de andere getuigen.

Overigens geloof ik dat Estelle alleen maar meer aan Badr is gaan hangen na de media hype.
Zij lijkt mij een type dat denkt: " Ik ken hem echt, jullie kennen hem niet, het is een geweldige man, hij is leuk met mijn kinderen en dat akkefietje in de arena viel allemaal wel mee, iedereen is tegen hem, maar iedereen maakt fouten, hij is grappig en zoveel zorgzamer dan Ruud, hij houdt echt van mij en zou mij nooit bedriegen zoals Ruud zou doen" .
Jazeker, de negatieve beeldvorming (of hetze zoals ze het zelf graag noemen) versterkt denk ik alleen maar het wij-samen-tegen-de-rest-van-de-wereld.
pi_120267140
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 13:51 schreef utrecht1970 het volgende:

Dat is best sneu als ze dat allemaal denkt, zal dan wel ''blind van verliefdheid''
zijn, want ik denk ook niet dat Badr zich aan Estelle gaat binden, eventjes,
totdat de ergst storm over is en dan pakt hij zijn leventje weer op denk ik.
pi_120267258
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 12:56 schreef miss_dynastie het volgende:
Cliënte wil uit de publiciteit blijven? Whahahahahaha _O-
8)7 8)7 8)7 8)7 8)7
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_120267513
Estelle was natuurlijk vanaf d'r 17e met Ruud Gullit en heeft wat relaties betreft weinig ervaring.
Ze is van de ene relatie in de andere gesprongen.

Ik vraag mij af hoe dat met Badr zat, hij was met iemand samen die een kind van hem kreeg.
Ik ben benieuwd of hij het kind nog wel mag zien, aangezien er tussen hem en zijn ex dingen zijn voorgevallen volgens mij.
pi_120267926
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 14:26 schreef utrecht1970 het volgende:
Estelle was natuurlijk vanaf d'r 17e met Ruud Gullit en heeft wat relaties betreft weinig ervaring.
Ze is van de ene relatie in de andere gesprongen.

Ik vraag mij af hoe dat met Badr zat, hij was met iemand samen die een kind van hem kreeg.
Ik ben benieuwd of hij het kind nog wel mag zien, aangezien er tussen hem en zijn ex dingen zijn voorgevallen volgens mij.
Hij schijnt wel vanuit de bak regelmatig te bellen naar Daphne om te vragen hoe het gaat met de kleine. Zul je zien dat net die rozenblaadjes werden gestrooid terwijl hij met zn ex aan het keuvelen was over hun dochtertje.

van artiestennieuws.nl:
quote:
Daphne heeft bevestigd dat Hari het appartement te koop heeft gezet. Daphne beviel afgelopen voorjaar van hun dochter en een vriendin van haar vertelde amper 5 weken na de bevalling dat Daphne niet eens wist van de relatie tussen Badr en Estelle. Daphne is nu verhuist naar Den Haag, waar ze vandaan komt en waar haar familie ook woont.

Badr en Daphne hebben recent alleen telefonisch contact gehad. Hij wilde onder andere weten hoe het met hun dochter gaat. Badr zit nog zeker twee maanden in voorarrest
  Moderator / Miss SHO donderdag 13 december 2012 @ 14:43:03 #161
22592 crew  Ole
pi_120268136
quote:
Bram las in de krant dat hij door Estelle is ontslagen
BEWAAR
Door: redactie
13-12-12 - 14:17 bron: BuzzE
© anp.
Bram Moszkowicz heeft uit de krant vernomen dat hij niet langer de advocaat is van Estelle Cruijff. Dat liet hij weten aan RTL Boulevard.
'Net als de rest van Nederland heb ik uit de krant moeten vernemen dat Estelle niet meer van mijn diensten gebruik wil maken omdat ik ben verhinderd op de dag dat het verhoor gepland staat. Maar ik heb niet met Estelle hierover gesproken', aldus Moszkowicz.

Volgens de nieuwe advocaat van Estelle, Nico Meijering, is Moszkowicz woensdag wel degelijk op de hoogte gesteld. Estelle is door het OM opgeroepen om dinsdag een verklaring af te leggen over de mishandeling van zakenman Koen Everink op Sensation White. Maar Moszkowicz is dan verhinderd en diende een verzoek in om het verhoor uit te stellen.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  donderdag 13 december 2012 @ 14:43:16 #162
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_120268142
Ik blijf erbij dat Badr schuldig is en dat het daarom zo lang duurt en ze maar blijft zwijgen. Immers, als iemand écht onschuldig is en jij weet dat 100% zeker omdat je het met eigen ogen hebt gezien, dan spring je voor iemand in de bres, dan wordt je boos en strijdbaar en verkondigt aan iedereen die het maar wil horen wie het dan wel heeft gedaan, maar ook dat zegt ze niet. Ze heeft kansne genoeg gehad om voor hem op te komen als hij echt onschuldig was, maar ik denk dat ze wel wat heeft gezien maar niks wel zeggen om Badr niet verder in problemen te brengen en aangezien Koen het niet zeker weet, blijven ze bij deze versie. Maar daar zullen de rechters wel doorheen prikken denk ik, 15 mensen, als sardientjes in een blik en zij en Badr beweren dat hij het niet heeft gedaan, terwijl hij de enige persoon is met PK's genoeg om iemand in 18 seconden aan gort te trappen..1 en 1 =??
pi_120269736
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 14:43 schreef barca1971 het volgende:
Ik blijf erbij dat Badr schuldig is en dat het daarom zo lang duurt en ze maar blijft zwijgen. Immers, als iemand écht onschuldig is en jij weet dat 100% zeker omdat je het met eigen ogen hebt gezien, dan spring je voor iemand in de bres, dan wordt je boos en strijdbaar en verkondigt aan iedereen die het maar wil horen wie het dan wel heeft gedaan, maar ook dat zegt ze niet. Ze heeft kansne genoeg gehad om voor hem op te komen als hij echt onschuldig was, maar ik denk dat ze wel wat heeft gezien maar niks wel zeggen om Badr niet verder in problemen te brengen en aangezien Koen het niet zeker weet, blijven ze bij deze versie. Maar daar zullen de rechters wel doorheen prikken denk ik, 15 mensen, als sardientjes in een blik en zij en Badr beweren dat hij het niet heeft gedaan, terwijl hij de enige persoon is met PK's genoeg om iemand in 18 seconden aan gort te trappen..1 en 1 =??
Volgens mij is het sardientjes-scenario juist de nieuwste strategie; zeggen dat het zo propvol was dat ze niks kon zien. Terwijl andere getuigen haar op de bank zagen toekijken hoe haar prins Everink royaal mishandelde.
  donderdag 13 december 2012 @ 15:34:12 #164
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_120270153
Daarom, daar zal ze wel mee gefronteerd worden als ze beweert dat ze niks heeft gezien. En de getuigen dan die anders beweren mevr Cruijff? Als ze gaat zeggen dat die dan ook liegen dan weet ik niet wie ze gaan geloven, de getuigen of de geliefde van Badr die al eerder gelogen heeft...

Er speelt trouwens meer mee bij de breuk met Bram;

Estelle is door het OM opgeroepen om dinsdag een verklaring af te leggen over de mishandeling van zakenman Koen Everink op Sensation White. Maar Moszkowicz is dan verhinderd en diende een verzoek in om het verhoor uit te stellen. Dat Moszkowicz dinsdag niet kon, zou een van de redenen zijn voor Cruijffs overstap. Meijering: 'Het is niet alleen dat, er zijn meerdere redenen, maar daar wil ik verder niets over zeggen. Het is wel van groot belang dat Estelle van het verhoor af is, want het drukt zwaar op haar
  Moderator donderdag 13 december 2012 @ 16:53:03 #165
184769 crew  Deisyy
pi_120273036
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 15:23 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Volgens mij is het sardientjes-scenario juist de nieuwste strategie; zeggen dat het zo propvol was dat ze niks kon zien. Terwijl andere getuigen haar op de bank zagen toekijken hoe haar prins Everink royaal mishandelde.
:D ^O^
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  donderdag 13 december 2012 @ 16:58:36 #166
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_120273218
't is echt een soap. Je zou het bijna kunnen verfilmen.
pi_120273226
Stellie en het sardientjes-scenario. *O*
Is dat zo?
  donderdag 13 december 2012 @ 17:07:36 #168
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_120273503
"voetbalvrouwen lopen over"
pi_120273519
quote:
Waarom Cruijff geen gebruik meer maakt van Moszkowicz, wordt niet gezegd. "Er zijn meerdere redenen waarom ik de belangen van mevrouw Estelle Cruijff behartig. Ik wil daar niet over uitweiden aangezien mijn cliënte uit de publiciteit wil blijven", aldus Meijering.
Uit de publiciteit?
  donderdag 13 december 2012 @ 17:14:08 #170
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_120273733
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 17:07 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Uit de publiciteit?
Jazeker. Ze kan het emotioneel niet meer aan, al die druk en al die publiciteit om haar persoon.
Ze wil rust.
pi_120273830
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 17:14 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Jazeker. Ze kan het emotioneel niet meer aan, al die druk en al die publiciteit om haar persoon.
Ze wil rust.
Beau Monde?
  † In Memoriam † donderdag 13 december 2012 @ 17:22:26 #172
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_120274032
Correctie:
Ze wil uit de negatieve publiciteit blijven. Voor gesprekjes met Santegoeds of andere parasieten is natuurlijk altijd ruimte.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  donderdag 13 december 2012 @ 17:41:06 #173
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_120274588
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 17:16 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Beau Monde?
Misschien was dat interview al ruim van tevoren gepland, nog van voordat deze hetze begon...
  donderdag 13 december 2012 @ 17:49:02 #174
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_120274844
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 17:41 schreef gebrokenglas het volgende:

Misschien was dat interview al ruim van tevoren gepland, nog van voordat deze hetze begon...
Ja, vandaar ook het onderwerp van gesprek.
Plus dat maandbladen (is Beaumonde eigenlijk een maandblad?) maximaal drie maanden doorlooptijd hebben, van invulling tot druk.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 13 december 2012 @ 17:58:06 #175
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_120275178
Heb geen idee. Tot vorige week kende ik heel dat blad niet.

Even gekeken op de website: het blad komt elke 3 weken uit. Wat een rare frequentie.
5 euro per blad ook nog.

Oh, geweldig: op de website: Beoordelingen van klanten over Beau Monde
quote:
Ik ben helemaal klaar met die Leco girls en vooral met die Estelle. Dat huil interview over haar verliefdheid met die crimineel was voor mij de druppel. Ik heb mijn abonnement opgezegd. Dat beaumonde zich hiervoor heeft geleend.
quote:
weg met Estelle en haar stuk schorem
quote:
Ik kijk altijd uit naar de nieuwe BeauMonde. Ik ben het met de andere lezeressen eens dat de rubriek van Estelle wel mag verdwijnen. Elke keer dezelfde vragen aan andere mensen gaat vervelen. Haar eigen inbreng vind ik ook niet zo boeiend. Telkens weet ze haar verhaal er weer in te laten terugkomen. Boring!! Leco mag blijven, maar laat hem ajb iets anders doen dan die metamorfose van een sterk. Dat weten we nu wel.

[ Bericht 42% gewijzigd door gebrokenglas op 13-12-2012 18:04:00 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')