Lijkt op deze.quote:
Een hele grote en zware, anders zou ik er niet zo uit zienquote:
Schaam jij je daar niet voor?quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:50 schreef Germano het volgende:
[..]
Een hele grote en zware, anders zou ik er niet zo uit zien.
Het noorden is erger, denk ik.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:52 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik kom uit Limburg. Kan het erger?
als straks de poolkappen weg zijn ligt Limburg aan de kustquote:
stfu vieze uilskuiken.quote:
quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:47 schreef Germano het volgende:
[..]
Niet zo ongelukkig als deze.
[ afbeelding ]
Lijkt net zoquote:
quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:46 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Wat jij wil dude, I really don't give a fuck.
Tips zijn altijd welkom, ik sta open voor kritiek. Maar zolang je mij niet in het echt gezien heb, kan je niet oordelen. Ik probeerde alleen de situatie te omschrijven.
Verder kan ik wel blijven proberen en forceren om breder te worden en emzelf blijven teleurstellen. Of ik kan mezelf accepteren hoe ik ben. En geloof me, nummer 2 is veel zwaarder en levert meer op (zelfvertrouwen) dan de tijd dat ik mezelf forceerde iets te willen zijn.
Ik oog niet als een laaggewicht, alleen aan mijn armen en schouders zie je het een beetje.
Ach, kan ik mee leven.
quote:
quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:56 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Mwah, ik heb genoeg compensatie.
Limburg aan zee.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:55 schreef fyah het volgende:
[..]
als straks de poolkappen weg zijn ligt Limburg aan de kust
dit geloof ik trouwens echt![]()
Dat is denk ik een C. Zie niet veel verschil met die van mij zo in bikini. En dat is een bikini met vulling en wat strakker aangetrokken, dan lijken ze al snel huge.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:58 schreef fyah het volgende:
[..]
Ja D dan. Maar een E kan ook. Ik geloof
quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat is denk ik een C. Zie niet veel verschil met die van mij zo in bikini. En dat is een bikini met vulling en wat strakker aangetrokken, dan lijken ze al snel huge.
Iele armpjes en smalle schouders en dan zo'n blubberbuikjequote:Op dinsdag 11 december 2012 12:59 schreef Chai het volgende:
KLB / Klein zijn!!
Die redbullkid
[..]
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat is denk ik een C. Zie niet veel verschil met die van mij zo in bikini. En dat is een bikini met vulling en wat strakker aangetrokken, dan lijken ze al snel huge.
Zo'n kleuren zijn tof met een beetje kleurquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:00 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik heb al een mooie roze zwembroek gekocht
Rode zwembroekenquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:02 schreef Germano het volgende:
[..]
Zo'n kleuren zijn tof met een beetje kleur.
Ik zou daar echt dood ongelukkig mee zijn, ik heb nu al met jurkjes die wat hoger lopen bij de hals dat mijn tieten plat gedrukt worden laat staan met een E cup.quote:
Echt hè. Dat bovenstuk van die jurkjes zijn net zo'n werkbankklem.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
zij draagt ook echt kleding en bh's die echt de nadruk leggen op d'r tieten
Idd hier is het minder ergquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:05 schreef Germano het volgende:
[..]
Echt hè. Dat bovenstuk van die jurkjes zijn net zo'n werkbankklem.
Gingers worden nooit zo bruin.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:06 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik heb geen kleur meer over. Ik ben pale als een moederneuker op het moment.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:55 schreef fyah het volgende:
[..]
als straks de poolkappen weg zijn ligt Limburg aan de kust
dit geloof ik trouwens echt![]()
Dan moet je ook al grote tepels hebben, anders zien je tieten er nóg groter uit als je naakt bent.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Idd hier is het minder erg
[ afbeelding ]
Ok. Cool story broquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:59 schreef Chai het volgende:
KLB / Klein zijn!!
Die redbullkid
[..]
[..]
[..]
Ik ook, het is dat er een leuke filter overheen is gegooid op die foto maar dat rode jurkje kaatste echt af met mijn witte huidjequote:Op dinsdag 11 december 2012 13:06 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik heb geen kleur meer over. Ik ben pale als een moederneuker op het moment.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:06 schreef Germano het volgende:
[..]
Dan moet je ook al grote tepels hebben, anders zien je tieten er nóg groter uit als je naakt bent.
betalen voor huidkankerquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Tijd voor zonnenbankje voor kerst.
Ik ben #FFDCB1 op het momentquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ook, het is dat er een leuke filter overheen is gegooid op die foto maar dat rode jurkje kaatste echt af met mijn witte huidjeTijd voor zonnenbankje voor kerst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan neem ik wel een spraytan.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:08 schreef fyah het volgende:
[..]
betalen voor huidkanker
ik had zonnebank moeten worden
Nee, beide niet.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb jij toevallig zo'n bruingebakken moeder met doorgerookte stem?
Rock jij het hele jaar door gekke kleuren?quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ben het hele jaar door #BE723C.
Dude, dit is een fucking forum. Denk je nou echt dat een onbekende mannelijke forummer ook maar enigzins boeiend is?quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee valt wel mee. Alleen wilde even mijn verbazing delen. Denken dat dat te compenseren valt
Zij is echt een bazinquote:
Ga weg chubby checker. Fatty's zijn niet toegestaan hier.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:14 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Dude, dit is een fucking forum. Denk je nou echt dat een onbekende mannelijke forummer ook maar enigzins boeiend is?
Sowieso als jij als man zegt dat dat niet te compenseren is, en jij je als man stoort aan het feit dat ik iets minder breed ben dan gemiddeld. Dan doe jij iets verkeerds, niet ik
Oh ik ben stiekem geen manquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:14 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Dude, dit is een fucking forum. Denk je nou echt dat een onbekende mannelijke forummer ook maar enigzins boeiend is?
Sowieso als jij als man zegt dat dat niet te compenseren is, en jij je als man stoort aan het feit dat ik iets minder breed ben dan gemiddeld. Dan doe jij iets verkeerds, niet ik
Koop nieuwe dan. Ben je goedkoper uit dan telkens betalen in de studio.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jawel maar die lampen zijn niet meer zo goed.
HIJ IS NET ALS MOZY SMALLE BOY MET DIKKE BUIK AHAHAHA.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh ik ben stiekem geen manik ben een vrouw, maar ik wil niet gediscrimineerd worden.
En wil daarom dit soort misvattingen de wereld uithelpen.![]()
Het valt niet te compenseren, punt.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh ik ben stiekem geen manik ben een vrouw, maar ik wil niet gediscrimineerd worden.
Nee joh ben je gek, zo vaak ga ik ook niet. Meestal paar keer voor de feestdagen en voor als het mooi weer begint te worden.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:16 schreef Germano het volgende:
[..]
Koop nieuwe dan. Ben je goedkoper uit dan telkens betalen in de studio.
Ik begin ook in de lente een keer. Dan lijkt het net alsof ik een pak karamel vla over mijzelf schudt als de zomerzon begint te schijnen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee joh ben je gek, zo vaak ga ik ook niet. Meestal paar keer voor de feestdagen en voor als het mooi weer begint te worden.
Ok. Wat jij wiltquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Dude, hun doen een poging om mij te bashen omdat ik soort van skinny ben.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:27 schreef Germano het volgende:
[..]
Ksst, fatty. Hier is de deur.
[ afbeelding ]
Skinny in je armen en schouders, maar de rest compenseert het. Dat kwam uit jouw mond.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:30 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Dude, hun doen een poging om mij te bashen omdat ik soort van skinny ben.
Hoe de fock kan ik dan een fatty zijn
Je valt met de deur in huis. Gewoon, tussendeur.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:31 schreef fyah het volgende:
ok even tussendoor pv, dat is een heel lelijke deur
quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:31 schreef Germano het volgende:
[..]
Je valt met de deur in huis. Gewoon, tussendeur.
dat is een poort en ze gaat best wel een potje nutteloosquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:32 schreef Germano het volgende:
Ik wilde eigen een bewegende, maar dan krijg je alleen maar van die getekende onzin.
[ afbeelding ]
G, dit is geen poort, maar een kasteeldeur.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:33 schreef fyah het volgende:
[..]
dat is een poort en ze gaat best wel een potje nutteloos
Kwa positieve punten/eigenschappen, ik heb geen buik ofzo.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:31 schreef Germano het volgende:
[..]
Skinny in je armen en schouders, maar de rest compenseert het. Dat kwam uit jouw mond.
een kasteeldeur? een kasteel heeft een poort gquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:34 schreef Germano het volgende:
[..]
G, dit is geen poort, maar een kasteeldeur.
https://www.google.nl/sea(...)jHUJWmEMmQ0QW62YHABgquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:35 schreef fyah het volgende:
[..]
een kasteeldeur? een kasteel heeft een poort gwhatsnext
Geen buik hebbenquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:35 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Kwa positieve punten/eigenschappen, ik heb geen buik ofzo.
Ik oog jong, en dat heeft zijn voor -en nadelen.
Oké, grappig. Hahaha.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:35 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Verder kwam niks uit mijn mond, maar typte ik het in een comment.
Ben je homofoob of zo? Je kunt toch wel zeggen of iemand knap of lelijk is zonder er direct een over ander raar gevoel aan over te houden?quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:35 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Plus, ook jij bent een man, en zover ik weet. Letten mannen niet op andere mannen (mits hetero). Ik heb liever dat je me lelijk vind, dan dat je me knap vind. Anders word het zo awkward, aangezien het hoe dan ook niet wederzijds is.
Idd alleen verkapte flikkers maken zich daar druk omquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:39 schreef Germano het volgende:
[..]
Geen buik hebben.
[..]
Oké, grappig. Hahaha.
[..]
Ben je homofoob of zo? Je kunt toch wel zeggen of iemand knap of lelijk is zonder er direct een over ander raar gevoel aan over te houden?![]()
![]()
![]()
![]()
.
Nope, ik ben geen homofoob. Maar ik let niet echt bepaald op uiterlijke kenmerken van een jongen, sorry. Misschien als hij en ik achter hetzelfde meisje aanzitten, dat ik zelf een vergelijking maak.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:39 schreef Germano het volgende:
[..]
Geen buik hebben.
[..]
Oké, grappig. Hahaha.
[..]
Ben je homofoob of zo? Je kunt toch wel zeggen of iemand knap of lelijk is zonder er direct een over ander raar gevoel aan over te houden?![]()
![]()
![]()
![]()
.
neeeeee.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:36 schreef Germano het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)jHUJWmEMmQ0QW62YHABg
Ik zal deze gast maar snel lelijk noemen, anders denkt iedereen dat ik gay benquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Idd alleen verkapte flikkers maken zich daar druk om
Aight! Neuken?quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Idd alleen verkapte flikkers maken zich daar druk om
Hier kasteelpoort.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:44 schreef fyah het volgende:
[..]
neeeeee.
kasteelPOORT!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:44 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Nope, ik ben geen homofoob. Maar ik let niet echt bepaald op uiterlijke kenmerken van een jongen, sorry. Misschien als hij en ik achter hetzelfde meisje aanzitten, dat ik zelf een vergelijking maak.
In elk geval niet op de manier hoe jij dat doet.
Wat wil je hier nou mee bereiken jongen? Het alphamannetje zijn op een internetforum?
Van mij mag je dat zijn hoor, ik zie dit forum alleen als tijdsverdrijf tijdens werk
Jij bent echt gangster, beter geef je me je handtekeningquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:45 schreef Germano het volgende:
[..].
Zwijg man, verdoemde schutting à soepvergiet zemmel.
Wijo, eindelijk erkenningquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:48 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Jij bent echt gangster, beter geef je me je handtekening![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:51 schreef maickeltje het volgende:
Wat is jou neuk plaat top 3?
Het nummertje waar jij het fijn vind om op te doen!
Post het hier!
[ afbeelding ]
quote:
aii mattie, tik em aan tik em aan. ga jy someteen met my die tatta's robben?quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:49 schreef Germano het volgende:
[..]
Wijo, eindelijk erkenning.
[ afbeelding ]
Nee, dankje. Wel een lief aanbod verder hoor.quote:
Haha, hoe oud is ze? Ziet er uit als 12quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Jeugd van tegenwoordig.
[ afbeelding ]
Got no clue brah.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Jeugd van tegenwoordig.
[ afbeelding ]
Je wil welquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, dankje. Wel een lief aanbod verder hoor.
Muheuehuehuheuheuehehue.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:11 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Je wil wel. Je zus was ook reuze enthousiast!
schijnt een nep-account te zijn die haar nadoetquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Jeugd van tegenwoordig.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:13 schreef Germano het volgende:
[..]
De ene na de andere kanker komt hier binnen. Is het Lamon of PHP niet, dan wel Redbullkind.
Die gast met zijn muts die echt één seconde in beeld is?quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hey jongens, even een vraagje aangezien hier de vastgeroeste FOK!kers zitten die alles wat er op FOK! gebeurt blijken te weten.
Deze man/vrouw vanaf 3:35 is toch die rare van FOK!?
foetsiequote:Op dinsdag 11 december 2012 14:14 schreef Germano het volgende:
[..]
Ja, toch? Waar is je kleurtje trouwens?
die shemale?quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hey jongens, even een vraagje aangezien hier de vastgeroeste FOK!kers zitten die alles wat er op FOK! gebeurt blijken te weten.
Deze man/vrouw vanaf 3:35 is toch die rare van FOK!?
Oh zero problemen mee, alleen altijd dat geforceerde leuk doen en die uitgekotste grapjes word ik wat moe vanquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:13 schreef Germano het volgende:
[..]
De ene na de andere kanker komt hier binnen. Is het Lamon of PHP niet, dan wel Redbullkind.
turkquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:18 schreef Allure_ het volgende:
waar je kun je goedkoop telefoon dealtje sluiten dang
Ik koop 10 euro prepaid als je beetje met mij flikflooit.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:18 schreef Allure_ het volgende:
waar je kun je goedkoop telefoon dealtje sluiten dang
Die was geen shemale tochquote:
Die was ook gek.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die was geen shemale toch
Ik herken die niet btw
Ja die was wel gek iddquote:
meh, deze gast/vrouw zegt me nietsquote:
mehmet?quote:
quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:20 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik koop 10 euro prepaid als je beetje met mij flikflooit.
Nee yo. Dandybleu was baas.quote:
Fatihquote:
Jij bedoeld niet die ene die zijn eigen kleren maakte toch? want dat is die niet.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee yo. Dandybleu was baas.Ik bedoel die ene die altijd in WDJV postte, mager as fuck is, lang haar heeft en vrouwenkleding draagt terwijl het een man is.
Weet ik veel. Die kocht altijd voor ¤ 1,- jurkjes en shit.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij bedoeld niet die ene die zijn eigen kleren maakte toch? want dat is die niet.
Volgens mij bedoelen wij wel dezelfdequote:Op dinsdag 11 december 2012 14:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Weet ik veel. Die kocht altijd voor ¤ 1,- jurkjes en shit.Maar dat is hij sowieso, check die location.
Fusion heette hij volgens mij.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelen wij wel dezelfde
ja zoietsquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Fusion heette hij volgens mij.
Oh ik dacht dat die fusion nog vercrackter wasquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Juuuist.
Maar volgens mij is dat em.
Had srs altijd wel medelijden.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat die fusion nog vercrackter was![]()
Ik weet niet eens wat WDJV is. Ben meer weg dan aanwezig meestalquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee yo. Dandybleu was baas.Ik bedoel die ene die altijd in WDJV postte, mager as fuck is, lang haar heeft en vrouwenkleding draagt terwijl het een man is.
Mwoh, niet nodig. Die gast vindhet prima hoor zelfquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Had srs altijd wel medelijden.
Die vent heeft ook drie miljoen aandoeningen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:31 schreef Germano het volgende:
HAHAHA.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Godverdomme, is net een clown.
Het heeft wel lef, ja.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:40 schreef 2NutZ het volgende:
Ach je kan zeggen wat je wilt maar hij lijkt wel gelukkig
True, true.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:40 schreef 2NutZ het volgende:
Ach je kan zeggen wat je wilt maar hij lijkt wel gelukkig
Hij is gewoon speciaal.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die vent heeft ook drie miljoen aandoeningen.
Jij haalt dat ook wel toch?quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die vent heeft ook drie miljoen aandoeningen.
Wow.quote:
quote:
Die post hier de laatste tijd ook niet meer.quote:
quote:
Doe eens een link van het topic.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:51 schreef 2NutZ het volgende:
samenvatting:
bobby en remi vochten voor de liefde van dqod en remi verloor.
Iemand zo boos kunnen krijgen via internet. Ik heb skills hoor.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:53 schreef Germano het volgende:
[..]
Houd je niet van de domme. Hij had je in de pocket.
Hallo metalautist.quote:
Het is ook niet leuk hoor. Die botte opmerking van jou voelen als dolksteken in de private parts.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Iemand zo boos kunnen krijgen via internet. Ik heb skills hoor.
Als of je daar zoveel voor hoefde te doenquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Iemand zo boos kunnen krijgen via internet. Ik heb skills hoor.
quote:Op donderdag 15 november 2012 10:34 schreef remi1986 het volgende:
[..]
nou ondanks dat Bobby mijn UI heeft gemaakt, altijd normaal reageerde hier in de chat, mag hij mij niet. Toen ik vorige week grapte op het feestje van Dqod te willen komen, heeft hij tegen haar gezegd dat hij niet wil dat ik kom. Dat kreeg ik dus zaterdag te horen
Toen ik zaterdag via een DM aan hem vroeg wat zijn probleem was, is die huilend naar Dqod gegaan en kreeg ik een bericht via FB dat ik Bobby maar met rust moet laten ...
dit is de beknopte versie
Niks mis mee.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:58 schreef Germano het volgende:
Haha, allemaal kutautisten. Lekker op oudjaarsavond bij Dqod haar kachel zitten en boerderijgeluiden imiteren.
[..]
Wow, wat ben jij gemeenquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:59 schreef Germano het volgende:
Bob en Remi verlieft terwijl ze van de kutjes is.
Wijo.quote:
Idd, wil best bij dqod haar kachel zittenquote:
Ehm, ik word er psychotisch van. Kan me wel herinneren dat Burial toffe nummers had though.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hallo metalautist.![]()
Wat vind je hiervan Allure?
I'm sauwryquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:56 schreef Germano het volgende:
[..]
Het is ook niet leuk hoor. Die botte opmerking van jou voelen als dolksteken in de private parts.
Helemaal niks, eigenlijkquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als of je daar zoveel voor hoefde te doen
Koelies?quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:01 schreef Vaseline_ het volgende:
Godver saai in de stad zegAlleen maar zwart, glitter, zilver, grijs en goud
Koop geel dan ben je een banaanquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:01 schreef Vaseline_ het volgende:
Godver saai in de stad zegAlleen maar zwart, glitter, zilver, grijs en goud
quote:
Ja beetje doorzichtig en synthetisch toch, bedoel je die?quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:03 schreef Fascination het volgende:
Je hebt nu ook van die blousjes die hip zijn, maar van een heel rare stof. Ik weet alleen hoe die stof heet.
Ja, volgens mij wel. Voelt niet zacht aan, beetje ruw.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja beetje doorzichtig en synthetisch toch, bedoel je die?
Transparante spijkerstof?quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:03 schreef Fascination het volgende:
Je hebt nu ook van die blousjes die hip zijn, maar van een heel rare stof. Ik weet alleen hoe die stof heet.
Uhuquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:02 schreef Germano het volgende:
[..]
Mij raak je niet hoor. Letterlijk en figuurlijk.
Hou je daar niet van?quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel. Voelt niet zacht aan, beetje ruw.
Nee, ik hou van zacht inderdaad.quote:
Knijp in haar billen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, ik hou van zacht inderdaad.![]()
Die vind ik zo lelijkquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel. Voelt niet zacht aan, beetje ruw.
O. K.quote:
Bij jou zie je er toch niets van, jij doet over alle blousjes een wollen vestquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:03 schreef Fascination het volgende:
Je hebt nu ook van die blousjes die hip zijn, maar van een heel rare stof. Ik weet alleen niet hoe die stof heet.
Verjaardagsfeestje? Ik wist niet dat ik dat al had georganiseerd.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:06 schreef Germano het volgende:
Allure, waarom doe je zo tegen mij? Vind je het niet leuk als ik op je verjaardagsfeestje kom?
Ik hou wel van ruwquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, ik hou van zacht inderdaad.![]()
VERASING.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Verjaardagsfeestje? Ik wist niet dat ik dat al had georganiseerd.
Van die vormloze dingen vaak ook.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die vind ik zo lelijkEn ik zag heel veel pailetten ook, ook niet mijn ding
Moet wel met deze Siberische temperaturen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bij jou zie je er toch niets van, jij doet over alle blousjes een wollen vest
badumm tsjjjj
Jammer.quote:
zwart, goud etcquote:
Rihanna ook alquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:09 schreef wise het volgende:
Megan Fox zonder slipje in This is 40
2:43
1 duimteen voor je post.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:09 schreef wise het volgende:
Megan Fox zonder slipje in This is 40
2:43
Ja klopt, wou eigenlijk jurkje kopen maar waren ook allemaal van die vuilniszakkenquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:10 schreef Fascination het volgende:
Van die vormloze dingen vaak ook.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:11 schreef Germano het volgende:
[..]
1 duimteen voor je post.
[ afbeelding ]
Beetje wel, ja.quote:
Awesome.quote:![]()
Op dinsdag 11 december 2012 15:14 schreef Vaseline_ het volgende:
Oh Fas ik heb rode nagellak gekocht
Dat is eerder voor een bruiloft. Daar kun je niet HAM in gaan.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:15 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Deze dan Vas? Ik vind deze echt.
[..]
Awesome.Je moet wel even een picca maken als je de nagellak op hebt, he, dat snap je.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:15 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Awesome.Je moet wel even een picca maken als je de nagellak op hebt, he, dat snap je.
quote:
Hij is wel mooi ja maar vind het meer een zomerjurkjequote:Op dinsdag 11 december 2012 15:15 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ik zou deze niet weigeren hoor, alvorens mijn bips te enteren :Squote:Op dinsdag 11 december 2012 15:11 schreef Germano het volgende:
[..]
1 duimteen voor je post.
[ afbeelding ]
gastquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zou deze niet weigeren hoor, alvorens mijn bips te enteren :S
Die verdikking lijkt me juist spannendquote:
quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die verdikking lijkt me juist spannend
Welke vind jij de mooiste?quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:17 schreef Allure_ het volgende:
http://nelly.com/nl/kledi(...)hits=36&sort=&imgs=4
hier staan sexy jurkjes
http://nelly.com/nl/kledi(...)e-dress-475526-2349/quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:17 schreef Allure_ het volgende:
hier staan sexy jurkjes
Klopt, jammer dat er geen Nelly winkel isquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:17 schreef Allure_ het volgende:
hier staan sexy jurkjes
Gewoon 2 maten bestellen als je twijfelt en 1 terugsturen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Klopt, jammer dat er geen Nelly winkel is
kennie kiezen hoorquote:
Ja dat kan maar duurt allemaal zo langquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Gewoon 2 maten bestellen als je twijfelt en 1 terugsturen.
Doe de 3e van links (jill dress) en dan ook dat hoedje op en rode lippenstift en nagellakquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Klopt, jammer dat er geen Nelly winkel is
?quote:
Als je gaat kontvingeren.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Doe de 3e van links (jill dress) en dan ook dat hoedje op en rode lippenstift en nagellak
[..]
?
Wil jij hem voor me kopen? 180 euro.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Doe de 3e van links (jill dress) en dan ook dat hoedje op en rode lippenstift en nagellak
die twee lijken niet eens op elkaarquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Juuuist.
Maar volgens mij is dat em.
Nee, maar wellicht dat je hem binnenkort op de deurmat vind als je pimpabo boi dit ook leest.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wil jij hem voor me kopen? 180 euro.
Gewoon ontvangen van haar meer nietquote:
Wel allebei vies lekkerquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:27 schreef Lithia het volgende:
[..]
die twee lijken niet eens op elkaar
quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, maar wellicht dat je hem binnenkort op de deurmat vind als je pimpabo boi dit ook leest.
echt kut jaquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:30 schreef Vaseline_ het volgende:
Geen geduld hebben na het nagellakken en je panty aandoen waardoor het er alweer half afgaatfirst world problems
VInd het leuk om te lezen dat je eindelijk echt een vrouw wil zijnquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:30 schreef Vaseline_ het volgende:
Geen geduld hebben na het nagellakken en je panty aandoen waardoor het er alweer half afgaatfirst world problems
Dit dus.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:15 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Wat afvallen en tietverkleining wel niet met je doet. En dat met m'n nagels komt wel door Fas, srs. Geef haar een lintjequote:Op dinsdag 11 december 2012 15:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
VInd het leuk om te lezen dat je eindelijk echt een vrouw wil zijntrots
quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat afvallen en tietverkleining wel niet met je doet. En dat met m'n nagels komt wel door Fas, srs. Geef haar een lintje
Tietverkleining?quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat afvallen en tietverkleining wel niet met je doet. En dat met m'n nagels komt wel door Fas, srs. Geef haar een lintje
vas = babe in wordingquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je loopt achter meid, ja ik heb 3 weken geleden operatie gehad.quote:
Je kan het beter gebruiken voor je dolloquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:35 schreef Chocolatebear het volgende:
Vazzy, hebben ze je tietvet opgeslagen in een koeling of zo? Dan kan ik het misschien gebruik om in mijn oorlellen te spuiten. Is highly fashionable namelijk.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
is so depressingquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:36 schreef Allure_ het volgende:
zo kk irritant om getagd te worden in foto's en bullshit waar je niks mee te maken hebt. Van die party animals die op maandag helemaal h.a.m. gaan en er dan 40 mensen bij taggen alsof die erbij waren. Snitch acties
Wow, hefty. Pics van hoe je er nu uitzietquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je loopt achter meid, ja ik heb 3 weken geleden operatie gehad.
[..]
Je kan het beter gebruiken voor je dollo
sommige mensen hebben 9 tot 5 baan en dan lezen collegas dat ze de nacht ervoor helemaal loco zijn gegaan. Staat lekker professioneelquote:
Je wilt toch niet een piemel die helemaal zacht is? Je wilt zo een dikke harde stalen pijp.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:36 schreef Vaseline_ het volgende:
Je kan het beter gebruiken voor je dollo
Wees dan niet zo dom om FB te nemen als je zo'n serieuze baan hebtquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
sommige mensen hebben 9 tot 5 baan en dan lezen collegas dat ze de nacht ervoor helemaal loco zijn gegaan. Staat lekker professioneel.
Sowieso kan het handig zijn als je een aparte lijst maakt met je collega's er in en het dan zo insteld dat ze standaard gelijk alles zien.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
sommige mensen hebben 9 tot 5 baan en dan lezen collegas dat ze de nacht ervoor helemaal loco zijn gegaan. Staat lekker professioneel.
Vanavond weerquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
maakt niet uit toch je kan instellen dat je eerst een foto moet goedkeuren voordat je erin getagd word, of iig dat ie op jouw fb zichtbaar is.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja wacht ik ga ook pic maken met mn nagellakquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wow, hefty. Pics van hoe je er nu uitziet
Jouw kin lijkt op een hamquote:
Dat is miss handig, ja.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Sowieso kan het handig zijn als je een aparte lijst maakt met je collega's er in en het dan zo insteld dat ze standaard gelijk alles zien.
de hele wereld heeft FB niggerquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wees dan niet zo dom om FB te nemen als je zo'n serieuze baan hebtje hebt dat toch nooit onder controle.
quote:
Klopt heb ik ook en volgens mij staat je naam er tot die tijd ook niet bij.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
maakt niet uit toch je kan instellen dat je eerst een foto moet goedkeuren voordat je erin getagd word, of iig dat ie op jouw fb zichtbaar is.
Ja nou stel het dan in, dat schijnt te kunnenquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat is miss handig, ja.
[..]
de hele wereld heeft FB nigger
haha roflquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:40 schreef Germano het volgende:
[..]
Gisteren een foto waar m'n kaak lang op lijkt. Nu ben ik Quagmire.
ohw link¿quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:40 schreef Germano het volgende:
[..]
Gisteren een foto waar m'n kaak lang op lijkt. Nu ben ik Quagmire.
ja mensen mogen het van mij wel zien, maar het is gewoon dom dat mensen de hele dag lopen te taggen en shitquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja nou stel het dan in, dat schijnt te kunnengeen verstand van.
jij bent die in het trainingspak¿quote:
Handig, even uitzoeken.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Klopt heb ik ook en volgens mij staat je naam er tot die tijd ook niet bij.
Mja, ik snap dat sowieso nooit. Ook je hele leven online gooienquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ja mensen mogen het van mij wel zien, maar het is gewoon dom dat mensen de hele dag lopen te taggen en shitzoek een hobby
quote:
Gadverdamme, ik ruik 'm door m'n beeldscherm heen.quote:
de fuk is ditquote:
quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:46 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
ze kijkt naar hem alsof hij een taart is
Volgens mij blijft een lont branden als je 'm tegen z'n huid aan zou houden.quote:
Ohnoesquote:
"volslank" het nieuwe dik.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:46 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
ze kijkt naar hem alsof hij een taart is
Niks voor mij?quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
Rode nagellak voor Fas en Yuri () en tieten voor Ally.
Wat saai.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:43 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik ben een brave burger. Doe geen gekke shit.
Kim Kquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
hallo breezermeisjequote:Op dinsdag 11 december 2012 15:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
bacardi razquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
Genoeg tet overquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
Dank je wel. Zal me voor altijd bij blijven.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
De vloer is voor jou gefotografeerd
Ik zie wel magical hips.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
Zeiksnorquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dank je wel. Zal me voor altijd bij blijven.
"U go there and u would find yerselfs in nevaland, nigga"quote:
Nicequote:Op dinsdag 11 december 2012 15:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
je figuurquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |