Nee, dankje. Wel een lief aanbod verder hoor.quote:
Haha, hoe oud is ze? Ziet er uit als 12quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Jeugd van tegenwoordig.
[ afbeelding ]
Got no clue brah.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Jeugd van tegenwoordig.
[ afbeelding ]
Je wil welquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, dankje. Wel een lief aanbod verder hoor.
Muheuehuehuheuheuehehue.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:11 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Je wil wel. Je zus was ook reuze enthousiast!
schijnt een nep-account te zijn die haar nadoetquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Jeugd van tegenwoordig.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:13 schreef Germano het volgende:
[..]
De ene na de andere kanker komt hier binnen. Is het Lamon of PHP niet, dan wel Redbullkind.
Die gast met zijn muts die echt één seconde in beeld is?quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hey jongens, even een vraagje aangezien hier de vastgeroeste FOK!kers zitten die alles wat er op FOK! gebeurt blijken te weten.
Deze man/vrouw vanaf 3:35 is toch die rare van FOK!?
foetsiequote:Op dinsdag 11 december 2012 14:14 schreef Germano het volgende:
[..]
Ja, toch? Waar is je kleurtje trouwens?
die shemale?quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hey jongens, even een vraagje aangezien hier de vastgeroeste FOK!kers zitten die alles wat er op FOK! gebeurt blijken te weten.
Deze man/vrouw vanaf 3:35 is toch die rare van FOK!?
Oh zero problemen mee, alleen altijd dat geforceerde leuk doen en die uitgekotste grapjes word ik wat moe vanquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:13 schreef Germano het volgende:
[..]
De ene na de andere kanker komt hier binnen. Is het Lamon of PHP niet, dan wel Redbullkind.
turkquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:18 schreef Allure_ het volgende:
waar je kun je goedkoop telefoon dealtje sluiten dang
Ik koop 10 euro prepaid als je beetje met mij flikflooit.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:18 schreef Allure_ het volgende:
waar je kun je goedkoop telefoon dealtje sluiten dang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |