Nee, beide niet.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb jij toevallig zo'n bruingebakken moeder met doorgerookte stem?
Rock jij het hele jaar door gekke kleuren?quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ben het hele jaar door #BE723C.
Dude, dit is een fucking forum. Denk je nou echt dat een onbekende mannelijke forummer ook maar enigzins boeiend is?quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee valt wel mee. Alleen wilde even mijn verbazing delen. Denken dat dat te compenseren valt
Zij is echt een bazinquote:
Ga weg chubby checker. Fatty's zijn niet toegestaan hier.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:14 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Dude, dit is een fucking forum. Denk je nou echt dat een onbekende mannelijke forummer ook maar enigzins boeiend is?
Sowieso als jij als man zegt dat dat niet te compenseren is, en jij je als man stoort aan het feit dat ik iets minder breed ben dan gemiddeld. Dan doe jij iets verkeerds, niet ik
Oh ik ben stiekem geen manquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:14 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Dude, dit is een fucking forum. Denk je nou echt dat een onbekende mannelijke forummer ook maar enigzins boeiend is?
Sowieso als jij als man zegt dat dat niet te compenseren is, en jij je als man stoort aan het feit dat ik iets minder breed ben dan gemiddeld. Dan doe jij iets verkeerds, niet ik
Koop nieuwe dan. Ben je goedkoper uit dan telkens betalen in de studio.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jawel maar die lampen zijn niet meer zo goed.
HIJ IS NET ALS MOZY SMALLE BOY MET DIKKE BUIK AHAHAHA.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh ik ben stiekem geen manik ben een vrouw, maar ik wil niet gediscrimineerd worden.
En wil daarom dit soort misvattingen de wereld uithelpen.![]()
Het valt niet te compenseren, punt.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh ik ben stiekem geen manik ben een vrouw, maar ik wil niet gediscrimineerd worden.
Nee joh ben je gek, zo vaak ga ik ook niet. Meestal paar keer voor de feestdagen en voor als het mooi weer begint te worden.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:16 schreef Germano het volgende:
[..]
Koop nieuwe dan. Ben je goedkoper uit dan telkens betalen in de studio.
Ik begin ook in de lente een keer. Dan lijkt het net alsof ik een pak karamel vla over mijzelf schudt als de zomerzon begint te schijnen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee joh ben je gek, zo vaak ga ik ook niet. Meestal paar keer voor de feestdagen en voor als het mooi weer begint te worden.
Ok. Wat jij wiltquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Dude, hun doen een poging om mij te bashen omdat ik soort van skinny ben.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:27 schreef Germano het volgende:
[..]
Ksst, fatty. Hier is de deur.
[ afbeelding ]
Skinny in je armen en schouders, maar de rest compenseert het. Dat kwam uit jouw mond.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:30 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Dude, hun doen een poging om mij te bashen omdat ik soort van skinny ben.
Hoe de fock kan ik dan een fatty zijn
Je valt met de deur in huis. Gewoon, tussendeur.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:31 schreef fyah het volgende:
ok even tussendoor pv, dat is een heel lelijke deur
quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:31 schreef Germano het volgende:
[..]
Je valt met de deur in huis. Gewoon, tussendeur.
dat is een poort en ze gaat best wel een potje nutteloosquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:32 schreef Germano het volgende:
Ik wilde eigen een bewegende, maar dan krijg je alleen maar van die getekende onzin.
[ afbeelding ]
G, dit is geen poort, maar een kasteeldeur.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:33 schreef fyah het volgende:
[..]
dat is een poort en ze gaat best wel een potje nutteloos
Kwa positieve punten/eigenschappen, ik heb geen buik ofzo.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:31 schreef Germano het volgende:
[..]
Skinny in je armen en schouders, maar de rest compenseert het. Dat kwam uit jouw mond.
een kasteeldeur? een kasteel heeft een poort gquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:34 schreef Germano het volgende:
[..]
G, dit is geen poort, maar een kasteeldeur.
https://www.google.nl/sea(...)jHUJWmEMmQ0QW62YHABgquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:35 schreef fyah het volgende:
[..]
een kasteeldeur? een kasteel heeft een poort gwhatsnext
Geen buik hebbenquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:35 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Kwa positieve punten/eigenschappen, ik heb geen buik ofzo.
Ik oog jong, en dat heeft zijn voor -en nadelen.
Oké, grappig. Hahaha.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:35 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Verder kwam niks uit mijn mond, maar typte ik het in een comment.
Ben je homofoob of zo? Je kunt toch wel zeggen of iemand knap of lelijk is zonder er direct een over ander raar gevoel aan over te houden?quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:35 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Plus, ook jij bent een man, en zover ik weet. Letten mannen niet op andere mannen (mits hetero). Ik heb liever dat je me lelijk vind, dan dat je me knap vind. Anders word het zo awkward, aangezien het hoe dan ook niet wederzijds is.
Idd alleen verkapte flikkers maken zich daar druk omquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:39 schreef Germano het volgende:
[..]
Geen buik hebben.
[..]
Oké, grappig. Hahaha.
[..]
Ben je homofoob of zo? Je kunt toch wel zeggen of iemand knap of lelijk is zonder er direct een over ander raar gevoel aan over te houden?![]()
![]()
![]()
![]()
.
Nope, ik ben geen homofoob. Maar ik let niet echt bepaald op uiterlijke kenmerken van een jongen, sorry. Misschien als hij en ik achter hetzelfde meisje aanzitten, dat ik zelf een vergelijking maak.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:39 schreef Germano het volgende:
[..]
Geen buik hebben.
[..]
Oké, grappig. Hahaha.
[..]
Ben je homofoob of zo? Je kunt toch wel zeggen of iemand knap of lelijk is zonder er direct een over ander raar gevoel aan over te houden?![]()
![]()
![]()
![]()
.
neeeeee.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:36 schreef Germano het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)jHUJWmEMmQ0QW62YHABg
Ik zal deze gast maar snel lelijk noemen, anders denkt iedereen dat ik gay benquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Idd alleen verkapte flikkers maken zich daar druk om
Aight! Neuken?quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Idd alleen verkapte flikkers maken zich daar druk om
Hier kasteelpoort.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:44 schreef fyah het volgende:
[..]
neeeeee.
kasteelPOORT!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:44 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Nope, ik ben geen homofoob. Maar ik let niet echt bepaald op uiterlijke kenmerken van een jongen, sorry. Misschien als hij en ik achter hetzelfde meisje aanzitten, dat ik zelf een vergelijking maak.
In elk geval niet op de manier hoe jij dat doet.
Wat wil je hier nou mee bereiken jongen? Het alphamannetje zijn op een internetforum?
Van mij mag je dat zijn hoor, ik zie dit forum alleen als tijdsverdrijf tijdens werk
Jij bent echt gangster, beter geef je me je handtekeningquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:45 schreef Germano het volgende:
[..].
Zwijg man, verdoemde schutting à soepvergiet zemmel.
Wijo, eindelijk erkenningquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:48 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Jij bent echt gangster, beter geef je me je handtekening![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:51 schreef maickeltje het volgende:
Wat is jou neuk plaat top 3?
Het nummertje waar jij het fijn vind om op te doen!
Post het hier!
[ afbeelding ]
quote:
aii mattie, tik em aan tik em aan. ga jy someteen met my die tatta's robben?quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:49 schreef Germano het volgende:
[..]
Wijo, eindelijk erkenning.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |