Lijkt op deze.quote:
Een hele grote en zware, anders zou ik er niet zo uit zienquote:
Schaam jij je daar niet voor?quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:50 schreef Germano het volgende:
[..]
Een hele grote en zware, anders zou ik er niet zo uit zien.
Het noorden is erger, denk ik.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:52 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik kom uit Limburg. Kan het erger?
als straks de poolkappen weg zijn ligt Limburg aan de kustquote:
stfu vieze uilskuiken.quote:
quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:47 schreef Germano het volgende:
[..]
Niet zo ongelukkig als deze.
[ afbeelding ]
Lijkt net zoquote:
quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:46 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Wat jij wil dude, I really don't give a fuck.
Tips zijn altijd welkom, ik sta open voor kritiek. Maar zolang je mij niet in het echt gezien heb, kan je niet oordelen. Ik probeerde alleen de situatie te omschrijven.
Verder kan ik wel blijven proberen en forceren om breder te worden en emzelf blijven teleurstellen. Of ik kan mezelf accepteren hoe ik ben. En geloof me, nummer 2 is veel zwaarder en levert meer op (zelfvertrouwen) dan de tijd dat ik mezelf forceerde iets te willen zijn.
Ik oog niet als een laaggewicht, alleen aan mijn armen en schouders zie je het een beetje.
Ach, kan ik mee leven.
quote:
quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:56 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Mwah, ik heb genoeg compensatie.
Limburg aan zee.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:55 schreef fyah het volgende:
[..]
als straks de poolkappen weg zijn ligt Limburg aan de kust
dit geloof ik trouwens echt![]()
Dat is denk ik een C. Zie niet veel verschil met die van mij zo in bikini. En dat is een bikini met vulling en wat strakker aangetrokken, dan lijken ze al snel huge.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:58 schreef fyah het volgende:
[..]
Ja D dan. Maar een E kan ook. Ik geloof
quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat is denk ik een C. Zie niet veel verschil met die van mij zo in bikini. En dat is een bikini met vulling en wat strakker aangetrokken, dan lijken ze al snel huge.
Iele armpjes en smalle schouders en dan zo'n blubberbuikjequote:Op dinsdag 11 december 2012 12:59 schreef Chai het volgende:
KLB / Klein zijn!!
Die redbullkid
[..]
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat is denk ik een C. Zie niet veel verschil met die van mij zo in bikini. En dat is een bikini met vulling en wat strakker aangetrokken, dan lijken ze al snel huge.
Zo'n kleuren zijn tof met een beetje kleurquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:00 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik heb al een mooie roze zwembroek gekocht
Rode zwembroekenquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:02 schreef Germano het volgende:
[..]
Zo'n kleuren zijn tof met een beetje kleur.
Ik zou daar echt dood ongelukkig mee zijn, ik heb nu al met jurkjes die wat hoger lopen bij de hals dat mijn tieten plat gedrukt worden laat staan met een E cup.quote:
Echt hè. Dat bovenstuk van die jurkjes zijn net zo'n werkbankklem.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
zij draagt ook echt kleding en bh's die echt de nadruk leggen op d'r tieten
Idd hier is het minder ergquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:05 schreef Germano het volgende:
[..]
Echt hè. Dat bovenstuk van die jurkjes zijn net zo'n werkbankklem.
Gingers worden nooit zo bruin.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:06 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik heb geen kleur meer over. Ik ben pale als een moederneuker op het moment.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:55 schreef fyah het volgende:
[..]
als straks de poolkappen weg zijn ligt Limburg aan de kust
dit geloof ik trouwens echt![]()
Dan moet je ook al grote tepels hebben, anders zien je tieten er nóg groter uit als je naakt bent.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Idd hier is het minder erg
[ afbeelding ]
Ok. Cool story broquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:59 schreef Chai het volgende:
KLB / Klein zijn!!
Die redbullkid
[..]
[..]
[..]
Ik ook, het is dat er een leuke filter overheen is gegooid op die foto maar dat rode jurkje kaatste echt af met mijn witte huidjequote:Op dinsdag 11 december 2012 13:06 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik heb geen kleur meer over. Ik ben pale als een moederneuker op het moment.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:06 schreef Germano het volgende:
[..]
Dan moet je ook al grote tepels hebben, anders zien je tieten er nóg groter uit als je naakt bent.
betalen voor huidkankerquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Tijd voor zonnenbankje voor kerst.
Ik ben #FFDCB1 op het momentquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ook, het is dat er een leuke filter overheen is gegooid op die foto maar dat rode jurkje kaatste echt af met mijn witte huidjeTijd voor zonnenbankje voor kerst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan neem ik wel een spraytan.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:08 schreef fyah het volgende:
[..]
betalen voor huidkanker
ik had zonnebank moeten worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |