Nee, beide niet.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb jij toevallig zo'n bruingebakken moeder met doorgerookte stem?
Rock jij het hele jaar door gekke kleuren?quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ben het hele jaar door #BE723C.
Dude, dit is een fucking forum. Denk je nou echt dat een onbekende mannelijke forummer ook maar enigzins boeiend is?quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee valt wel mee. Alleen wilde even mijn verbazing delen. Denken dat dat te compenseren valt
Zij is echt een bazinquote:
Ga weg chubby checker. Fatty's zijn niet toegestaan hier.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:14 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Dude, dit is een fucking forum. Denk je nou echt dat een onbekende mannelijke forummer ook maar enigzins boeiend is?
Sowieso als jij als man zegt dat dat niet te compenseren is, en jij je als man stoort aan het feit dat ik iets minder breed ben dan gemiddeld. Dan doe jij iets verkeerds, niet ik
Oh ik ben stiekem geen manquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:14 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Dude, dit is een fucking forum. Denk je nou echt dat een onbekende mannelijke forummer ook maar enigzins boeiend is?
Sowieso als jij als man zegt dat dat niet te compenseren is, en jij je als man stoort aan het feit dat ik iets minder breed ben dan gemiddeld. Dan doe jij iets verkeerds, niet ik
Koop nieuwe dan. Ben je goedkoper uit dan telkens betalen in de studio.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jawel maar die lampen zijn niet meer zo goed.
HIJ IS NET ALS MOZY SMALLE BOY MET DIKKE BUIK AHAHAHA.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh ik ben stiekem geen manik ben een vrouw, maar ik wil niet gediscrimineerd worden.
En wil daarom dit soort misvattingen de wereld uithelpen.![]()
Het valt niet te compenseren, punt.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh ik ben stiekem geen manik ben een vrouw, maar ik wil niet gediscrimineerd worden.
Nee joh ben je gek, zo vaak ga ik ook niet. Meestal paar keer voor de feestdagen en voor als het mooi weer begint te worden.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:16 schreef Germano het volgende:
[..]
Koop nieuwe dan. Ben je goedkoper uit dan telkens betalen in de studio.
Ik begin ook in de lente een keer. Dan lijkt het net alsof ik een pak karamel vla over mijzelf schudt als de zomerzon begint te schijnen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee joh ben je gek, zo vaak ga ik ook niet. Meestal paar keer voor de feestdagen en voor als het mooi weer begint te worden.
Ok. Wat jij wiltquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Dude, hun doen een poging om mij te bashen omdat ik soort van skinny ben.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:27 schreef Germano het volgende:
[..]
Ksst, fatty. Hier is de deur.
[ afbeelding ]
Skinny in je armen en schouders, maar de rest compenseert het. Dat kwam uit jouw mond.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:30 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Dude, hun doen een poging om mij te bashen omdat ik soort van skinny ben.
Hoe de fock kan ik dan een fatty zijn
Je valt met de deur in huis. Gewoon, tussendeur.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:31 schreef fyah het volgende:
ok even tussendoor pv, dat is een heel lelijke deur
quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:31 schreef Germano het volgende:
[..]
Je valt met de deur in huis. Gewoon, tussendeur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |