Het heeft wel lef, ja.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:40 schreef 2NutZ het volgende:
Ach je kan zeggen wat je wilt maar hij lijkt wel gelukkig
True, true.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:40 schreef 2NutZ het volgende:
Ach je kan zeggen wat je wilt maar hij lijkt wel gelukkig
Hij is gewoon speciaal.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die vent heeft ook drie miljoen aandoeningen.
Jij haalt dat ook wel toch?quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die vent heeft ook drie miljoen aandoeningen.
Wow.quote:
quote:
Die post hier de laatste tijd ook niet meer.quote:
quote:
Doe eens een link van het topic.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:51 schreef 2NutZ het volgende:
samenvatting:
bobby en remi vochten voor de liefde van dqod en remi verloor.
Iemand zo boos kunnen krijgen via internet. Ik heb skills hoor.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:53 schreef Germano het volgende:
[..]
Houd je niet van de domme. Hij had je in de pocket.
Hallo metalautist.quote:
Het is ook niet leuk hoor. Die botte opmerking van jou voelen als dolksteken in de private parts.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Iemand zo boos kunnen krijgen via internet. Ik heb skills hoor.
Als of je daar zoveel voor hoefde te doenquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Iemand zo boos kunnen krijgen via internet. Ik heb skills hoor.
quote:Op donderdag 15 november 2012 10:34 schreef remi1986 het volgende:
[..]
nou ondanks dat Bobby mijn UI heeft gemaakt, altijd normaal reageerde hier in de chat, mag hij mij niet. Toen ik vorige week grapte op het feestje van Dqod te willen komen, heeft hij tegen haar gezegd dat hij niet wil dat ik kom. Dat kreeg ik dus zaterdag te horen
Toen ik zaterdag via een DM aan hem vroeg wat zijn probleem was, is die huilend naar Dqod gegaan en kreeg ik een bericht via FB dat ik Bobby maar met rust moet laten ...
dit is de beknopte versie
Niks mis mee.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:58 schreef Germano het volgende:
Haha, allemaal kutautisten. Lekker op oudjaarsavond bij Dqod haar kachel zitten en boerderijgeluiden imiteren.
[..]
Wow, wat ben jij gemeenquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:59 schreef Germano het volgende:
Bob en Remi verlieft terwijl ze van de kutjes is.
Wijo.quote:
Idd, wil best bij dqod haar kachel zittenquote:
Ehm, ik word er psychotisch van. Kan me wel herinneren dat Burial toffe nummers had though.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hallo metalautist.![]()
Wat vind je hiervan Allure?
I'm sauwryquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:56 schreef Germano het volgende:
[..]
Het is ook niet leuk hoor. Die botte opmerking van jou voelen als dolksteken in de private parts.
Helemaal niks, eigenlijkquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als of je daar zoveel voor hoefde te doen
Koelies?quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:01 schreef Vaseline_ het volgende:
Godver saai in de stad zegAlleen maar zwart, glitter, zilver, grijs en goud
Koop geel dan ben je een banaanquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:01 schreef Vaseline_ het volgende:
Godver saai in de stad zegAlleen maar zwart, glitter, zilver, grijs en goud
quote:
Ja beetje doorzichtig en synthetisch toch, bedoel je die?quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:03 schreef Fascination het volgende:
Je hebt nu ook van die blousjes die hip zijn, maar van een heel rare stof. Ik weet alleen hoe die stof heet.
Ja, volgens mij wel. Voelt niet zacht aan, beetje ruw.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja beetje doorzichtig en synthetisch toch, bedoel je die?
Transparante spijkerstof?quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:03 schreef Fascination het volgende:
Je hebt nu ook van die blousjes die hip zijn, maar van een heel rare stof. Ik weet alleen hoe die stof heet.
Uhuquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:02 schreef Germano het volgende:
[..]
Mij raak je niet hoor. Letterlijk en figuurlijk.
Hou je daar niet van?quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel. Voelt niet zacht aan, beetje ruw.
Nee, ik hou van zacht inderdaad.quote:
Knijp in haar billen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, ik hou van zacht inderdaad.![]()
Die vind ik zo lelijkquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel. Voelt niet zacht aan, beetje ruw.
O. K.quote:
Bij jou zie je er toch niets van, jij doet over alle blousjes een wollen vestquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:03 schreef Fascination het volgende:
Je hebt nu ook van die blousjes die hip zijn, maar van een heel rare stof. Ik weet alleen niet hoe die stof heet.
Verjaardagsfeestje? Ik wist niet dat ik dat al had georganiseerd.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:06 schreef Germano het volgende:
Allure, waarom doe je zo tegen mij? Vind je het niet leuk als ik op je verjaardagsfeestje kom?
Ik hou wel van ruwquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, ik hou van zacht inderdaad.![]()
VERASING.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Verjaardagsfeestje? Ik wist niet dat ik dat al had georganiseerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |