Awesome.quote:![]()
Op dinsdag 11 december 2012 15:14 schreef Vaseline_ het volgende:
Oh Fas ik heb rode nagellak gekocht
Dat is eerder voor een bruiloft. Daar kun je niet HAM in gaan.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:15 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Deze dan Vas? Ik vind deze echt.
[..]
Awesome.Je moet wel even een picca maken als je de nagellak op hebt, he, dat snap je.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:15 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Awesome.Je moet wel even een picca maken als je de nagellak op hebt, he, dat snap je.
quote:
Hij is wel mooi ja maar vind het meer een zomerjurkjequote:Op dinsdag 11 december 2012 15:15 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ik zou deze niet weigeren hoor, alvorens mijn bips te enteren :Squote:Op dinsdag 11 december 2012 15:11 schreef Germano het volgende:
[..]
1 duimteen voor je post.
[ afbeelding ]
gastquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zou deze niet weigeren hoor, alvorens mijn bips te enteren :S
Die verdikking lijkt me juist spannendquote:
quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die verdikking lijkt me juist spannend
Welke vind jij de mooiste?quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:17 schreef Allure_ het volgende:
http://nelly.com/nl/kledi(...)hits=36&sort=&imgs=4
hier staan sexy jurkjes
http://nelly.com/nl/kledi(...)e-dress-475526-2349/quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:17 schreef Allure_ het volgende:
hier staan sexy jurkjes
Klopt, jammer dat er geen Nelly winkel isquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:17 schreef Allure_ het volgende:
hier staan sexy jurkjes
Gewoon 2 maten bestellen als je twijfelt en 1 terugsturen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Klopt, jammer dat er geen Nelly winkel is
kennie kiezen hoorquote:
Ja dat kan maar duurt allemaal zo langquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Gewoon 2 maten bestellen als je twijfelt en 1 terugsturen.
Doe de 3e van links (jill dress) en dan ook dat hoedje op en rode lippenstift en nagellakquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Klopt, jammer dat er geen Nelly winkel is
?quote:
Als je gaat kontvingeren.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Doe de 3e van links (jill dress) en dan ook dat hoedje op en rode lippenstift en nagellak
[..]
?
Wil jij hem voor me kopen? 180 euro.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Doe de 3e van links (jill dress) en dan ook dat hoedje op en rode lippenstift en nagellak
die twee lijken niet eens op elkaarquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Juuuist.
Maar volgens mij is dat em.
Nee, maar wellicht dat je hem binnenkort op de deurmat vind als je pimpabo boi dit ook leest.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wil jij hem voor me kopen? 180 euro.
Gewoon ontvangen van haar meer nietquote:
Wel allebei vies lekkerquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:27 schreef Lithia het volgende:
[..]
die twee lijken niet eens op elkaar
quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, maar wellicht dat je hem binnenkort op de deurmat vind als je pimpabo boi dit ook leest.
echt kut jaquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:30 schreef Vaseline_ het volgende:
Geen geduld hebben na het nagellakken en je panty aandoen waardoor het er alweer half afgaatfirst world problems
VInd het leuk om te lezen dat je eindelijk echt een vrouw wil zijnquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:30 schreef Vaseline_ het volgende:
Geen geduld hebben na het nagellakken en je panty aandoen waardoor het er alweer half afgaatfirst world problems
Dit dus.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:15 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Wat afvallen en tietverkleining wel niet met je doet. En dat met m'n nagels komt wel door Fas, srs. Geef haar een lintjequote:Op dinsdag 11 december 2012 15:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
VInd het leuk om te lezen dat je eindelijk echt een vrouw wil zijntrots
quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat afvallen en tietverkleining wel niet met je doet. En dat met m'n nagels komt wel door Fas, srs. Geef haar een lintje
Tietverkleining?quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat afvallen en tietverkleining wel niet met je doet. En dat met m'n nagels komt wel door Fas, srs. Geef haar een lintje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |