Die was ook gek.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die was geen shemale toch
Ik herken die niet btw
Ja die was wel gek iddquote:
meh, deze gast/vrouw zegt me nietsquote:
mehmet?quote:
quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:20 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik koop 10 euro prepaid als je beetje met mij flikflooit.
Nee yo. Dandybleu was baas.quote:
Fatihquote:
Jij bedoeld niet die ene die zijn eigen kleren maakte toch? want dat is die niet.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee yo. Dandybleu was baas.Ik bedoel die ene die altijd in WDJV postte, mager as fuck is, lang haar heeft en vrouwenkleding draagt terwijl het een man is.
Weet ik veel. Die kocht altijd voor ¤ 1,- jurkjes en shit.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij bedoeld niet die ene die zijn eigen kleren maakte toch? want dat is die niet.
Volgens mij bedoelen wij wel dezelfdequote:Op dinsdag 11 december 2012 14:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Weet ik veel. Die kocht altijd voor ¤ 1,- jurkjes en shit.Maar dat is hij sowieso, check die location.
Fusion heette hij volgens mij.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelen wij wel dezelfde
ja zoietsquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Fusion heette hij volgens mij.
Oh ik dacht dat die fusion nog vercrackter wasquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Juuuist.
Maar volgens mij is dat em.
Had srs altijd wel medelijden.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat die fusion nog vercrackter was![]()
Ik weet niet eens wat WDJV is. Ben meer weg dan aanwezig meestalquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee yo. Dandybleu was baas.Ik bedoel die ene die altijd in WDJV postte, mager as fuck is, lang haar heeft en vrouwenkleding draagt terwijl het een man is.
Mwoh, niet nodig. Die gast vindhet prima hoor zelfquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Had srs altijd wel medelijden.
Die vent heeft ook drie miljoen aandoeningen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:31 schreef Germano het volgende:
HAHAHA.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Godverdomme, is net een clown.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |