Idd je kan ook 100k iu innemen. Wtf is dit voor een achterlijke opmerking?quote:Op maandag 10 december 2012 16:17 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Het maximum ligt veel hoger dan 7000.
Water? Voor de afvoer van afvalstoffen?quote:Op maandag 10 december 2012 10:49 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Niet te vergeten voldoende vocht
De adh zegt weinig, en loopt meestal achter de feiten aan.quote:Op maandag 10 december 2012 16:21 schreef Jahr00n het volgende:
Dat is bijna 2000% adh lijkt mij niet gezond.
quote:Universal intake of up to 40,000 IU vitamin D per day is unlikely to result in vitamin D toxicity.
Is wel een enorme drain op je vitamine K2, wat relatief nog onbekend is (was tot voor koort niet eens herkend als vitamine). Een teveel aan vitamine D kan bijdragen aan dingen als nierstenen en andere verkalking. Neemt niet weg dat vrijwel iedereen een tekort heeft omdat er geen zak zon is en niemand natuurlijk vit D aanmaakt in de winter.quote:Op maandag 10 december 2012 16:29 schreef Nic1 het volgende:
[..]
De adh zegt weinig, en loopt meestal achter de feiten aan.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/21378345
[..]
Zeta woont bij mij in de buurtquote:Op maandag 10 december 2012 16:10 schreef ZetaOS het volgende:
Zo trainen een keertje trainen bij justfitness-mijdrecht
Hoop dat het wat is.
De website is afschuwelijk..zal daar wel weer de sterkste zijn
Legale roids?quote:Op maandag 10 december 2012 08:54 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
07-12-2012
Eiwit ontdekt voor sterkere spieren na krachttraining
Wetenschappers van het Dana-Farber Cancer Institute hebben een eiwit ontdekt dat de spieren na een krachttraining laat groeien en sterker maakt.
[ afbeelding ]
Dit publiceren zij in het wetenschappelijke tijdschrift Cell.
De onderzoekers suggereren dat het kunstmatig verhogen van de hoeveelheid eiwitten in het menselijk lichaam ooit zou kunnen helpen bij het voorkomen van spierverlies, veroorzaakt door kanker, langdurige inactiviteit bij ziekenhuispatiënten of veroudering.
Krachttraining zorgt ervoor dat de hoeveelheid eiwit, genaamd PGC-1-alpha-4, in stijgt. Dit veroorzaakt biochemische veranderingen die de spieren groter en krachtiger maken. Het eiwit is een lichte variant van PGC-1 alfa.
De wetenschappers ontdekten door middel van experimenten met muizen de spierversterkende effecten van het eiwit.
Ze spoten het proteïne in de poten van muizen en ontdekten dat de spiervezels binnen enkele dagen 60 procent groter waren in vergelijking met de onbehandelde muizen.
Eiwit verhogen
Onderzoeker Jorge Ruas: "Als je een manier kunt vinden om de niveaus van dit eiwit te verhogen dan is dat erg interessant. Het kan bijvoorbeeld een uitkomst zijn voor mensen bij wiens spieren door langdurige bedrust in omvang afnemen en slapper worden.
Ook kan worden onderzocht of de eiwitten kunnen worden gebruikt bij spierdystrofie en het geleidelijke verlies van spiermassa door veroudering".
Door: NU.nl/Healthylives .
(nu.nl)
Oké, dan weten we dat.quote:Op maandag 10 december 2012 16:10 schreef ZetaOS het volgende:
Hoop dat het wat is.
quote van die website:quote:
Volgens mij trainde Mr. J ook in Mijdrecht.quote:Op maandag 10 december 2012 16:10 schreef ZetaOS het volgende:
Hoop dat het wat is.
Je penis is kleiner dan die van ongetrainde mensen. De ongetrainde persoon heeft een max van 50 kg, jij kan vast meer duwen op een goede dag.quote:Op maandag 10 december 2012 17:55 schreef esv7 het volgende:
Echt fucking gaar, net gefaald bij laatste set op 40kg benchpress terwijl ongetrainde mensen 50 kg kunnen volgens exrx.........
Positief ding is dat mijn benen vorm beginnen te krijgen.
Voor hoeveel reps zijn die standards?quote:Op maandag 10 december 2012 17:55 schreef esv7 het volgende:
Echt fucking gaar, net gefaald bij laatste set op 40kg benchpress terwijl ongetrainde mensen 50 kg kunnen volgens exrx.........
Positief ding is dat mijn benen vorm beginnen te krijgen.
do you even lift?quote:Op maandag 10 december 2012 18:57 schreef Den_Haag het volgende:
Chillen tijdens training
Rammstein erop en gaan
Ik had alleen de eerste week veel spierpijn van starting strength, nu heb ik zoms wel spierpijn in mijn bovenrug van pendlay rows of benen van squats.quote:Op maandag 10 december 2012 10:05 schreef ManageTheAnger het volgende:
Heb zelf ook wel eens een week niet kunnen lopen na het squatten... Ik wijd dat nog steeds aan een slechte warming up die dag want een keer daarna had ik er minder lang last van.
Hoe kan je in vredesnaam startingstrength doen? Ik heb zaterdag getraind, en nu nog spierpijn.
Ik zie mij vanavond (sowieso niet, heb colleges tot 21:30) nog niet weer een ss programma afwerken.
Hoe kunnen mensen zo snel herstellen en na 2 dagen gelijk weer alle zware oefeningen doen?
Spierpijn moet toch eerst altijd volledig genezen wil je weer fatsoenlijk kunnen trainen?
[..]
Ik heb het 2x eerder gehad, als ik echt tot het naadje en te ver ga met benchpressen/borstspieroefeningen. Heel apart is dat, alsof mijn borstspier er een maat bij heeft.
Een ~20kg wegende snijplank die op mijn teen is gevallen afgelopen zomer zorgde voor een botbreuk. Enorme fragmentatie van het bot, echt in stukjes.quote:Op maandag 10 december 2012 12:00 schreef star_gazer het volgende:
Bijna net zo fijn als een bumperplate op je tenen laten flikkeren. "No shoes, no workout" zeggen ze bij ons in de gym, maar geloof me; die asics gel doen erg weinig tegen een schijf van 20kg die op je tenen stuiter
De safe upper limit ligt rond de 10k IU. Dus 7k is prima. ADH is een onzin maatstaf en ligt doorgaans veel te laag.quote:Op maandag 10 december 2012 16:21 schreef Jahr00n het volgende:
Dat is bijna 2000% adh lijkt mij niet gezond.
spuit elf.quote:Op maandag 10 december 2012 16:29 schreef Nic1 het volgende:
[..]
De adh zegt weinig, en loopt meestal achter de feiten aan.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/21378345
[..]
Klopt maar dan bij Jolanda de Wereld kampioen Miss fitnessquote:Op maandag 10 december 2012 19:18 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Volgens mij trainde Mr. J ook in Mijdrecht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |