abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 december 2012 @ 23:44:26 #276
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_120214345
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 december 2012 15:39 schreef Luchtkoker het volgende:

[..]

Deze man weet. Borst/tri, rug/bi, benen en schouders. _O_

Zo back/bi, jullie curlhaters boos? Lekker curlen.
Als je een 4-day split doet, zou ik op zijn minst ook buik meepakken. Borst/tri, rug/bi, benen, buik/schouders. Of schouders en benen samendoen en een achterlopend onderdeel bijpakken op je buik-dag. Dat is wat ik doe met armen. Lekker een beachboii dag jwtz :7
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_120214568
Groepje stoere gasten aan t deadliften vanavond, 80-90 kg oid, redelijk zwaar. De helft kon t niet aan en ging trillend met kromme rug omhoog, maar daarna wel als echte bazen rondkijken. Ook allemaal zo alpha rondlopen :D
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
  dinsdag 11 december 2012 @ 23:48:40 #278
77130 star_gazer
pi_120214582
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 21:44 schreef Jahr00n het volgende:
Welke isolatie doen jullie voor de obliques? Gewoon hard squatten en deadliften vind ik niet genoeg.
Side planks. Anderhalve minuut en dan een halve minuut met je been omhoog. Eerst links, dan rechts. Lekker trillen gek.
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  dinsdag 11 december 2012 @ 23:50:15 #279
77130 star_gazer
pi_120214651
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 23:48 schreef Pastapipos het volgende:
Groepje stoere gasten aan t deadliften vanavond, 80-90 kg oid, redelijk zwaar. De helft kon t niet aan en ging trillend met kromme rug omhoog, maar daarna wel als echte bazen rondkijken. Ook allemaal zo alpha rondlopen :D
No disrespect, maar 80-90kg is voor een man absoluut niet zwaar voor een deadlift. Een zware deadlift zit op ongeveer 2x je lichaamsgewicht. Ik raap zelf op 72kg met heel veel pijn en moeite één keer 135kg op, maar volgens deze strength standards zit ik daarmee net op 'intermediate'.

If the bar ain't bending, you're just pretending...
-
pi_120214828
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 december 2012 23:50 schreef star_gazer het volgende:

[..]

No disrespect, maar 80-90kg is voor een man absoluut niet zwaar voor een deadlift. Een zware deadlift zit op ongeveer 2x je lichaamsgewicht. Ik raap zelf op 72kg met heel veel pijn en moeite één keer 135kg op, maar volgens deze strength standards zit ik daarmee net op 'intermediate'.

Wel zwaar genoeg om je rug goed naar de klote te helpen bedoelde ik meer :)
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
  dinsdag 11 december 2012 @ 23:57:16 #281
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_120214924
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 december 2012 23:35 schreef Panzermaus het volgende:
Wat zijn nu dé knallers voor zijkant schouder? Doe zelf DB lateral raises maar vind het eigenlijk niet genoeg.

Sowieso heeft mijn gemuteerde Rippetoe SS training zijn tol geëist op mijn schouderbalans, ik heb oversized front delts. :D Ziet er wel vet uit maar de achterkant is zwaar onderontwikkeld en de zijkant mag ook nog wel meer massa op vind ik zelf.

Ik ondervind vooral hinder van de onderontwikkelde rear delts. Schouders hangen (als ik er niet bij nadenk) te ver naar voren bij deadlift bijvoorbeeld, terwijl de rest van mijn rug juist wel goed ontwikkeld is door pullups en rows. :P

Doe nu DB rear delt raises (liggend) en facepulls, maar dit gaat nog wel even duren. :') Sprak laatst iemand en hij zei dat ik superwijde chinups zou kunnen doen, dus wide grip pullups maar dan polsen van je af. Zou dat een goed idee zijn?

Ik ga ze nu ook de hele dag door geforceerd naar achter houden, ben benieuwd of dat ook voor wat correctie kan zorgen. :)
Goede vraag, behalve de raises heb ik ook vrij weinig inspiratie voor zijkant schouders. Of upright rows, maar goed, daar is niet iedereen het mee eens.
Voor rear delts kun je wel iets meer, als rear raises gecontroleerd uitvoert voel je het best wel goed. En dan is er nog zo'n oefening, ik weet niet hoe die heet, maar je doet een soort shrug maar dan met de bar achter je lichaam. En meer met je ellebogen buigen zeg maar.
This isn't even my final form.
  woensdag 12 december 2012 @ 00:11:46 #282
77130 star_gazer
pi_120215437
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2012 23:54 schreef Pastapipos het volgende:

[..]

ja, maar wat dat betreft kan je met 40kg je rug al naar de klote helpen
-
  woensdag 12 december 2012 @ 06:45:18 #283
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_120217832
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 23:22 schreef Levolution het volgende:

[..]

Bij hem zitten er toch 2 dagen tussen, plus dat zijn toch kleinere spiergroepen dan de benen (en herstellen daardoor makkelijker?).
Ja nu wel, maar als ie zn rug em schouder work out omdraait heeft ie maandag borst en dinsdag schouders. Lijkt me verre van optimaal..

Edit: verkeerd gelezen :@. Ik heb niks gezegd.

[ Bericht 3% gewijzigd door fathank op 12-12-2012 07:15:37 ]
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_120218042
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 14:09 schreef Mithras82 het volgende:

[..]

Nah hij mag niet meer in horeca gelegenheden komen :) zware cut voor hem
Of zwaar cut voor hem.
pi_120218147
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 december 2012 18:21 schreef Luchtkoker het volgende:

[..]

Ik snap niet wat je hiermee probeert te zeggen, maar aan je toon te zien zit je inderdaad op de curlhaat-bandwagon. Want is stoer enzo.

Weet je, been elititisten en curl haters zijn eigenlijk gewoon de faggot hipsters van het bodybuilding. Ja, alleen maar curlen en geen benen trainen slaat nergens op, maar die haat daarop komt puur omdat mensen non-conformistisch (en elitair) willen zijn en het 'stoer' is om te haten op curlboys.

Benen trainen hoort erbij, en als je voor hypertrofie traint hoort curlen er ook gewoon bij. Alles gewoon in de juiste verhoudingen. :)

in b4 shitstorm, come at me

edit: Oh en voor de goede orde, een goede split is ook gewoon gebaseerd op de grote compounds. Als je die niet verwerkt in je split doe je het sowieso fout.
Ik doe nooit curls, biceps zijn toch best ontwikkeld

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2012 09:34:04 ]
pi_120219194
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2012 23:39 schreef Pastapipos het volgende:

[..]

Waar?
Sorry: ik had het verkeerd. Even gegoogled en zie nu dat het 180 pillen zijn voor 6,90 bij B&F Shop. Dus nog veel goedkoper; ca. 1,15 euro per maand.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_120219259
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2012 23:54 schreef Pastapipos het volgende:

[..]

Precies. Voor deze playboys moet je wel in de kolom Untrained kijken, natuurlijk.
  woensdag 12 december 2012 @ 09:17:00 #288
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_120219404
quote:
Wat zijn nu dé knallers voor zijkant schouder? Doe zelf DB lateral raises maar vind het eigenlijk niet genoeg.

Sowieso heeft mijn gemuteerde Rippetoe SS training zijn tol geëist op mijn schouderbalans, ik heb oversized front delts. :D Ziet er wel vet uit maar de achterkant is zwaar onderontwikkeld en de zijkant mag ook nog wel meer massa op vind ik zelf.

Ik ondervind vooral hinder van de onderontwikkelde rear delts. Schouders hangen (als ik er niet bij nadenk) te ver naar voren bij deadlift bijvoorbeeld, terwijl de rest van mijn rug juist wel goed ontwikkeld is door pullups en rows. :P

Doe nu DB rear delt raises (liggend) en facepulls, maar dit gaat nog wel even duren. :') Sprak laatst iemand en hij zei dat ik superwijde chinups zou kunnen doen, dus wide grip pullups maar dan polsen van je af. Zou dat een goed idee zijn?

Ik ga ze nu ook de hele dag door geforceerd naar achter houden, ben benieuwd of dat ook voor wat correctie kan zorgen. :)
Upright rows inderdaad, en voor de rears zou ik deze eens proberen. http://www.exrx.net/Weigh(...)BBRearDeltRaise.html

Het ziet er wat vreemd uit, maar het is een prima oefening waar je best zwaar mee kan gaan.
pi_120222206
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 december 2012 23:44 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Als je een 4-day split doet, zou ik op zijn minst ook buik meepakken. Borst/tri, rug/bi, benen, buik/schouders. Of schouders en benen samendoen en een achterlopend onderdeel bijpakken op je buik-dag. Dat is wat ik doe met armen. Lekker een beachboii dag jwtz :7
Ja ik doe buik nog tweemaals per week, eenmaal op benendag gooi ik er nog een isolatie oefening bij (dan heb ik het al enigszins gebruikt met squatten etc) en ik doe na rugdag (deadlifts) ook nog een abs isolatie oefening. Tweemaal compound + 1 isolatie dus, los van alle keren dat ik het zijdelings meepak als stabiliserende spier. Werkt voor mij tot nu toe prima. :)

En inderdaad, lateral delts blijven lastig... Ik doe nu ook nog een soort van lateral raises met een kabel, wat op zich wel lekker brandt.

Totaal doe ik dan seated DB press, front raises, side raises, cable side raises, face pulls en rear delt flies. Daarna zijn mijn schouders ook wel goed kapot _O_

[ Bericht 14% gewijzigd door Luchtkoker op 12-12-2012 11:14:39 ]
Of toch du vader?
pi_120222874
Gisteren overduidelijk mn limiet qua kilo's gehaald bij het schuinbankdrukken. Ik ben er pas mee begonnen en probeer per week het gewicht te verhogen. Resultaat: gisteren begonnen met 12x 50kg, 10x 55kg en 8x60kg, niks aan het handje tot nummertje 8 van de laatste set. Het omlaag gaan ging prima, het omhoog liften geen beduidend minder goed en met minder goed bedoel ik voor geen meter. Mn linker arm had er nog wel zin in tot ongeveer 50% hoogte maar mn rechter arm dacht na een paar cm "fuck it" en bleef lekker niks doen. Gelukkig heb ik de stang nog in de lagere houders gekregen.... toch maar eens een spotter zoeken...
  woensdag 12 december 2012 @ 11:33:09 #291
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_120223007
Vraagje: heeft iemand zich ingelezen over Advanced glycolation end-products? Met andere woorden, de stoffen die gevormd worden als je aan het bakken, braden of frituren bent.

Zo ja, wat kun je erover zeggen?
Confidence through competence
pi_120223807
Benendag sla ik nooit over.........

woensdag 12 december 2012 @ 12:02:49 #293
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_120224009
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 11:56 schreef robskem het volgende:

[ afbeelding ]
Dat is wel een leuk boek, staan allemaal van dat soort foto's in.
pi_120224877
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2012 23:17 schreef fathank het volgende:

[..]

Maar dan zit je weer mrt je schouders en borst die je vlak na elkaar doet..
Blijft dezelfde tijd tussen zitten als eerst. Je kan sowieso nooit meer dan 2 en 3 dagen rust hebben, behalve als je de dagen doortelt ipv wekelijks.
pi_120224939
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 11:56 schreef robskem het volgende:

[ afbeelding ]
Je zou zeggen dat ie door al dat squatten ook een betere core zou hebben? Of hij zit altijd op de legpress natuurlijk.
  woensdag 12 december 2012 @ 12:28:27 #296
69994 seto
-|||--------|||-
pi_120224953
Is geshopt.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_120225000

Vond het al een vreemd plaatje ja.

Deze baanwielrenner ziet er een stuk beter uit.
  woensdag 12 december 2012 @ 12:58:32 #298
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_120225932
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 december 2012 23:50 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Woot! advanced :P
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_120225967
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 12:58 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Woot! advanced :P
Wat weeg jij?
pi_120227116
quote:

_O- _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')