Nogal off topic inderdaad.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:15 schreef slacker_nl het volgende:
Laten we het vooral niet hebben over politieke aangelegenheden in dit topic. Nederland heeft de hoogste schuld per inwoner (HRA anyone).
Precies, want abs zijn een speciale spier die nauwelijks hersteltijd nodig hebben. Bovendien pak je ze nooit mee met compounds enz, dus dat scheelt ook weer.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:03 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik train altijd mijn buikspieren, op elke dag (dat ik ga, dus 3x per week).
Thnx, ga ik even een tijdje proberen dan.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:01 schreef Luchtkoker het volgende:
Seated calf raises high volume, low intensity voor de soleus, die daar goed op schijnt te reageren. Verder calf raises in de smith, low volume, high intensity, dat schijnt weer beter te zijn voor de rest van je kuit.
Inderdaad. Genoeg grote bodybuilders waarbij de kuiten eigenlijk nog best klein zijn.quote:Maar goed, ik heb sowieso het idee dat calves heel erg genetisch bepaald zijn. Alles is dat natuurlijk tot een bepaalde hoogte, maar calves lijken vaak óf super makkelijk te gaan, óf super lastig.
Inderdaad want ja je moet inderdaad 4 dagen tussen je trainingen doen voordat je weer herstelde buikspierenspieren hebt ipv 48 uur zoals ik doe als ik train, inderdaad met compounds.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:54 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Precies, want abs zijn een speciale spier die nauwelijks hersteltijd nodig hebben. Bovendien pak je ze nooit mee met compounds enz, dus dat scheelt ook weer.
Leuk verhaal, maar aan de hand van de intonatie uit je vorige post leek je te insinueren dat je elke training abs isoleerde. Dat is een heel ander verhaal.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:14 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Inderdaad want ja je moet inderdaad 4 dagen tussen je trainingen doen voordat je weer herstelde buikspierenspieren hebt ipv 48 uur zoals ik doe als ik train, inderdaad met compounds.
Lul niet zo dom.
Jij begint constant met je 'intonaties' andere mensen aan te vallen op hun manier van trainingen. Met een sarcastische en denigrerende 'intonatie'.: Ik zeg nergens dat ik dat doe, derhalve ben je een hypocriet stuk vreten die de ketel de pot verwijdt.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:16 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Leuk verhaal, maar aan de hand van de intonatie uit je vorige post leek je te insinueren dat je elke training abs isoleerde. Dat is een heel ander verhaal.
Tevens mensen die meteen in het offensieve schietenTrieste boel dat je de behoefte had die laatste zin er nog even achter aan te gooien.
Dennis Wolf is er daar eentje van.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:07 schreef Levolution het volgende:
[..]
Thnx, ga ik even een tijdje proberen dan.
edit: die high volume hè, slaat dat op de reps of sets of beide? Beetje van alles op internet.
[..]
Inderdaad. Genoeg grote bodybuilders waarbij de kuiten eigenlijk nog best klein zijn.
En dan heb je van die mensen die niet eens liften met enorme kuiten. Ik had een gymleraar ooit, klein mannetje, maar echt dikke, ronde kuiten, vol met aderen en alles. Mirin'.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:26 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Jij begint constant met je 'intonaties' andere mensen aan te vallen op hun manier van trainingen. Met een sarcastische en denigrerende 'intonatie'.: Ik zeg nergens dat ik dat doe, derhalve ben je een hypocriet stuk vreten die de ketel de pot verwijdt.
Side planks een optie?quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:44 schreef Jahr00n het volgende:
Welke isolatie doen jullie voor de obliques? Gewoon hard squatten en deadliften vind ik niet genoeg.
Klopt. Hoewel, kleine kuiten is overdreven. Ze zijn op zich wel groot, maar gezien die gast extreem dikke quads heeft zijn ze proportioneel te klein.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:28 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Dennis Wolf is er daar eentje van.
Ik doe chest maandag-legs dinsdag-rug donderdag-schouders vrijdag. Rug en schouders omdraaien dus?quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:34 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dat is niet goed te doen, ook bij deadlifts gebruik je benen.
Squats/deadlifts liefst zo ver mogelijk uit elkaar.
Maar dan zit je weer mrt je schouders en borst die je vlak na elkaar doet..quote:
Bij hem zitten er toch 2 dagen tussen, plus dat zijn toch kleinere spiergroepen dan de benen (en herstellen daardoor makkelijker?).quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:17 schreef fathank het volgende:
[..]
Maar dan zit je weer mrt je schouders en borst die je vlak na elkaar doet..
Buikspieren train ik gewoon thuis op een matje op rustdagen, train niet extra met gewichten specifiek op de buikspieren, behalve als synergist met squat e.d.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:40 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Mijn excuses voor het bedoezelen van dit prachtige topic.
OT:
Ik train mijn buikspieren eigenlijk niet. Kan ik dat beter wel doen, en zo ja, wanneer? Op chest day, leg, of back?
Waar?quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:45 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Volgens mij ia dat 400IU. Ik koop zelf 100 pillen van 1000IU voor 10euro. Dat is dus genoeg voor 3 maanden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |