Niet, want de compounds doe ik eerst.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:00 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Het kan wel ten koste gaan van de intensiteit van je compounds.
Wtf dat ziet er echt raar uit, is het echt?quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:37 schreef Levolution het volgende:
[..]
Vertel dat maar aan hem:
[ afbeelding ]
Geen idee, ik googlede gewoon naar curlbro.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:16 schreef esv7 het volgende:
[..]
Wtf dat ziet er echt raar uit, is het echt?
Ik snap niet wat je hiermee probeert te zeggen, maar aan je toon te zien zit je inderdaad op de curlhaat-bandwagon. Want is stoer enzo.quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:59 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
Mja Split met veel isolatie en de zware compounds zoveel mogelijk vermijden:)
Sowieso zijn dat de grootste fags ja, wat moet je met mooie benen, ga je een rok dragen ofzo?quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:21 schreef Luchtkoker het volgende:
Weet je, been elititisten en curl haters zijn eigenlijk gewoon de faggot hipsters van het bodybuilding.
ik doe ook ub/lb split nu tijdens cutquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:22 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
4x per week ma/di voor A en do/vr voor B
quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:23 schreef Levolution het volgende:
[..]
Sowieso zijn dat de grootste fags ja, wat moet je met mooie benen, ga je een rok dragen ofzo?
Dat is niet goed te doen, ook bij deadlifts gebruik je benen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:33 schreef Lewinsky het volgende:
Deadlifts na legday, vinden jullie dat goed te doen? Of dagje rust er tussen doen?
Dit.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:39 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Deze man weet. Borst/tri, rug/bi, benen en schouders.
[..]
Volgens mij ia dat 400IU. Ik koop zelf 100 pillen van 1000IU voor 10euro. Dat is dus genoeg voor 3 maanden.quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:11 schreef Pastapipos het volgende:
Waar halen jullie vitamine D (en visolie) vandaan? Mn moeder heeft vit.D pillen van 5 mcg gehaald (wat 200 IU is als ik het goed begrijp) .
200 pillen voor 12 euro, volgensmij is dit zwaar overpriced?
Je had het waarschijnlijk gemist, maar voor dit soort dingen hebben we dit uitstekend lopende topic in [ONZ] :quote:
Dat mag in ONZ, klikderdeklik: ONZ / [DE GYM #3] #fitquote:
Nederland en gratis. Gaat hem niet worden.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:14 schreef Snakey het volgende:
Ik ben in Spanje sinds een tijdje ook verzekerd, en vond net dit stukje op hun website. http://www.helicopterossa(...)eck_up_marbella.html
Handig, een jaarlijkse gratis check, zouden ze in NL ook moeten doen. Zou een hoop ellende, en geld besparen.
true truequote:Op dinsdag 11 december 2012 19:16 schreef Levolution het volgende:
[..]
Nederland en gratis. Gaat hem niet worden.
ik haat curlen zeker niet maar er meer dan 1 oefening aan besteden is gewoon onzin.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:21 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je hiermee probeert te zeggen, maar aan je toon te zien zit je inderdaad op de curlhaat-bandwagon. Want is stoer enzo.
Weet je, been elititisten en curl haters zijn eigenlijk gewoon de faggot hipsters van het bodybuilding. Ja, alleen maar curlen en geen benen trainen slaat nergens op, maar die haat daarop komt puur omdat mensen non-conformistisch (en elitair) willen zijn en het 'stoer' is om te haten op curlboys.
Benen trainen hoort erbij, en als je voor hypertrofie traint hoort curlen er ook gewoon bij. Alles gewoon in de juiste verhoudingen.
in b4 shitstorm, come at me
edit: Oh en voor de goede orde, een goede split is ook gewoon gebaseerd op de grote compounds. Als je die niet verwerkt in je split doe je het sowieso fout.
Terwijl het een goede investering is, want zoals jij aangeeft, bespaart het uiteindelijk juist veel ellende en geld.quote:
Mijn excuses voor het bedoezelen van dit prachtige topic.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je had het waarschijnlijk gemist, maar voor dit soort dingen hebben we dit uitstekend lopende topic in [ONZ] :
ONZ / [DE GYM #3] #fit
Wij hebben dan ook geenbgeld nodig uit het Europees Noodfonds en geen werkloosheid van +25 procent onder jongeren. Om maar even 2 willekeurige dingen te noemen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:16 schreef Levolution het volgende:
[..]
Nederland en gratis. Gaat hem niet worden.
Ik train altijd mijn buikspieren, op elke dag (dat ik ga, dus 3x per week).quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:40 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Mijn excuses voor het bedoezelen van dit prachtige topic.
OT:
Ik train mijn buikspieren eigenlijk niet. Kan ik dat beter wel doen, en zo ja, wanneer? Op chest day, leg, of back?
Spanje heeft een vergelijkbaar systeem als nederland. Dezelfde medicijnen zijn echter 4 - 5x goedkoper in Spanje, en nee, de rest komt niet uit een vergoeding. Wij betalen 4 - 5x keer teveel voor medicijnen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:49 schreef fathank het volgende:
[..]
Wij hebben dan ook geenbgeld nodig uit het Europees Noodfonds en geen werkloosheid van +25 procent onder jongeren. Om maar even 2 willekeurige dingen te noemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |