4x per week ma/di voor A en do/vr voor Bquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:20 schreef slacker_nl het volgende:
Wat is dat A/B want dat heb je bij die andere ook.. Doe je 2x per week trainen en wissel je de weken af met A en B ofzo?
wk1 A - upper, A - downer
wk2 B - upper, B - downer
wk3 A - upper, A - downer
wk4 B - upper, B - downer
Moet ik dat zo zien?
Waarom doe je dan niet een four-day-split? Ik zie veel oefeningen terugkomen in een week. Ahh, ik zie in je postgeschiedenis dat deze manier van trainen jouw ding is. Ik zou het iig heel anders aanpakken.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:22 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
4x per week ma/di voor A en do/vr voor B
Waarom vind je dat eigenlijk? Toevallig zit ik nu ook een schema te maken voor zo'n vierdaagse. Al zal de uitvoer ervan nog lang op zich laten wachten. In januari ga ik weer op 0 beginnen met SL (of misschien SS, die power clean wil ik eigenlijk eens gaan oppakken).quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:55 schreef Jahr00n het volgende:
4day split is sowieso het beste schema voor mij alleen heb er geen tijd meer voor dus nu een 3 day split.
Deze man weet. Borst/tri, rug/bi, benen en schouders.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:55 schreef Jahr00n het volgende:
4day split is sowieso het beste schema voor mij alleen heb er geen tijd meer voor dus nu een 3 day split.
Ik prop meestal schouders bij benen, niet ideaal maar 4x per week naar de gym haal ik niet altijd. Alhoewel je natuurljik gewoon door kan tellen met je work-outs maar dan heb je weer minder trainingsprikkels per spiergroep..quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:39 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Deze man weet. Borst/tri, rug/bi, benen en schouders.
Zo back/bi, jullie curlhaters boos? Lekker curlen.
Tja, waarschijnlijk omdat hij EN niet optimaal kan trainen EN niet optimaal kan eten EN omdat hij geen "hulpmiddelen" kan gebruiken.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:40 schreef Stereotomy het volgende:
In voorarrestatie zitten is slecht voor je gains:
http://www.nu.nl/binnenla(...)ank-nieuwe-kans.html
[..]
en omdat het graag overdreven wordt naar de media toequote:Op dinsdag 11 december 2012 16:04 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Tja, waarschijnlijk omdat hij EN niet optimaal kan trainen EN niet optimaal kan eten EN omdat hij geen "hulpmiddelen" kan gebruiken.
Ik, maar heb nooit zin om het te doen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:01 schreef 1517 het volgende:
[ afbeelding ]
Wie kan er 205 overhead squatten
Idd, denk dat Madonna dat niet weet:pquote:
Mja Split met veel isolatie en de zware compounds zoveel mogelijk vermijden:)quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:39 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Ik doe rug/rear delts/biceps, benen, borst/schouders/triceps.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:39 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Sowieso mensen die haten op curls.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:39 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Een beginner bereikt helemaal niks met curlen. kan je net zo goed niet doen. Beter eerst massa met compounds als je 150kg kan benchen heb je heus geen kleine tricepsquote:Op dinsdag 11 december 2012 17:30 schreef Levolution het volgende:
[..]
Sowieso mensen die haten op curls.
Alsof armen opeens niet meer belangrijk zijn voor de aesthetics.
Vertel dat maar aan hem:quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:35 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
Een beginner bereikt helemaal niks met curlen. kan je net zo goed niet doen. Beter eerst massa met compounds als je 150kg kan benchen heb je heus geen kleine triceps
quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:37 schreef Levolution het volgende:
[..]
Vertel dat maar aan hem:
[ afbeelding ]
Ik doe beide, het gaat dus niet ten koste van de compounds.quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:53 schreef Banaanensuiker het volgende:
Ik doe nooit isolatie oefeningen voor mijn biceps en ze zijn echt niet uit verhouding. Gebruik mijn tijd liever voor compounds en belangrijkere spiergroepen.
Het kan wel ten koste gaan van de intensiteit van je compounds.quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:57 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik doe beide, het gaat dus niet ten koste van de compounds.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |