Jezus nee daar brand ik mijn vingers en jouw billen (quote:
gezien het tijdstip meer iets met 'zip'quote:
Waarvoor dank!quote:Op maandag 10 december 2012 00:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jezus nee daar brand ik mijn vingers en jouw billen () niet meer aan
Meestal volgt *zip* op het openen van een .rarquote:Op maandag 10 december 2012 00:12 schreef Againzender het volgende:
[..]
gezien het tijdstip meer iets met 'zip'
zip, ft ft ft ft, splutquote:Op maandag 10 december 2012 00:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Meestal volgt *zip* op het openen van een .rar
OK, ik ben dus niet de enige die dat doet.quote:Op maandag 10 december 2012 00:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Meestal volgt *zip* op het openen van een .rar
Volgens mij niet, gezien de reactie van wolfjequote:Op maandag 10 december 2012 00:15 schreef Againzender het volgende:
ik ga afsluiten.
[..]
OK, ik ben dus niet de enige die dat doet.
Henk eindbaasquote:Op maandag 10 december 2012 00:14 schreef henkde_j het volgende:
Twee UIs klaar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dank je!quote:Op maandag 10 december 2012 00:14 schreef henkde_j het volgende:
Twee UIs klaar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gecondoleerdquote:Op maandag 10 december 2012 00:17 schreef Againzender het volgende:
hmm, twee replies gemerged.
maar ik ga afsluiten. morgen rare dag, begrafenis van mijn tante in mijn geboortestad Woerden, en morgen zou ze 75 geworden zijn.
Fijne nacht, ik ga nog ff spoken, samen met onze jongste
Ai, kut... Sterkte!quote:Op maandag 10 december 2012 00:17 schreef Againzender het volgende:
maar ik ga afsluiten. morgen rare dag, begrafenis van mijn tante in mijn geboortestad Woerden, en morgen zou ze 75 geworden zijn.
Sterkte!quote:Op maandag 10 december 2012 00:17 schreef Againzender het volgende:
Wat gebeurt errrrrrrrquote:Op maandag 10 december 2012 00:24 schreef henkde_j het volgende:
Dit kan toch niet op de zondagavond!
Ze moeten een song schrijven over aapjes slaanquote:
U vraagt, wij draaien. Klant is koning!quote:Op zondag 9 december 2012 23:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oh, en mocht je nog iets met flikkerende kerstlampjes en blikjes Shandy kunnen doen...zou ik je dankbaar zijnmaar alleen als je tijd en zin hebt
Ge-wel-digquote:Op maandag 10 december 2012 00:53 schreef henkde_j het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien. Klant is koning!
Flikkerende kerstlampjes en blikjes Shandy.
[ afbeelding ]
Wat?quote:
Nichten!!! kerstnichten zijn niet welkom verdommuhquote:Op maandag 10 december 2012 00:53 schreef henkde_j het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ach... Prop toch een gagbquote:Op maandag 10 december 2012 00:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nichten!!! kerstnichten zijn niet welkom verdommuh![]()
![]()
HET IS EEN FLUITJEquote:Op maandag 10 december 2012 00:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Ach... Prop toch een gagb
Oh, wacht...
Succes over een paar uurtjes, ik zal me nog fijn een keer omdraaien op dat tijdstipquote:Op maandag 10 december 2012 00:59 schreef wolfrolf het volgende:
Kutjebef het is al laat
trusten. 6:55 gaat die takkewekker weer
Boefjen!!! Wat heb je gedaan???quote:Op maandag 10 december 2012 05:21 schreef Pino112 het volgende:
Ja hoi.
Wakker gemaakt door een laagcirkelende politieheli.
En niet eventjes, maakte zeker 10 minuten rondjes boven het dorp.
Toen ik deze zin even snel las leek het alsof je een raar soort bronchitis met een rare naam had opgelopen.quote:Op maandag 10 december 2012 05:21 schreef Pino112 het volgende:
Wakker gemaakt door een laagcirkelende politieheli.
wehehehe, die ga ik meteen instellenquote:Op maandag 10 december 2012 00:53 schreef henkde_j het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 december 2012 07:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wehehehe, die ga ik meteen instellen![]()
![]()
Lekkah!quote:
Acteren doet ze wel prima!!quote:Op maandag 10 december 2012 09:46 schreef Pino112 het volgende:
Carice van Houten doet het Huis dicht. Als ze dan maar niet gaat zingen.
Ik heb zojuist weer een onbemande drone naar je gestuurdquote:
quote:Op maandag 10 december 2012 09:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb zojuist weer een onbemande drone naar je gestuurd
Ja verdomme. In Alles is familie doet ze het gewoon echt heel leukquote:Op maandag 10 december 2012 09:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb zojuist weer een onbemande drone naar je gestuurd
Kloptquote:Op maandag 10 december 2012 10:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja verdomme. In Alles is familie doet ze het gewoon echt heel leuk
quote:Op maandag 10 december 2012 10:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Klopt
Ik bedoelde ook meer dat ik naar de plee ben geweest
Ah, doet ze dus wel.quote:Op maandag 10 december 2012 09:46 schreef Pino112 het volgende:
Carice van Houten doet het Huis dicht. Als ze dan maar niet gaat zingen.
Kerstig hequote:
Tja ik snap het wel, want ze hebben nou eenmaal zoveel mogeljik kinderen nodig... Soort van "pensioen" is het voor hun...quote:Op maandag 10 december 2012 10:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tien keer zwanger? Vier kinderen? Laten we eens anticonceptie gaan uitleggen ipv alles maar ter wereld willen brengen in een werelddeel dat dat niet aankan.
En het westen moet ook niet vergeten dat onze standaarden compleet anders zijn dan in 3e wereld landen. Als je niet weet wat je mist, mis je het ook niet. Ontwikkelingshulp kan daarom ook ongelukkig maken.quote:Op maandag 10 december 2012 10:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Tja ik snap het wel, want ze hebben nou eenmaal zoveel mogeljik kinderen nodig... Soort van "pensioen" is het voor hun...
Daarentegen ben ik het wel met je eensalleen moeten die kinderen dan wel met een hogere garantie op overleven geboren kunnen worden...
Maar goed, wie gaat er nou elke dag 10km lopen voor water... ga dan naast die put wonen
Klopt, het zijn verhalen met vele kanten, dat maakt het ook altijd zo'n moeilijk politiek onderwerpquote:Op maandag 10 december 2012 10:51 schreef henkde_j het volgende:
[..]
En het westen moet ook niet vergeten dat onze standaarden compleet anders zijn dan in 3e wereld landen. Als je niet weet wat je mist, mis je het ook niet. Ontwikkelingshulp kan daarom ook ongelukkig maken.
Eens. Maar ik hoop niet dat tijdens SR de nadruk op alleen maar zielige verhalen zoals dat wat ik aanhaalde komt te liggen. Ow, 'maar' vier kinderen terwijl ze tien keer zwanger is geweest. Het zal wel extra zielig zijn en dus veel geld ophalen, maar wat mij betreft moet er daar (en tijdens de actie) veel meer de nadruk liggen op voorlichting dan op het proberen te redden van zoveel mogelijk kinderen die uiteindelijk op dat deel van de aardkloot sws niet kunnen overleven door een gebrek aan voorzieningen. Dat is heel cru, maar je kunt niet een onbeperkt aantal mensen blijven voeden in een gebied waar niks groeit en nauwelijks andere voorzieningen aanwezig zijn.quote:Op maandag 10 december 2012 11:04 schreef alors het volgende:
Ik denk overigens ook wel dat het meer is dan alleen maar zorgen dat baby's gezond ter wereld komen. Ik denk ook dat er een heel stuk voorlichting bij zit over algemene gezondheidsdingen, ook over anticonceptie. Maar als je daar komt en zegt: 'Hallo, wij komen condooms brengen en gaan jullie vertellen over anticonceptie en hoe jullie minder kinderen kunnen krijgen' dan schiet dat daar (terecht) snel in het verkeerde keelgat.
De 'kinderkrijgcurve'(kinderen krijgen vs inkomen) gaat van hoog naar laag en weer omhoog.quote:Op maandag 10 december 2012 10:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Tja ik snap het wel, want ze hebben nou eenmaal zoveel mogeljik kinderen nodig... Soort van "pensioen" is het voor hun...
Daarentegen ben ik het wel met je eensalleen moeten die kinderen dan wel met een hogere garantie op overleven geboren kunnen worden...
Maar goed, wie gaat er nou elke dag 10km lopen voor water... ga dan naast die put wonen
Beter dan Snow Patrol, toch?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
Oh ja, das waar ook! Zo maar eens inschakelen, overdag vind ik em wel te pruimenquote:
Ik wist het niet eens... Is het alleen vandaag? of de hele week?quote:Op maandag 10 december 2012 12:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh ja, das waar ook! Zo maar eens inschakelen, overdag vind ik em wel te pruimen
Geen idee, iemand zei afgelopen weekend dat Stenders er vandaag zat.quote:Op maandag 10 december 2012 12:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik wist het niet eens... Is het alleen vandaag? of de hele week?
Idd, oh ja! Timur zei dat niet eens, had het over 'Geer'quote:Op maandag 10 december 2012 12:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh ja, das waar ook! Zo maar eens inschakelen, overdag vind ik em wel te pruimen
Ekdommie is aan het verhuizen.quote:Op maandag 10 december 2012 12:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik wist het niet eens... Is het alleen vandaag? of de hele week?
Das mooi sufquote:Op maandag 10 december 2012 12:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Idd, oh ja! Timur zei dat niet eens, had het over 'Geer'
Als het maar niet naar een andere zender isquote:
Daar zou ik dan weer geen bezwaar tegen hebbenquote:Op maandag 10 december 2012 12:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als het maar niet naar een andere zender is![]()
Spijkerbroek?quote:Op maandag 10 december 2012 12:16 schreef CindieY het volgende:
Omdat ik me toch al totaal anders voel vandaag voor het eerst sinds tijden een spijkerbroek aan, stem ik op lunchbox 2.
Ik draag inderdaad voornamelijk rokjes en jurkjesquote:Op maandag 10 december 2012 12:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Spijkerbroek?
Wat zijn dat voor fratsen
(ik ga er automatisch vanuit dat je normaal rokjes/jurkjes draagt dan, terwijl er ook nog andere broeken zijn dan spijkerbroeken
)
Rokjes + Jurkjesquote:Op maandag 10 december 2012 12:19 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik draag inderdaad voornamelijk rokjes en jurkjesHet 3FM-themashirt was even niet anders te combineren
Ik heb je even een fax gestuurdquote:Op maandag 10 december 2012 12:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Rokjes + Jurkjes
Alhoewel spijkerbroeken ook prima zijn
Krijg je daar nooit commentaar op, dat gebout onder werktijd?quote:
Limp Biscuit in box 2. Dus die wordt gediskwalificeerd.quote:Op maandag 10 december 2012 12:14 schreef SilentChaos het volgende:
Moeilijke keus, maar ik ga voor lunchbox 1
noes ben je nog boos op mequote:Op maandag 10 december 2012 12:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Krijg je daar nooit commentaar op, dat gebout onder werktijd?
Projecten extruderen onder werktijdquote:Op maandag 10 december 2012 12:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Krijg je daar nooit commentaar op, dat gebout onder werktijd?
Toppertjequote:
Waarom zou ik?quote:
Toch niet van die flikkerlampjes?quote:Op maandag 10 december 2012 12:28 schreef minthy het volgende:
Ben er vandoor, kerstlampjesjacht hervatten
Die uit de UI van Rock?quote:Op maandag 10 december 2012 12:28 schreef minthy het volgende:
Flakkerlampjesquote:Op maandag 10 december 2012 12:29 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Toch niet van die flikkerlampjes?
gewoon naar de hema, mutsquote:Op maandag 10 december 2012 12:28 schreef minthy het volgende:
Fijn hèquote:
Haha geweldige plaatquote:Op maandag 10 december 2012 13:24 schreef henkde_j het volgende:
Stenders met z'n Oostblokprostituettes
Zo ergerlijk als je ergens net niet op kunt komen. Het gebeurt me regelmatigquote:Op maandag 10 december 2012 13:48 schreef minthy het volgende:
Puntje van m'n tong, deze dr Pop. Zat hem al te zingen naar m'n autoradio, kon niet op de titel komen
Denk niet dat Rob em hoorde hoor.quote:Op maandag 10 december 2012 13:48 schreef minthy het volgende:
Puntje van m'n tong, deze dr Pop. Zat hem al te zingen naar m'n autoradio, kon niet op de titel komen
Zwaar vervelend, zeker omdat m'n moeder zelfs met me mee zat te neuriënquote:Op maandag 10 december 2012 13:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zo ergerlijk als je ergens net niet op kunt komen. Het gebeurt me regelmatig
Dan is Rob bij dezen stomquote:Op maandag 10 december 2012 13:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Denk niet dat Rob em hoorde hoor.
Soms heb ik dat, echt zeldenquote:
Ja ga je even tegen een van hun "gummi knuppels" aanrijdenquote:Op maandag 10 december 2012 14:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Soms heb ik dat, echt zelden![]()
En nu ga ik me even tegen een aantal politiemannen aanbemoeien, weer een inbraak bij buren. Hoop dat m'n ma nooit meer aanbiedt op te passen tijdens vakanties, is verdomme de 3e keer in een paar maanden tijd
Ik onthoud mij vandaag tot commentaar.quote:
is het medicijn al binnen grquote:Op maandag 10 december 2012 14:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik onthoud mij vandaag tot commentaar.
Beth Hart was te goed gisteren om mijn stemming te laten verpesten door Coldplay
Ik hoop dat ze handboeien gebruikenquote:Op maandag 10 december 2012 14:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja ga je even tegen een van hun "gummi knuppels" aanrijden
Te vroegquote:Op maandag 10 december 2012 14:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik onthoud mij vandaag tot commentaar.
Beth Hart was te goed gisteren om mijn stemming te laten verpesten door Coldplay
quote:
Alweer onderweg richting A'damquote:
Jaah, de dames zijn nu wel even afwezigquote:
*fap*quote:Op maandag 10 december 2012 14:52 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Jaah, de dames zijn nu wel even afwezig
plopplop sopsopquote:Op maandag 10 december 2012 14:52 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Jaah, de dames zijn nu wel even afwezig
Henk, aangenaam kennis te maken.quote:Op maandag 10 december 2012 15:48 schreef alors het volgende:
[..]
WHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO are you?
Haaai, dat is dan een tegenvaller... ik dacht Jezus in hoogsteigen persoon aan te treffenquote:Op maandag 10 december 2012 15:48 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Henk, aangenaam kennis te maken.
U riep?quote:Op maandag 10 december 2012 15:52 schreef alors het volgende:
[..]
Haaai, dat is dan een tegenvaller... ik dacht Jezus in hoogsteigen persoon aan te treffen
Jij bent toch dat figuur die dingen op de boot zet?quote:
Jongensquote:Op maandag 10 december 2012 16:09 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Jij bent toch dat figuur die dingen op de boot zet?
Noah?
Wat heb ik gemist? Ik was net even huiswerk aan het maken.quote:
Coen en Sander organiseren een benefietvoetbalwedstrijd.quote:Op maandag 10 december 2012 16:30 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist? Ik was net even huiswerk aan het maken.
Nee maar PEC heeft er ook niet zoveel mee te maken.quote:Op maandag 10 december 2012 16:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dus? Zeg ik dat dat niet zo is dan?
Dat zeg ik ook nietquote:Op maandag 10 december 2012 16:32 schreef alors het volgende:
[..]
Nee maar PEC heeft er ook niet zoveel mee te maken.
Zwolle heeft een betaalde voetbalclub?quote:Op maandag 10 december 2012 16:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet
Ik hoorde de naam PEC en ik wilde mijn liefde voor de club even uiten.
Sinds 1955. Met jequote:Op maandag 10 december 2012 16:38 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Zwolle heeft een betaalde voetbalclub?
Erger nog, ze staan maar één punt achter Heerenveen. Al is dat natuurlijk hun eigen schuldquote:Op maandag 10 december 2012 16:38 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Bedankt.quote:Op maandag 10 december 2012 16:31 schreef alors het volgende:
[..]
Coen en Sander organiseren een benefietvoetbalwedstrijd.
Joh, al jaren! Misschien leuk voor een volgende date?quote:Op maandag 10 december 2012 16:38 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Wanneer heb je tijd?quote:Op maandag 10 december 2012 16:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Joh, al jaren! Misschien leuk voor een volgende date?
Heb ik iets gemist?quote:Op maandag 10 december 2012 16:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Minthy hoeft jou niet. Cindy wel dus waarom vraag je haar niet?.
Houdt zij ook van voetbal?quote:Op maandag 10 december 2012 16:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Minthy hoeft jou niet. Cindy wel dus waarom vraag je haar niet?.
Ik haat voetbal, sla mij maar over. Er woont iemand nog veel dichter in de buurt van het stadion, veel leuker toch?!quote:
Pino?quote:Op maandag 10 december 2012 16:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik haat voetbal, sla mij maar over. Er woont iemand nog veel dichter in de buurt van het stadion, veel leuker toch?!
Leuk geprobeerd wel, die afleidingsmanoeuvre
Je weet dondersgoed wat ik bedoel, schijnheilquote:Op maandag 10 december 2012 17:00 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Pino?![]()
Ik maak dan wel flikker lichtjes. Maar nee dankje.
Is die nog steeds zo leuk?quote:
quote:Op maandag 10 december 2012 17:13 schreef miieejj het volgende:
![]()
is er al bekend wie er komt slapen in het glazen huis..?
van ilse delange weet ik dat die komt slapen..quote:Op maandag 10 december 2012 17:15 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Geen idee, ik ben er eigenlijk nog helemaal niet mee bezig
Immer geefbaarquote:Op maandag 10 december 2012 17:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Is die nog steeds zo leuk?![]()
Ik heb al jaren geen GTST meer gekeken
En Miss Montrealquote:Op maandag 10 december 2012 17:16 schreef miieejj het volgende:
[..]
van ilse delange weet ik dat die komt slapen..
Ilse, altijd tofquote:Op maandag 10 december 2012 17:16 schreef miieejj het volgende:
[..]
van ilse delange weet ik dat die komt slapen..
leuk!quote:Op maandag 10 december 2012 19:28 schreef hole1988 het volgende:
over een half uurtje begint in Zweden het glazenhuis.
De Black Keys waarschijnlijk.quote:Op maandag 10 december 2012 18:55 schreef miieejj het volgende:
weten jullie al wat je aan gaat vragen ?
Voor het glazen huis bedoel je? Ik denk I don't care van Icona Pop of Beat it van Michael Jackson.quote:Op maandag 10 december 2012 18:55 schreef miieejj het volgende:
quote:Op maandag 10 december 2012 19:59 schreef Nomen__Nescio het volgende:
Glazen huis Zweden begint over een paar minuten: http://tinyurl.com/37ftna4
hier http://sverigesradio.se/sida/default.aspx?programid=3946 en ook op http://freaknacht.hole1988.nl/quote:
Ja, geen enkele plaat.quote:Op maandag 10 december 2012 18:55 schreef miieejj het volgende:
Liefde is een toverbalquote:Op maandag 10 december 2012 18:55 schreef miieejj het volgende:
Dat ik schijt.quote:
Shit runs in the familyquote:Op maandag 10 december 2012 20:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat ik schijt.
Dat wordt 3e keer vandaag. Ongekend. Waar komt dat allemaal toch vandaan? Ik lijk SC wel!
quote:Op maandag 10 december 2012 20:11 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Liefde is een toverbal
Nee niks eigenlijk. Ik doneer me al de pleuris met al die bekertje ViFit die ik drink + een T-Shirt van ¤19,99
Ik zie een verbandquote:Op maandag 10 december 2012 20:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat ik schijt.
Dat wordt 3e keer vandaag. Ongekend. Waar komt dat allemaal toch vandaan? Ik lijk SC wel!
is het bij jouw ook wit?quote:Op maandag 10 december 2012 20:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat ik schijt.
quote:
Wolfrolf!! waar was je gisteren???twitter:tezziexxxx twitterde op maandag 10-12-2012 om 15:51:19ben zo blij !!!! gister lekker ontmaagd
reageer retweet
quote:Op maandag 10 december 2012 20:29 schreef Evertjan het volgende:
[..]Wolfrolf!! waar was je gisteren???twitter:tezziexxxx twitterde op maandag 10-12-2012 om 15:51:19ben zo blij !!!! gister lekker ontmaagd
reageer retweet
Waarom heb ik die tweet al 10 keer voorbij zien komen vandaag?quote:Op maandag 10 december 2012 20:29 schreef Evertjan het volgende:
[..]Wolfrolf!! waar was je gisteren???twitter:tezziexxxx twitterde op maandag 10-12-2012 om 15:51:19ben zo blij !!!! gister lekker ontmaagd
reageer retweet
Tering, wat zetten mensen toch allemaal op Twitter?! Triest...quote:Op maandag 10 december 2012 20:29 schreef Evertjan het volgende:
reageer retweet
Dat account is toch niet echt?quote:Op maandag 10 december 2012 20:29 schreef Evertjan het volgende:
reageer retweet
Het kan erger.quote:Op maandag 10 december 2012 20:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Tering, wat zetten mensen toch allemaal op Twitter?! Triest...
twitter:DentaJunior_ twitterde op maandag 10-12-2012 om 12:27:00GRATIS BLOEMEN OPHALEN BIJ BUITENBOYS VELD 1 ze liggen op de grond reageer retweet
Toch wel een lekker strakke jeans? Pics gr grquote:Op maandag 10 december 2012 12:16 schreef CindieY het volgende:
Omdat ik me toch al totaal anders voel vandaag voor het eerst sinds tijden een spijkerbroek aan, stem ik op lunchbox 2.
Sneu. Geen ander woord voor.quote:Op maandag 10 december 2012 20:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Het kan erger.twitter:DentaJunior_ twitterde op maandag 10-12-2012 om 12:27:00GRATIS BLOEMEN OPHALEN BIJ BUITENBOYS VELD 1 ze liggen op de grond reageer retweet
Dan heb ik echt geniale humor daarmee vergelekenquote:Op maandag 10 december 2012 20:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Het kan erger.twitter:DentaJunior_ twitterde op maandag 10-12-2012 om 12:27:00GRATIS BLOEMEN OPHALEN BIJ BUITENBOYS VELD 1 ze liggen op de grond reageer retweet
Dat sowieso.quote:Op maandag 10 december 2012 20:37 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dan heb ik echt geniale humor daarmee vergeleken
Dan zou ik meteen een kaartje kopen voor je voorstelling in Carre.quote:Op maandag 10 december 2012 20:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Als je het met die kansloze tweet vergelijkt.
Genot om door te lezen.quote:
Nee, geen picsquote:Op maandag 10 december 2012 20:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Toch wel een lekker strakke jeans? Pics gr gr
Ik ben enorm pissig nu dus ik kan er een woest antwoord op terugsturen maar dat doe ik maar nietquote:Op maandag 10 december 2012 20:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Als je het al niet bent word je het wel van zoietsquote:Op maandag 10 december 2012 21:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ben enorm pissig nu dus ik kan er een woest antwoord op terugsturen maar dat doe ik maar niet
Ik vond de reactie van Humberto Tan geweldig.quote:Op maandag 10 december 2012 21:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ben enorm pissig nu dus ik kan er een woest antwoord op terugsturen maar dat doe ik maar niet
twitter:HumbertoTan twitterde op zondag 09-12-2012 om 21:42:08@DentaJunior_ Je bent pas 15 jaar, maar ik hoop dat je weet dat wat je geschreven hebt pijnlijk is, respectloos, niet grappig en vooral dom. reageer retweet
Tan is sowieso een baasquote:Op maandag 10 december 2012 21:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vond de reactie van Humberto Tan geweldig.twitter:HumbertoTan twitterde op zondag 09-12-2012 om 21:42:08@DentaJunior_ Je bent pas 15 jaar, maar ik hoop dat je weet dat wat je geschreven hebt pijnlijk is, respectloos, niet grappig en vooral dom. reageer retweet
die man moet een zonnebankcentrum in the USA beginnen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en over die tweet. ik zag em gisteren al. heb niet snel dat ik iets te grof vind, maar deze tweet is echt mijlenver over grof heen. gadverdamme.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Huiskamerconcert + uitzending.quote:Op maandag 10 december 2012 21:37 schreef CindieY het volgende:
Wijhe? Dafuq moeten ze daar nou weer?
quote:Op maandag 10 december 2012 21:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vond de reactie van Humberto Tan geweldig.twitter:HumbertoTan twitterde op zondag 09-12-2012 om 21:42:08@DentaJunior_ Je bent pas 15 jaar, maar ik hoop dat je weet dat wat je geschreven hebt pijnlijk is, respectloos, niet grappig en vooral dom. reageer retweet
Verkeerde quote?quote:Op maandag 10 december 2012 21:45 schreef Timo20 het volgende:
[..]!
![]()
![]()
![]()
Wat een eindbazen, The Opposites![]()
Nee hoorquote:
Getuige de latere tweets van die jongen is dit soort reacties nou net waarom hij die tweet überhaupt heeft geplaatst. Aandacht. Gewoon helemaal niet op reageren dus, ook niet als je Humberto Tan heet.quote:Op maandag 10 december 2012 21:47 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Nee hoorMoest gewoon lachen om de tweet van Humberto Tan. Hij heeft gelijk uiteraard maar hoe hij dat schrijft "... en vooral dom" vind ik cool
![]()
Daar kan ik me dus echt totaal niet druk om maken. Om de tweet van die deus niet maar ook niet dat iemand er op reageert.quote:Op maandag 10 december 2012 21:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Getuige de latere tweets van die jongen is dit soort reacties nou net waarom hij die tweet überhaupt heeft geplaatst. Aandacht. Gewoon helemaal niet op reageren dus, ook niet als je Humberto Tan heet.
Ik vond het prachtig hoe Tan hem totaal afzeikt zonder enige blijk van woede of wat dan ook.quote:Op maandag 10 december 2012 21:47 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Nee hoorMoest gewoon lachen om de tweet van Humberto Tan. Hij heeft gelijk uiteraard maar hoe hij dat schrijft "... en vooral dom" vind ik cool
![]()
precies! had niemand er op gereageerd was t ook goed geweest maar dat ie dan dat soort tweets krijgt is wel okquote:Op maandag 10 december 2012 21:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vond het prachtig hoe Tan hem totaal afzeikt zonder enige blijk van woede of wat dan ook.
Heerlijk genuanceerd en beleefd met de grond gelijk gemaakt.
YEAH!!! MIJN SIGNATURE!!!quote:
Ik ook. Zal wel vaker gedraaid zijn, want je kon er ook op stemmen voor de Song van het jaar. Vind het een toffe en swingende plaatquote:Op maandag 10 december 2012 23:08 schreef Pino112 het volgende:
Hee, Nick dinges van Toppop3. Voor het eerst dat ik deze op de radio hoor.
quote:Op maandag 10 december 2012 23:24 schreef The_Dean het volgende:
Zonet tussen Alabama Shakes en Django Django zat die funky gast. Ik heb gemist wie dat was, en zou het graag willen weten, de site geeft hem namelijk niet aan in de playlist...
Toffe plaat inderaadquote:
D'r tieten!quote:
Slaap lekkerquote:Op maandag 10 december 2012 23:49 schreef Pino112 het volgende:
Chagrijnig een enquete ingevuld over het feit waar ik chagrijnig over werd FTW.
Nu pitten. Tot over 7u.
Dag dag!quote:Op maandag 10 december 2012 23:49 schreef Pino112 het volgende:
Chagrijnig een enquete ingevuld over het feit waar ik chagrijnig over werd FTW.
Nu pitten. Tot over 7u.
Toch nog iemand hierquote:
Half. Ik probeer nog iets aan m'n afstudeeronderzoek te doen, maar ik heb het gevoel dan m'n hoofd volzit met watjesquote:Op maandag 10 december 2012 23:55 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dag dag!
[..]
Toch nog iemand hier
Ik had gelukkig even daarvoor net op "verzenden" geklikt na een lang verhaal getypt te hebbenquote:Op dinsdag 11 december 2012 00:09 schreef Dagoduck het volgende:
Facebook down, hoe moet ik nu communiceren met Griekenland! Slapen dan maar
Ik als laatste ' I think facebook is going down ' en die las ze nogquote:Op dinsdag 11 december 2012 00:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik had gelukkig even daarvoor net op "verzenden" geklikt na een lang verhaal getypt te hebben![]()
Slaap lekker
Danku!quote:
quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:12 schreef Dagoduck het volgende:
Dat wordt oorlog tussen Amerika en Rusland door die wet, let op mijn woorden!
quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik als laatste ' I think facebook is going down ' en die las ze nog
Nou, Twitter ontploft eerder volgens mijquote:Op dinsdag 11 december 2012 00:27 schreef wolfrolf het volgende:
Ooh is Facebook doodDe wereld ontploft nu
quote:
Hier niet, maar dat is ook niet erg. Mooi rustigquote:
quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:34 schreef The_Dean het volgende:
Al hele lading likes, berichten en privéberichten verstuurd.
Ja... Surequote:Op dinsdag 11 december 2012 00:34 schreef The_Dean het volgende:
Al hele lading likes, berichten en privéberichten verstuurd.
Serieusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |