Jezus nee daar brand ik mijn vingers en jouw billen (quote:
gezien het tijdstip meer iets met 'zip'quote:
Waarvoor dank!quote:Op maandag 10 december 2012 00:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jezus nee daar brand ik mijn vingers en jouw billen () niet meer aan
Meestal volgt *zip* op het openen van een .rarquote:Op maandag 10 december 2012 00:12 schreef Againzender het volgende:
[..]
gezien het tijdstip meer iets met 'zip'
zip, ft ft ft ft, splutquote:Op maandag 10 december 2012 00:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Meestal volgt *zip* op het openen van een .rar
OK, ik ben dus niet de enige die dat doet.quote:Op maandag 10 december 2012 00:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Meestal volgt *zip* op het openen van een .rar
Volgens mij niet, gezien de reactie van wolfjequote:Op maandag 10 december 2012 00:15 schreef Againzender het volgende:
ik ga afsluiten.
[..]
OK, ik ben dus niet de enige die dat doet.
Henk eindbaasquote:Op maandag 10 december 2012 00:14 schreef henkde_j het volgende:
Twee UIs klaar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dank je!quote:Op maandag 10 december 2012 00:14 schreef henkde_j het volgende:
Twee UIs klaar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gecondoleerdquote:Op maandag 10 december 2012 00:17 schreef Againzender het volgende:
hmm, twee replies gemerged.
maar ik ga afsluiten. morgen rare dag, begrafenis van mijn tante in mijn geboortestad Woerden, en morgen zou ze 75 geworden zijn.
Fijne nacht, ik ga nog ff spoken, samen met onze jongste
Ai, kut... Sterkte!quote:Op maandag 10 december 2012 00:17 schreef Againzender het volgende:
maar ik ga afsluiten. morgen rare dag, begrafenis van mijn tante in mijn geboortestad Woerden, en morgen zou ze 75 geworden zijn.
Sterkte!quote:Op maandag 10 december 2012 00:17 schreef Againzender het volgende:
Wat gebeurt errrrrrrrquote:Op maandag 10 december 2012 00:24 schreef henkde_j het volgende:
Dit kan toch niet op de zondagavond!
Ze moeten een song schrijven over aapjes slaanquote:
U vraagt, wij draaien. Klant is koning!quote:Op zondag 9 december 2012 23:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oh, en mocht je nog iets met flikkerende kerstlampjes en blikjes Shandy kunnen doen...zou ik je dankbaar zijnmaar alleen als je tijd en zin hebt
Ge-wel-digquote:Op maandag 10 december 2012 00:53 schreef henkde_j het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien. Klant is koning!
Flikkerende kerstlampjes en blikjes Shandy.
[ afbeelding ]
Wat?quote:
Nichten!!! kerstnichten zijn niet welkom verdommuhquote:Op maandag 10 december 2012 00:53 schreef henkde_j het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ach... Prop toch een gagbquote:Op maandag 10 december 2012 00:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nichten!!! kerstnichten zijn niet welkom verdommuh![]()
![]()
HET IS EEN FLUITJEquote:Op maandag 10 december 2012 00:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Ach... Prop toch een gagb
Oh, wacht...
Succes over een paar uurtjes, ik zal me nog fijn een keer omdraaien op dat tijdstipquote:Op maandag 10 december 2012 00:59 schreef wolfrolf het volgende:
Kutjebef het is al laat
trusten. 6:55 gaat die takkewekker weer
Boefjen!!! Wat heb je gedaan???quote:Op maandag 10 december 2012 05:21 schreef Pino112 het volgende:
Ja hoi.
Wakker gemaakt door een laagcirkelende politieheli.
En niet eventjes, maakte zeker 10 minuten rondjes boven het dorp.
Toen ik deze zin even snel las leek het alsof je een raar soort bronchitis met een rare naam had opgelopen.quote:Op maandag 10 december 2012 05:21 schreef Pino112 het volgende:
Wakker gemaakt door een laagcirkelende politieheli.
wehehehe, die ga ik meteen instellenquote:Op maandag 10 december 2012 00:53 schreef henkde_j het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 december 2012 07:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wehehehe, die ga ik meteen instellen![]()
![]()
Lekkah!quote:
Acteren doet ze wel prima!!quote:Op maandag 10 december 2012 09:46 schreef Pino112 het volgende:
Carice van Houten doet het Huis dicht. Als ze dan maar niet gaat zingen.
Ik heb zojuist weer een onbemande drone naar je gestuurdquote:
quote:Op maandag 10 december 2012 09:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb zojuist weer een onbemande drone naar je gestuurd
Ja verdomme. In Alles is familie doet ze het gewoon echt heel leukquote:Op maandag 10 december 2012 09:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb zojuist weer een onbemande drone naar je gestuurd
Kloptquote:Op maandag 10 december 2012 10:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja verdomme. In Alles is familie doet ze het gewoon echt heel leuk
quote:Op maandag 10 december 2012 10:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Klopt
Ik bedoelde ook meer dat ik naar de plee ben geweest
Ah, doet ze dus wel.quote:Op maandag 10 december 2012 09:46 schreef Pino112 het volgende:
Carice van Houten doet het Huis dicht. Als ze dan maar niet gaat zingen.
Kerstig hequote:
Tja ik snap het wel, want ze hebben nou eenmaal zoveel mogeljik kinderen nodig... Soort van "pensioen" is het voor hun...quote:Op maandag 10 december 2012 10:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tien keer zwanger? Vier kinderen? Laten we eens anticonceptie gaan uitleggen ipv alles maar ter wereld willen brengen in een werelddeel dat dat niet aankan.
En het westen moet ook niet vergeten dat onze standaarden compleet anders zijn dan in 3e wereld landen. Als je niet weet wat je mist, mis je het ook niet. Ontwikkelingshulp kan daarom ook ongelukkig maken.quote:Op maandag 10 december 2012 10:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Tja ik snap het wel, want ze hebben nou eenmaal zoveel mogeljik kinderen nodig... Soort van "pensioen" is het voor hun...
Daarentegen ben ik het wel met je eensalleen moeten die kinderen dan wel met een hogere garantie op overleven geboren kunnen worden...
Maar goed, wie gaat er nou elke dag 10km lopen voor water... ga dan naast die put wonen
Klopt, het zijn verhalen met vele kanten, dat maakt het ook altijd zo'n moeilijk politiek onderwerpquote:Op maandag 10 december 2012 10:51 schreef henkde_j het volgende:
[..]
En het westen moet ook niet vergeten dat onze standaarden compleet anders zijn dan in 3e wereld landen. Als je niet weet wat je mist, mis je het ook niet. Ontwikkelingshulp kan daarom ook ongelukkig maken.
Eens. Maar ik hoop niet dat tijdens SR de nadruk op alleen maar zielige verhalen zoals dat wat ik aanhaalde komt te liggen. Ow, 'maar' vier kinderen terwijl ze tien keer zwanger is geweest. Het zal wel extra zielig zijn en dus veel geld ophalen, maar wat mij betreft moet er daar (en tijdens de actie) veel meer de nadruk liggen op voorlichting dan op het proberen te redden van zoveel mogelijk kinderen die uiteindelijk op dat deel van de aardkloot sws niet kunnen overleven door een gebrek aan voorzieningen. Dat is heel cru, maar je kunt niet een onbeperkt aantal mensen blijven voeden in een gebied waar niks groeit en nauwelijks andere voorzieningen aanwezig zijn.quote:Op maandag 10 december 2012 11:04 schreef alors het volgende:
Ik denk overigens ook wel dat het meer is dan alleen maar zorgen dat baby's gezond ter wereld komen. Ik denk ook dat er een heel stuk voorlichting bij zit over algemene gezondheidsdingen, ook over anticonceptie. Maar als je daar komt en zegt: 'Hallo, wij komen condooms brengen en gaan jullie vertellen over anticonceptie en hoe jullie minder kinderen kunnen krijgen' dan schiet dat daar (terecht) snel in het verkeerde keelgat.
De 'kinderkrijgcurve'(kinderen krijgen vs inkomen) gaat van hoog naar laag en weer omhoog.quote:Op maandag 10 december 2012 10:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Tja ik snap het wel, want ze hebben nou eenmaal zoveel mogeljik kinderen nodig... Soort van "pensioen" is het voor hun...
Daarentegen ben ik het wel met je eensalleen moeten die kinderen dan wel met een hogere garantie op overleven geboren kunnen worden...
Maar goed, wie gaat er nou elke dag 10km lopen voor water... ga dan naast die put wonen
Beter dan Snow Patrol, toch?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
Oh ja, das waar ook! Zo maar eens inschakelen, overdag vind ik em wel te pruimenquote:
Ik wist het niet eens... Is het alleen vandaag? of de hele week?quote:Op maandag 10 december 2012 12:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh ja, das waar ook! Zo maar eens inschakelen, overdag vind ik em wel te pruimen
Geen idee, iemand zei afgelopen weekend dat Stenders er vandaag zat.quote:Op maandag 10 december 2012 12:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik wist het niet eens... Is het alleen vandaag? of de hele week?
Idd, oh ja! Timur zei dat niet eens, had het over 'Geer'quote:Op maandag 10 december 2012 12:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh ja, das waar ook! Zo maar eens inschakelen, overdag vind ik em wel te pruimen
Ekdommie is aan het verhuizen.quote:Op maandag 10 december 2012 12:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik wist het niet eens... Is het alleen vandaag? of de hele week?
Das mooi sufquote:Op maandag 10 december 2012 12:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Idd, oh ja! Timur zei dat niet eens, had het over 'Geer'
Als het maar niet naar een andere zender isquote:
Daar zou ik dan weer geen bezwaar tegen hebbenquote:Op maandag 10 december 2012 12:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als het maar niet naar een andere zender is![]()
Spijkerbroek?quote:Op maandag 10 december 2012 12:16 schreef CindieY het volgende:
Omdat ik me toch al totaal anders voel vandaag voor het eerst sinds tijden een spijkerbroek aan, stem ik op lunchbox 2.
Ik draag inderdaad voornamelijk rokjes en jurkjesquote:Op maandag 10 december 2012 12:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Spijkerbroek?
Wat zijn dat voor fratsen
(ik ga er automatisch vanuit dat je normaal rokjes/jurkjes draagt dan, terwijl er ook nog andere broeken zijn dan spijkerbroeken
)
Rokjes + Jurkjesquote:Op maandag 10 december 2012 12:19 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik draag inderdaad voornamelijk rokjes en jurkjesHet 3FM-themashirt was even niet anders te combineren
Ik heb je even een fax gestuurdquote:Op maandag 10 december 2012 12:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Rokjes + Jurkjes
Alhoewel spijkerbroeken ook prima zijn
Krijg je daar nooit commentaar op, dat gebout onder werktijd?quote:
Limp Biscuit in box 2. Dus die wordt gediskwalificeerd.quote:Op maandag 10 december 2012 12:14 schreef SilentChaos het volgende:
Moeilijke keus, maar ik ga voor lunchbox 1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |