Jezus nee daar brand ik mijn vingers en jouw billen (quote:
gezien het tijdstip meer iets met 'zip'quote:
Waarvoor dank!quote:Op maandag 10 december 2012 00:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jezus nee daar brand ik mijn vingers en jouw billen () niet meer aan
Meestal volgt *zip* op het openen van een .rarquote:Op maandag 10 december 2012 00:12 schreef Againzender het volgende:
[..]
gezien het tijdstip meer iets met 'zip'
zip, ft ft ft ft, splutquote:Op maandag 10 december 2012 00:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Meestal volgt *zip* op het openen van een .rar
OK, ik ben dus niet de enige die dat doet.quote:Op maandag 10 december 2012 00:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Meestal volgt *zip* op het openen van een .rar
Volgens mij niet, gezien de reactie van wolfjequote:Op maandag 10 december 2012 00:15 schreef Againzender het volgende:
ik ga afsluiten.
[..]
OK, ik ben dus niet de enige die dat doet.
Henk eindbaasquote:Op maandag 10 december 2012 00:14 schreef henkde_j het volgende:
Twee UIs klaar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dank je!quote:Op maandag 10 december 2012 00:14 schreef henkde_j het volgende:
Twee UIs klaar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gecondoleerdquote:Op maandag 10 december 2012 00:17 schreef Againzender het volgende:
hmm, twee replies gemerged.
maar ik ga afsluiten. morgen rare dag, begrafenis van mijn tante in mijn geboortestad Woerden, en morgen zou ze 75 geworden zijn.
Fijne nacht, ik ga nog ff spoken, samen met onze jongste
Ai, kut... Sterkte!quote:Op maandag 10 december 2012 00:17 schreef Againzender het volgende:
maar ik ga afsluiten. morgen rare dag, begrafenis van mijn tante in mijn geboortestad Woerden, en morgen zou ze 75 geworden zijn.
Sterkte!quote:Op maandag 10 december 2012 00:17 schreef Againzender het volgende:
Wat gebeurt errrrrrrrquote:Op maandag 10 december 2012 00:24 schreef henkde_j het volgende:
Dit kan toch niet op de zondagavond!
Ze moeten een song schrijven over aapjes slaanquote:
U vraagt, wij draaien. Klant is koning!quote:Op zondag 9 december 2012 23:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oh, en mocht je nog iets met flikkerende kerstlampjes en blikjes Shandy kunnen doen...zou ik je dankbaar zijnmaar alleen als je tijd en zin hebt
Ge-wel-digquote:Op maandag 10 december 2012 00:53 schreef henkde_j het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien. Klant is koning!
Flikkerende kerstlampjes en blikjes Shandy.
[ afbeelding ]
Wat?quote:
Nichten!!! kerstnichten zijn niet welkom verdommuhquote:Op maandag 10 december 2012 00:53 schreef henkde_j het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ach... Prop toch een gagbquote:Op maandag 10 december 2012 00:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nichten!!! kerstnichten zijn niet welkom verdommuh![]()
![]()
HET IS EEN FLUITJEquote:Op maandag 10 december 2012 00:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Ach... Prop toch een gagb
Oh, wacht...
Succes over een paar uurtjes, ik zal me nog fijn een keer omdraaien op dat tijdstipquote:Op maandag 10 december 2012 00:59 schreef wolfrolf het volgende:
Kutjebef het is al laat
trusten. 6:55 gaat die takkewekker weer
Boefjen!!! Wat heb je gedaan???quote:Op maandag 10 december 2012 05:21 schreef Pino112 het volgende:
Ja hoi.
Wakker gemaakt door een laagcirkelende politieheli.
En niet eventjes, maakte zeker 10 minuten rondjes boven het dorp.
Toen ik deze zin even snel las leek het alsof je een raar soort bronchitis met een rare naam had opgelopen.quote:Op maandag 10 december 2012 05:21 schreef Pino112 het volgende:
Wakker gemaakt door een laagcirkelende politieheli.
wehehehe, die ga ik meteen instellenquote:Op maandag 10 december 2012 00:53 schreef henkde_j het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 december 2012 07:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wehehehe, die ga ik meteen instellen![]()
![]()
Lekkah!quote:
Acteren doet ze wel prima!!quote:Op maandag 10 december 2012 09:46 schreef Pino112 het volgende:
Carice van Houten doet het Huis dicht. Als ze dan maar niet gaat zingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |