Mint wordt gestalkt!quote:
quote:Op zondag 9 december 2012 23:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]. Nee. Themanummer van Laura Jansen had je al meegekregen?
Ik vind het jammer dat zij em in heeft gezongen, maar na een paar keer wordt ie al wel beter.quote:Op zondag 9 december 2012 23:21 schreef Cee het volgende:
[..]Ik vind het wel wat hebben maar ik heb het nog maar 2x gehoord. Feit dat Keane-knul meedoet maakt een hoop goed.
quote:Op zondag 9 december 2012 23:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja. En de zwangere Domienen als voorstukje komen ook al langs.
Die namenquote:Op zondag 9 december 2012 23:25 schreef Cee het volgende:
Oh, is dat zoiets als "Mijn naam is Amoebe Moefasa en ik ben zwanger, help mijn baby, was getekend, Domien Verschuuren, 3fm"?
quote:Op zondag 9 december 2012 23:25 schreef Cee het volgende:
Oh, is dat zoiets als "Mijn naam is Amoebe Moefasa en ik ben zwanger, help mijn baby, was getekend, Domien Verschuuren, 3fm"?
Wat een zwangerschap!quote:Op zondag 9 december 2012 23:27 schreef Pino112 het volgende:
[..].
Domien is 7 maanden zwanger geweest.
En dan toch zo'n dunne spriet blijven. Knapquote:Op zondag 9 december 2012 23:27 schreef Pino112 het volgende:
[..].
Domien is 7 maanden zwanger geweest.
Ik heb even geen inspiratiequote:
Ja geen idee, denk 4e of 5e. Zal het eens vragen.quote:Op zondag 9 december 2012 23:37 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik heb even geen inspiratie
Hoeveelste was je Sint UI trouwens geëindigd?
Henk, kan je (alleen als je zin hebt en het wilt) mijn muts in mijn UI een kerstmuts maken??quote:
En een nieuw fluitje?quote:Op zondag 9 december 2012 23:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Henk, kan je (alleen als je zin hebt en het wilt) mijn muts in mijn UI een kerstmuts maken??![]()
![]()
Neu het fluitje mag blijvenquote:
Weet je het zeker?quote:Op zondag 9 december 2012 23:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Neu het fluitje mag blijvenMaar beperk jezelf niet in je creativiteit
oh, en mocht je nog iets met flikkerende kerstlampjes en blikjes Shandy kunnen doen...zou ik je dankbaar zijnquote:
Ja, heb net de laatste aan Pino en Mexicano beantwoord. En er is een lief modje wezen vegen in je topic. geen idee wie, maar pure tofheidquote:
Jep op mijn speciale verzoek. Top mod die Frank_Drebin.quote:Op maandag 10 december 2012 00:04 schreef minthy het volgende:
En er is een lief modje wezen vegen in je topic. geen idee wie, maar pure tofheid
ik start een spannend muziekje inquote:Op maandag 10 december 2012 00:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jep op mijn speciale verzoek. Top mod die Frank_Drebin.
Topper! Zowel jij als Frank. Ik ken hem niet, maar ik mag em nu alquote:Op maandag 10 december 2012 00:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jep op mijn speciale verzoek. Top mod die Frank_Drebin.
quote:Op maandag 10 december 2012 00:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik start een spannend muziekje in
En daarom hoeft die van mij niet veranderd te worden. Ik hou daar gewoon rekening meequote:Op maandag 10 december 2012 00:06 schreef henkde_j het volgende:
Godsamme, nog meer verzoekjes. Ik heb ook nog een leven!
u kent uw klassiekers zo te zienquote:
Leslie Nielsen.quote:Op maandag 10 december 2012 00:07 schreef Againzender het volgende:
[..]
u kent uw klassiekers zo te zien
Ik ben wel even uitgeTETterd na al die spannende avonturenquote:
echt zo gelachen om Police Squad en Naked Gun. Held!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |