abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120081996

De iPhone van Apple Inc. is een combinatie van een mobiele telefoon, iPod en pda. Met de iPhone is het onder meer mogelijk te bellen, sms'en, mailen, internetten, muziek te beluisteren, foto's en video's te maken en te bekijken, en games te downloaden en te spelen.

iOS 6 is de nieuwste software-update voor iPhone, iPod touch en iPad. iOS 6 is sinds 19 september 2012 beschikbaar en is standaard voorgeïnstalleerd op de iPhone 5.

Meer informatie

Games

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuws:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sociaal:

SPOILER
Sport:

SPOILER
quote:
Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
pi_120082072
Zit er bij de iPhone 5 ook dopjes t.w.v. 80 euro? :')
pi_120082176
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 19:15 schreef iFok. het volgende:
Nee, gewoon die EarPods
pi_120082401
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2012 19:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:

[..]

Nee, gewoon die EarPods
Ah, helaas. ;)

SPOILER
pi_120082457
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 19:26 schreef iFok. het volgende:

[..]

Ah, helaas. ;)

SPOILER
:Y
pi_120083203
En wifi ligt er wederom uit. Andere apparaten doen het gewoon.
Tap tap tap
pi_120083244
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 19:15 schreef iFok. het volgende:
Zo'n feest is het natuurlijk niet... ;)
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
pi_120083270
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2012 19:53 schreef David Letterman het volgende:

[..]

Zo'n feest is het natuurlijk niet... ;)
Had ik natuurlijk moeten weten, Apple ....
pi_120083857
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 december 2012 19:54 schreef iFok. het volgende:

[..]

Had ik natuurlijk moeten weten, Apple ....
Yep... :)
Pulp Fiction
  zaterdag 8 december 2012 @ 23:58:12 #10
159761 Arn0
Abbey Road
pi_120093620
Hmm, hebben nog meer Hotmail gebruikers (ja, ik weet het :') ) problemen tegenwoordig met mails ontvangen op hun iPhone? Ik ontvang ze wel, maar met enige vertraging, alsof ze op fetch staan. (terwijl het ingesteld staat als push). Ik had met Gmail hetzelfde probleem maar sinds ik dat account als Exchange heb ingesteld in plaats van het standaard Gmail account, pusht Gmail wel correct. Als ik echter probeer mijn Hotmail account als exchange in te stellen, wordt het terug automatisch een Hotmail account. Ik kan bijvoorbeeld niet het domein van de Exchange server ingeven, terwijl dit volgens mij op iOS 5 en eerder wel ging.

Nog mensen met dit probleem en / of oplossingen?
By hook or by crook, I'll be last in this book.
pi_120093708
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 23:58 schreef Arn0 het volgende:
Hmm, hebben nog meer Hotmail gebruikers (ja, ik weet het :') ) problemen tegenwoordig met mails ontvangen op hun iPhone? Ik ontvang ze wel, maar met enige vertraging, alsof ze op fetch staan. (terwijl het ingesteld staat als push). Ik had met Gmail hetzelfde probleem maar sinds ik dat account als Exchange heb ingesteld in plaats van het standaard Gmail account, pusht Gmail wel correct. Als ik echter probeer mijn Hotmail account als exchange in te stellen, wordt het terug automatisch een Hotmail account. Ik kan bijvoorbeeld niet het domein van de Exchange server ingeven, terwijl dit volgens mij op iOS 5 en eerder wel ging.

Heb zelf hotmail, geen problemen mee. Heb push wel uitstaan. Als je handmatig binnenhaalt gaat het wel goed?
  zondag 9 december 2012 @ 00:02:49 #12
159761 Arn0
Abbey Road
pi_120093815
quote:
14s.gif Op zondag 9 december 2012 00:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:

[..]

Heb zelf hotmail, geen problemen mee. Heb push wel uitstaan. Als je handmatig binnenhaalt gaat het wel goed?
Yep, dan krijg ik ze wel binnen. Niet dat ik vaak belangrijke mail ontvang (en al helemaal niet op dat mailadres), maar vind het toch fijn dat het real-time binnenkomt.
pi_120093871
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 00:02 schreef Arn0 het volgende:

[..]

Yep, dan krijg ik ze wel binnen. Niet dat ik vaak belangrijke mail ontvang (en al helemaal niet op dat mailadres), maar vind het toch fijn dat het real-time binnenkomt.
Zal morgen eens voor je testen hoe push hier werkt :)
  zondag 9 december 2012 @ 00:05:28 #14
159761 Arn0
Abbey Road
pi_120093916
quote:
14s.gif Op zondag 9 december 2012 00:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:

[..]

Zal morgen eens voor je testen hoe push hier werkt :)
Cool, thanks.
pi_120095581
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 23:58 schreef Arn0 het volgende:

Ik heb ook Hotmail (niks mis mee) en alles werkt prima.
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_120095869
  zondag 9 december 2012 @ 04:10:04 #17
24329 KNAK
ff w88,......
pi_120099124
4S:

- Na het ontvangen van SMS die ik niet open hoor ik enkele minuten later nog een keer dat SMS geluid zonder dat er een nieuwe binnen gekomen is. Wat is dit? herhaling/herinnering geluid? Als dat zo is kan dat waarschijnlijk uit.. toch?

- als je gmail gebruikt, wat is dan het beste? Exchange of de pre-configured Gmail keuze. (Add account). Kan ook zijn dat hier geen verschil in zit.
Mai pben rai~!
pi_120099128
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 04:10 schreef KNAK het volgende:
4S:

- Na het ontvangen van SMS die ik niet open hoor ik enkele minuten later nog een keer dat SMS geluid zonder dat er een nieuwe binnen gekomen is. Wat is dit? herhaling/herinnering geluid? Als dat zo is kan dat waarschijnlijk uit.. toch?

- als je gmail gebruikt, wat is dan het beste? Exchange of de pre-configured Gmail keuze. (Add account). Kan ook zijn dat hier geen verschil in zit.
ah dat heb ik ook :( zal wel een nieuwe feature zijn, rete irritant maar ik heb er nog niet op gegoogled.
pi_120099730
quote:
4S:

Klopt, dat kun je uitzetten.
sig verwijderd door FA
pi_120099766
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2012 08:29 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Klopt, dat kun je uitzetten.
Instellingen - berichtgeving - berichten - herhaal melding
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_120099802
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2012 08:35 schreef Joysa het volgende:

[..]

Instellingen - berichtgeving - berichten - herhaal melding
why :') why zou je dat willen herhalen :') en dan ook nog bij default :')

thanks trouwens :*
pi_120099814
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 08:42 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

why :') why zou je dat willen herhalen :') en dan ook nog bij default :')

thanks trouwens :*
Rumoerige ruimte met kapotte trilfunctie? Ofzo :')
Mijne staat ook op nooit :P
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_120099824
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2012 08:44 schreef Joysa het volgende:

[..]

Rumoerige ruimte met kapotte trilfunctie? Ofzo :')
Mijne staat ook op nooit :P
ik had dan eerst van, ok gelezen in notificatie bar bovenin, en dan nog een. profit wat leuk 2 smsjes in 2 minuten, ik heb vrinden *G* maar noh -O-
  zondag 9 december 2012 @ 17:54:45 #24
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_120114749
Hopelijk aankomende dinsdag de overstap van mijn iPhone4 naar iPhone5.
Ofja, dinsdag avond zal ik hem binnenkrijgen hoop ik :)

Wat moet ik doen om het "vlekkeloos" te laten verlopen? Is met reservekopie overzetten alles voor de bakker? Ook foto's en muziek ed?

En dan alvast de reservekopie erop zetten en woensdag langs de Vodafone winkel om nano-sim te halen en dan de kleine sim uit mijn iPhone4 halen, laten omzetten en in mijn 5 zetten?
pi_120114930
quote:
4S:

Exchange, neemt ie ook meteen al je contacten mee.
  zondag 9 december 2012 @ 18:08:17 #26
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_120115238
quote:
10s.gif Op zondag 9 december 2012 17:54 schreef Saninl het volgende:

Wat moet ik doen om het "vlekkeloos" te laten verlopen? Is met reservekopie overzetten alles voor de bakker? Ook foto's en muziek ed?

En dan alvast de reservekopie erop zetten en woensdag langs de Vodafone winkel om nano-sim te halen en dan de kleine sim uit mijn iPhone4 halen, laten omzetten en in mijn 5 zetten?
Met een reservekopie krijg je inderdaad alles terug. En bij Vodafone kun je direct een simswap krijgen waarbij je microsim het meteen doet.
  zondag 9 december 2012 @ 18:16:30 #27
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_120115594
Ga ik mijn sim zelf knippen tot nano of bestel ik er 1??

Wat is jullie ervaring?
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_120115996
quote:
10s.gif Op zondag 9 december 2012 17:54 schreef Saninl het volgende:

Inderdaad reservekopie voor je gegevens (behalve muziek, dat moet je zelf erna syncen).

Yes, erna sim kaart omzetten naar Nano, in je toestel duwen en activeren maar. Je kan je toestel pas gebruiken na activatie, dus ook erna pas een reservekopie terugzetten.
pi_120116027
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2012 18:08 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Met een reservekopie krijg je inderdaad alles terug. En bij Vodafone kun je direct een simswap krijgen waarbij je microsim het meteen doet.
Muziek niet toch, dacht ik?

quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 18:16 schreef Tazmaniac het volgende:
Ga ik mijn sim zelf knippen tot nano of bestel ik er 1??

Wat is jullie ervaring?
Zelf geknipt :P.
  zondag 9 december 2012 @ 18:34:25 #30
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_120116252
Nee, muziek niet. Tenminste, niet als je dat op handmatig beheren hebt staan.
pi_120116895
Op mijn android toestel heb ik een programma: 'MP3 music downloader'. gewoon gedownload uit de android store. Kun je gratis muziek downloaden.

Bestaat er ook zo'n app voor de iPhone?
pi_120117374
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 18:51 schreef iFok. het volgende:
Op mijn android toestel heb ik een programma: 'MP3 music downloader'. gewoon gedownload uit de android store. Kun je gratis muziek downloaden.

Bestaat er ook zo'n app voor de iPhone?
Ja, meerdere zelfs maar ze hebben geen toegang tot je standaard iPod app.
pi_120117395
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2012 19:06 schreef Baghdaddy het volgende:

[..]

Ja, meerdere zelfs maar ze hebben geen toegang tot je standaard iPod app.
Dat hoeft niet. :) Hoe heet de app?
pi_120117826
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 19:06 schreef iFok. het volgende:

[..]

Dat hoeft niet. :) Hoe heet de app?
"Music download" tikken in de App Store, 700 resultaten :7
pi_120117927
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2012 19:17 schreef Baghdaddy het volgende:

[..]

"Music download" tikken in de App Store, 700 resultaten :7
Dank! Zal Dinsdag even kijken als ik hem binnen heb :)
  zondag 9 december 2012 @ 22:39:10 #36
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_120130154
Ik kan een Apple iPhone 5 aanschaffen bij de Apple Store in Amsterdam, of via een Vodafone abonnement. In combinatie met een SIM-Only, is de aanschaf van een los toestel goedkoper over de gehele twee jaar genomen.

Huidig abbo T-Mobile Relax ~ € 25,- (van 330 naar 90min verlaagd wegens overvloed beltegoed/Fair Use onbeperkt 1MB/s)

Opties:
Vodafone i.c.m. toestel totaal: € 1.419,- (300min/10GB/onbep.SMS) (Friends&Family actie)
Vodafone SIM-Only + los toestel: € 1.355,- (500min/10GB/onbep.SMS) (Friends&Family actie)

Maar ik vraag me echt af waar ik met garantie beter af zou zijn; in de Apple Store (goede verhalen uiteraard) of bij Vodafone?

Ik heb al een lange tijd T-Mobile, en ik heb er ongelooflijk veel moeite voor moeten doen om bijvoorbeeld de mute-knop te laten repareren omdat men met allerlei smoesjes aankwam zoals vochtschade etc. Dit wil ik nu graag voorkomen. De Apple Store heeft misschien betere verhalen, maar het hele ''1-jaar garantie'' principe van Apple zit me toch nog niet lekker. Als ik bijvoorbeeld tussen 1,5 jaar en 2 jaar terugkom met een (fabrieks)probleem, kan ik dan nog voldoende aanspraak maken op de Apple Store? Ik lees dit topic en andere topics over iPhones zo nu en dan, en dan komen er uiteraard de individuele problemen over garantie naar voren. Maar zou ik nu echt beter uit zijn bij de Apple Store?
Ditismijnsig.
pi_120130744
Ik heb geen ervaring met t-mobile of Vodafone maar wel bij de Apple Store. De service is erg goed en ze doen niet moeilijk om iets zoals de home-knop.

Maar omdat ik geen objectieve oordeel kan geven kan ik je wel zeggen dat je een Apple Care kunt kopen voor de iPhone voor 70 euro. Dan kan je overal terecht als je een probleem hebt met je telefoon (iCentre, Xando, Apple Store).

http://www.apple.com/nl/support/products/iphone.html
  zondag 9 december 2012 @ 22:55:10 #38
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_120131031
quote:
14s.gif Op zondag 9 december 2012 22:49 schreef iFok. het volgende:
Ik heb geen ervaring met t-mobile of Vodafone maar wel bij de Apple Store. De service is erg goed en ze doen niet moeilijk om iets zoals de home-knop.

Maar omdat ik geen objectieve oordeel kan geven kan ik je wel zeggen dat je een Apple Care kunt kopen voor de iPhone voor 70 euro. Dan kan je overal terecht als je een probleem hebt met je telefoon (iCentre, Xando, Apple Store).

http://www.apple.com/nl/support/products/iphone.html
Het Apple Care plan voegt volgens mij voor de Nederlandse consument niet zoveel toe. We hebben al twee jaar recht op een deugdelijk product, en met Apple Care komt daar niet echt wat bovenop met iPhones.
Ditismijnsig.
pi_120131101
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 22:55 schreef SecondMightyEagle het volgende:

[..]

Het Apple Care plan voegt volgens mij voor de Nederlandse consument niet zoveel toe. We hebben al twee jaar recht op een deugdelijk product, en met Apple Care komt daar niet echt wat bovenop met iPhones.
Dat zou volgens de wet moeten inderdaad. Maar toch geven ze bij de iCentre 1 jaar garantie :{
  zondag 9 december 2012 @ 23:03:46 #40
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_120131463
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 22:56 schreef iFok. het volgende:

[..]

Dat zou volgens de wet moeten inderdaad. Maar toch geven ze bij de iCentre 1 jaar garantie :{
Als het goed is heeft Apple haar communicatie over garanties verbeterd, en heeft de Europese consument gewoon twee jaar garantie op de producten. Mijn keuze neigt dus toch richting de Apple Store (Amsterdam, dichtbij genoeg). Of zijn er nog voordelen aan een Vodafone abbo met toestel? Volgens mij alleen maar meer gezeik? Ik heb met T-Mobile echt tot drie keer verschillende incidenten aan toe, erg veel moeite moeten doen om kosteloze reparatie / vervanging te bedingen, in mijn ''garantie-termijn van twee jaar.'' Daar ben ik echt wel klaar mee.
Ditismijnsig.
pi_120131610
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 23:03 schreef SecondMightyEagle het volgende:

[..]

Als het goed is heeft Apple haar communicatie over garanties verbeterd, en heeft de Europese consument gewoon twee jaar garantie op de producten. Mijn keuze neigt dus toch richting de Apple Store (Amsterdam, dichtbij genoeg). Of zijn er nog voordelen aan een Vodafone abbo met toestel? Volgens mij alleen maar meer gezeik? Ik heb met T-Mobile echt tot drie keer verschillende incidenten aan toe, erg veel moeite moeten doen om kosteloze reparatie / vervanging te bedingen, in mijn ''garantie-termijn van twee jaar.'' Daar ben ik echt wel klaar mee.
Ik vraag mij af: Waarom zou je een abonnement nemen inclusief toestel als een los toestel (bij de Apple Store) + sim only goedkoper is?

De garantie bij de Apple Store is beter, al helemaal als het ook 2 jaar is.
  zondag 9 december 2012 @ 23:16:42 #42
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_120132115
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 23:06 schreef iFok. het volgende:

[..]

Ik vraag mij af: Waarom zou je een abonnement nemen inclusief toestel als een los toestel (bij de Apple Store) + sim only goedkoper is?

De garantie bij de Apple Store is beter, al helemaal als het ook 2 jaar is.
Dat is dus mijn twijfel, of de Apple Store dan ook daadwerkelijk beter zou zijn :). Misschien is de garantie bij Vodafone wel top, geen idee. Bij T-Mobile heb ik eerst nationale kranten moeten bellen en bij Kassa mijn verhaal moeten doen voordat ze kosteloze reparatie aanboden, datzelfde wil ik niet meer hebben :).
Ditismijnsig.
pi_120132343
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 23:16 schreef SecondMightyEagle het volgende:

[..]

Dat is dus mijn twijfel, of de Apple Store dan ook daadwerkelijk beter zou zijn :). Misschien is de garantie bij Vodafone wel top, geen idee. Bij T-Mobile heb ik eerst nationale kranten moeten bellen en bij Kassa mijn verhaal moeten doen voordat ze kosteloze reparatie aanboden, datzelfde wil ik niet meer hebben :).
Aha.

Ik heb wel eens problemen gehad met mijn Macbook, deze werd bij de Apple Store gerepareerd, zonder bon en zonder problemen.

Een vriend zijn iPhone was kapot (home-knop). Ook deze werd zonder moeite gerepareerd. :Y

Dat zijn mijn ervaringen ^O^
  zondag 9 december 2012 @ 23:33:35 #44
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_120133065
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 23:20 schreef iFok. het volgende:

[..]

Aha.

Ik heb wel eens problemen gehad met mijn Macbook, deze werd bij de Apple Store gerepareerd, zonder bon en zonder problemen.

Een vriend zijn iPhone was kapot (home-knop). Ook deze werd zonder moeite gerepareerd. :Y

Dat zijn mijn ervaringen ^O^
Achteraf had ik met mijn defecte home-button ook naar de Apple Store moeten gaan. Ik heb de eerste keer (mute knop) telefoon opgestuurd naar T-Mobile, raakte hij tijdens verzending naar T-Mobile (in hun bubbelenveloppe nota bene) beschadigd. Ze vonden dat ik 230 euro moest betalen. Heel gezeik mee gehad. Tweede incident, home-button stuk (iphone 4). Viel zogenaamd onder vocht schade. Echt een te lang verhaal, ik kan er nog kwaad om worden. Dat gedoe wil ik dus echt niet meer hebben. Nu is de Apple Store nog goedkoper ook inderdaad.

Dus ik denk dat dat hem wordt. Thanks! iPhone 5 32GB Black dan maar. Of toch White... Ik twijfel nog!
Ditismijnsig.
pi_120133307
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 23:33 schreef SecondMightyEagle het volgende:

[..]

Achteraf had ik met mijn defecte home-button ook naar de Apple Store moeten gaan. Ik heb de eerste keer (mute knop) telefoon opgestuurd naar T-Mobile, raakte hij tijdens verzending naar T-Mobile (in hun bubbelenveloppe nota bene) beschadigd. Ze vonden dat ik 230 euro moest betalen. Heel gezeik mee gehad. Tweede incident, home-button stuk (iphone 4). Viel zogenaamd onder vocht schade. Echt een te lang verhaal, ik kan er nog kwaad om worden. Dat gedoe wil ik dus echt niet meer hebben. Nu is de Apple Store nog goedkoper ook inderdaad.

Dus ik denk dat dat hem wordt. Thanks! iPhone 5 32GB Black dan maar. Of toch White... Ik twijfel nog!
Krassen zie je heel snel bij de zwarte iPhone 5. Dit is bij de witte versie een stuk minder. Zelf vind ik de witte ook wel erg mooi, alleen vind ik het 'vrouwelijk'. Daarom ben ik zelf voor de zwarte gegaan :Y
  zondag 9 december 2012 @ 23:41:05 #46
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_120133466
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 23:38 schreef iFok. het volgende:

[..]

Krassen zie je heel snel bij de zwarte iPhone 5. Dit is bij de witte versie een stuk minder. Zelf vind ik de witte ook wel erg mooi, alleen vind ik het 'vrouwelijk'. Daarom ben ik zelf voor de zwarte gegaan :Y
You're really helpful. :N

Mijn vriendin gaat de witte nemen. Ik vind zwart zelf mooier, mede omdat de rand dan een beetje wegvalt van de felheid van het scherm. Wit is zo, opvallend. Aan de andere kant wil ik geen krassen. Ik neem echter ook geen genoegen met fabrieksfout krassen, dan ga ik direct terug. Ik ga twijfelen tot aan de winkel ben ik bang haha.
Ditismijnsig.
pi_120133516
Ik zeg niks meer. :P

Laat me weten welke het is geworden.
pi_120136266
Je kan een full body kit nemen voor je iPhone 5 (vooral voor een zwarte) zodat alle kanten beschermd zijn tegen krasjes.

Dat doe ik nu ook, i.c.m. een hoesje.
  maandag 10 december 2012 @ 00:57:56 #49
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_120136562
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 00:45 schreef Baghdaddy het volgende:
Je kan een full body kit nemen voor je iPhone 5 (vooral voor een zwarte) zodat alle kanten beschermd zijn tegen krasjes.

Dat doe ik nu ook, i.c.m. een hoesje.
ik ga voor een bumper. En met uitgaan ed een hoesje om die bumper :)
pi_120138760
Hoesjes, bumpers, seks met condoom :')
pi_120140291
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2012 00:57 schreef Saninl het volgende:

[..]

Dit moet je dus vooral niet doen, dan krijg je geheid krassen.
  maandag 10 december 2012 @ 09:49:23 #52
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_120140829
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2012 00:57 schreef Saninl het volgende:

[..]

Ik zou niet zo'n hoesje doen waarbij je aan een lintje moet trekken om je iPhone er uit te halen. Dat werkt niet zo goed als je zat bent. :')
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  maandag 10 december 2012 @ 10:12:35 #53
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_120141280
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 09:21 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Dit moet je dus vooral niet doen, dan krijg je geheid krassen.
huh? Daarmee kan het scherm en de achterkant toch niet snel meer krassen doordat de bumper wat hoger ligt dan het scherm en de achterkant? :)
pi_120141339
quote:
10s.gif Op maandag 10 december 2012 09:49 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Ik zou niet zo'n hoesje doen waarbij je aan een lintje moet trekken om je iPhone er uit te halen. Dat werkt niet zo goed als je zat bent. :')
:')

Die dingen helpen wel tegen krassen van sleutels en zo, in je tas en broekzak. Maar niet tegen vallen, want als je de telefoon gebruikt is hij altijd 'naakt'

Die van mijn vader vloog vorige week nog door de keuken toen hij hem uit het hoesje haalde :P Wonder boven wonder alleen wat krasjes.
pi_120141518
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2012 10:12 schreef Saninl het volgende:

[..]

huh? Daarmee kan het scherm en de achterkant toch niet snel meer krassen doordat de bumper wat hoger ligt dan het scherm en de achterkant? :)
Nee, maar die bumper gaat je zijkant wel lekker bekrassen.
  maandag 10 december 2012 @ 13:29:13 #56
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_120146896
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2012 10:25 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Nee, maar die bumper gaat je zijkant wel lekker bekrassen.
Mag ik zeggen dat ik dit niet snap?

quote:
10s.gif Op maandag 10 december 2012 09:49 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Opstap koop ik dus een hoesje waar de iPhone MET bumper inpast he :)
pi_120147068
Bij een bumper komt er vuil tussen de bumper en de iPhone, wat krassen veroorzaakt. Je kunt het beste gewoon een full body skin bestellen. Bijvoorbeeld bij www.bestskinsever.com
  maandag 10 december 2012 @ 13:47:44 #58
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_120147493
http://jailbreakios.nl/ge(...)ak-voor-de-iphone-5/
Zou niet gek zijn als er ein-de-lijk een Jb komt voor iOs 6 :D
  maandag 10 december 2012 @ 14:15:11 #59
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_120148371
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 13:34 schreef Splackavellie02 het volgende:
Bij een bumper komt er vuil tussen de bumper en de iPhone, wat krassen veroorzaakt. Je kunt het beste gewoon een full body skin bestellen. Bijvoorbeeld bij www.bestskinsever.com
Maar bij dat soort skins is het probleem weer dat als je ze ook maar 1x laat vallen je gegarandeerd butsen hebt..

Wel bedankt voor deze tip, ik ben er nog steeds niet uit wat ik doe...
  maandag 10 december 2012 @ 14:17:54 #60
230788 n8n
Pragmatisch
pi_120148446
Geen skin is ook een optie na 4 jaar 2 iPhones nog geen barst gehad en een paar kleine krasjes. Boeit me niks dat ie 'straks' 50€ minder waard is als dat betekent dat ik geen irritante hoes hoef te gebruiken en krasjes staan gebruik ook totaal niet in de weg
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  maandag 10 december 2012 @ 14:26:22 #61
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_120148712
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2012 14:17 schreef n8n het volgende:
Geen skin is ook een optie na 4 jaar 2 iPhones nog geen barst gehad en een paar kleine krasjes. Boeit me niks dat ie 'straks' 50€ minder waard is als dat betekent dat ik geen irritante hoes hoef te gebruiken en krasjes staan gebruik ook totaal niet in de weg
Dat
  maandag 10 december 2012 @ 15:35:31 #62
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_120151242
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2012 14:17 schreef n8n het volgende:
0,0 bescherming? Zelfs geen bumper oid?
  maandag 10 december 2012 @ 16:16:09 #63
230788 n8n
Pragmatisch
pi_120153026
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 15:35 schreef Saninl het volgende:

[..]

0,0 bescherming? Zelfs geen bumper oid?
Precies. En ja ik gedraag me vaak genoeg als een debiel en nee ik heb geen tapijt thuis (of buiten, of waar dan ook)
  maandag 10 december 2012 @ 16:19:50 #64
159761 Arn0
Abbey Road
pi_120153194
Heb ook helemaal niets van bescherming en er zijn op zich wel een paar krasjes op maar verder niets, dat terwijl ik bijzonder onhandig ben. Vind het veel relaxter, zonder hoesje :P
pi_120153720
Ik vind het eng om mijn S3 uit z`n hoes te halen, vind hem zo eng en fragiel aanvoelen... en de iPhone 5 is nog bijna 1 mm dunner
  maandag 10 december 2012 @ 16:41:20 #66
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_120154072
Dohh samsung, plastic rommel
pi_120154897
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 16:32 schreef Braddie het volgende:
Ik vind het eng om mijn S3 uit z`n hoes te halen, vind hem zo eng en fragiel aanvoelen... en de iPhone 5 is nog bijna 1 mm dunner
Dat wel, maar die voelt echt lang niet zo fragiel aan als de plastic fantastic S3.
pi_120155194
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2012 17:01 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Dat wel, maar die voelt echt lang niet zo fragiel aan als de plastic fantastic S3.
Dat geloof ik direct.
Mijn volgende telefoon (In februari pas hoor) word dan ook een iPhone 5, en deze gaat de verkoop in.
pi_120155920
Mijn vrouw gaat binnenkort ook aan de smartphone.
Nu wil ik een iPhone voor haar halen maar ik heb ook een iPhone.
Mijn iPhone is nu gesynct met mijn iCloud, iCal en Contacten op mijn Macs en iOS apparaten.

Is het mogelijk om haar iPhone dan ook te laten syncen maar dan met haar eigen gegevens?
Het is niet de bedoeling dat al mijn contacten ook op haar iPhone komen bijvoorbeeld.
pi_120156013
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 17:31 schreef yupyup het volgende:
Mijn vrouw gaat binnenkort ook aan de smartphone.
Nu wil ik een iPhone voor haar halen maar ik heb ook een iPhone.
Mijn iPhone is nu gesynct met mijn iCloud, iCal en Contacten op mijn Macs en iOS apparaten.

Is het mogelijk om haar iPhone dan ook te laten syncen maar dan met haar eigen gegevens?
Het is niet de bedoeling dat al mijn contacten ook op haar iPhone komen bijvoorbeeld.
Gewoon 2 accounts
pi_120158821
Probleem opgelost

[ Bericht 32% gewijzigd door Mercan op 10-12-2012 19:09:49 ]
Eskimo Joe
  maandag 10 december 2012 @ 20:10:16 #72
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_120163068
quote:
14s.gif Op zondag 9 december 2012 23:42 schreef iFok. het volgende:
Ik zeg niks meer. :P

Laat me weten welke het is geworden.
Het is de zwarte geworden. Had nog wel een discussie met de medewerker over de garantie. De jongen deed overkomen alsof er niets verder is dan de éénjarige garantie die Apple biedt. Het feit dat de Europese wetgeving heel anders van structuur is, deed hij af als irrelevant. Erg vaag. Toch maar Apple Care erbij genomen. Ik wil gewoon dit keer geen gezeik over garantie over een toestel van bijna 800 euro.
Ditismijnsig.
pi_120163251
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 20:10 schreef SecondMightyEagle het volgende:

[..]

Het is de zwarte geworden. Had nog wel een discussie met de medewerker over de garantie. De jongen deed overkomen alsof er niets verder is dan de éénjarige garantie die Apple biedt. Het feit dat de Europese wetgeving heel anders van structuur is, deed hij af als irrelevant. Erg vaag. Toch maar Apple Care erbij genomen. Ik wil gewoon dit keer geen gezeik over garantie over een toestel van bijna 800 euro.
Hoop dat 'ie het lang uithoudt qua uiterlijk bij je :)
Heb al wat plaatjes gezien waar je niet blij van wordt
pi_120163267
Iemand anders problemen met de facebook-app?
  maandag 10 december 2012 @ 20:15:15 #75
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_120163352
quote:
14s.gif Op maandag 10 december 2012 20:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:

[..]

Hoop dat 'ie het lang uithoudt qua uiterlijk bij je :)
Heb al wat plaatjes gezien waar je niet blij van wordt
Als het niet door mijn toedoen komt, kunnen ze me zo weer op de stoep verwachten. Heb er inderdaad genoeg posts over gelezen. De meeste klachten van de eerste batches schijnen nu wel opgelost te zijn. Op hoop van zege ;).
Ditismijnsig.
pi_120164113
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 20:10 schreef SecondMightyEagle het volgende:

[..]

Veel plezier ermee. ^O^
  maandag 10 december 2012 @ 21:20:34 #77
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_120167492
:') je laten ompraten door een verkoper.. Daar worden die gasten op getraind ..
  maandag 10 december 2012 @ 21:23:45 #78
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_120167671
Android _O_
*Hosselcopter*
  maandag 10 december 2012 @ 21:31:13 #79
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_120168080
Ja echt super.. Heb er nu een, loopt gemiddeld 20x per dag wel een keer vast, in de browser zwarte vlakken, tobo wat niet weggaat, touchscreen reageert soms gewoon niet, pas na een powercycle weer ..

Nooout gehad met geen enkele iphone
pi_120169543
Niet happen, uiteraard.
pi_120170104
quote:

[..]

Wat je beter kon doen is even 11 maanden wachten voor de Apple Care. Misschien dat ze dan toch veranderen in 2 jaar garantie. Apple Care kun je een jaar na aankoop nog gebruiken, vandaar.
  maandag 10 december 2012 @ 22:09:38 #82
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_120170243
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 21:31 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ja echt super.. Heb er nu een, loopt gemiddeld 20x per dag wel een keer vast, in de browser zwarte vlakken, tobo wat niet weggaat, touchscreen reageert soms gewoon niet, pas na een powercycle weer ..

Nooout gehad met geen enkele iphone
Dan heb je gewoon een kut telefoon.

Android is in veel opzichten gewoon hartstikke goed.

Desalniettemin ga ik nu overstappen :s)
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  dinsdag 11 december 2012 @ 05:25:12 #83
24329 KNAK
ff w88,......
pi_120178780
Dit forum is zeker niet compatible met dat Tapatalk forum app?
Mai pben rai~!
pi_120178825
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 05:25 schreef KNAK het volgende:
Dit forum is zeker niet compatible met dat Tapatalk forum app?
Lijkt me niet nee.
sig verwijderd door FA
  dinsdag 11 december 2012 @ 07:54:26 #85
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_120179241
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 22:09 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

Dan heb je gewoon een kut telefoon.

Android is in veel opzichten gewoon hartstikke goed.

Desalniettemin ga ik nu overstappen :s)
Dat zal het zijn, sensation xl.

En waarom ga je nu overstappen ?
pi_120181714
Wat zijn de beste Bluetooth 4.0 accessoires voor de iPhone 5 op dit moment??? :D
  dinsdag 11 december 2012 @ 11:13:41 #87
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_120183246
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 22:07 schreef iFok. het volgende:

[..]

Wat je beter kon doen is even 11 maanden wachten voor de Apple Care. Misschien dat ze dan toch veranderen in 2 jaar garantie. Apple Care kun je een jaar na aankoop nog gebruiken, vandaar.
Ik had nooit verwacht dat ik mee zou doen aan die hele verzekering oplichting van Apple. Ik raadde het zelf mensen altijd af, omdat je consumentenrecht eigenlijk al voldoende hoort te zijn en Apple Care maar weinig extra's biedt. Ik ben echter gewoon zo moe van al dat gezeur en gezeik met garantieproblemen met mijn vorige iPhones, dat ik denk ik flikker die € 70 erbij en dan heb ik in ieder geval twee jaar geen gezeik. Een hele foute reden natuurlijk, maar ik denk dat meerdere consumenten er zo over denken. Na die twee jaar kijken we wel verder mocht ik problemen hebben. Ik breek de tent gewoon af daar als ik na 2 jaar en één maand ontdek dat de microfoon / mute knop etc. stuk gaat en er mij wordt gezegd dat mijn garantie verlopen zou zijn.
Ditismijnsig.
pi_120184327
Voordat ik de iPhone 5 had beschikte ik over een iPhone 4 waarbij ik gewoon gebruik kon maken van de Persoonlijk Hotspot (tethering).
Persoonlijk Hotspot staat bij Instellingen, ik activeer het. Gebeurt verder niks en opeens is de functie bij Instellingen verdwenen...
Vervolgens ga ik naar Instellingen -> Algemeen -> Mobiel netwerk -> Configureer Persoonlijke Hotspot. Wat er dan gebeurt ik word verwezen naar een website van T-Mobile waar je als klant geen moer mee kan. Hoe is dit te fixen?

abbonement: iSmart 150 Sim Only
toestel: iPhone 5
  dinsdag 11 december 2012 @ 15:44:00 #89
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_120193109
Oelala, net de iPhone5 32GB ontvangen.

Nu reservekopie van mijn iPhone4 maken en richting de stad voor mn nieuwe simkaartje :)
pi_120195194
quote:
Je bestelling zal naar verwachting op of voor 12/12/2012 op het opgegeven adres worden bezorgd.
12 / 12 / 2012 _O_
pi_120195581
Ook om 12 over 12 toevallig? ;)
pi_120196038
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 16:44 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ook om 12 over 12 toevallig? ;)
Dat wordt nog even wachten, 12 uur, 12 minuten en 12 seconden. :Y
pi_120201753
Mijn iPhone 5 komt morgen aan JAAAAJAAAAJAAAA :D
32GB! meteen een hoesje gekocht.. alleen mijn Simkaart nog laten knippen naar een Nano..
pi_120202958
Normaal krijg je om de zoveel tijd nieuwe acties bij je provider, is hier al iets bekend over?
Twijfel of ik nog ff wil wachten tot na de kerst met mijn abbo verlengen of dat ik dat al nu wil doen.
pi_120205867
Ik snap er geen reet van, zo ontzettend veel foto's staan om de kop als ik ze op de computer zet, zelfs roteren werkt dan niet. Waarom staan ze dan wel normaal op mijn iphone? En belangrijker nog, hoe voorkom je deze onzin.
pi_120205923
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 21:05 schreef Apekoek het volgende:
Ik snap er geen reet van, zo ontzettend veel foto's staan om de kop als ik ze op de computer zet, zelfs roteren werkt dan niet. Waarom staan ze dan wel normaal op mijn iphone? En belangrijker nog, hoe voorkom je deze onzin.
Camera andersom houden?
sig verwijderd door FA
pi_120206000
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 21:05 schreef Apekoek het volgende:
Dat komt omdat ze op je iphone nooit rechtop gezet zijn, er is alleen een 'notitie' bij de foto gemaakt met welke orientatie die genomen is.
De iPhone foto-viewer leest die notitie weer uit en roteert bij het tonen de foto zodat je 'm correct ziet.
Het programma dat je op je computer gebruikt doet dat waarschijnlijk niet.
  dinsdag 11 december 2012 @ 22:05:26 #98
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_120208872
Ik ga morgen mijn iPhone4 verkopen.

Ik heb op mijn iPhone bij instelling "alles verwijderen" geklikt, en nu als ik de iPhone opstart begint de setup.

Is ALLES er dan vanaf?

Persoonlijke instellingen, wachtwoorden, apps, instellingen van bv whatsapp ed?

Hoop op een zeker antwoord :)
pi_120208968
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:49 schreef Gladif het volgende:
Voordat ik de iPhone 5 had beschikte ik over een iPhone 4 waarbij ik gewoon gebruik kon maken van de Persoonlijk Hotspot (tethering).
Persoonlijk Hotspot staat bij Instellingen, ik activeer het. Gebeurt verder niks en opeens is de functie bij Instellingen verdwenen...
Vervolgens ga ik naar Instellingen -> Algemeen -> Mobiel netwerk -> Configureer Persoonlijke Hotspot. Wat er dan gebeurt ik word verwezen naar een website van T-Mobile waar je als klant geen moer mee kan. Hoe is dit te fixen?

abbonement: iSmart 150 Sim Only
toestel: iPhone 5
....
  dinsdag 11 december 2012 @ 22:11:34 #100
159761 Arn0
Abbey Road
pi_120209245
Je moet bij algemeen => Mobiel netwerk => mobiel datanetwerk even je tethering instelling nakijken, die is waarschijnlijk veranderd.
pi_120209599
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 22:05 schreef Saninl het volgende:
Ik ga morgen mijn iPhone4 verkopen.

Ik heb op mijn iPhone bij instelling "alles verwijderen" geklikt, en nu als ik de iPhone opstart begint de setup.

Is ALLES er dan vanaf?

Persoonlijke instellingen, wachtwoorden, apps, instellingen van bv whatsapp ed?

Hoop op een zeker antwoord :)
Yes. Ook gedaan voor ik mijn toestellen verkocht.
pi_120215680
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 22:11 schreef Arn0 het volgende:
Je moet bij algemeen => Mobiel netwerk => mobiel datanetwerk even je tethering instelling nakijken, die is waarschijnlijk veranderd.
Al gedaan
pi_120223074
V&A / [TK] iPhone 5 32GB wit, Gesealed inclusief hoesje
Voor de mensen die niet op deze link willen klikken.

Gister iets te impulsief gehandeld, abbonement met iPhone 5 32 GB (wit) afgesloten.
vandaag de iPhone 5 (Nog geen 20 minuten geleden) ontvangen, dit toestel direct in de kast gezet en op Fok/Marktplaats gegooit.

Via kieskeurig is de laagste prijs 789 als nieuwprijs, dus dit houd ik ook aan als vraagprijs :)

Op te halen in Hilversum.
pi_120224740
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 december 2012 21:07 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:

[..]

Dat komt omdat ze op je iphone nooit rechtop gezet zijn, er is alleen een 'notitie' bij de foto gemaakt met welke orientatie die genomen is.
De iPhone foto-viewer leest die notitie weer uit en roteert bij het tonen de foto zodat je 'm correct ziet.
Het programma dat je op je computer gebruikt doet dat waarschijnlijk niet.
Echt zeer vervelend en onbegrijpelijk dat Apple dat zo doet. Op die manier kan ik zelfs niet eens foto's roteren met standaard computer programma's. Ik wil een dergelijke functie uitzetten. Ik wil de foto's dezelfde kant op zoals ik ze neem, in de richting waar het menuutje gewoon bovenaan staat wanneer ik de foto schiet.
pi_120224787
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 11:34 schreef Braddie het volgende:

Gister iets te impulsief gehandeld, abbonement met iPhone 5 32 GB (wit) afgesloten.
vandaag de iPhone 5 (Nog geen 20 minuten geleden) ontvangen, dit toestel direct in de kast gezet en op Fok/Marktplaats gegooit.

Via kieskeurig is de laagste prijs 789 als nieuwprijs, dus dit houd ik ook aan als vraagprijs :)

Ik heb verder geen interesse en het maakt me niet uit wat je ervoor vraagt, maar bij Apple zelf is hij 772,00 en ook direct leverbaar. Gewoon ter info. ;) Wellicht verkoop je het wel voor die prijs natuurlijk. :P

Geweldig toestel trouwens. Maar dat is het al gauw als je van een 3GS afkomt. :P
pi_120225042
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 12:23 schreef Shogo het volgende:

[..]

Ik heb verder geen interesse en het maakt me niet uit wat je ervoor vraagt, maar bij Apple zelf is hij 772,00 en ook direct leverbaar. Gewoon ter info. ;) Wellicht verkoop je het wel voor die prijs natuurlijk. :P

Geweldig toestel trouwens. Maar dat is het al gauw als je van een 3GS afkomt. :P
Hij is al in onderhandeling voor 650.
  woensdag 12 december 2012 @ 13:23:07 #107
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_120226745
quote:

Raaaaarrrrr
pi_120228153
Hoezo?
pi_120228712
Voor 600 neem ik hem direct van je over.
pi_120228762
  woensdag 12 december 2012 @ 14:35:27 #111
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_120229131
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 14:02 schreef Braddie het volgende:
Hoezo?
Zoiets kopen en de volgende dag je bedenken zonder hem gebruikt te hebben.

Zit meer achter :)
pi_120229315
quote:

En nu zit je ook nog eens aan dat abo vast?
pi_120230513
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 14:35 schreef mitchelll0181 het volgende:

[..]

Zoiets kopen en de volgende dag je bedenken zonder hem gebruikt te hebben.

Zit meer achter :)
Heel eenvoudig, het was een impuls aankoop.
ik stapte die zaak binnen omdat ik wilde weten of ik wel krediet waardig ben (I.v.m BKR registratie) en dat ben ik, dus ik nam zonder na te denken dat ding :')
pi_120230529
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 15:13 schreef Braddie het volgende:

[..]

ik stapte die zaak binnen omdat ik wilde weten of ik wel krediet waardig ben (I.v.m BKR registratie) en dat ben ik, dus ik nam zonder na te denken dat ding :')
Echt.
For great justice!
  woensdag 12 december 2012 @ 15:30:29 #115
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_120231117
Hahahaha darwin award.. Sommige mensen .. hahaha
pi_120231899
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 15:13 schreef Braddie het volgende:

[..]

Dus om te controleren of je kredietwaardig bent sluit je meteen een abonnement af? :') Je weet dat je bij de bank om een afschrift van het BKR kan vragen? :')
  woensdag 12 december 2012 @ 15:55:22 #117
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_120231988
Telefoonproviders werken niet met BKR maar met een eigen systeem: Preventel.

Nu weet je dus nog niet of je BKR hebt. Morgen maar even een huisje kopen met hypotheek dan :)
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_120232164
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 15:53 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Dus om te controleren of je kredietwaardig bent sluit je meteen een abonnement af? :') Je weet dat je bij de bank om een afschrift van het BKR kan vragen? :')
Naja :')
Anyways, ik heb in ieder geval weer een abbonement van 2 jaar :D Dan maar geen iPhone haha
pi_120235650
Ik heb een vraagje. Ik heb nog iOS5 voor m'n iPhone 4. Ik wachtte met updaten om eerste er achter te komen of het veel nadelen zou hebben. Is iOS6 écht de moeite waard, of is iOS5 ook gewoon prima? En is het zo dat je batterijverbruik stijgt na de update?
Wordt bokser, meer kans op slagen
Rafael Nadal, winner of the winning everything
Online Tennis Manager Game: www.rockingrackets.com (staat ook in game&console forum!)
pi_120235948
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 17:23 schreef SalsedoNL het volgende:
Ik heb een vraagje. Ik heb nog iOS5 voor m'n iPhone 4. Ik wachtte met updaten om eerste er achter te komen of het veel nadelen zou hebben. Is iOS6 écht de moeite waard, of is iOS5 ook gewoon prima? En is het zo dat je batterijverbruik stijgt na de update?
Met iOS6 verlies je de Google Maps en Youtube. Youtube moet je zelf downloaden uit de App Store. De maps van Google zijn vervangen door Apple/TomTom mappen die slecht zijn.

Ik zie niet echt meerwaarde met iOS6. Plus er is geen jailbreak.
pi_120235969
quote:
iPhone 4 werkt perfect met iOS 6 ^O^ batterijverbruik verbeterd aanzienlijk en de snelheid is ook hoger.
Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770
pi_120236318
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2012 17:32 schreef Baghdaddy het volgende:

[..]

Met iOS6 verlies je de Google Maps en Youtube. Youtube moet je zelf downloaden uit de App Store. De maps van Google zijn vervangen door Apple/TomTom mappen die slecht zijn.

Ik zie niet echt meerwaarde met iOS6. Plus er is geen jailbreak.
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2012 17:33 schreef gamefreek het volgende:

[..]

iPhone 4 werkt perfect met iOS 6 ^O^ batterijverbruik verbeterd aanzienlijk en de snelheid is ook hoger.
Voor Youtube gebruik ik al de nieuwe app die uit is gekomen. Werkt gewoon prima. Voor maps komt binnenkort toch een update, voor een vernieuwde versie?

Ik vind het vooral belangrijk dat mijn batterij niet achteruit gaat. Ik gebruik mijn telefoon niet om de minuut en daarom kan ik soms 2 dagen met mijn batterij doen. Dat vind ik wel fijn en wil ik graag zo houden!
Wordt bokser, meer kans op slagen
Rafael Nadal, winner of the winning everything
Online Tennis Manager Game: www.rockingrackets.com (staat ook in game&console forum!)
pi_120236953
Wat dat betreft is er weinig verandering, vind ik.
pi_120241781
Mijn iPhone is binnen. Heb ik geen nanosim. :'( :')
pi_120241819
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 20:13 schreef iFok. het volgende:
Mijn iPhone is binnen. Heb ik geen nanosim. :'( :')
Zelf knippen? :7
pi_120241902
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2012 20:14 schreef Baghdaddy het volgende:

[..]

Zelf knippen? :7
Ik heb nog een hele oude simkaart, zelfs de chip is te groot in vergelijking met een nanosim. :')
pi_120242013
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 20:16 schreef iFok. het volgende:

[..]

Ik heb nog een hele oude simkaart, zelfs de chip is te groot in vergelijking met een nanosim. :')
Balen. Je moest al een nieuwe aanvragen :P
pi_120242200
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2012 20:18 schreef Baghdaddy het volgende:

[..]

Balen. Je moest al een nieuwe aanvragen :P
Ik ben opzoek naar een sim only abonnement.

Ik bel en sms heel gevarieerd: ene maand heel veel en de andere maand bijna niet. Daarom ben ik opzoek naar een sim only met 500 mb tot 1 gb internet, en zonder bel min./ sms (maar als ik bel en sms dat het per minuut / per sms niet meer kost dan 10 / 15 cent.)

Bestaat dat? :{ Ik kan het niet vinden.
pi_120242384
Zo goedkoop bestaat niet naar mijn weten. Je kan eventueel hier rondsnuffelen:

http://www.gsmweb.nl/telfort/index_abo.htm

Ik denk dat je beter 100 minuten/sms kan nemen en dan gewoon internet erbij. Buiten je bundel bellen loopt snel hoog op.
pi_120242986
Er bestaan ook sim only's waarbij je je bundel maandelijks kan aanpassen. Dat zou wel iets voor mij kunnen zijn. :Y
pi_120246594
Apple Maps :r Wat een groot stuk stront is dat man, ongelooflijk.

Hoe staat t met de port van de Google Maps voor Android naar iPhone? Die wil ik echt graag want die was perfect.
pi_120246678
quote:
2s.gif Op woensdag 12 december 2012 21:44 schreef kikoooooo het volgende:

Hoe staat t met de port van de Google Maps voor Android naar iPhone? Die wil ik echt graag want die was perfect.
iOS 5 *O*
pi_120246740
quote:
14s.gif Op woensdag 12 december 2012 21:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:

[..]

iOS 5 *O*
Och, Google Maps op iOS5 had ook geen navigatie, die wat dat betreft is ios6 alleen een vooruitgang. Maar die kaarten, die komen toch niet serieus van tomtom? Ik kan me dat echt niet voorstellen namelijk.
pi_120246776
quote:
2s.gif Op woensdag 12 december 2012 21:46 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Och, Google Maps op iOS5 had ook geen navigatie, die wat dat betreft is ios6 alleen een vooruitgang. Maar die kaarten, die komen toch niet serieus van tomtom? Ik kan me dat echt niet voorstellen namelijk.
Zag laatst wel wat op het nieuws ofzo, mensen die 700km verderop aankwamen _O-
pi_120247045
Apple Maps met navigatie werkt hier in Den Haag enz prima
pi_120247294
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 21:51 schreef Estolan het volgende:
Apple Maps met navigatie werkt hier in Den Haag enz prima
Lol. Ga maar eens kleine straatjes in met wat eenrichtingsverkeer.
  woensdag 12 december 2012 @ 21:58:42 #137
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_120247479
Heb nooit problemen met de Mapsen van Apple hoor ;(.
2000 light years from home
  woensdag 12 december 2012 @ 22:05:15 #138
159761 Arn0
Abbey Road
pi_120247895
quote:
Ik zou niet updaten. Het batterijgebruik van mijn iPhone 4 is dramatisch achteruit gegaan, voorheen was het echt prima. Ter vergelijking: Ik kon twee uurtjes op 3G zijn (niet actief weliswaar maar stond wel aan), half uurtje muziek luisteren, alle instellingen op push etc, en nog op 99% zitten. Nu zit ik al op 80%, soms zelfs minder. Het is bijzonder vervelend, vaak gebruik ik mijn iPhone nog niet eens zo intensief maar moet ik hem wel opladen wanneer ik thuiskom.
pi_120253743
Voor de mensen met een iPhone 5 16gb, onbeperkt internet en die veel naar muziek luisteren. iTunes Match werkt als een baas!
pi_120254629
Wat hebben jullie als ideale oplossing om mail en agenda bij te houden op pc en iphone constant gesynchroniseerd? Dit in combinatie met een hotmail account?

Ik krijg het met outlook niet lekker voor elkaar..
pi_120254916
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 00:08 schreef RoW_0 het volgende:
Voor de mensen met een iPhone 5 16gb, onbeperkt internet en die veel naar muziek luisteren. iTunes Match werkt als een baas!
Ik heb 2 jaar gratis spotify premium, dusja :) Ohja, en een 32GB iPhone.
pi_120256819
Google maps is dan eindelijk verschenen in de AppStore https://itunes.apple.com/app/google-maps/id585027354?mt=8
Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770
  donderdag 13 december 2012 @ 07:35:50 #143
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_120256953
Nice.
pi_120256965
Google Maps! *O*
En nu er ook een goede officiele YouTube app is zit iOS 6 eindelijk weer op het niveau van iOS 5. :')
For great justice!
pi_120256970
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 00:42 schreef marinos.. het volgende:
Wat hebben jullie als ideale oplossing om mail en agenda bij te houden op pc en iphone constant gesynchroniseerd? Dit in combinatie met een hotmail account?

Neem een gmail account. Eventueel kun je gmail je hotmail mail ook nog laten ophalen.

Google calender werkt al jaren fantastisch.
pi_120256974
quote:
2s.gif Op woensdag 12 december 2012 21:44 schreef kikoooooo het volgende:

pi_120257295
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 00:42 schreef marinos.. het volgende:

Met Hotmail lukt dat niet. Met GMail wel want Exchange.
For great justice!
  donderdag 13 december 2012 @ 08:41:22 #148
67174 Dos37
Come on Twente
pi_120257487
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 06:52 schreef gamefreek het volgende:
Google maps is dan eindelijk verschenen in de AppStore https://itunes.apple.com/app/google-maps/id585027354?mt=8
genottelijk
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  donderdag 13 december 2012 @ 08:59:50 #149
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_120257715
geogel maps _O_
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  donderdag 13 december 2012 @ 10:28:07 #150
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_120259744
App kan net als apples app met vingers geroteerd worden en in perspectief getrokken worden. Hulde. Navigatie erin, subliem :)
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_120259814
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 10:28 schreef Skull-splitter het volgende:
App kan net als apples app met vingers geroteerd worden en in perspectief getrokken worden.
Dat vind ik alleen maar irritant. :+ Het noorden hoort altijd bovenaan te staan, anders raak ik de weg kwijt. 8-)
For great justice!
  donderdag 13 december 2012 @ 11:55:43 #152
12888 Skull-splitter
pi_120262440
quote:
14s.gif Op donderdag 13 december 2012 10:30 schreef Q. het volgende:

[..]

Dat vind ik alleen maar irritant. :+ Het noorden hoort altijd bovenaan te staan, anders raak ik de weg kwijt. 8-)
Als ik screens maak om ergens bij te plaatsen vind ik het wel handig ;)

Maar verder...
pi_120263149
quote:
14s.gif Op donderdag 13 december 2012 10:30 schreef Q. het volgende:

[..]

Dit.
Gegroet!
pi_120265118
quote:
14s.gif Op donderdag 13 december 2012 08:23 schreef Q. het volgende:

[..]

Met Hotmail lukt dat niet. Met GMail wel want Exchange.
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2012 07:38 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Neem een gmail account. Eventueel kun je gmail je hotmail mail ook nog laten ophalen.

Google calender werkt al jaren fantastisch.
Heb nu mijn hotmail verbonden aan een gmail account. Hoe nu verder? Moet dit via icloud, exchange of gewoon via google mail?
wat is de makkelijkste weg?
  donderdag 13 december 2012 @ 15:06:09 #155
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_120269096
Google Maps, aardige app maar Apple Maps is (qua app) beter. Ik vind de UI omslachtig en de app is niet heel snel/vloeiend. Niet op de iPhone 4 iig.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_120269224
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 13:22 schreef marinos.. het volgende:

[..]

[..]

Heb nu mijn hotmail verbonden aan een gmail account. Hoe nu verder? Moet dit via icloud, exchange of gewoon via google mail?
wat is de makkelijkste weg?
http://support.google.com/mail/bin/answer.py?hl=en&answer=138740
For great justice!
pi_120269774
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 15:06 schreef TC03 het volgende:
Google Maps, aardige app maar Apple Maps is (qua app) beter. Ik vind de UI omslachtig en de app is niet heel snel/vloeiend. Niet op de iPhone 4 iig.
Oke.

Pas wel even op dat je niet ergens in een gracht beland ofzo.
"The world is a dangerous place to live; not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it."
― Albert Einstein
  donderdag 13 december 2012 @ 15:25:33 #158
53267 TC03
pi_120269821
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 15:24 schreef WH141 het volgende:

[..]

Oke.

Pas wel even op dat je niet ergens in een gracht beland ofzo.
Oké.
pi_120270122
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 15:06 schreef TC03 het volgende:
Grapje zeker? Ik vind de UI nog beter dan de Android-versie.
pi_120272288
Ik vroeg me af hoe ik bij de iPhone 4 in het balkje boven de hoeveelheid batterij kan zien in procenten. Nu staat er alleen een batterijtje, maar ik heb liever procenten? Is daar een app voor?
#TeamMiley
pi_120272341
Instellingen -> algemeen -> gebruik en dan Batterijpercentage
pi_120272345
Verveeeeleennndddd.
Heb nu dus de iPhone 5, kom ik er nu pas achter dat Whatsapp 89 cent is :')
  donderdag 13 december 2012 @ 16:38:32 #163
314372 Goddelijker
pi_120272526
Joh.
pi_120272563
quote:
6s.gif Op donderdag 13 december 2012 16:38 schreef Goddelijker het volgende:
Joh.
Hoe kan ik dit kopen zonder iDeal enzo? :')
  donderdag 13 december 2012 @ 16:40:46 #165
314372 Goddelijker
pi_120272604
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 16:39 schreef Braddie het volgende:

[..]

Hoe kan ik dit kopen zonder iDeal enzo? :')
Iemand zoeken die hem jou wil schenken zodat jij die 89 cent terug kan storten/geven.
pi_120272716
quote:
2s.gif Op woensdag 12 december 2012 21:55 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Lol. Ga maar eens kleine straatjes in met wat eenrichtingsverkeer.
So? In mijn buurt klopt het, en tot nu toe bij al mijn klanten ook. Van de 070 streek tot Voorschoten en Noordwijk geen problemen mee
  donderdag 13 december 2012 @ 16:49:32 #167
104871 remlof
Europees federalist
pi_120272924
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 06:52 schreef gamefreek het volgende:
Mooi, thuis even installeren.

Kan je 'm dan ook de default mapapp maken?
pi_120272945
quote:
14s.gif Op donderdag 13 december 2012 16:49 schreef remlof het volgende:

[..]

Mooi, thuis even installeren.

Kan je 'm dan ook de default mapapp maken?
Nope.
  donderdag 13 december 2012 @ 16:51:13 #169
104871 remlof
Europees federalist
pi_120273804
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 16:33 schreef Braddie het volgende:
Verveeeeleennndddd.
Ik wil 'm best wel als geschenk geven als iemand mij uitlegt hoe.
pi_120274009
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2012 17:15 schreef Baghdaddy het volgende:

[..]

Ik wil 'm best wel als geschenk geven als iemand mij uitlegt hoe.
Zou heel fijn zijn, ik baal enorm.. heb alles en iedereen al toegevoegd in m`n toestel en wilde leuk Whatsapp downloaden, nee hoor..
  donderdag 13 december 2012 @ 17:37:32 #172
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_120274490
Godverdomme wat vind ik mijn iPhone 4 traag de laatste tijd. Dat ding is anderhalf jaar oud en er staat bijna geen troep op. :')
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_120274569
quote:
13s.gif Op donderdag 13 december 2012 17:37 schreef boem-dikkie het volgende:
Godverdomme wat vind ik mijn iPhone 4 traag de laatste tijd. Dat ding is anderhalf jaar oud en er staat bijna geen troep op. :')
:D Mijn Galaxy S3 voelt nu ook trag(er) aan sinds ik die iPhone 5 2 uurtjes heb :')
  donderdag 13 december 2012 @ 17:40:29 #174
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_120274575
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 16:33 schreef Braddie het volgende:
Verveeeeleennndddd.
Je ging em toch verkopen, mooi opgelost.
pi_120274657
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2012 17:40 schreef mitchelll0181 het volgende:

[..]

Je ging em toch verkopen, mooi opgelost.
Ik hou hem, lees mijn V&A advertentie even door ;)
S3 gaat de deur uit.
  donderdag 13 december 2012 @ 17:44:22 #176
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_120274697
Hahaha omg... Make up you're mind
pi_120274887
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 17:44 schreef mitchelll0181 het volgende:
Hahaha omg... Make up you're mind
your*
Enne, de iPhone bevalt me beter, heb hem net uit de doos gehaald en ben er mee aan het spelen.. veel sneller/soepeler/solider dan de Crapsung
  donderdag 13 december 2012 @ 17:51:54 #178
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_120274939
I stand corrected..

Ja dohh haha samsung :') die moeten alleen tv's en koelkasten maken
pi_120274958
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 17:50 schreef Braddie het volgende:

[..]

your*
Enne, de iPhone bevalt me beter, heb hem net uit de doos gehaald en ben er mee aan het spelen.. veel sneller/soepeler/solider dan de Crapsung
Och, over 20 minuten wil je weer je S3 houden.
  donderdag 13 december 2012 @ 17:52:42 #180
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_120274973
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2012 17:52 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Och, over 20 minuten wil je weer je S3 houden.
_O- _O_
pi_120275047
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 17:43 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ik hou hem, lees mijn V&A advertentie even door ;)
S3 gaat de deur uit.
_O-
Alsof dat excuus over je lease-contract echt is :')
pi_120275154
quote:
14s.gif Op donderdag 13 december 2012 17:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:

[..]

_O-
Alsof dat excuus over je lease-contract echt is :')
Ja, deels ;)
De iPhone mag niet verkocht worden omdat ik hem geleased heb.
En daarnaast, al ZOU ik hem verkopen, wat moet ik dan met dat abbonement :') dat is knekkerduur en heb ik express voor de iPhone genomen :)
  donderdag 13 december 2012 @ 17:57:25 #183
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_120275155
Wil ik wel geloven.. zulk soort dingen vergeten ze je wel even te zeggen in de winkel.
Ding moet weer ingeleverd worden na 2 jaar..
pi_120275169
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 17:57 schreef mitchelll0181 het volgende:
Wil ik wel geloven.. zulk soort dingen vergeten ze je wel even te zeggen in de winkel.
Ding moet weer ingeleverd worden na 2 jaar..
Klopt, naja.. dan is er vast wel een iPhone 5 mini of iPhone 6s of zo :D
pi_120275256
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 17:57 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ja, deels ;)
En daarnaast, al ZOU ik hem verkopen, wat moet ik dan met dat abbonement :') dat is knekkerduur en heb ik express voor de iPhone genomen :)
Je snapt zelf toch ook wel dat je bij het tekenen van je contract tekent dat je het toestel 2 jaar leent? Ik ga ook geen dikke auto leasen en hem verkopen _O-
pi_120275342
quote:
14s.gif Op donderdag 13 december 2012 18:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:

[..]

Je snapt zelf toch ook wel dat je bij het tekenen van je contract tekent dat je het toestel 2 jaar leent? Ik ga ook geen dikke auto leasen en hem verkopen _O-
Nee, daar was ik seriously nog niet achter.. mijn andere toestellen kon ik gewoon verkopen, maar ik moet hem dus teruggeven na 2 jaar blijkbaar :')
(Althans, ik lees net, dat je er ook gewoon voor kan kiezen hem te houden)
  donderdag 13 december 2012 @ 18:03:06 #187
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_120275370
ja als je hem afbetaald
pi_120275384
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 18:02 schreef Braddie het volgende:

[..]

Nee, daar was ik seriously nog niet achter.. mijn andere toestellen kon ik gewoon verkopen, maar ik moet hem dus teruggeven na 2 jaar blijkbaar :')
(Althans, ik lees net, dat je er ook gewoon voor kan kiezen hem te houden)
Haha ja, en als er krasjes op zitten mag je betalen, niet zo'n beetje ook
pi_120275408
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 18:03 schreef mitchelll0181 het volgende:
ja als je hem afbetaald
15% van de dagwaarde inderdaad.
pi_120275434
quote:
14s.gif Op donderdag 13 december 2012 18:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:

[..]

Dit is onzin. Het toestel kan met plakband aan elkaar hangen, zolang hij nog maar werkt.
  donderdag 13 december 2012 @ 18:05:28 #191
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_120275437
quote:
14s.gif Op donderdag 13 december 2012 18:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:

[..]

Had er ook is naar gevraagd maar dat zou meevallen
pi_120275527

[ Bericht 100% gewijzigd door GeeftJeEnergie op 13-12-2012 18:08:43 ]
  donderdag 13 december 2012 @ 18:39:14 #193
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_120276540
Die nieuwe Itunes is echt pure kanker :')

Waar is het overzicht in GODSNAAM!?
  donderdag 13 december 2012 @ 18:40:02 #194
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_120276571
Itunes, dohhh

Altijd al gefaald
pi_120276659
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 18:39 schreef RickoKun het volgende:

Waarom denk je dat ik weer lekker gedowngrade heb :P
pi_120277058
quote:

CopyTrans Manager _O_

itunes :')
  donderdag 13 december 2012 @ 18:59:07 #197
12888 Skull-splitter
pi_120277154
quote:

Logica is goed zoek idd, en het blijft ouderwets eigenwijs. Ik wil gewoon muziek naar mijn ipod kunnen slepen zonder gekut, en dat is ze nog steeds niet gelukt.
  donderdag 13 december 2012 @ 19:01:46 #198
53267 TC03
pi_120277242
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 17:57 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ja, deels ;)
Volgens mij heb je spijt en zit je je dure abonnement goed te praten.

Een tip: je kan binnen 7 dagen na het afsluiten je abonnement opzeggen als je dat wil. Als ik jouw posts zo lees heb je dat dure abonnement nergens voor nodig, en dat voor twee jaar...

Doe jezelf een lol en cancel die shizzle, neem een goedkoop sim-only abonnement en houd je SGS3.
  donderdag 13 december 2012 @ 19:09:09 #199
28946 mirelia
Neehee ik ben geen vrouw!!
pi_120277508
quote:
2s.gif Op donderdag 13 december 2012 18:56 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

CopyTrans Manager _O_

itunes :')
i-tools _O_ _O_
Shuffle up and deal!!!
pi_120277654
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 17:50 schreef Braddie het volgende:

[..]

your*
Je kan hem niet eens verkopen :') toestellease :')
pi_120279664
Toestellease :') Hoeveel moet je betalen over twee jaar? zo'n 300 euro?
pi_120280082
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 19:09 schreef mirelia het volgende:

[..]

i-tools _O_ _O_
Ziet er best goed uit, even proberen!

edit: Werkt ook heel goed, bedankt voor je reclame :P
  donderdag 13 december 2012 @ 20:09:41 #203
53267 TC03
pi_120280225
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 20:07 schreef Baghdaddy het volgende:

[..]

Ziet er best goed uit, even proberen!
Heb je mijn post gelezen? Ben je je ervan bewust dat je eventuele impulsaankopen nog ongedaan kunt maken? Zo zonde om voor >€50 per maand vast te zitten aan iets wat je niet nodig hebt.
pi_120280296
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 20:09 schreef TC03 het volgende:

[..]

Heb je mijn post gelezen? Ben je je ervan bewust dat je eventuele impulsaankopen nog ongedaan kunt maken? Zo zonde om voor >€50 per maand vast te zitten aan iets wat je niet nodig hebt.
Ging om Braddie geloof ik :P
  donderdag 13 december 2012 @ 21:16:47 #205
53267 TC03
pi_120283450
quote:
14s.gif Op donderdag 13 december 2012 20:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:

[..]

Ging om Braddie geloof ik :P
Ohja lol :'(
pi_120290430
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 19:01 schreef TC03 het volgende:

[..]

Volgens mij heb je spijt en zit je je dure abonnement goed te praten.

Een tip: je kan binnen 7 dagen na het afsluiten je abonnement opzeggen als je dat wil. Als ik jouw posts zo lees heb je dat dure abonnement nergens voor nodig, en dat voor twee jaar...

Doe jezelf een lol en cancel die shizzle, neem een goedkoop sim-only abonnement en houd je SGS3.
Spijt heb ik er niet van, anders had ik ook mijn S3 niet verkocht natuurlijk :)
Abbonement is perfect
pi_120293981
Toestellease :') Alleen voor de dommen.
pi_120294295
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 23:52 schreef Braddie het volgende:
Abbonement
:N
pi_120294784
13-12-2012

Smartphone van de toekomst kan wellicht door materialen heenkijken

De kans is aanwezig dat u in de toekomst met behulp van uw smartphone door materialen heen kunt kijken. Zo kunt u zien hoeveel vet er werkelijk in die kip op uw bord zit of achterhalen of een cadeau van een vriend die altijd wel in is voor een geintje geen rarigheid bevat.

We hebben dat toekomstbeeld te danken aan onderzoekers van het California Institute of Technology (Caltech). Zij ontwikkelden piepkleine, goedkope microchips die elektromagnetische golven met zeer hoge frequenties kunnen genereren en uitzenden. Deze golven – ook wel terahertz-golven genoemd – kunnen door tal van materialen heendringen en dus blootleggen wat zich achter die materialen ophoudt.

Het werkt
En het werkt echt, zo blijkt wel uit experimenten. Met behulp van de chips konden onderzoekers al achterhalen dat er een mes in een onschuldig kijkende teddybeer verstopt zat. Ook achterhaalden ze de hoeveelheid vet in kip. “We hebben het niet over iets wat mogelijk is,” benadrukt onderzoeker Ali Hajimiri. “We hebben echt al aangetoond dat dit werkt.”

Groot
Het idee om terahertz-golven te gebruiken om in objecten te kijken, is niet nieuw. Maar apparaten die dat nu doen, zijn groot, onhandig en duur. Vandaar dat de technologie in de praktijk maar weinig gebruikt wordt. En dat is jammer, want de technologie is veelbelovend. Deze kan niet alleen scherpe voorwerpen in knuffels, maar ook chemische sporen van biowapens, drugs en explosieven opsporen en is daarmee ideaal voor gebruik op bijvoorbeeld vliegvelden. Maar dan moet er dus eerst wel een goedkopere en handzamere manier komen om die objecten te scannen.

Piepklein
De microchip lijkt de oplossing. “Door gebruik te maken van dezelfde goedkope, geïntegreerde schakeling-technologie die ook gebruikt wordt om microchips die in onze telefoons en notepads zitten, te maken, hebben we een silicium chip kunnen maken die zo’n 300 keer sneller werkt. Deze chips maken een nieuwe generatie van extreem veelzijdige sensoren mogelijk.” Om de chips alle mogelijkheden die terahertz-golven bieden, uit te laten buiten, maakten de onderzoekers bovendien gebruik van een techniek die bekendstaat als Complementary Metal Oxide Semiconductor (CMOS). Deze halfgeleidertechniek wordt al toegepast om microchips voor in alledaagse elektronische apparaten te vervaardigen en leidde er in dit geval toe dat onderzoekers chips met volledig geïntegreerde functionaliteiten konden ontwikkelen die ook nog eens met terahertz-frequenties konden werken en tevens piepklein zijn.

Transistor
Natuurlijk liepen de onderzoekers tijdens hun werk tegen genoeg hindernissen aan. Zo zijn er bijvoorbeeld geen transistoren die terahertz-signalen kunnen versterken. Door heel veel kleine transistoren hun krachten te laten bundelen, werd dat probleem opgelost. “We kunnen tegenwoordig een groot aantal transistoren maken die individueel niet zo sterk zijn, maar wanneer ze gecombineerd worden en samenwerken, veel meer kunnen doen.”

De microchips kunnen in een handzaam apparaatje – bijvoorbeeld uw smartphone – worden gestopt en zo snel en gemakkelijk worden gebruikt om een kijkje in objecten te nemen. Handig voor beveiligingsmensen. Maar de onderzoekers zien meer toepassingen voor zich. Zo zou de techniek wellicht ook gebruikt kunnen worden in de gezondheidszorg: mogelijk kan de chip in de toekomst kanker opsporen, zonder dat daarvoor heel ingrijpende onderzoeken hoeven te worden verricht. Een prettig voordeel van de terahertz-golven: ze geven in tegenstelling tot bijvoorbeeld röntgenstraling geen schadelijke ioniserende straling af.

(scientias.nl)
Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
  vrijdag 14 december 2012 @ 09:05:28 #210
141482 Q.
JurassiQ
pi_120294824
Dat klinkt heel nutteloos.
For great justice!
  vrijdag 14 december 2012 @ 09:07:08 #211
230788 n8n
Pragmatisch
pi_120294858
Medische toepassingen zonder straling. Nutteloos ja
pi_120295976
Joepie, gratis clip van Rod Steward :{
pi_120295982
Eskimo Joe
pi_120301934
quote:
No shit
pi_120301956
Volgens mij zit ik hier goed met mijn vraag. Ik stel hem bewust hier voor wat betere info omdat ik via Google 18.000+ hits krijg met verschillende baggerbeschrijvingen.

Wat is er aan de hand; mijn vrouw heeft 3 maanden geleden met de personeelsactie een zwarte iPhone 4 gekregen. En gisteren heb ik met de personeelsactie een witte iPhone 4 gekregen. Mijn vrouw vindt de witte mooier, en ik de zwarte.

Nu vraag ik me af; wat is de makkelijkste manier om de contacten, de agenda en de apps van mijn vrouw op de nieuwe witte iPhone te krijgen? En aanvullend de vraag; hoe krijg ik een iPhone 4 terug naar de fabrieksinstellingen?

Alvast bedankt voor jullie reactie(s)
to say of what is that it is not, or of what is not that it is, is false, while to say of what is that it is, or of what is not that it is not, is true
pi_120301996
Wat is er zo fantastisch aan GoogleMaps dan?

OV? Daar gebruik ik 9292/NS voor
Navigatie? Dat heeft dat ding nooit gehad, zover ik weet.
Informatie betreft winkels, daar gebruik ik gewoon Google search voor en dan tik ik het adres in welke kaartenmachine dan ook. Vaak is de informatie van GMaps ook nog eens outdated. Ik snap niet wat er zo bijzonder aan is.
pi_120301997
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 13:43 schreef webbyplus het volgende:
Volgens mij zit ik hier goed met mijn vraag. Ik stel hem bewust hier voor wat betere info omdat ik via Google 18.000+ hits krijg met verschillende baggerbeschrijvingen.

Wat is er aan de hand; mijn vrouw heeft 3 maanden geleden met de personeelsactie een zwarte iPhone 4 gekregen. En gisteren heb ik met de personeelsactie een witte iPhone 4 gekregen. Mijn vrouw vindt de witte mooier, en ik de zwarte.

Nu vraag ik me af; wat is de makkelijkste manier om de contacten, de agenda en de apps van mijn vrouw op de nieuwe witte iPhone te krijgen? En aanvullend de vraag; hoe krijg ik een iPhone 4 terug naar de fabrieksinstellingen?

icloud backup maken, op je nieuwe toestel icloud aanzetten, toestel restarten en alles verschijnt weer.
Zie: http://support.apple.com/kb/HT4859

Terug naar fabrieksinstellingen gaat via settings -> general -> reset
pi_120302010
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 13:44 schreef RoW_0 het volgende:
Wat is er zo fantastisch aan GoogleMaps dan?

OV? Daar gebruik ik 9292/NS voor
Navigatie? Dat heeft dat ding nooit gehad, zover ik weet.
Informatie betreft winkels, daar gebruik ik gewoon Google search voor en dan tik ik het adres in welke kaartenmachine dan ook. Vaak is de informatie van GMaps ook nog eens outdated. Ik snap niet wat er zo bijzonder aan is.
Nu wel
  vrijdag 14 december 2012 @ 13:46:37 #219
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_120302051
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 december 2012 13:44 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

icloud backup maken, op je nieuwe toestel icloud aanzetten, toestel restarten en alles verschijnt weer.
Zie: http://support.apple.com/kb/HT4859

Terug naar fabrieksinstellingen gaat via settings -> general -> reset
Fabrieksinstellingen niet doen met een JB!
pi_120302085
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 december 2012 13:45 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Nu wel
Zo zo, nu pas? Dus Apple maps was daar dus eerder mee? :')
pi_120302159
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 13:47 schreef RoW_0 het volgende:

[..]

Nee.Alleen de iOS-versie van Google Maps heeft het nooit gehad. De Android-versie al lang ;)
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_120302161
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 13:47 schreef RoW_0 het volgende:

[..]

Geen idee. Apple dumpte google maps he.

iOS6maps twitterde op donderdag 13-12-2012 om 14:54:18 Where am I? It’s dark… Hey there Contacts app! Whoa, Compass app! I haven’t seen you since… Wait a second. This is the useless app folder! reageer retweet
pi_120305793
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 13:43 schreef webbyplus het volgende:

Ik zou het via iTunes doen.

-Zet iTunes op je pc of mac (als je dat nog niet hebt)
-Sluit Toestel A aan op je pc
-Maak een reserve kopie
-Machtig je PC
-Zet vervolgens alle aangekochte app's op iTunes

-Doe dit ook voor Toestel B

-Via "instellingen" in je telefoon kun je de inhoud wissen.
-Vervolgens sluit je Toestel A weer aan op je pc
-Zet de gegevens van A of B welke jij wilt terug op het toestel.

Klaar

Volgens mij ben ik niks vergeten (hoop ik)
Eskimo Joe
pi_120306272
quote:
Dat is met een lijn code geregeld, indien waar.
pi_120307802
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2012 15:43 schreef Baghdaddy het volgende:

[..]

Dat is met een lijn code geregeld, indien waar.
Is niet waar, ik kreeg gewoon de vraag of ik locatievoorzieningen wilde toestaan of niet.
sig verwijderd door FA
  vrijdag 14 december 2012 @ 16:24:43 #227
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_120307819
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2012 16:24 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Is niet waar, ik kreeg gewoon de vraag of ik locatievoorzieningen wilde toestaan of niet.
Het gaat om het delen van de locatiedata. Dat staat standaard aan (kan je wel uitvinken bij de eerste keer opstarten).
  vrijdag 14 december 2012 @ 19:10:42 #228
28946 mirelia
Neehee ik ben geen vrouw!!
pi_120313462
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 13:47 schreef Goddelijker het volgende:
http://jailbreakios.nl/ge(...)ak-voor-de-iphone-5/
Zou niet gek zijn als er ein-de-lijk een Jb komt voor iOs 6 :D
Blijkt jammer genoeg dus een hoax te zijn.

DreamJB was intended as a social experiment. In the matter of a mere week, over 20,000 people followed @DreamJailbreak on twitter.

This website had over 300,000 unique viewers. People believed in a "jailbreak" that originally provided no proof at all.

Imagine what could have happened should this have gone for sale?

The provided proof tonight was intended as a final boost to the viewers before this message was released.

Let this be a lesson to the public. PLEASE be careful when it comes to jailbreak solutions that are advertised outside of the prominent and accepted dev teams. Do some research and follow them on Twitter now.

Dismiss any claims made by anybody, unless it has been confirmed from the dev team members.

Should a real jailbreak ever surface, they'll be the first to give it the OK.

This experiment is exactly as it was named. Simply just a dream.

Cheers.
Shuffle up and deal!!!
  vrijdag 14 december 2012 @ 21:03:29 #229
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_120319190
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 19:10 schreef mirelia het volgende:

[..]

Blijkt jammer genoeg dus een hoax te zijn.

DreamJB was intended as a social experiment. In the matter of a mere week, over 20,000 people followed @DreamJailbreak on twitter.

This website had over 300,000 unique viewers. People believed in a "jailbreak" that originally provided no proof at all.

Imagine what could have happened should this have gone for sale?

The provided proof tonight was intended as a final boost to the viewers before this message was released.

Let this be a lesson to the public. PLEASE be careful when it comes to jailbreak solutions that are advertised outside of the prominent and accepted dev teams. Do some research and follow them on Twitter now.

Dismiss any claims made by anybody, unless it has been confirmed from the dev team members.

Should a real jailbreak ever surface, they'll be the first to give it the OK.

This experiment is exactly as it was named. Simply just a dream.

Cheers.
Trieste ventjes, die zo'n experiment bedenken. Bedenk dan een goed iets, niet zo'n lame actie waarbij je gaat kijken of je wat volgers erbij krijgt. 20.000 volgers vind ik trouwens ook niet zo extreem veel waarvan je kunt zeggen wat een geslaagd experiment.

Wel balen, want nu moet ik nog langer wachten op m'n jailbreak met de iPhone 5 :(
Ditismijnsig.
pi_120321154
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 21:03 schreef SecondMightyEagle het volgende:

[..]

Trieste ventjes, die zo'n experiment bedenken. Bedenk dan een goed iets, niet zo'n lame actie waarbij je gaat kijken of je wat volgers erbij krijgt. 20.000 volgers vind ik trouwens ook niet zo extreem veel waarvan je kunt zeggen wat een geslaagd experiment.

Wel balen, want nu moet ik nog langer wachten op m'n jailbreak met de iPhone 5 :(
Koop dan gewoon een android toestel als je zonodig wil tweaken....
  vrijdag 14 december 2012 @ 21:38:59 #231
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_120321335
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2012 21:35 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

Koop dan gewoon een android toestel als je zonodig wil tweaken....
Obvious troll. Met een iPhone kun je ook prima tweaken. Ik bepaal zelf graag welk toestel ik neem, en dat is bij mij al een aantal jaar de iPhone na elke keer een niet goed werkend Samsung toestelletje gehad te hebben.
Ditismijnsig.
pi_120327080
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 09:59 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Joepie, gratis clip van Rod Steward :{
? Rod Stewart clip ?
pi_120327145
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2012 13:46 schreef mitchelll0181 het volgende:

[..]

Fabrieksinstellingen niet doen met een JB!
Inderdaad.
Mijn oude 3G had een JB, ik dus tóch fabrieksinstellingen doen.
BAM, Bootloop.

Opgestuurd naar Apple, moederbord stuk zeiden ze :') 218 euro reparatie.
Ik hem terug halen, aan Redsnow gehangen, 5 minuten werkte ie weert.
pi_120327156
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 23:20 schreef Braddie het volgende:

[..]

? Rod Stewart clip ?
Via de cadeau-app van Apple.
https://itunes.apple.com/(...)aus/id479672983?mt=8
  zaterdag 15 december 2012 @ 13:15:43 #235
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_120337080
http://tweakers.net/nieuw(...)vesync-exchange.html

Geen push meer via de standaard mailclient met Gmail ;(.
  zaterdag 15 december 2012 @ 14:08:28 #236
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_120338659
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 13:15 schreef Merkie het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)vesync-exchange.html

Geen push meer via de standaard mailclient met Gmail ;(.
Ja, maar hoe werkt dat nou precies?
Want volgens mij behoud je het wel als je exchange nu ingesteld hebt staan?

Maar je kan het niet meer opnieuw aanmaken ofzoiets??
pi_120343637
Ik zie vást iets over het hoofd.
Als ik in Whatsapp zit, en ik wil een groepsgesprek beginnen lukt me dit niet.

Bij Android was dit makkelijk, gewoon je linker touchbutton aanklikken (naast je home knop) en +group
Maar hier lukt het me niet, ik kan wel rechtsboven op dat icoontje klikken, en dan vervolgens met 1 persoon chatten, maar verder lukt het me niet.

Zie ik iets over het hoofd?

Ik heb al van alles geprobeerd wat op het internet staat inclusie " als je op de tab chat staat moet je het scherm iets omhoog schuiven" MAar dat werkt niet
pi_120343658
Al 3 dagen mijn iPhone, en nog steeds niet te gebruiken omdat mijn nanosim maar niet wordt geleverd :r
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 15 december 2012 @ 16:58:54 #239
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_120343680
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 16:57 schreef Braddie het volgende:
Ik zie vást iets over het hoofd.
Als ik in Whatsapp zit, en ik wil een groepsgesprek beginnen lukt me dit niet.

Bij Android was dit makkelijk, gewoon je linker touchbutton aanklikken (naast je home knop) en +group
Maar hier lukt het me niet, ik kan wel rechtsboven op dat icoontje klikken, en dan vervolgens met 1 persoon chatten, maar verder lukt het me niet.

Zie ik iets over het hoofd?

Ik heb al van alles geprobeerd wat op het internet staat inclusie " als je op de tab chat staat moet je het scherm iets omhoog schuiven" MAar dat werkt niet
als ik op de tab Chat sta, zie ik bovenin een knop "nieuwe groep"....
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_120343773
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 16:58 schreef Tokus het volgende:

[..]

als ik op de tab Chat sta, zie ik bovenin een knop "nieuwe groep"....
Ik niet, ik zie boven in een knop " nieuw gesprek" Althans, de normale whatsapp gesprek knop... ik zie niks anders..
pi_120344012
Ahh, het schijnt dat er meer mensen last van hebben.
pi_120344426
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 17:01 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ik niet, ik zie boven in een knop " nieuw gesprek" Althans, de normale whatsapp gesprek knop... ik zie niks anders..
Draai je de nieuwste versie? Zou namelijk allemaal hetzelfde eruit moeten zijn. Hier een screenshot van mij:

pi_120344477
Ja :') dát zag ik dus over het hoofd :')
pi_120344540
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 17:23 schreef Braddie het volgende:
Ja :') dát zag ik dus over het hoofd :')
Dacht ik al :7
pi_120352482
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2012 18:04 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

15% van de dagwaarde inderdaad.
Nee, 15% van de nieuwwaarde van het toestel. Dus bij een iPhone 4S 16gb is de nieuwwaarde 600,- en 15% daarvan is 90,-. Althans, dit is mij als laatst vertelt.

Ik heb zelf voor Hi gewerkt maar zelfs Hi weet het niet eens precies. Eerst werd gezegd: je betaalt de dan geldende dagwaarde van het toestel en dat zou neerkomen op dus die 15% van de nieuwwaarde. Dat kan dus nooit. En wat overigens als nieuwwaarde wordt gezien is ook onduidelijk: de waarde van toen jij het toestel net nam, of de waarde waarmee het toestel als eerst de markt op is gekomen.

Aantal voorbeelden:

iPhone 3GS 8 GB: Nieuwprijs dec 2010 was €540, het overnamebedrag zou €97 zijn. Dit is 18% van de nieuwwaarde (na 1,5 jaar)
Nokia N97mini: Nieuwprijs juni 2010 was €440, het overnamebedrag zou €38 zijn. Dit is 9% van de nieuwwaarde (na 2 jaar)
Blackberry 9700:Nieuwprijs juni 2010 was €435, het overnamebedrag zou €99 zijn. Dit is 23% van de nieuwwaarde (na 2 jaar)

Lease is dus sowieso kut, je betaalt veel meer dan wanneer je het toestel los koopt. (En dan heb ik het eventuele overname bedrag nog niet eens meegeteld)

[ Bericht 10% gewijzigd door Mrjolyn_ op 15-12-2012 21:37:01 ]
Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
You gave me thiss, your fire becomes a kiss.
pi_120354327
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 21:25 schreef Mrjolyn_ het volgende:

[..]

Nee, 15% van de nieuwwaarde van het toestel. Dus bij een iPhone 4S 16gb is de nieuwwaarde 600,- en 15% daarvan is 90,-. Althans, dit is mij als laatst vertelt.

Ik heb zelf voor Hi gewerkt maar zelfs Hi weet het niet eens precies. Eerst werd gezegd: je betaalt de dan geldende dagwaarde van het toestel en dat zou neerkomen op dus die 15% van de nieuwwaarde. Dat kan dus nooit. En wat overigens als nieuwwaarde wordt gezien is ook onduidelijk: de waarde van toen jij het toestel net nam, of de waarde waarmee het toestel als eerst de markt op is gekomen.

Aantal voorbeelden:

iPhone 3GS 8 GB: Nieuwprijs dec 2010 was €540, het overnamebedrag zou €97 zijn. Dit is 18% van de nieuwwaarde (na 1,5 jaar)
Nokia N97mini: Nieuwprijs juni 2010 was €440, het overnamebedrag zou €38 zijn. Dit is 9% van de nieuwwaarde (na 2 jaar)
Blackberry 9700:Nieuwprijs juni 2010 was €435, het overnamebedrag zou €99 zijn. Dit is 23% van de nieuwwaarde (na 2 jaar)

Lease is dus sowieso kut, je betaalt veel meer dan wanneer je het toestel los koopt. (En dan heb ik het eventuele overname bedrag nog niet eens meegeteld)

Je bent altijd genaaid, daar komt het op neer :P
pi_120371299
Godverdomme, ****** Onlinepakketdienst. :r

Koop ik een nanosim, ze zouden hem donderdagavond bezorgen, kwamen ze te vroeg (was ik niet thuis). Prima, gebeld. Nieuwe afspraak op zaterdag, komen ze niet. Nu een afspraak op dinsdag (tussen 16.30 en 20.30). Ik ben pas 18.00 thuis dus de kans is groot dat ik hem dan ook niet krijg...
pi_120372735
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 13:57 schreef iFok. het volgende:

Koop ik een nanosim, ze zouden hem donderdagavond bezorgen, kwamen ze te vroeg (was ik niet thuis). Prima, gebeld. Nieuwe afspraak op zaterdag, komen ze niet. Nu een afspraak op dinsdag (tussen 16.30 en 20.30). Ik ben pas 18.00 thuis dus de kans is groot dat ik hem dan ook niet krijg...

Je aanmelden voor mijnpakket.nl dan kan je dit toch direct aanpassen?
Wellicht ophalen op het postkantoor.

Ik zou gisteren mijn iPhone5 binnen krijgen volgens Hi, maar nog niets gehad. Na het bellen blijkt deze nog helemaal niet verstuurd te zijn en zal dit pas maandag gebeuren.
Had ik speciaal mijn huisadres opgegeven voor het weekend kan ik dus alsnog 2 dagen extra wachten omdat ik natuurlijk dinsdag/woensdag moet werken en ik bij Hi het adres niet meer gewijzigd krijg (want "ja meneer hij is al naar u onderweg") had ik hem nu toch maar in de winkel opgehaald.
Wachten.....is zo vermoeiend :9

Ow en aanpassen in mijnpakket gaat nog niet want hij is nog niet aangemeld.
pi_120373303
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 14:37 schreef Topicspace het volgende:

[..]

Je aanmelden voor mijnpakket.nl dan kan je dit toch direct aanpassen?
Wellicht ophalen op het postkantoor.

Ik zou gisteren mijn iPhone5 binnen krijgen volgens Hi, maar nog niets gehad. Na het bellen blijkt deze nog helemaal niet verstuurd te zijn en zal dit pas maandag gebeuren.
Had ik speciaal mijn huisadres opgegeven voor het weekend kan ik dus alsnog 2 dagen extra wachten omdat ik natuurlijk dinsdag/woensdag moet werken en ik bij Hi het adres niet meer gewijzigd krijg (want "ja meneer hij is al naar u onderweg") had ik hem nu toch maar in de winkel opgehaald.
Wachten.....is zo vermoeiend :9

Ow en aanpassen in mijnpakket gaat nog niet want hij is nog niet aangemeld.
Mijnpakket is van PostNL, de online pakket dienst is een andere bezorgbedrijf :{ En het gaat om een abonnement, dus ze moeten een fototje van mijn ID maken en een handtekening hebben.
pi_120374483
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 14:55 schreef iFok. het volgende:

[..]

Mijnpakket is van PostNL, de online pakket dienst is een andere bezorgbedrijf :{ En het gaat om een abonnement, dus ze moeten een fototje van mijn ID maken en een handtekening hebben.
Tuurlijk, niet aan gedacht.
  zondag 16 december 2012 @ 16:04:47 #251
13148 Shogo
Psycho...
pi_120376176
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 13:57 schreef iFok. het volgende:

Sturen ze je een nanosim met pakketpost? Die van mij van T-mobile kwam gewoon in een envelopje.

Edit: Oh lees net dat ze je ID en handtekening moeten hebben dan is het een andere zaak inderdaad. Wel bagger. :(
  zondag 16 december 2012 @ 16:22:03 #252
139330 TNA
For the stars that shine
pi_120377030
Weten jullie een goede app die bijhoudt hoeveel je hebt gebeld en ge-sms't? Dit i.v.m. de bundel. Mijn provider biedt zo'n dienst niet.
pi_120382217
Ben even naar de Albert Heijn geweest, een normale sim gekocht en deze geknipt. :) Ik kan nu met mijn iPhone werken *O*
pi_120382525
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 18:10 schreef iFok. het volgende:
Ben even naar de Albert Heijn geweest, een normale sim gekocht en deze geknipt. :) Ik kan nu met mijn iPhone werken *O*
:D
pi_120382755
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2012 18:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:

[..]

:D
Ik had geen geduld meer :') 10 euro voor de simkaart, met 5euro beltegoed. :') de 5 euro had ik er wel voor over :D
pi_120382789
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 18:21 schreef iFok. het volgende:

[..]

Ik had geen geduld meer :') 10 euro voor de simkaart, met 5euro beltegoed. :') de 5 euro had ik er wel voor over :D
iPhone 5 bevalt goed?
pi_120382856
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2012 18:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:

[..]

iPhone 5 bevalt goed?
Kan er net 5 minuutjes mee werken, dus even uitproberen ^O^
pi_120383528
Werkt wel lekker snel :+ Is weer even wennen na de Android. :P
pi_120393921
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 18:40 schreef iFok. het volgende:
Werkt wel lekker snel :+ Is weer even wennen na de Android. :P
Na de android is alles wel wennen :')
pi_120404367
Iemand dit probleem?

Ja ik drum in dit filmpje enorm slecht, maar het ging me meer om de kwaliteit van de mics te testen, het lijkt wel alsof de compressie het soms niet doet...
pi_120405112
Hallo ik heb een vraagje

Mijn Iphone komt niet uit Nederland en heeft blijkbaar baseband 04.12.01 en kan je dus niet meer op de jailbreak manier unlocken.

Nu zocht ik wat op en kom ik op dit uit:
http://www.imeiunlockiphone.com/order.php

Iemand enig idee of dit werkt en betrouwbaar is?

- DP
pi_120405132
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 03:03 schreef Braddie het volgende:
Iemand dit probleem?

Ja ik drum in dit filmpje enorm slecht, maar het ging me meer om de kwaliteit van de mics te testen, het lijkt wel alsof de compressie het soms niet doet...
Koop lekker zoiets: http://photojojo.com/m/store/awesomeness/iphone-boom-mic
pi_120405326
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 07:27 schreef Doublepain het volgende:
Hallo ik heb een vraagje

Mijn Iphone komt niet uit Nederland en heeft blijkbaar baseband 04.12.01 en kan je dus niet meer op de jailbreak manier unlocken.

Nu zocht ik wat op en kom ik op dit uit:
http://www.imeiunlockiphone.com/order.php

Iemand enig idee of dit werkt en betrouwbaar is?

- DP
Site lijkt mij twijfelachtig. Hoeveel kost dat? Je kan ook dit proberen:

http://www.redmondpie.com(...)ey-ultra-interposer/

Te vinden op eBay/Marktplaats/etc.
pi_120416088
quote:
Nee :') Ik vind wel dat ik ok geluid hoor te krijgen bij een filmpje... zéker als je hoort wat een iPhone tegenwoordig allemaal kan bij concerten en zo :)
Niet iets waarbij de compressor het allemaal niet meer trekt...

Zo`n boom mic is leuk, maar dat is toch niet handig puur voor even bij een repetitie :')
pi_120417745
Trouwens, volgens mij gebruikt de iPhone 5 de 3 microfoons alleen als je met de rear camera filmt.. met de frontcam klinkt het geluid anders... lijkt ie ook wel meer wind op te pikken.

Dat hoort volgens mij zo, toch? :) had ik met m`n S3 ook dat het geluid van de frontcam met een andere mic werd opgenomen..
pi_120419186
mocht er nog iemand een Vodafone ff code nodig hebben, dm me maar met je emailadres!
pi_120419762
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 15:48 schreef DancePlaza het volgende:
mocht er nog iemand een Vodafone ff code nodig hebben, dm me maar met je emailadres!
Hoe bedoel je? Welke code :P Ik heb wel Vodafone though.
pi_120425967
quote:
1s.gif Op maandag 17 december 2012 08:09 schreef Baghdaddy het volgende:

[..]

Site lijkt mij twijfelachtig. Hoeveel kost dat? Je kan ook dit proberen:

http://www.redmondpie.com(...)ey-ultra-interposer/

Te vinden op eBay/Marktplaats/etc.
Toch maar gedaan, kostte maar 10 dollar

EINDLIJK _O_
pi_120428425
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 18:34 schreef Doublepain het volgende:
Toch maar gedaan, kostte maar 10 dollar
Ah, dat is mooi *O* !
  maandag 17 december 2012 @ 19:45:00 #270
377964 quer
Villain: The Worst Guy
pi_120429344
Binnenkort (nu en 3 weken) mag ik een nieuw toestel uitkiezen, raden jullie de iphone 4s nog steeds aan want vind de iphone 5 te duur..., of toch de sgs3 (waarschijnlijk niet omdat dit een iphone topic is :') )

alles is een verbetering aangezien mijn toestel nu een blackberry bold 9780 is :') :') :') :') :') :@
So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
pi_120429969
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 19:45 schreef quer het volgende:
Binnenkort (nu en 3 weken) mag ik een nieuw toestel uitkiezen, raden jullie de iphone 4s nog steeds aan want vind de iphone 5 te duur..., of toch de sgs3 (waarschijnlijk niet omdat dit een iphone topic is :') )

alles is een verbetering aangezien mijn toestel nu een blackberry bold 9780 is :') :') :') :') :') :@
De iPhone 4S is -nog steeds- een uitstekende telefoon. Uitstekende camera, snelheden, batterij, apps, etc.

Maar als je iOS niet gewend bent, zou ik ook serieus kijken naar de Samsung Galaxy S3.

Beide kan je hier vergelijken: Samsung Galaxy S3 en iPhone 4S.

Ik denk dat je beide in je hand moet hebben voordat je de keuze echt kan maken.
  maandag 17 december 2012 @ 19:59:52 #272
377964 quer
Villain: The Worst Guy
pi_120430012
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 19:58 schreef Baghdaddy het volgende:

[..]

De iPhone 4S is -nog steeds- een uitstekende telefoon. Uitstekende camera, snelheden, batterij, apps, etc.

Maar als je iOS niet gewend bent, zou ik ook serieus kijken naar de Samsung Galaxy S3.

Beide kan je hier vergelijken: Samsung Galaxy S3 en iPhone 4S.

Ik denk dat je beide in je hand moet hebben voordat je de keuze echt kan maken.
heb hiervoor een ipod touch gehaald dus wel ervaring met ios, nog nooit een android toestel gehad. Iphone heeft toch iets aantrekkelijks vind ik
So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
pi_120430106
quote:
15s.gif Op maandag 17 december 2012 19:59 schreef quer het volgende:

[..]

heb hiervoor een ipod touch gehaald dus wel ervaring met ios, nog nooit een android toestel gehad. Iphone heeft toch iets aantrekkelijks vind ik
iPhone is voor baasjes
pi_120430988
quote:
15s.gif Op maandag 17 december 2012 19:59 schreef quer het volgende:

[..]

Dan heb je, denk ik, je keuze al gemaakt.
pi_120431163
quote:
7s.gif Op zondag 16 december 2012 16:22 schreef TNA het volgende:
Weten jullie een goede app die bijhoudt hoeveel je hebt gebeld en ge-sms't? Dit i.v.m. de bundel. Mijn provider biedt zo'n dienst niet.
Apple apps hebben geen toegang tot je SMS gegevens. Dat is een beperking van Apple.

Als je toestel een jailbreak heeft, dan heb je genoeg apps zoals BiteSMS die je smsjes telt en eventueel blokkeert na een aangegeven limiet.
pi_120436164
Snap echt niet waarom providers nu niet eerlijk kunnen zijn.
Mijn iPhone zou donderdag al op de post gedaan zijn. De T&T code doet het nog steeds niet dus hij is nog niet aangemeld.
Als ik Hi bel krijg ik te horen dat die "echt onderweg is"

Ook wilde ik een T-Mobile abbo omzetten naar Hi die al blijkbaar een jaar verlengd mag worden.
Is er een onderlinge afspraak dat ze zakelijke abbo's pas na een 3 maanden opzegtermijn mogen verhuizen. En wil ik hem dan zakelijk bij Hi/KPN onderbrengen ben ik 70,- in de maand kwijt i.p.v. 58 bij Hi als particulier en mag ik nog eens 400,- bij betalen voor het toestel omdat je zakelijk niet kan leasen. Na de vraag wat ik dan als extra kreeg was het antwoord "betere service".

En laten we die betere service nou kennen bij KPN, dit houd in dat je nog sneller van het kastje naar de muur gestuurd word.

Heb ook even navraag gedaan voor het leaseprogramma wat ze hebben. De verkoper vertelde me als je het toestel kapot maakt dat je dan best wel een probleem hebt. Je krijgt namelijk een vervangend toestel waarmee de prioriteit functie gedaan kan worden en dat is bellen. Dus waarschijnlijk krijg je een pocket swing. Aan het einde van je contract dien je deze in te leveren en de dagwaarde van je abbo toestel dan te voldoen (bij 2 jaar is dat 15% van de dagwaarde op dat moment) plus nog een boete bedrag. Hoeveel dat bedrag was wist hij niet maar vrolijk werd je er niet van, aldus zijn woorden.
pi_120436483
Yep, bij dat leasen kan je flink genaaid worden...
Pulp Fiction
pi_120437465
Wat bedoel je met kapot maken van het toestel? Fabrieksdefecten wordt vergoed door de smartcare service, ook scheuren in je scherm kun je gewoon laten maken, maar het is logisch dat je dat toch zelf moet betalen? Dus een leentoestel heb je dan niet eens nodig.

Overigens streven ze ernaar jou een een telefoon te geven waarmee je hetzelfde kan, dus bellen, sms'en en internet. Nu moet ik eerlijk zijn dat de 'smartcare' service ook niet best is: ze komen de afspraken niet na en komen soms niet op de afgesproken tijden of helemaal niet.

Overigens is de boete trouwens gewoon 25,-. ;)
Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
You gave me thiss, your fire becomes a kiss.
pi_120439302
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 16:02 schreef RoW_0 het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? Welke code :P Ik heb wel Vodafone though.
mocht je een nieuw abbo of willen verlengen, via vodafone kan je een aardige korting krijgen. Ik had nog een aantal invites over.

https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily
  dinsdag 18 december 2012 @ 09:31:18 #280
139330 TNA
For the stars that shine
pi_120450315
quote:
1s.gif Op maandag 17 december 2012 20:25 schreef Baghdaddy het volgende:

[..]

Apple apps hebben geen toegang tot je SMS gegevens. Dat is een beperking van Apple.

Als je toestel een jailbreak heeft, dan heb je genoeg apps zoals BiteSMS die je smsjes telt en eventueel blokkeert na een aangegeven limiet.
Ok, dank. Is er wel iets voor belminuten?
pi_120450347
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 december 2012 09:31 schreef TNA het volgende:

[..]

Ok, dank. Is er wel iets voor belminuten?
Er is een officiële Vodafone-belinfo-app.
pi_120457900
T-mobile belstatus app eindelijk een update.
  dinsdag 18 december 2012 @ 14:58:09 #283
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_120460537
Ik zie al die luitjes ineens mooie panorama-foto's maken met hun iPhone 5. Zit die mogelijkheid ook op de iPad Mini?
pi_120461074
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 14:58 schreef Omnifacer het volgende:
Ik zie al die luitjes ineens mooie panorama-foto's maken met hun iPhone 5. Zit die mogelijkheid ook op de iPad Mini?
Is een iOS 6 feature. Even een vlugge check leert mij dat die wel werkt op m'n iPhone 4S, maar niet op m'n iPad (3). Dus ik vraag me af of het op de iPad Mini wel zit.
pi_120461768
Weer hele fijne sales voor de feestdagen:

N.O.V.A. 3
Wild Blood
The Dark Knight Rises
9MM
Bladeslinger
Lili
Hector: alle episodes
Monkey Island Tales: alle episodes
Back To The Future HD: alle episodes
Puzzle Agent 1 en 2

allemaal 89 cent

En Episode 1 van The Walking Dead is helemaal gratis ^O^
pi_120464416
Inderdaad.

Fruit Ninja is vandaag ook gratis. Lijst met app sales:

http://www.bestappsales.com/
pi_120464521
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 14:58 schreef Omnifacer het volgende:
Ik heb em nog niet ontdekt op de mini, volgens mij kan het niet...
Pulp Fiction
  dinsdag 18 december 2012 @ 16:40:03 #288
159761 Arn0
Abbey Road
pi_120464722
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 15:28 schreef Splackavellie02 het volgende:
Weer hele fijne sales voor de feestdagen:

N.O.V.A. 3
Wild Blood
The Dark Knight Rises
9MM
Bladeslinger
Lili
Hector: alle episodes
Monkey Island Tales: alle episodes
Back To The Future HD: alle episodes
Puzzle Agent 1 en 2

allemaal 89 cent

En Episode 1 van The Walking Dead is helemaal gratis ^O^
Oh-ohh. Laat het aankopen van games die ik maar één keer speel en dan links laat liggen beginnen.
pi_120464964
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 december 2012 16:40 schreef Arn0 het volgende:

[..]

Oh-ohh. Laat het aankopen van games die ik maar één keer speel en dan links laat liggen beginnen.
Dat heb ik helaas ook :'(.
  dinsdag 18 december 2012 @ 17:07:39 #290
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_120465932
De kwaliteit van iOS games valt me in het algemeen echt tegen. Vooral in-app aankopen liggen hier ten grondslag aan :'(. En touchscreen controls blijven beperkt.
pi_120466118
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 17:07 schreef Merkie het volgende:
De kwaliteit van iOS games valt me in het algemeen echt tegen. Vooral in-app aankopen liggen hier ten grondslag aan :'(.
Vice City kopen :)
  dinsdag 18 december 2012 @ 17:12:18 #292
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_120466130
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 december 2012 17:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:

[..]

Vice City kopen :)
Ja leuk, maar heb ik al 2x uitgespeeld.
pi_120466830
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 december 2012 16:46 schreef Baghdaddy het volgende:

[..]

Dat heb ik helaas ook :'(.
Die gameloft games die nu in de uitverkoop zijn, zijn de moeite wel waard!

En The Walking Dead is natuurlijk wel een must-have.
pi_120466852
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 december 2012 17:32 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Die gameloft games die nu in de uitverkoop zijn, zijn de moeite wel waard!

En The Walking Dead is natuurlijk wel een must-have.
Net Batman gekocht, ben benieuwd :).
pi_120466878
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 17:12 schreef Merkie het volgende:

[..]

Ja leuk, maar heb ik al 2x uitgespeeld.
Dan zou je 9mm eens kunnen proberen. Meer Max Payne dan GTA, maar speelt heel lekker weg. Leuk over the top verhaal ook.
pi_120466911
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 december 2012 17:32 schreef Baghdaddy het volgende:

[..]

Net Batman gekocht, ben benieuwd :).
Laat dat nu net de minste zijn :p
pi_120467649
*O* Yeah morgen komt mijn iP5 binnen, eindelijk! Al blijf ik het raar vinden dat die donderdag avond is verstuurd volgens Hi naar mijn thuis adres en hij morgen afgeleverd wordt op mijn werk. Dit kon niet meer aangepast worden.
Niet dat ik ga klagen want eindelijk!! (iPhone 4 is al maanden de home button van kapot)

En ook eindelijk onze nieuwe eigen app uit testen op een iPhone 5.
pi_120467998
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 december 2012 17:34 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Laat dat nu net de minste zijn :p
_O- :'( !

Ik hoopte op een free-roam game.
pi_120468406
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 18:02 schreef Baghdaddy het volgende:

[..]

_O- :'( !

Ik hoopte op een free-roam game.
Kutspel vond ik het
pi_120468729
Ik ben verliefd op mijn iPhone. O+
  dinsdag 18 december 2012 @ 18:39:17 #301
53267 TC03
pi_120469324
Wisten jullie dat de iPhone 5 niet op het toekomstige 4ag-netwerk gaat werken? KPN gaat 4G namelijk uitrollen over 800 MHz en in NL kan de iPhone 5 alleen op 1800 MHz 4G ontvangen. ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')