Echt zeer vervelend en onbegrijpelijk dat Apple dat zo doet. Op die manier kan ik zelfs niet eens foto's roteren met standaard computer programma's. Ik wil een dergelijke functie uitzetten. Ik wil de foto's dezelfde kant op zoals ik ze neem, in de richting waar het menuutje gewoon bovenaan staat wanneer ik de foto schiet.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:07 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze op je iphone nooit rechtop gezet zijn, er is alleen een 'notitie' bij de foto gemaakt met welke orientatie die genomen is.
De iPhone foto-viewer leest die notitie weer uit en roteert bij het tonen de foto zodat je 'm correct ziet.
Het programma dat je op je computer gebruikt doet dat waarschijnlijk niet.
Ik heb verder geen interesse en het maakt me niet uit wat je ervoor vraagt, maar bij Apple zelf is hij 772,00 en ook direct leverbaar. Gewoon ter info.quote:Op woensdag 12 december 2012 11:34 schreef Braddie het volgende:
V&A / [TK] iPhone 5 32GB wit, Gesealed inclusief hoesje
Voor de mensen die niet op deze link willen klikken.
Gister iets te impulsief gehandeld, abbonement met iPhone 5 32 GB (wit) afgesloten.
vandaag de iPhone 5 (Nog geen 20 minuten geleden) ontvangen, dit toestel direct in de kast gezet en op Fok/Marktplaats gegooit.
Via kieskeurig is de laagste prijs 789 als nieuwprijs, dus dit houd ik ook aan als vraagprijs
Op te halen in Hilversum.
Hij is al in onderhandeling voor 650.quote:Op woensdag 12 december 2012 12:23 schreef Shogo het volgende:
[..]
Ik heb verder geen interesse en het maakt me niet uit wat je ervoor vraagt, maar bij Apple zelf is hij 772,00 en ook direct leverbaar. Gewoon ter info.Wellicht verkoop je het wel voor die prijs natuurlijk.
Geweldig toestel trouwens. Maar dat is het al gauw als je van een 3GS afkomt.
Raaaaarrrrrquote:Op woensdag 12 december 2012 11:34 schreef Braddie het volgende:
Gister iets te impulsief gehandeld, abbonement met iPhone 5 32 GB (wit) afgesloten.
vandaag de iPhone 5 (Nog geen 20 minuten geleden) ontvangen, dit toestel direct in de kast gezet en op Fok/Marktplaats gegooit.
Via kieskeurig is de laagste prijs 789 als nieuwprijs, dus dit houd ik ook aan als vraagprijs
En nu zit je ook nog eens aan dat abo vast?quote:Op woensdag 12 december 2012 11:34 schreef Braddie het volgende:
Heel eenvoudig, het was een impuls aankoop.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:35 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Zoiets kopen en de volgende dag je bedenken zonder hem gebruikt te hebben.
Zit meer achter
Echt.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:13 schreef Braddie het volgende:
[..]
Heel eenvoudig, het was een impuls aankoop.
ik stapte die zaak binnen omdat ik wilde weten of ik wel krediet waardig ben (I.v.m BKR registratie) en dat ben ik, dus ik nam zonder na te denken dat ding
Dus om te controleren of je kredietwaardig bent sluit je meteen een abonnement af?quote:Op woensdag 12 december 2012 15:13 schreef Braddie het volgende:
[..]
Heel eenvoudig, het was een impuls aankoop.
ik stapte die zaak binnen omdat ik wilde weten of ik wel krediet waardig ben (I.v.m BKR registratie) en dat ben ik, dus ik nam zonder na te denken dat ding
Najaquote:Op woensdag 12 december 2012 15:53 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Dus om te controleren of je kredietwaardig bent sluit je meteen een abonnement af?Je weet dat je bij de bank om een afschrift van het BKR kan vragen?
Met iOS6 verlies je de Google Maps en Youtube. Youtube moet je zelf downloaden uit de App Store. De maps van Google zijn vervangen door Apple/TomTom mappen die slecht zijn.quote:Op woensdag 12 december 2012 17:23 schreef SalsedoNL het volgende:
Ik heb een vraagje. Ik heb nog iOS5 voor m'n iPhone 4. Ik wachtte met updaten om eerste er achter te komen of het veel nadelen zou hebben. Is iOS6 écht de moeite waard, of is iOS5 ook gewoon prima? En is het zo dat je batterijverbruik stijgt na de update?
iPhone 4 werkt perfect met iOS 6quote:Op woensdag 12 december 2012 17:23 schreef SalsedoNL het volgende:
Ik heb een vraagje. Ik heb nog iOS5 voor m'n iPhone 4. Ik wachtte met updaten om eerste er achter te komen of het veel nadelen zou hebben. Is iOS6 écht de moeite waard, of is iOS5 ook gewoon prima? En is het zo dat je batterijverbruik stijgt na de update?
quote:Op woensdag 12 december 2012 17:32 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Met iOS6 verlies je de Google Maps en Youtube. Youtube moet je zelf downloaden uit de App Store. De maps van Google zijn vervangen door Apple/TomTom mappen die slecht zijn.
Ik zie niet echt meerwaarde met iOS6. Plus er is geen jailbreak.
Voor Youtube gebruik ik al de nieuwe app die uit is gekomen. Werkt gewoon prima. Voor maps komt binnenkort toch een update, voor een vernieuwde versie?quote:Op woensdag 12 december 2012 17:33 schreef gamefreek het volgende:
[..]
iPhone 4 werkt perfect met iOS 6batterijverbruik verbeterd aanzienlijk en de snelheid is ook hoger.
Zelf knippen?quote:Op woensdag 12 december 2012 20:13 schreef iFok. het volgende:
Mijn iPhone is binnen. Heb ik geen nanosim.![]()
Balen. Je moest al een nieuwe aanvragenquote:Op woensdag 12 december 2012 20:16 schreef iFok. het volgende:
[..]
Ik heb nog een hele oude simkaart, zelfs de chip is te groot in vergelijking met een nanosim.
Ik ben opzoek naar een sim only abonnement.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:18 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Balen. Je moest al een nieuwe aanvragen
iOS 5quote:Op woensdag 12 december 2012 21:44 schreef kikoooooo het volgende:
Apple MapsWat een groot stuk stront is dat man, ongelooflijk.
Hoe staat t met de port van de Google Maps voor Android naar iPhone? Die wil ik echt graag want die was perfect.
Och, Google Maps op iOS5 had ook geen navigatie, die wat dat betreft is ios6 alleen een vooruitgang. Maar die kaarten, die komen toch niet serieus van tomtom? Ik kan me dat echt niet voorstellen namelijk.quote:
Zag laatst wel wat op het nieuws ofzo, mensen die 700km verderop aankwamenquote:Op woensdag 12 december 2012 21:46 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Och, Google Maps op iOS5 had ook geen navigatie, die wat dat betreft is ios6 alleen een vooruitgang. Maar die kaarten, die komen toch niet serieus van tomtom? Ik kan me dat echt niet voorstellen namelijk.
Lol. Ga maar eens kleine straatjes in met wat eenrichtingsverkeer.quote:Op woensdag 12 december 2012 21:51 schreef Estolan het volgende:
Apple Maps met navigatie werkt hier in Den Haag enz prima
Ik zou niet updaten. Het batterijgebruik van mijn iPhone 4 is dramatisch achteruit gegaan, voorheen was het echt prima. Ter vergelijking: Ik kon twee uurtjes op 3G zijn (niet actief weliswaar maar stond wel aan), half uurtje muziek luisteren, alle instellingen op push etc, en nog op 99% zitten. Nu zit ik al op 80%, soms zelfs minder. Het is bijzonder vervelend, vaak gebruik ik mijn iPhone nog niet eens zo intensief maar moet ik hem wel opladen wanneer ik thuiskom.quote:Op woensdag 12 december 2012 17:23 schreef SalsedoNL het volgende:
Ik heb 2 jaar gratis spotify premium, dusjaquote:Op donderdag 13 december 2012 00:08 schreef RoW_0 het volgende:
Voor de mensen met een iPhone 5 16gb, onbeperkt internet en die veel naar muziek luisteren. iTunes Match werkt als een baas!
Neem een gmail account. Eventueel kun je gmail je hotmail mail ook nog laten ophalen.quote:Op donderdag 13 december 2012 00:42 schreef marinos.. het volgende:
Wat hebben jullie als ideale oplossing om mail en agenda bij te houden op pc en iphone constant gesynchroniseerd? Dit in combinatie met een hotmail account?
Ik krijg het met outlook niet lekker voor elkaar..
quote:Op woensdag 12 december 2012 21:44 schreef kikoooooo het volgende:
Apple MapsWat een groot stuk stront is dat man, ongelooflijk.
Hoe staat t met de port van de Google Maps voor Android naar iPhone? Die wil ik echt graag want die was perfect.
Met Hotmail lukt dat niet. Met GMail wel want Exchange.quote:Op donderdag 13 december 2012 00:42 schreef marinos.. het volgende:
Wat hebben jullie als ideale oplossing om mail en agenda bij te houden op pc en iphone constant gesynchroniseerd? Dit in combinatie met een hotmail account?
Ik krijg het met outlook niet lekker voor elkaar..
genottelijkquote:Op donderdag 13 december 2012 06:52 schreef gamefreek het volgende:
Google maps is dan eindelijk verschenen in de AppStore https://itunes.apple.com/app/google-maps/id585027354?mt=8
Dat vind ik alleen maar irritant.quote:Op donderdag 13 december 2012 10:28 schreef Skull-splitter het volgende:
App kan net als apples app met vingers geroteerd worden en in perspectief getrokken worden.
Als ik screens maak om ergens bij te plaatsen vind ik het wel handigquote:Op donderdag 13 december 2012 10:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat vind ik alleen maar irritant.Het noorden hoort altijd bovenaan te staan, anders raak ik de weg kwijt.
Dit.quote:Op donderdag 13 december 2012 10:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat vind ik alleen maar irritant.Het noorden hoort altijd bovenaan te staan, anders raak ik de weg kwijt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |