Dit moet je dus vooral niet doen, dan krijg je geheid krassen.quote:Op maandag 10 december 2012 00:57 schreef Saninl het volgende:
[..]
ik ga voor een bumper. En met uitgaan ed een hoesje om die bumper
Ik zou niet zo'n hoesje doen waarbij je aan een lintje moet trekken om je iPhone er uit te halen. Dat werkt niet zo goed als je zat bent.quote:Op maandag 10 december 2012 00:57 schreef Saninl het volgende:
[..]
ik ga voor een bumper. En met uitgaan ed een hoesje om die bumper
huh? Daarmee kan het scherm en de achterkant toch niet snel meer krassen doordat de bumper wat hoger ligt dan het scherm en de achterkant?quote:Op maandag 10 december 2012 09:21 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dit moet je dus vooral niet doen, dan krijg je geheid krassen.
quote:Op maandag 10 december 2012 09:49 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik zou niet zo'n hoesje doen waarbij je aan een lintje moet trekken om je iPhone er uit te halen. Dat werkt niet zo goed als je zat bent.
Nee, maar die bumper gaat je zijkant wel lekker bekrassen.quote:Op maandag 10 december 2012 10:12 schreef Saninl het volgende:
[..]
huh? Daarmee kan het scherm en de achterkant toch niet snel meer krassen doordat de bumper wat hoger ligt dan het scherm en de achterkant?
Mag ik zeggen dat ik dit niet snap?quote:Op maandag 10 december 2012 10:25 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nee, maar die bumper gaat je zijkant wel lekker bekrassen.
Opstap koop ik dus een hoesje waar de iPhone MET bumper inpast hequote:Op maandag 10 december 2012 09:49 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik zou niet zo'n hoesje doen waarbij je aan een lintje moet trekken om je iPhone er uit te halen. Dat werkt niet zo goed als je zat bent.
Maar bij dat soort skins is het probleem weer dat als je ze ook maar 1x laat vallen je gegarandeerd butsen hebt..quote:Op maandag 10 december 2012 13:34 schreef Splackavellie02 het volgende:
Bij een bumper komt er vuil tussen de bumper en de iPhone, wat krassen veroorzaakt. Je kunt het beste gewoon een full body skin bestellen. Bijvoorbeeld bij www.bestskinsever.com
Datquote:Op maandag 10 december 2012 14:17 schreef n8n het volgende:
Geen skin is ook een optie na 4 jaar 2 iPhones nog geen barst gehad en een paar kleine krasjes. Boeit me niks dat ie 'straks' 50€ minder waard is als dat betekent dat ik geen irritante hoes hoef te gebruiken en krasjes staan gebruik ook totaal niet in de weg
0,0 bescherming? Zelfs geen bumper oid?quote:Op maandag 10 december 2012 14:17 schreef n8n het volgende:
Geen skin is ook een optie na 4 jaar 2 iPhones nog geen barst gehad en een paar kleine krasjes. Boeit me niks dat ie 'straks' 50€ minder waard is als dat betekent dat ik geen irritante hoes hoef te gebruiken en krasjes staan gebruik ook totaal niet in de weg
Precies. En ja ik gedraag me vaak genoeg als een debiel en nee ik heb geen tapijt thuis (of buiten, of waar dan ook)quote:Op maandag 10 december 2012 15:35 schreef Saninl het volgende:
[..]
0,0 bescherming? Zelfs geen bumper oid?
Dat wel, maar die voelt echt lang niet zo fragiel aan als de plastic fantastic S3.quote:Op maandag 10 december 2012 16:32 schreef Braddie het volgende:
Ik vind het eng om mijn S3 uit z`n hoes te halen, vind hem zo eng en fragiel aanvoelen... en de iPhone 5 is nog bijna 1 mm dunner
Dat geloof ik direct.quote:Op maandag 10 december 2012 17:01 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat wel, maar die voelt echt lang niet zo fragiel aan als de plastic fantastic S3.
Gewoon 2 accountsquote:Op maandag 10 december 2012 17:31 schreef yupyup het volgende:
Mijn vrouw gaat binnenkort ook aan de smartphone.
Nu wil ik een iPhone voor haar halen maar ik heb ook een iPhone.
Mijn iPhone is nu gesynct met mijn iCloud, iCal en Contacten op mijn Macs en iOS apparaten.
Is het mogelijk om haar iPhone dan ook te laten syncen maar dan met haar eigen gegevens?
Het is niet de bedoeling dat al mijn contacten ook op haar iPhone komen bijvoorbeeld.
Het is de zwarte geworden. Had nog wel een discussie met de medewerker over de garantie. De jongen deed overkomen alsof er niets verder is dan de éénjarige garantie die Apple biedt. Het feit dat de Europese wetgeving heel anders van structuur is, deed hij af als irrelevant. Erg vaag. Toch maar Apple Care erbij genomen. Ik wil gewoon dit keer geen gezeik over garantie over een toestel van bijna 800 euro.quote:Op zondag 9 december 2012 23:42 schreef iFok. het volgende:
Ik zeg niks meer.![]()
Laat me weten welke het is geworden.
Hoop dat 'ie het lang uithoudt qua uiterlijk bij jequote:Op maandag 10 december 2012 20:10 schreef SecondMightyEagle het volgende:
[..]
Het is de zwarte geworden. Had nog wel een discussie met de medewerker over de garantie. De jongen deed overkomen alsof er niets verder is dan de éénjarige garantie die Apple biedt. Het feit dat de Europese wetgeving heel anders van structuur is, deed hij af als irrelevant. Erg vaag. Toch maar Apple Care erbij genomen. Ik wil gewoon dit keer geen gezeik over garantie over een toestel van bijna 800 euro.
Als het niet door mijn toedoen komt, kunnen ze me zo weer op de stoep verwachten. Heb er inderdaad genoeg posts over gelezen. De meeste klachten van de eerste batches schijnen nu wel opgelost te zijn. Op hoop van zegequote:Op maandag 10 december 2012 20:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hoop dat 'ie het lang uithoudt qua uiterlijk bij je
Heb al wat plaatjes gezien waar je niet blij van wordt
Veel plezier ermee.quote:Op maandag 10 december 2012 20:10 schreef SecondMightyEagle het volgende:
[..]
Het is de zwarte geworden. Had nog wel een discussie met de medewerker over de garantie. De jongen deed overkomen alsof er niets verder is dan de éénjarige garantie die Apple biedt. Het feit dat de Europese wetgeving heel anders van structuur is, deed hij af als irrelevant. Erg vaag. Toch maar Apple Care erbij genomen. Ik wil gewoon dit keer geen gezeik over garantie over een toestel van bijna 800 euro.
Wat je beter kon doen is even 11 maanden wachten voor de Apple Care. Misschien dat ze dan toch veranderen in 2 jaar garantie. Apple Care kun je een jaar na aankoop nog gebruiken, vandaar.quote:Op maandag 10 december 2012 20:10 schreef SecondMightyEagle het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon een kut telefoon.quote:Op maandag 10 december 2012 21:31 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ja echt super.. Heb er nu een, loopt gemiddeld 20x per dag wel een keer vast, in de browser zwarte vlakken, tobo wat niet weggaat, touchscreen reageert soms gewoon niet, pas na een powercycle weer ..
Nooout gehad met geen enkele iphone
Lijkt me niet nee.quote:Op dinsdag 11 december 2012 05:25 schreef KNAK het volgende:
Dit forum is zeker niet compatible met dat Tapatalk forum app?
Dat zal het zijn, sensation xl.quote:Op maandag 10 december 2012 22:09 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon een kut telefoon.
Android is in veel opzichten gewoon hartstikke goed.
Desalniettemin ga ik nu overstappen
Ik had nooit verwacht dat ik mee zou doen aan die hele verzekering oplichting van Apple. Ik raadde het zelf mensen altijd af, omdat je consumentenrecht eigenlijk al voldoende hoort te zijn en Apple Care maar weinig extra's biedt. Ik ben echter gewoon zo moe van al dat gezeur en gezeik met garantieproblemen met mijn vorige iPhones, dat ik denk ik flikker die € 70 erbij en dan heb ik in ieder geval twee jaar geen gezeik. Een hele foute reden natuurlijk, maar ik denk dat meerdere consumenten er zo over denken. Na die twee jaar kijken we wel verder mocht ik problemen hebben. Ik breek de tent gewoon af daar als ik na 2 jaar en één maand ontdek dat de microfoon / mute knop etc. stuk gaat en er mij wordt gezegd dat mijn garantie verlopen zou zijn.quote:Op maandag 10 december 2012 22:07 schreef iFok. het volgende:
[..]
Wat je beter kon doen is even 11 maanden wachten voor de Apple Care. Misschien dat ze dan toch veranderen in 2 jaar garantie. Apple Care kun je een jaar na aankoop nog gebruiken, vandaar.
12 / 12 / 2012quote:Je bestelling zal naar verwachting op of voor 12/12/2012 op het opgegeven adres worden bezorgd.
Camera andersom houden?quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:05 schreef Apekoek het volgende:
Ik snap er geen reet van, zo ontzettend veel foto's staan om de kop als ik ze op de computer zet, zelfs roteren werkt dan niet. Waarom staan ze dan wel normaal op mijn iphone? En belangrijker nog, hoe voorkom je deze onzin.
Dat komt omdat ze op je iphone nooit rechtop gezet zijn, er is alleen een 'notitie' bij de foto gemaakt met welke orientatie die genomen is.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:05 schreef Apekoek het volgende:
Ik snap er geen reet van, zo ontzettend veel foto's staan om de kop als ik ze op de computer zet, zelfs roteren werkt dan niet. Waarom staan ze dan wel normaal op mijn iphone? En belangrijker nog, hoe voorkom je deze onzin.
....quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:49 schreef Gladif het volgende:
Voordat ik de iPhone 5 had beschikte ik over een iPhone 4 waarbij ik gewoon gebruik kon maken van de Persoonlijk Hotspot (tethering).
Persoonlijk Hotspot staat bij Instellingen, ik activeer het. Gebeurt verder niks en opeens is de functie bij Instellingen verdwenen...
Vervolgens ga ik naar Instellingen -> Algemeen -> Mobiel netwerk -> Configureer Persoonlijke Hotspot. Wat er dan gebeurt ik word verwezen naar een website van T-Mobile waar je als klant geen moer mee kan. Hoe is dit te fixen?
abbonement: iSmart 150 Sim Only
toestel: iPhone 5
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |