SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sociaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P![]()
Nee, gewoon die EarPodsquote:Op zaterdag 8 december 2012 19:15 schreef iFok. het volgende:
Zit er bij de iPhone 5 ook dopjes t.w.v. 80 euro?Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Ah, helaas.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:26 schreef iFok. het volgende:
[..]
Ah, helaas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Zo'n feest is het natuurlijk niet...quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:15 schreef iFok. het volgende:
Zit er bij de iPhone 5 ook dopjes t.w.v. 80 euro?
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction![]()
Had ik natuurlijk moeten weten, Apple ....quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:53 schreef David Letterman het volgende:
[..]
Zo'n feest is het natuurlijk niet...![]()
![]()
Yep...quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:54 schreef iFok. het volgende:
[..]
Had ik natuurlijk moeten weten, Apple ....
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction![]()
Hmm, hebben nog meer Hotmail gebruikers (ja, ik weet het) problemen tegenwoordig met mails ontvangen op hun iPhone? Ik ontvang ze wel, maar met enige vertraging, alsof ze op fetch staan. (terwijl het ingesteld staat als push). Ik had met Gmail hetzelfde probleem maar sinds ik dat account als Exchange heb ingesteld in plaats van het standaard Gmail account, pusht Gmail wel correct. Als ik echter probeer mijn Hotmail account als exchange in te stellen, wordt het terug automatisch een Hotmail account. Ik kan bijvoorbeeld niet het domein van de Exchange server ingeven, terwijl dit volgens mij op iOS 5 en eerder wel ging.
Nog mensen met dit probleem en / of oplossingen?By hook or by crook, I'll be last in this book.![]()
Heb zelf hotmail, geen problemen mee. Heb push wel uitstaan. Als je handmatig binnenhaalt gaat het wel goed?quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:58 schreef Arn0 het volgende:
Hmm, hebben nog meer Hotmail gebruikers (ja, ik weet het) problemen tegenwoordig met mails ontvangen op hun iPhone? Ik ontvang ze wel, maar met enige vertraging, alsof ze op fetch staan. (terwijl het ingesteld staat als push). Ik had met Gmail hetzelfde probleem maar sinds ik dat account als Exchange heb ingesteld in plaats van het standaard Gmail account, pusht Gmail wel correct. Als ik echter probeer mijn Hotmail account als exchange in te stellen, wordt het terug automatisch een Hotmail account. Ik kan bijvoorbeeld niet het domein van de Exchange server ingeven, terwijl dit volgens mij op iOS 5 en eerder wel ging.
Nog mensen met dit probleem en / of oplossingen?Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Yep, dan krijg ik ze wel binnen. Niet dat ik vaak belangrijke mail ontvang (en al helemaal niet op dat mailadres), maar vind het toch fijn dat het real-time binnenkomt.quote:Op zondag 9 december 2012 00:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb zelf hotmail, geen problemen mee. Heb push wel uitstaan. Als je handmatig binnenhaalt gaat het wel goed?By hook or by crook, I'll be last in this book.![]()
Zal morgen eens voor je testen hoe push hier werktquote:Op zondag 9 december 2012 00:02 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Yep, dan krijg ik ze wel binnen. Niet dat ik vaak belangrijke mail ontvang (en al helemaal niet op dat mailadres), maar vind het toch fijn dat het real-time binnenkomt.
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Cool, thanks.quote:Op zondag 9 december 2012 00:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zal morgen eens voor je testen hoe push hier werktBy hook or by crook, I'll be last in this book.![]()
Ik heb ook Hotmail (niks mis mee) en alles werkt prima.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:58 schreef Arn0 het volgende:
Nog mensen met dit probleem en / of oplossingen?Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
4S:
- Na het ontvangen van SMS die ik niet open hoor ik enkele minuten later nog een keer dat SMS geluid zonder dat er een nieuwe binnen gekomen is. Wat is dit? herhaling/herinnering geluid? Als dat zo is kan dat waarschijnlijk uit.. toch?
- als je gmail gebruikt, wat is dan het beste? Exchange of de pre-configured Gmail keuze. (Add account). Kan ook zijn dat hier geen verschil in zit.Mai pben rai~!![]()
ah dat heb ik ookquote:Op zondag 9 december 2012 04:10 schreef KNAK het volgende:
4S:
- Na het ontvangen van SMS die ik niet open hoor ik enkele minuten later nog een keer dat SMS geluid zonder dat er een nieuwe binnen gekomen is. Wat is dit? herhaling/herinnering geluid? Als dat zo is kan dat waarschijnlijk uit.. toch?
- als je gmail gebruikt, wat is dan het beste? Exchange of de pre-configured Gmail keuze. (Add account). Kan ook zijn dat hier geen verschil in zit.zal wel een nieuwe feature zijn, rete irritant maar ik heb er nog niet op gegoogled.
![]()
Klopt, dat kun je uitzetten.quote:Op zondag 9 december 2012 04:10 schreef KNAK het volgende:
4S:
- Na het ontvangen van SMS die ik niet open hoor ik enkele minuten later nog een keer dat SMS geluid zonder dat er een nieuwe binnen gekomen is. Wat is dit? herhaling/herinnering geluid? Als dat zo is kan dat waarschijnlijk uit.. toch?sig verwijderd door FA![]()
Instellingen - berichtgeving - berichten - herhaal meldingquote:The way that you flip your hair gets me overwhelmed.![]()
whyquote:Op zondag 9 december 2012 08:35 schreef Joysa het volgende:
[..]
Instellingen - berichtgeving - berichten - herhaal meldingwhy zou je dat willen herhalen
en dan ook nog bij default
thanks trouwens![]()
![]()
Rumoerige ruimte met kapotte trilfunctie? Ofzoquote:Op zondag 9 december 2012 08:42 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
whywhy zou je dat willen herhalen
en dan ook nog bij default
thanks trouwens
Mijne staat ook op nooit
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.![]()
ik had dan eerst van, ok gelezen in notificatie bar bovenin, en dan nog een. profit wat leuk 2 smsjes in 2 minuten, ik heb vrindenquote:Op zondag 9 december 2012 08:44 schreef Joysa het volgende:
[..]
Rumoerige ruimte met kapotte trilfunctie? Ofzo
Mijne staat ook op nooitmaar noh
![]()
![]()
Hopelijk aankomende dinsdag de overstap van mijn iPhone4 naar iPhone5.
Ofja, dinsdag avond zal ik hem binnenkrijgen hoop ik
Wat moet ik doen om het "vlekkeloos" te laten verlopen? Is met reservekopie overzetten alles voor de bakker? Ook foto's en muziek ed?
En dan alvast de reservekopie erop zetten en woensdag langs de Vodafone winkel om nano-sim te halen en dan de kleine sim uit mijn iPhone4 halen, laten omzetten en in mijn 5 zetten?![]()
Exchange, neemt ie ook meteen al je contacten mee.quote:Op zondag 9 december 2012 04:10 schreef KNAK het volgende:
4S:
- als je gmail gebruikt, wat is dan het beste? Exchange of de pre-configured Gmail keuze. (Add account). Kan ook zijn dat hier geen verschil in zit.![]()
Met een reservekopie krijg je inderdaad alles terug. En bij Vodafone kun je direct een simswap krijgen waarbij je microsim het meteen doet.quote:Op zondag 9 december 2012 17:54 schreef Saninl het volgende:
Wat moet ik doen om het "vlekkeloos" te laten verlopen? Is met reservekopie overzetten alles voor de bakker? Ook foto's en muziek ed?
En dan alvast de reservekopie erop zetten en woensdag langs de Vodafone winkel om nano-sim te halen en dan de kleine sim uit mijn iPhone4 halen, laten omzetten en in mijn 5 zetten?![]()
Ga ik mijn sim zelf knippen tot nano of bestel ik er 1??
Wat is jullie ervaring?Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!![]()
Inderdaad reservekopie voor je gegevens (behalve muziek, dat moet je zelf erna syncen).quote:Op zondag 9 december 2012 17:54 schreef Saninl het volgende:
En dan alvast de reservekopie erop zetten en woensdag langs de Vodafone winkel om nano-sim te halen en dan de kleine sim uit mijn iPhone4 halen, laten omzetten en in mijn 5 zetten?
Yes, erna sim kaart omzetten naar Nano, in je toestel duwen en activeren maar. Je kan je toestel pas gebruiken na activatie, dus ook erna pas een reservekopie terugzetten.Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Muziek niet toch, dacht ik?quote:Op zondag 9 december 2012 18:08 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Met een reservekopie krijg je inderdaad alles terug. En bij Vodafone kun je direct een simswap krijgen waarbij je microsim het meteen doet.Zelf gekniptquote:Op zondag 9 december 2012 18:16 schreef Tazmaniac het volgende:
Ga ik mijn sim zelf knippen tot nano of bestel ik er 1??
Wat is jullie ervaring?.
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Op mijn android toestel heb ik een programma: 'MP3 music downloader'. gewoon gedownload uit de android store. Kun je gratis muziek downloaden.
Bestaat er ook zo'n app voor de iPhone?![]()
Ja, meerdere zelfs maar ze hebben geen toegang tot je standaard iPod app.quote:Op zondag 9 december 2012 18:51 schreef iFok. het volgende:
Op mijn android toestel heb ik een programma: 'MP3 music downloader'. gewoon gedownload uit de android store. Kun je gratis muziek downloaden.
Bestaat er ook zo'n app voor de iPhone?Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Dat hoeft niet.quote:Op zondag 9 december 2012 19:06 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ja, meerdere zelfs maar ze hebben geen toegang tot je standaard iPod app.Hoe heet de app?
![]()
"Music download" tikken in de App Store, 700 resultatenquote:
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Dank! Zal Dinsdag even kijken als ik hem binnen hebquote:Op zondag 9 december 2012 19:17 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
"Music download" tikken in de App Store, 700 resultaten![]()
![]()
Ik kan een Apple iPhone 5 aanschaffen bij de Apple Store in Amsterdam, of via een Vodafone abonnement. In combinatie met een SIM-Only, is de aanschaf van een los toestel goedkoper over de gehele twee jaar genomen.
Huidig abbo T-Mobile Relax ~ € 25,- (van 330 naar 90min verlaagd wegens overvloed beltegoed/Fair Use onbeperkt 1MB/s)
Opties:
Vodafone i.c.m. toestel totaal: € 1.419,- (300min/10GB/onbep.SMS) (Friends&Family actie)
Vodafone SIM-Only + los toestel: € 1.355,- (500min/10GB/onbep.SMS) (Friends&Family actie)
Maar ik vraag me echt af waar ik met garantie beter af zou zijn; in de Apple Store (goede verhalen uiteraard) of bij Vodafone?
Ik heb al een lange tijd T-Mobile, en ik heb er ongelooflijk veel moeite voor moeten doen om bijvoorbeeld de mute-knop te laten repareren omdat men met allerlei smoesjes aankwam zoals vochtschade etc. Dit wil ik nu graag voorkomen. De Apple Store heeft misschien betere verhalen, maar het hele ''1-jaar garantie'' principe van Apple zit me toch nog niet lekker. Als ik bijvoorbeeld tussen 1,5 jaar en 2 jaar terugkom met een (fabrieks)probleem, kan ik dan nog voldoende aanspraak maken op de Apple Store? Ik lees dit topic en andere topics over iPhones zo nu en dan, en dan komen er uiteraard de individuele problemen over garantie naar voren. Maar zou ik nu echt beter uit zijn bij de Apple Store?Ditismijnsig.![]()
Ik heb geen ervaring met t-mobile of Vodafone maar wel bij de Apple Store. De service is erg goed en ze doen niet moeilijk om iets zoals de home-knop.
Maar omdat ik geen objectieve oordeel kan geven kan ik je wel zeggen dat je een Apple Care kunt kopen voor de iPhone voor 70 euro. Dan kan je overal terecht als je een probleem hebt met je telefoon (iCentre, Xando, Apple Store).
http://www.apple.com/nl/support/products/iphone.html![]()
Het Apple Care plan voegt volgens mij voor de Nederlandse consument niet zoveel toe. We hebben al twee jaar recht op een deugdelijk product, en met Apple Care komt daar niet echt wat bovenop met iPhones.quote:Op zondag 9 december 2012 22:49 schreef iFok. het volgende:
Ik heb geen ervaring met t-mobile of Vodafone maar wel bij de Apple Store. De service is erg goed en ze doen niet moeilijk om iets zoals de home-knop.
Maar omdat ik geen objectieve oordeel kan geven kan ik je wel zeggen dat je een Apple Care kunt kopen voor de iPhone voor 70 euro. Dan kan je overal terecht als je een probleem hebt met je telefoon (iCentre, Xando, Apple Store).
http://www.apple.com/nl/support/products/iphone.htmlDitismijnsig.![]()
Dat zou volgens de wet moeten inderdaad. Maar toch geven ze bij de iCentre 1 jaar garantiequote:Op zondag 9 december 2012 22:55 schreef SecondMightyEagle het volgende:
[..]
Het Apple Care plan voegt volgens mij voor de Nederlandse consument niet zoveel toe. We hebben al twee jaar recht op een deugdelijk product, en met Apple Care komt daar niet echt wat bovenop met iPhones.![]()
![]()
Als het goed is heeft Apple haar communicatie over garanties verbeterd, en heeft de Europese consument gewoon twee jaar garantie op de producten. Mijn keuze neigt dus toch richting de Apple Store (Amsterdam, dichtbij genoeg). Of zijn er nog voordelen aan een Vodafone abbo met toestel? Volgens mij alleen maar meer gezeik? Ik heb met T-Mobile echt tot drie keer verschillende incidenten aan toe, erg veel moeite moeten doen om kosteloze reparatie / vervanging te bedingen, in mijn ''garantie-termijn van twee jaar.'' Daar ben ik echt wel klaar mee.quote:Op zondag 9 december 2012 22:56 schreef iFok. het volgende:
[..]
Dat zou volgens de wet moeten inderdaad. Maar toch geven ze bij de iCentre 1 jaar garantieDitismijnsig.![]()
Ik vraag mij af: Waarom zou je een abonnement nemen inclusief toestel als een los toestel (bij de Apple Store) + sim only goedkoper is?quote:Op zondag 9 december 2012 23:03 schreef SecondMightyEagle het volgende:
[..]
Als het goed is heeft Apple haar communicatie over garanties verbeterd, en heeft de Europese consument gewoon twee jaar garantie op de producten. Mijn keuze neigt dus toch richting de Apple Store (Amsterdam, dichtbij genoeg). Of zijn er nog voordelen aan een Vodafone abbo met toestel? Volgens mij alleen maar meer gezeik? Ik heb met T-Mobile echt tot drie keer verschillende incidenten aan toe, erg veel moeite moeten doen om kosteloze reparatie / vervanging te bedingen, in mijn ''garantie-termijn van twee jaar.'' Daar ben ik echt wel klaar mee.
De garantie bij de Apple Store is beter, al helemaal als het ook 2 jaar is.![]()
Dat is dus mijn twijfel, of de Apple Store dan ook daadwerkelijk beter zou zijnquote:Op zondag 9 december 2012 23:06 schreef iFok. het volgende:
[..]
Ik vraag mij af: Waarom zou je een abonnement nemen inclusief toestel als een los toestel (bij de Apple Store) + sim only goedkoper is?
De garantie bij de Apple Store is beter, al helemaal als het ook 2 jaar is.. Misschien is de garantie bij Vodafone wel top, geen idee. Bij T-Mobile heb ik eerst nationale kranten moeten bellen en bij Kassa mijn verhaal moeten doen voordat ze kosteloze reparatie aanboden, datzelfde wil ik niet meer hebben
.
Ditismijnsig.![]()
Aha.quote:Op zondag 9 december 2012 23:16 schreef SecondMightyEagle het volgende:
[..]
Dat is dus mijn twijfel, of de Apple Store dan ook daadwerkelijk beter zou zijn. Misschien is de garantie bij Vodafone wel top, geen idee. Bij T-Mobile heb ik eerst nationale kranten moeten bellen en bij Kassa mijn verhaal moeten doen voordat ze kosteloze reparatie aanboden, datzelfde wil ik niet meer hebben
.
Ik heb wel eens problemen gehad met mijn Macbook, deze werd bij de Apple Store gerepareerd, zonder bon en zonder problemen.
Een vriend zijn iPhone was kapot (home-knop). Ook deze werd zonder moeite gerepareerd.![]()
Dat zijn mijn ervaringen![]()
![]()
Achteraf had ik met mijn defecte home-button ook naar de Apple Store moeten gaan. Ik heb de eerste keer (mute knop) telefoon opgestuurd naar T-Mobile, raakte hij tijdens verzending naar T-Mobile (in hun bubbelenveloppe nota bene) beschadigd. Ze vonden dat ik 230 euro moest betalen. Heel gezeik mee gehad. Tweede incident, home-button stuk (iphone 4). Viel zogenaamd onder vocht schade. Echt een te lang verhaal, ik kan er nog kwaad om worden. Dat gedoe wil ik dus echt niet meer hebben. Nu is de Apple Store nog goedkoper ook inderdaad.quote:Op zondag 9 december 2012 23:20 schreef iFok. het volgende:
[..]
Aha.
Ik heb wel eens problemen gehad met mijn Macbook, deze werd bij de Apple Store gerepareerd, zonder bon en zonder problemen.
Een vriend zijn iPhone was kapot (home-knop). Ook deze werd zonder moeite gerepareerd.![]()
Dat zijn mijn ervaringen
Dus ik denk dat dat hem wordt. Thanks! iPhone 5 32GB Black dan maar. Of toch White... Ik twijfel nog!Ditismijnsig.![]()
Krassen zie je heel snel bij de zwarte iPhone 5. Dit is bij de witte versie een stuk minder. Zelf vind ik de witte ook wel erg mooi, alleen vind ik het 'vrouwelijk'. Daarom ben ik zelf voor de zwarte gegaanquote:Op zondag 9 december 2012 23:33 schreef SecondMightyEagle het volgende:
[..]
Achteraf had ik met mijn defecte home-button ook naar de Apple Store moeten gaan. Ik heb de eerste keer (mute knop) telefoon opgestuurd naar T-Mobile, raakte hij tijdens verzending naar T-Mobile (in hun bubbelenveloppe nota bene) beschadigd. Ze vonden dat ik 230 euro moest betalen. Heel gezeik mee gehad. Tweede incident, home-button stuk (iphone 4). Viel zogenaamd onder vocht schade. Echt een te lang verhaal, ik kan er nog kwaad om worden. Dat gedoe wil ik dus echt niet meer hebben. Nu is de Apple Store nog goedkoper ook inderdaad.
Dus ik denk dat dat hem wordt. Thanks! iPhone 5 32GB Black dan maar. Of toch White... Ik twijfel nog!![]()
![]()
You're really helpful.quote:Op zondag 9 december 2012 23:38 schreef iFok. het volgende:
[..]
Krassen zie je heel snel bij de zwarte iPhone 5. Dit is bij de witte versie een stuk minder. Zelf vind ik de witte ook wel erg mooi, alleen vind ik het 'vrouwelijk'. Daarom ben ik zelf voor de zwarte gegaan![]()
Mijn vriendin gaat de witte nemen. Ik vind zwart zelf mooier, mede omdat de rand dan een beetje wegvalt van de felheid van het scherm. Wit is zo, opvallend. Aan de andere kant wil ik geen krassen. Ik neem echter ook geen genoegen met fabrieksfout krassen, dan ga ik direct terug. Ik ga twijfelen tot aan de winkel ben ik bang haha.Ditismijnsig.![]()
Je kan een full body kit nemen voor je iPhone 5 (vooral voor een zwarte) zodat alle kanten beschermd zijn tegen krasjes.
Dat doe ik nu ook, i.c.m. een hoesje.Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
ik ga voor een bumper. En met uitgaan ed een hoesje om die bumperquote:Op maandag 10 december 2012 00:45 schreef Baghdaddy het volgende:
Je kan een full body kit nemen voor je iPhone 5 (vooral voor een zwarte) zodat alle kanten beschermd zijn tegen krasjes.
Dat doe ik nu ook, i.c.m. een hoesje.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: