Veel plezier ermee.quote:Op maandag 10 december 2012 20:10 schreef SecondMightyEagle het volgende:
[..]
Het is de zwarte geworden. Had nog wel een discussie met de medewerker over de garantie. De jongen deed overkomen alsof er niets verder is dan de éénjarige garantie die Apple biedt. Het feit dat de Europese wetgeving heel anders van structuur is, deed hij af als irrelevant. Erg vaag. Toch maar Apple Care erbij genomen. Ik wil gewoon dit keer geen gezeik over garantie over een toestel van bijna 800 euro.
Wat je beter kon doen is even 11 maanden wachten voor de Apple Care. Misschien dat ze dan toch veranderen in 2 jaar garantie. Apple Care kun je een jaar na aankoop nog gebruiken, vandaar.quote:Op maandag 10 december 2012 20:10 schreef SecondMightyEagle het volgende:
[..]
Het is de zwarte geworden. Had nog wel een discussie met de medewerker over de garantie. De jongen deed overkomen alsof er niets verder is dan de éénjarige garantie die Apple biedt. Het feit dat de Europese wetgeving heel anders van structuur is, deed hij af als irrelevant. Erg vaag. Toch maar Apple Care erbij genomen. Ik wil gewoon dit keer geen gezeik over garantie over een toestel van bijna 800 euro.
Dan heb je gewoon een kut telefoon.quote:Op maandag 10 december 2012 21:31 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ja echt super.. Heb er nu een, loopt gemiddeld 20x per dag wel een keer vast, in de browser zwarte vlakken, tobo wat niet weggaat, touchscreen reageert soms gewoon niet, pas na een powercycle weer ..
Nooout gehad met geen enkele iphone
Lijkt me niet nee.quote:Op dinsdag 11 december 2012 05:25 schreef KNAK het volgende:
Dit forum is zeker niet compatible met dat Tapatalk forum app?
Dat zal het zijn, sensation xl.quote:Op maandag 10 december 2012 22:09 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon een kut telefoon.
Android is in veel opzichten gewoon hartstikke goed.
Desalniettemin ga ik nu overstappen
Ik had nooit verwacht dat ik mee zou doen aan die hele verzekering oplichting van Apple. Ik raadde het zelf mensen altijd af, omdat je consumentenrecht eigenlijk al voldoende hoort te zijn en Apple Care maar weinig extra's biedt. Ik ben echter gewoon zo moe van al dat gezeur en gezeik met garantieproblemen met mijn vorige iPhones, dat ik denk ik flikker die € 70 erbij en dan heb ik in ieder geval twee jaar geen gezeik. Een hele foute reden natuurlijk, maar ik denk dat meerdere consumenten er zo over denken. Na die twee jaar kijken we wel verder mocht ik problemen hebben. Ik breek de tent gewoon af daar als ik na 2 jaar en één maand ontdek dat de microfoon / mute knop etc. stuk gaat en er mij wordt gezegd dat mijn garantie verlopen zou zijn.quote:Op maandag 10 december 2012 22:07 schreef iFok. het volgende:
[..]
Wat je beter kon doen is even 11 maanden wachten voor de Apple Care. Misschien dat ze dan toch veranderen in 2 jaar garantie. Apple Care kun je een jaar na aankoop nog gebruiken, vandaar.
12 / 12 / 2012quote:Je bestelling zal naar verwachting op of voor 12/12/2012 op het opgegeven adres worden bezorgd.
Camera andersom houden?quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:05 schreef Apekoek het volgende:
Ik snap er geen reet van, zo ontzettend veel foto's staan om de kop als ik ze op de computer zet, zelfs roteren werkt dan niet. Waarom staan ze dan wel normaal op mijn iphone? En belangrijker nog, hoe voorkom je deze onzin.
Dat komt omdat ze op je iphone nooit rechtop gezet zijn, er is alleen een 'notitie' bij de foto gemaakt met welke orientatie die genomen is.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:05 schreef Apekoek het volgende:
Ik snap er geen reet van, zo ontzettend veel foto's staan om de kop als ik ze op de computer zet, zelfs roteren werkt dan niet. Waarom staan ze dan wel normaal op mijn iphone? En belangrijker nog, hoe voorkom je deze onzin.
....quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:49 schreef Gladif het volgende:
Voordat ik de iPhone 5 had beschikte ik over een iPhone 4 waarbij ik gewoon gebruik kon maken van de Persoonlijk Hotspot (tethering).
Persoonlijk Hotspot staat bij Instellingen, ik activeer het. Gebeurt verder niks en opeens is de functie bij Instellingen verdwenen...
Vervolgens ga ik naar Instellingen -> Algemeen -> Mobiel netwerk -> Configureer Persoonlijke Hotspot. Wat er dan gebeurt ik word verwezen naar een website van T-Mobile waar je als klant geen moer mee kan. Hoe is dit te fixen?
abbonement: iSmart 150 Sim Only
toestel: iPhone 5
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |