mocht je een nieuw abbo of willen verlengen, via vodafone kan je een aardige korting krijgen. Ik had nog een aantal invites over.quote:Op maandag 17 december 2012 16:02 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Welke codeIk heb wel Vodafone though.
Ok, dank. Is er wel iets voor belminuten?quote:Op maandag 17 december 2012 20:25 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Apple apps hebben geen toegang tot je SMS gegevens. Dat is een beperking van Apple.
Als je toestel een jailbreak heeft, dan heb je genoeg apps zoals BiteSMS die je smsjes telt en eventueel blokkeert na een aangegeven limiet.
Er is een officiële Vodafone-belinfo-app.quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:31 schreef TNA het volgende:
[..]
Ok, dank. Is er wel iets voor belminuten?
Is een iOS 6 feature. Even een vlugge check leert mij dat die wel werkt op m'n iPhone 4S, maar niet op m'n iPad (3). Dus ik vraag me af of het op de iPad Mini wel zit.quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:58 schreef Omnifacer het volgende:
Ik zie al die luitjes ineens mooie panorama-foto's maken met hun iPhone 5. Zit die mogelijkheid ook op de iPad Mini?
Ik heb em nog niet ontdekt op de mini, volgens mij kan het niet...quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:58 schreef Omnifacer het volgende:
Ik zie al die luitjes ineens mooie panorama-foto's maken met hun iPhone 5. Zit die mogelijkheid ook op de iPad Mini?
Oh-ohh. Laat het aankopen van games die ik maar één keer speel en dan links laat liggen beginnen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:28 schreef Splackavellie02 het volgende:
Weer hele fijne sales voor de feestdagen:
N.O.V.A. 3
Wild Blood
The Dark Knight Rises
9MM
Bladeslinger
Lili
Hector: alle episodes
Monkey Island Tales: alle episodes
Back To The Future HD: alle episodes
Puzzle Agent 1 en 2
allemaal 89 cent
En Episode 1 van The Walking Dead is helemaal gratis
Dat heb ik helaas ookquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:40 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Oh-ohh. Laat het aankopen van games die ik maar één keer speel en dan links laat liggen beginnen.
Vice City kopenquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:07 schreef Merkie het volgende:
De kwaliteit van iOS games valt me in het algemeen echt tegen. Vooral in-app aankopen liggen hier ten grondslag aan.
Die gameloft games die nu in de uitverkoop zijn, zijn de moeite wel waard!quote:
Net Batman gekocht, ben benieuwdquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:32 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Die gameloft games die nu in de uitverkoop zijn, zijn de moeite wel waard!
En The Walking Dead is natuurlijk wel een must-have.
Dan zou je 9mm eens kunnen proberen. Meer Max Payne dan GTA, maar speelt heel lekker weg. Leuk over the top verhaal ook.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:12 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja leuk, maar heb ik al 2x uitgespeeld.
Laat dat nu net de minste zijn :pquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:32 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Net Batman gekocht, ben benieuwd.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:34 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Laat dat nu net de minste zijn :p
Kutspel vond ik hetquote:Op dinsdag 18 december 2012 18:02 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]![]()
!
Ik hoopte op een free-roam game.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |