Iemand zoeken die hem jou wil schenken zodat jij die 89 cent terug kan storten/geven.quote:Op donderdag 13 december 2012 16:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hoe kan ik dit kopen zonder iDeal enzo?
So? In mijn buurt klopt het, en tot nu toe bij al mijn klanten ook. Van de 070 streek tot Voorschoten en Noordwijk geen problemen meequote:Op woensdag 12 december 2012 21:55 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Lol. Ga maar eens kleine straatjes in met wat eenrichtingsverkeer.
Mooi, thuis even installeren.quote:Op donderdag 13 december 2012 06:52 schreef gamefreek het volgende:
Google maps is dan eindelijk verschenen in de AppStore https://itunes.apple.com/app/google-maps/id585027354?mt=8
Nope.quote:Op donderdag 13 december 2012 16:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Mooi, thuis even installeren.
Kan je 'm dan ook de default mapapp maken?
Ik wil 'm best wel als geschenk geven als iemand mij uitlegt hoe.quote:Op donderdag 13 december 2012 16:33 schreef Braddie het volgende:
Verveeeeleennndddd.
Heb nu dus de iPhone 5, kom ik er nu pas achter dat Whatsapp 89 cent is
Zou heel fijn zijn, ik baal enorm.. heb alles en iedereen al toegevoegd in m`n toestel en wilde leuk Whatsapp downloaden, nee hoor..quote:Op donderdag 13 december 2012 17:15 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ik wil 'm best wel als geschenk geven als iemand mij uitlegt hoe.
quote:Op donderdag 13 december 2012 17:37 schreef boem-dikkie het volgende:
Godverdomme wat vind ik mijn iPhone 4 traag de laatste tijd. Dat ding is anderhalf jaar oud en er staat bijna geen troep op.
Je ging em toch verkopen, mooi opgelost.quote:Op donderdag 13 december 2012 16:33 schreef Braddie het volgende:
Verveeeeleennndddd.
Heb nu dus de iPhone 5, kom ik er nu pas achter dat Whatsapp 89 cent is
Ik hou hem, lees mijn V&A advertentie even doorquote:Op donderdag 13 december 2012 17:40 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Je ging em toch verkopen, mooi opgelost.
your*quote:Op donderdag 13 december 2012 17:44 schreef mitchelll0181 het volgende:
Hahaha omg... Make up you're mind
Och, over 20 minuten wil je weer je S3 houden.quote:Op donderdag 13 december 2012 17:50 schreef Braddie het volgende:
[..]
your*
Enne, de iPhone bevalt me beter, heb hem net uit de doos gehaald en ben er mee aan het spelen.. veel sneller/soepeler/solider dan de Crapsung
quote:Op donderdag 13 december 2012 17:52 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Och, over 20 minuten wil je weer je S3 houden.
quote:Op donderdag 13 december 2012 17:43 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik hou hem, lees mijn V&A advertentie even door
S3 gaat de deur uit.
Ja, deelsquote:Op donderdag 13 december 2012 17:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Alsof dat excuus over je lease-contract echt is
Klopt, naja.. dan is er vast wel een iPhone 5 mini of iPhone 6s of zoquote:Op donderdag 13 december 2012 17:57 schreef mitchelll0181 het volgende:
Wil ik wel geloven.. zulk soort dingen vergeten ze je wel even te zeggen in de winkel.
Ding moet weer ingeleverd worden na 2 jaar..
Je snapt zelf toch ook wel dat je bij het tekenen van je contract tekent dat je het toestel 2 jaar leent? Ik ga ook geen dikke auto leasen en hem verkopenquote:Op donderdag 13 december 2012 17:57 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, deels
De iPhone mag niet verkocht worden omdat ik hem geleased heb.
En daarnaast, al ZOU ik hem verkopen, wat moet ik dan met dat abbonementdat is knekkerduur en heb ik express voor de iPhone genomen
Nee, daar was ik seriously nog niet achter.. mijn andere toestellen kon ik gewoon verkopen, maar ik moet hem dus teruggeven na 2 jaar blijkbaarquote:Op donderdag 13 december 2012 18:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je snapt zelf toch ook wel dat je bij het tekenen van je contract tekent dat je het toestel 2 jaar leent? Ik ga ook geen dikke auto leasen en hem verkopen
Haha ja, en als er krasjes op zitten mag je betalen, niet zo'n beetje ookquote:Op donderdag 13 december 2012 18:02 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, daar was ik seriously nog niet achter.. mijn andere toestellen kon ik gewoon verkopen, maar ik moet hem dus teruggeven na 2 jaar blijkbaar
(Althans, ik lees net, dat je er ook gewoon voor kan kiezen hem te houden)
Dit is onzin. Het toestel kan met plakband aan elkaar hangen, zolang hij nog maar werkt.quote:Op donderdag 13 december 2012 18:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Haha ja, en als er krasjes op zitten mag je betalen, niet zo'n beetje ook
Had er ook is naar gevraagd maar dat zou meevallenquote:Op donderdag 13 december 2012 18:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Haha ja, en als er krasjes op zitten mag je betalen, niet zo'n beetje ook
Waarom denk je dat ik weer lekker gedowngrade hebquote:Op donderdag 13 december 2012 18:39 schreef RickoKun het volgende:
Die nieuwe Itunes is echt pure kanker
Waar is het overzicht in GODSNAAM!?
CopyTrans Managerquote:Op donderdag 13 december 2012 18:39 schreef RickoKun het volgende:
Logica is goed zoek idd, en het blijft ouderwets eigenwijs. Ik wil gewoon muziek naar mijn ipod kunnen slepen zonder gekut, en dat is ze nog steeds niet gelukt.quote:Op donderdag 13 december 2012 18:39 schreef RickoKun het volgende:
Volgens mij heb je spijt en zit je je dure abonnement goed te praten.quote:Op donderdag 13 december 2012 17:57 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, deels
De iPhone mag niet verkocht worden omdat ik hem geleased heb.
En daarnaast, al ZOU ik hem verkopen, wat moet ik dan met dat abbonementdat is knekkerduur en heb ik express voor de iPhone genomen
Je kan hem niet eens verkopenquote:Op donderdag 13 december 2012 17:50 schreef Braddie het volgende:
[..]
your*
Enne, de iPhone bevalt me beter, heb hem net uit de doos gehaald en ben er mee aan het spelen.. veel sneller/soepeler/solider dan de Crapsung
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |