Heb je nu ook een roze broek aan? Is dat niet een beetje overkill?quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:23 schreef acbs2 het volgende:
Te donker.
[ link | afbeelding ]
Blue_Laces_WPF by acbs2, on Flickr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Acbs opper pimp in full roze outfitquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:23 schreef acbs2 het volgende:
Te donker.
[ link | afbeelding ]
er is ook een paartje naar mij onderweg! voor m'n verjaardagquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:23 schreef acbs2 het volgende:
Te donker.
[ link | afbeelding ]
Lekker bezig. Ze zijn erg Nice, maar ik wil eig alleen nog allegra's en even niks meer. Dan in het nieuwe jaar evt nieuwe asics.quote:Op zondag 9 december 2012 15:41 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
er is ook een paartje naar mij onderweg! voor m'n verjaardag, thx voor de fullylaced.com tip trouwens ze hebben daar donker blauwe
Wat heb je allemaal afgestreept dan?quote:Op maandag 10 december 2012 02:01 schreef Bajskorv het volgende:
Iedereen bedankt voor de sneaker tips, veel gezien gisteren. Uiteindelijk niks gekocht, viel allemaal wat tegen. Maar goed, wel lekker om veel sneakers door je handen te laten gaan, veel dingen die ik interessant vond na "close up" van mijn lijst gehaald.
Aardig wat NB gezien (Leftfoot heeft iets van 60-80 modellen NB in de winkels staan), en alleen over die mint NB 1500 twijfel ik nog. Verder de wollen Free's, Powerlines, etc... Gewoon hoop dingen die ik wel interessant vond. Zaten trouwens niet enorm veel toffe shops verder tussen, voor kleding hadden ze wel goeie dingen maar duuurrrrr.quote:Op maandag 10 december 2012 09:25 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal afgestreept dan?
Die powerlines vind ik wel tof eig. Niet dat ik er nu om sta te springen.quote:Op maandag 10 december 2012 09:32 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Aardig wat NB gezien (Leftfoot heeft iets van 60-80 modellen NB in de winkels staan), en alleen over die mint NB 1500 twijfel ik nog. Verder de wollen Free's, Powerlines, etc... Gewoon hoop dingen die ik wel interessant vond. Zaten trouwens niet enorm veel toffe shops verder tussen, voor kleding hadden ze wel goeie dingen maar duuurrrrr.
Langzaam, iets van 9.5k/uur "cross country" en 10.5k/uur op asfalt enzo. Geen idee waarom, ik loop gewoon niet echt als een gazelle. Mijn chick loopt 10-12k/uur, dus die laat me vaak achterquote:Op maandag 10 december 2012 12:01 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Die powerlines vind ik wel tof eig. Niet dat ik er nu om sta te springen.
Hoe snel loop je doorgaans bajs?
ach ik loop ook maar rond de 11 km per uurquote:Op maandag 10 december 2012 12:11 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Langzaam, iets van 9.5k/uur "cross country" en 10.5k/uur op asfalt enzo. Geen idee waarom, ik loop gewoon niet echt als een gazelle. Mijn chick loopt 10-12k/uur, dus die laat me vaak achter![]()
[ afbeelding ]
Dat dus. Ik train ook niet voor een marathon ofzo. Voor mij is het puur een manier van makkelijke cardio als ik op reis ben, lekker buiten zijn enzo. En ik doe alles vooral voor algehele fitheid en met name om een beetje "gehard" te zijn voor het toerskien...quote:Op maandag 10 december 2012 12:12 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ach ik loop ook maar rond de 11 km per uurzolang je maar loopt toch
Ach, op dit moment is mijn snelheid ook zoiets. Liever gewoon even een rondje gaan, niet te gehaast en geen blessures oplopen dan m'n PR verbeteren op diverse afstanden. Ik loop 5 km nu in 30-35 minuten waar m'n beste tijd 20 minuten en een beetje was.quote:Op maandag 10 december 2012 12:11 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Langzaam, iets van 9.5k/uur "cross country" en 10.5k/uur op asfalt enzo. Geen idee waarom, ik loop gewoon niet echt als een gazelle. Mijn chick loopt 10-12k/uur, dus die laat me vaak achter![]()
[ afbeelding ]
Maar free loopt lekker, front strike of niet.quote:Op maandag 10 december 2012 12:23 schreef Bajskorv het volgende:
Och, ik heb nooit harder gelopen dan dit... eerder langzamer
Zeker. Grappig genoeg loop ik op Free altijd iets sneller dan op de conventionele "gestructureerde" zolen.quote:Op maandag 10 december 2012 12:30 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Maar free loopt lekker, front strike of niet.
Dat zei je idd. Ik voel gewoon dat je zelf iets harder moet werken ipv dat je op kussentjes loopt. Ik wissel front strike af met normaal en dan voel je wel verschil.quote:Op maandag 10 december 2012 12:32 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Zeker. Grappig genoeg loop ik op Free altijd iets sneller dan op de conventionele "gestructureerde" zolen.
Ik heb dus vreemd genoeg het tegenovergestelde. De "demping" van een normale schoen lijkt mij alleen maar slomer te maken.quote:Op maandag 10 december 2012 12:40 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dat zei je idd. Ik voel gewoon dat je zelf iets harder moet werken ipv dat je op kussentjes loopt. Ik wissel front strike af met normaal en dan voel je wel verschil.
Ik heb daarbij het gevoel dat het vanzelf gaat, maar of ik echt sneller of langzamer ben weet ik niet.quote:Op maandag 10 december 2012 12:53 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ik heb dus vreemd genoeg het tegenovergestelde. De "demping" van een normale schoen lijkt mij alleen maar slomer te maken.
Gewoon rustig opbouwen. Ook afwisselen met andere training dan wordt het minder snel saai, etc.quote:Op maandag 10 december 2012 15:46 schreef vault_tec het volgende:
Net twee weken een abbo op de sportschool, hardlopen valt nog tegen. Binnenkort ook maar frees kope
Ga een vechtsport doen... dat gaat echt als een tierelier.quote:Op maandag 10 december 2012 15:46 schreef vault_tec het volgende:
Net twee weken een abbo op de sportschool, hardlopen valt nog tegen. Binnenkort ook maar frees kope
Ieder zijn ding, maar ik heb niks met vechtsporten. Niet als sport in ieder geval, als fysieke training zal het best goed zijn.quote:Op maandag 10 december 2012 16:15 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Ga een vechtsport doen... dat gaat echt als een tierelier.
MMA/BJJ/Boksen/Krav Maga
Weet niet of het zo handig is om op frees te beginnen met lopen.quote:Op maandag 10 december 2012 15:46 schreef vault_tec het volgende:
Ik ben qua lopen niet zo'n prof, loop gewoon vaker, maar doe het op mezelf. Als je naar een winkel gaat, krijg je bijna gegarandeerd geen Free's mee. Echter, voor mezelf ben ik erachter gekomen dat ik op Free's lekkerder loop. Minder last van knien, etc. Dus zodoende blijf ik erbij, ik kan het verder niemand aan of afraden, daarvoor weet ik er te weinig van.quote:Op maandag 10 december 2012 16:27 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Weet niet of het zo handig is om op frees te beginnen met lopen.
Wat ik heb begrepen is daar al enige looptechniek voor nodig.
Basj of don zal dit ongetwijfeld kunnen beamen/weerleggen, die mannen hebben kennis van zaken.
Bij sporten ga ik qua schoeisel altijd voor functionaliteit boven looks, maar ieder zijn ding natuurlijk.
Ik heb er echt helemaal verslaafd aan. Er gaat niks boven een pot sparren, man tegen man en ik ken ook niks wat zo zwaar is om te doen.quote:Op maandag 10 december 2012 16:17 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ieder zijn ding, maar ik heb niks met vechtsporten. Niet als sport in ieder geval, als fysieke training zal het best goed zijn.
When and where?quote:Op maandag 10 december 2012 17:03 schreef SHOOOTO het volgende:
Nike Lunar Flyknit Chukka, 140e
[ afbeelding ]
Zo vind ik em erg dope.quote:Op maandag 10 december 2012 17:03 schreef SHOOOTO het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een zwakke pols en hypermobiliteitssyndroom. Dan gaat boksen (e.d.) niet goed samen helaas.quote:Op maandag 10 december 2012 16:53 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Ik heb er echt helemaal verslaafd aan. Er gaat niks boven een pot sparren, man tegen man en ik ken ook niks wat zo zwaar is om te doen.
Ik ren ook altijd op free, wil niks anders meer.
Ik dig zequote:Op maandag 10 december 2012 17:03 schreef SHOOOTO het volgende:
[ afbeelding ]
Dat lijkt me idd ook, lunar doet het em. Al zou ik liever een paar lage flyknits willen, maar deze zijn zo erg nice.quote:
Woei.quote:Op maandag 10 december 2012 18:37 schreef Senderious het volgende:
Donkerblauwe Patta x Kangaroos gehaald, kon ze niet laten staan..
Heeft iemand trouwens deze NB's gezien in nl?![]()
[ afbeelding ]
Kijk anders zelf even op hun webshop.quote:Op maandag 10 december 2012 18:42 schreef Senderious het volgende:
[..]
Heb je ze pas gezien? Of Al een paar maanden terug?
Ik vind ze in het blauw echt heel dope.quote:Op maandag 10 december 2012 19:13 schreef Nezhi het volgende:
Deze zien er goed uit. Lijkt wel een beetje op de Mayfly.
[ afbeelding ]
en licht. Roshe Run achtige insole (kan je niet eruit halen), moet wel lekker lopen voor de zomermaanden.quote:Op maandag 10 december 2012 19:13 schreef Nezhi het volgende:
Deze zien er goed uit. Lijkt wel een beetje op de Mayfly.
[ afbeelding ]
Amen. Al 16 jaarquote:Op maandag 10 december 2012 16:53 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Ik heb er echt helemaal verslaafd aan. Er gaat niks boven een pot sparren, man tegen man en ik ken ook niks wat zo zwaar is om te doen.
Ik ren ook altijd op free, wil niks anders meer.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:48 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Amen. Al 16 jaar![]()
Karate ftw maar bijna alle vechtsporten vind ik tof.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Obvious comment is obvious.Love will tear us apart (Joy Division)
Done!quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:55 schreef Mindstate het volgende:
Op aanraden van een van de mods: Zouden jullie me misschien kunnen helpen en een korte enquete invullen over Medisch Toerisme? Is voor m'n bachelorscriptie: http://www.thesistools.com/web/?id=306223
Zag de Flyknits in stock bij Endclothing trouwens, is toch wel verleidelijk..
Flyknits zou ik ook zeker een keer willen, maar alles op z'n tijd. Ik heb je enquete iig even ingevuld.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:55 schreef Mindstate het volgende:
Op aanraden van een van de mods: Zouden jullie me misschien kunnen helpen en een korte enquete invullen over Medisch Toerisme? Is voor m'n bachelorscriptie: http://www.thesistools.com/web/?id=306223
Die racers? Die kun je overal vrij goed krijgen. Niet de mooiste versie, wil nog steeds iets met een Lunar zool.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:55 schreef Mindstate het volgende:
quote:Rising from the unfortunate divorce of Nike and Cole Haan, Hiroshi Fujiwara and his creative collective fragment design realigns the two labels together again for a special Holiday LunarGrand Collection. Offering two new models, the first is a saddle shoe with a contrasting sole that accents its already inherently contradicting construction. The second drops comes in the form of a classic prep slip on, the Tasseled Loafer. Built with premium leather, this silhouette features hand-rolled leather tassels and a heritage-inspired kiltie detail. The fragment design x Cole Haan 2012 Holiday LunarGrand Collection will retail on December 13 in Hong Kong and select stockists across the world.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:BRON: hypebeast
quote:Op woensdag 12 december 2012 09:54 schreef SHOOOTO het volgende:
voor de Cole Haan & Fragment fappers
fragment design x Cole Haan 2012 Holiday LunarGrand Collection
[..]
[ afbeelding ]Ik vind ze niet zo tbh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]Love will tear us apart (Joy Division)
koop gewoon wat je mooi vindt, alsof onze meningen ertoe doet.quote:Op woensdag 12 december 2012 17:39 schreef Quotidien het volgende:
Hallo mensen.Wat vinden jullie van deze schoenen? Ga ze misschien morgen halen, weet het nog niet zeker.
[ afbeelding ]
http://www.blackstone.nl/(...)5/am02-old-yellow-81
Tong zou dan wel een stuk losser zitten.
Deze heb ik ook. Bevallen mij zeer goedquote:Op woensdag 12 december 2012 17:39 schreef Quotidien het volgende:
Hallo mensen.Wat vinden jullie van deze schoenen? Ga ze misschien morgen halen, weet het nog niet zeker.
[ afbeelding ]
http://www.blackstone.nl/(...)5/am02-old-yellow-81
Tong zou dan wel een stuk losser zitten.
Doe ik ook hoor, heb alleen nog nooit dit soort schoen gekocht en misschien slaan ze de plank wel volledig mis.quote:Op woensdag 12 december 2012 17:57 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
koop gewoon wat je mooi vindt, alsof onze meningen ertoe doet.
Zeker alleen via Kith? Niet te verkrijgen dus.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:06 schreef don-diablo het volgende:
Verdorie waarom moet dit een Ronnie fieg zijn. Had ze liever als gr.. Zou ze dan zeker halen, nu teveel moeite. De trui is ook simpel en nice.
[ afbeelding ]
Klopt en dan op eBay voor veel te gekke prijzen. No thanks.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:14 schreef Sokz het volgende:
[..]
Zeker alleen via Kith? Niet te verkrijgen dus.
Shipped Kith niet naar Nederland? Vind ze ook erg dopequote:Op woensdag 12 december 2012 18:16 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Klopt en dan op eBay voor veel te gekke prijzen. No thanks.
Mocht je eigen maat er niet meer tussen staan mag je altijd nog 9,5 bestellen indien beschikbaar.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:49 schreef acbs2 het volgende:
Dope antichrist!
Die pink sole lunargrand wordt eindelijk "normaal" beschikbaar. Mustcop.
Vrijdag maar een poging wagen om die denim gl3's te kopen.. instafail
Ik wil eig tzt ook een paar flyknits, maar wil zoveel en moet dan ook echt even keuzes maken. Anders wordt het teveel.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:32 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Of een 10,5 ook zeer welkom.
Zit te denken om flyknits te halen. Gewoon trainers, in de zwart/witte CW, lunar sole is niet haalbaar denk ik.
Maar het is zoals wel vaker keuzes maken, lijkt er op dat wintersport duurder gaat worden dan verwacht.
Ja is toch altijd lastig. Ik wil eigenlijk alleen nog echte must cops halen, budget is er niet naar om schoenen te halen die gewoon leuk zijn.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:44 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik wil eig tzt ook een paar flyknits, maar wil zoveel en moet dan ook echt even keuzes maken. Anders wordt het teveel.
Ik zit in een meetingroom in Hong Kong, voor de rest van de dag...quote:Op donderdag 13 december 2012 04:19 schreef Atta-boy het volgende:
Ik eet nu een verse kokosnoot in een bar in een zwembad
Ik hou er ook niet van, maar 'gotta make that money'...quote:Op donderdag 13 december 2012 04:54 schreef Atta-boy het volgende:
Hongkong lijkt me ook zo slecht nog niet![]()
Hele dag in een vergaderzaal zitten is daj weer niks voor mij.
Daarom zou ik beide consortium allegra's willen maar even geen team young money.quote:Op woensdag 12 december 2012 21:10 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Ja is toch altijd lastig. Ik wil eigenlijk alleen nog echte must cops halen, budget is er niet naar om schoenen te halen die gewoon leuk zijn.
Begin te merken dat ik wat meer tech schoenen steeds vetter begin te vinden, zeker in simpele CW's met meer zwart/wit en minder kleur.
Daardoor ook een beetje aan het twijfelen over die adidas tech super die in januari uit komen, al ga ik er van uit dat ik die nog wel ga kopen. Had er echt een mad crush op toen ik de eerste foto's zag dus ben bang dat ik achteraf erg ga balen als ik ze niet koop
zitten eerst strak maar dat hoort zo. Dat materiaal gaat naar je voet vormen. Dus als je de maat koopt die eerst goed zit zal later te groot zijn.quote:Op donderdag 13 december 2012 10:13 schreef matthijst het volgende:
Iemand ervaring met Foamposites?
ZIjn die TTS vergeleken met Jordans, of half maatje groter halen?
en deze van 92 voor 315 euroquote:Op donderdag 13 december 2012 14:07 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Krijg net een berichtje van Karmaloop, ze hebben nu ook een Nederlandse webshop.
En om dat te vieren hebben ze op de hele collectie 20% korting
Karmaloop kan dus denk ik ook wel toegevoegd worden aan de OP, geen idee of die uberhaupt nog enigszins actueel is.
Edit:
Al is de site nog niet geheel foutloos, Allstars voor ¤450,-![]()
http://www.karmaloop.nl/c(...)ther-hi#.UMnT1oMTkgM
quote:Op donderdag 13 december 2012 14:54 schreef Thongkamma het volgende:
[..]
wil namelijk deze bestellen:
http://www.karmaloop.nl/c(...)latform#.UMnemneLKWc
Of je daar nu zo blij mee moet zijn..quote:Op donderdag 13 december 2012 14:07 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Krijg net een berichtje van Karmaloop, ze hebben nu ook een Nederlandse webshop.
En om dat te vieren hebben ze op de hele collectie 20% korting
Karmaloop kan dus denk ik ook wel toegevoegd worden aan de OP, geen idee of die uberhaupt nog enigszins actueel is.
Edit:
Al is de site nog niet geheel foutloos, Allstars voor ¤450,-![]()
http://www.karmaloop.nl/c(...)ther-hi#.UMnT1oMTkgM
Ach, allstars zijn gewoon duur in Europa, althans dat is wat ik ervaren heb.quote:Op donderdag 13 december 2012 15:49 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Of je daar nu zo blij mee moet zijn..
http://www.karmaloop.nl/c(...)star-ox#.UMnqLIPtWSo
http://www.karmaloop.com/(...)eaker-in-Navy/183935
Zelfde schoen, scheelt 32 euro. Daar kun je de shippings kosten en eventuele invoerbelasting die erbij komt wel makkelijk bijtellen. En dan komt er nog bij dat je nu ook nog 40% korting bij de amerikaanse krijgt.
Zal natuurlijk niet voor alles gelden, maar dan nog.
Nice aankoop. Had er ook naar gekeken maar niet meer in mijn maatquote:Op donderdag 13 december 2012 17:07 schreef Cpt. het volgende:
Copped.
[ afbeelding ]
48 euro ipv. 168. Karmaloop
Dat is zeker zo.quote:Op donderdag 13 december 2012 15:59 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Ach, allstars zijn gewoon duur in Europa, althans dat is wat ik ervaren heb.
Andere dingen zijn vaak maar net iets duurder en toch wat makkelijker met retour enzo, gewoon fijn om er nog een adres bij te hebben.
Had het nog niet bedacht. Heb ze alleen bij Hanon en End gezien maar ook nog niet echt gezocht.quote:Op donderdag 13 december 2012 17:23 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Dat is zeker zo.
Waar was je trouwens eventueel van plan Flyknits te bestellen? EBay of gewoon een online shop? Zag dat de meeste winkels ze voor 200 dollar aanbieden.
Vind die volt trainer namelijk wel wat hebben.
Got 'emquote:Op woensdag 12 december 2012 18:56 schreef artelligence het volgende:
Ik weet het niet, maar die infrared Koston Heritage heeft iets... Zit te twijfelen.
Van buiten naar binnen veter, 2 gaatjes overlaten, broek op de knoop.quote:Op donderdag 13 december 2012 18:21 schreef Quotidien het volgende:
Heb m'n Blackstone Ember AM02 binnen, hoe zou ik ze moeten dragen volgens de experts? Tong los en broek in de schoen? Veters strak?
https://www.google.nl/sea(...)515&biw=1680&bih=949
Zalando altijd voor dat soort muk.quote:Op donderdag 13 december 2012 18:45 schreef travelman het volgende:
Iemand enig idee waar ik deze kan krijgen (maat 44): http://www.polyvore.com/l(...)ot/thing?id=64679692
Thanks!
Dure schoenen weggooien doe ik niet aan.quote:Op donderdag 13 december 2012 18:29 schreef Cpt. het volgende:
[..]
Van buiten naar binnen veter, 2 gaatjes overlaten, broek op de knoop.
Maar persoonlijk zou ik ze gewoon weg gooien.
Weet niet wat ze kosten maar je had inderdaad wat beters kunnen kopen. Helemaal als je zelf niet weet hoe je ze wil dragen.quote:Op donderdag 13 december 2012 19:51 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Dure schoenen weggooien doe ik niet aan.
De plaatjes doen ze geen recht nee, op basis van die plaatjes zou ik ze ook niet super vinden.quote:Op donderdag 13 december 2012 19:54 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Weet niet wat ze kosten maar je had inderdaad wat beters kunnen kopen. Helemaal als je zelf niet weet hoe je ze wil dragen.
Net een foto gemaakt nadat mijn moeder vroeg of ik een schoenenwinkel ga beginnenquote:Op donderdag 13 december 2012 19:57 schreef Quotidien het volgende:
[..]
De plaatjes doen ze geen recht nee, op basis van die plaatjes zou ik ze ook niet super vinden.
Wat draag je zelf?
quote:
Ik heb er ook geen last van maar als ik schoenen koop van 100+ euro bedenk ik mij van te voren hoe ik ze ga dragen. Kan ik mij er geen voorstelling bij maken koop ik ze meestal niet.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:14 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]![]()
Iedereen heeft zo zijn eigen smaak. Ik heb ook helemaal niks met die schoenen van je Quotidien maar als jij er blij mee bent, prima toch.
Ik heb er in ieder geval geen last van als jij ze draagt.
Klopt, het is niet goed uitgedacht van hem, maar ach /care.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:21 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen last van maar als ik schoenen koop van 100+ euro bedenk ik mij van te voren hoe ik ze ga dragen. Kan ik mij er geen voorstelling bij maken koop ik ze meestal niet.
Nee, waren niet in mijn maat te krijgen.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:30 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Klopt, het is niet goed uitgedacht van hem, maar ach /care.
Heb jij die wool footscapes eigenlijk? Ik kan footscapes zelf niet rocken maar die zijn heel dope.
Sowieso een sucker for wool.
Ik heb nooit gezegd dat ik niet weet hoe ik ze wil dragen, ik vroeg enkel hoe het "zou moeten".quote:Op donderdag 13 december 2012 20:21 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen last van maar als ik schoenen koop van 100+ euro bedenk ik mij van te voren hoe ik ze ga dragen. Kan ik mij er geen voorstelling bij maken koop ik ze meestal niet.
Zijn ook erg mooi ja.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:22 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Meerderheid van mijn collectie is janoski:
[ afbeelding ]
Voor de rest koop ik wat mooi vind.
Zonde, zou een erg mooie additie aan je collectie geweest zijn.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:32 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Nee, waren niet in mijn maat te krijgen.
quote:Op donderdag 13 december 2012 20:08 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Net een foto gemaakt nadat mijn moeder vroeg of ik een schoenenwinkel ga beginnen
[ afbeelding ]
Eerst noem je me dik en nu dit <3quote:Op donderdag 13 december 2012 21:53 schreef Cpt. het volgende:
[..]
Past ie niet. Eerder luciferdoosjes.
Baws!quote:Op donderdag 13 december 2012 20:08 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Net een foto gemaakt nadat mijn moeder vroeg of ik een schoenenwinkel ga beginnen
[ afbeelding ]
in UKquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:29 schreef Cpt. het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand nog ergens een US8? Levensbelang
Eentje gevonden maar alleen creditcard, iemand die me kan helpen?quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:29 schreef Cpt. het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand nog ergens een US8? Levensbelang
via PayPal.quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:18 schreef Cpt. het volgende:
[..]
Eentje gevonden maar alleen creditcard, iemand die me kan helpen?
Waarom neem je geen credit card?quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:23 schreef Cpt. het volgende:
Ja, daar dus. Maar je kan nergens Paypal selecteren als betaalwijze
zou ze gewoon mailen, dan kunnen zij een factuur sturen via Paypal en dan kan jij betalen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:23 schreef Cpt. het volgende:
Ja, daar dus. Maar je kan nergens Paypal selecteren als betaalwijze
die free's zijn echt Nice!quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:12 schreef don-diablo het volgende:
Pakketje binnen.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen even wachten tot volgende week voordat ik ze kan gaan dragen.
Het loopt heel fijn idd, heb ik ook met m'n glide 1. Alleen vind free nu interessanter omdat je dichter tot de grond zit en anders loopt en meer spieren belast.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:17 schreef TN-FR het volgende:
Mi gado, bij wat voor swagboysportschool zit jij.
Gisteren voor het eerst getraind met mijn lunarglide 4, en damn ik ben verliefd op die lunarsole :$
Erg nice. Altijd relaxed van die kortingsacties.quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:12 schreef don-diablo het volgende:
Pakketje binnen.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen even wachten tot volgende week voordat ik ze kan gaan dragen.
Zat te twijfelen om die free 2 ook te halen, maar wacht er nog maar even mee ivm herstel van enkelbandblessure.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:20 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Het loopt heel fijn idd, heb ik ook met m'n glide 1. Alleen vind free nu interessanter omdat je dichter tot de grond zit en anders loopt en meer spieren belast.
Hè jammer nou..quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:21 schreef acbs2 het volgende:
[ afbeelding ]
10 was weg en zou ze wss toch resellen hihihihi
Maar heb wel een 6,5 voor wifey kunnen fixen. Sorry Don
welke free zool loop je ? 5.0?quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:20 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Het loopt heel fijn idd, heb ik ook met m'n glide 1. Alleen vind free nu interessanter omdat je dichter tot de grond zit en anders loopt en meer spieren belast.
3.0.quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:24 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
welke free zool loop je ? 5.0?
Nee, vies kleurtje. Of donkerbruin of meer cognac. En in combinatie met bruin past een witte, donkergroene of blauwe swoosh het beste. Maar dat is mijn meningquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:24 schreef Jiang153 het volgende:
wat vinden jullie hiervan?
[ afbeelding ]
Lekker bezig. Ik heb eergisteren een nieuwe time capsule moeten kopen omdat de oude na 3,5 jaar stuk ging en reparatie weinig zin bleek te hebben. Ik had een feestje van werk dus heb me ook wel goed vermaakt, maar zeker niet zo erg hahah.quote:Op zaterdag 15 december 2012 08:32 schreef Bajskorv het volgende:
Nu nog de Apple store beroven en dan naar de gym. Gotta spend that bonus money! Gisteren heel hard gegaan, werk wakker op de bank in mijn hotel kamer, alle kleren nog aan...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijken me zeker fijn lopen die wovens.quote:Op zaterdag 15 december 2012 10:41 schreef Bajskorv het volgende:
Trouwens mijn aankopen, allemaal cheap en blij mee.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Blijkbaar zijn het de kleuren van die steengast uit Fantastic 4 "the thing"quote:Op zaterdag 15 december 2012 02:09 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee, vies kleurtje. Of donkerbruin of meer cognac. En in combinatie met bruin past een witte, donkergroene of blauwe swoosh het beste. Maar dat is mijn mening
Waar gehaald dan?quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:35 schreef acbs2 het volgende:
Vond ze stiekem toch hard dus gecopt.
[ afbeelding ]
Ik wist eig niet eens wanneer de release bij hun was. Mooie aankoopquote:Op zaterdag 15 december 2012 18:03 schreef acbs2 het volgende:
http://www.solebox.com/eu/consortium-torsion-allegra-solebox.html
Die andere is meer clean en past bij meer outfits, waar die van solebox een beetje edgy is en meer tech uitstraalt.quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:48 schreef acbs2 het volgende:
Kga die andere cw ook bij end of hanon proberen
Nike sb heeft al enige tijd minder must have releases. Je kunt ook denken ipv 3 paar sb's te halen voor x bedrag kun je ook 2 runners halen bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:55 schreef vault_tec het volgende:
Er komen weinig dingen uit waar ik nog warm van word... Nike SB is zo aan het slacken.![]()
Vind runners wel weer tof maar vind het moeilijk om meer dan 100 euro voor een paar schoenen neer te leggen.
Nee, zo werkt dat niet voor mij. Geef dan liever dat geld uit aan bearbricks, feestjes etc.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:03 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Nike sb heeft al enige tijd minder must have releases. Je kunt ook denken ipv 3 paar sb's te halen voor x bedrag kun je ook 2 runners halen bijvoorbeeld.
Dat vind ik ook, maar alsnog weinig echt goede releases. Is voor mij niet zo erg.quote:Op zondag 16 december 2012 00:31 schreef Atta-boy het volgende:
Ik vind nike sb de laatste tijd wel weer beter worden als het geweest is. Het is niet zo goed als vroeger maar beter als 2/3 jaar terug
Dat blijkt, maar had het nu sowieso niet kunnen/moeten doen. Eerst wachten tot salaris er is etc.quote:Op zondag 16 december 2012 16:25 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Damn, ben met twee paartjes bezig op lacebag maar krijg geen reactie.
@don
Beter letten op die release dates
Klopt.. Zie wel of ik dan wakker ben, gaan om 1.00 onze tijd online, anders probeer ik het de volgende ochtend. Indien ze dan weg zijn, jammer dan. Ga niet m'n wekker zetten of zo.quote:Op zondag 16 december 2012 16:39 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Ach, de 22e heb je weer een kans
Bij die Adidas ZX500 OG had ik End de dag tevoren even gemailed en konden ze hem toen als voor me reserveren. Jij besteld daar wel vaker toch? Misschien willen ze dat bij deze release wel voor je doen.quote:Op zondag 16 december 2012 16:43 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Klopt.. Zie wel of ik dan wakker ben, gaan om 1.00 onze tijd online, anders probeer ik het de volgende ochtend. Indien ze dan weg zijn, jammer dan. Ga niet m'n wekker zetten of zo.
Ik had een informatie mail gestuurd en ze waren deze keer heel summier qua informatie. Hangt er ook vanaf wie de mail beantwoord natuurlijk. Ik kijk wel even.quote:Op zondag 16 december 2012 16:55 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Bij die Adidas ZX500 OG had ik End de dag tevoren even gemailed en konden ze hem toen als voor me reserveren. Jij besteld daar wel vaker toch? Misschien willen ze dat bij deze release wel voor je doen.
quote:Dear Bajs,
This week we are excited to announce THE BE@RBRICK ONE FIRMAMENT PHOTO CONTEST.
Nike has once again teamed up with Japanese toymaker Medicom to celebrate 30 years of the AIR FORCE 1. The very limited Nike Lunar Force 1 arrived in an athletic white/orange/blue colorway and a clean black/white colorway, each carrying the Medicom Toy Be@rbrick logo on the tongue.
Take part in the Firmament photo contest* for a chance to receive one of two very rare sets including:
- One pair of the Nike Lunar Force 1 x Medicom
- Two Be@rbrick One toys, 400% and 100%
In order to participate just take a creative picture of your own favorite Air Force 1 and/or Be@rbrick and put it on your own Instagram feed.
Don't forget to use BOTH hashtags for your post:
#FIRMAMENTBERLIN
#AF1
The deadline for all entries to be posted on Instagram is December 19th, 8pm Berlin time.
The two photos picked to receive the BE@RBRICK ONE sets will be posted on our Facebook page (www.facebook.com/firmamentberlin) on December 20th at 2pm Berlin time.
We will also post a note on these Instagram entries!
The Nike Lunar Force 1 'THE BE@RBRICK ONE' will be available in both colorways at Firmament on 19.12.12 at 11 am - in-store.
Ik heb maar meegedaan. Niet dat ik ze echt wil, maar ach stel dat ik win, potentiële sell van de beren aan vault of zo.quote:
Zal er niet veel voor geven omdat ze niet zo mooi zijn. Mocht mijn bearbrick op tijd binnenkomen dan join ik die contest...quote:Op maandag 17 december 2012 14:44 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik heb maar meegedaan. Niet dat ik ze echt wil, maar ach stel dat ik win, potentiële sell van de beren aan vault of zo.
Ik heb gewoon een foto gebruikt van een bearbrick van een webshop en de foto aangepast.quote:Op maandag 17 december 2012 15:55 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Zal er niet veel voor geven omdat ze niet zo mooi zijn. Mocht mijn bearbrick op tijd binnenkomen dan join ik die contest...
Dat vind ik dan lame. zijn veel mensen die het op die manier gaan doen denk ik...quote:Op maandag 17 december 2012 16:06 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een foto gebruikt van een bearbrick van een webshop en de foto aangepast.
valt wel mee, zie een paar foto's met de hashtags #FIRMAMENTBERLIN en bearbricks.quote:Op maandag 17 december 2012 16:09 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Dat vind ik dan lame. zijn veel mensen die het op die manier gaan doen denk ik...
Als het goed is zie je mijn foto van de neighborhood bearbrick er wel tussen staan.quote:Op maandag 17 december 2012 16:22 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
valt wel mee, zie een paar foto's met de hashtags #FIRMAMENTBERLIN en bearbricks.
dunk low, high? SB's?quote:Op maandag 17 december 2012 21:14 schreef Itisbangin het volgende:
Ik heb de OP even gecheckt maar dat bracht mij nog niet heel veel informatie.
Ik wil een paar nieuwe dunks. Ik bestelde ze jaren geleden altijd online. Alleen kan ik de site niet meer achterhalen. Maar jullie als grote kenners, kunnen jullie mij helpen? Wat is een fijne site voor dunks? Goed qua levering en ook prijstechnisch?
ja, suede upperquote:Op maandag 17 december 2012 21:32 schreef Itisbangin het volgende:
Dunk High. En I know. Maar ik vind ze chill en ze lopen lekker.
Die SB zijn meer de stoffen schoenen, toch?
Info over deze? Zijn echt sweetquote:Op maandag 17 december 2012 21:30 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
dunk low, high? SB's?
Dunk is een beetje "out" dus het is even zoeken.
Deze vind ik nog best nice, alleen draag zelf geen Highs
[ afbeelding ]
Helemaal eens. Heb ik nou ook. En bij de shops in de buurt waar ze normaal wel toffe kicks hebben, vind ik niet de dunks die ik zoek.quote:Op maandag 17 december 2012 22:10 schreef Jiang153 het volgende:
Ik vind Dunk schoenen echt de beste schoenen mijn voorkeur gaat wel uit naar High want die vind ik er beter uitzien maar Low is ook niet slecht hoor
quote:Op maandag 17 december 2012 21:44 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
ja, suede upper
zou even checken op, flatspot, manus, skatestore, ben-g
Ik ga eens checken! Thanks.quote:Op maandag 17 december 2012 21:44 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
ja, suede upper
zou even checken op, flatspot, manus, skatestore, ben-g
ligt eraan hoe je ze draait, zelf kan ik er niks meequote:Op maandag 17 december 2012 22:10 schreef Jiang153 het volgende:
Ik vind Dunk schoenen echt de beste schoenen mijn voorkeur gaat wel uit naar High want die vind ik er beter uitzien maar Low is ook niet slecht hoor
die eerstequote:Op maandag 17 december 2012 22:46 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
ligt eraan hoe je ze draait, zelf kan ik er niks mee(even wat foto's uit de oude doos)
[ link | afbeelding ]
Nike Dunk High Pro SB BTTYS - St. Johns
[ link | afbeelding ]
Nike Dunk Low Pro SB - Supreme [Explore #130]
[ link | afbeelding ]
Nike Dunk Low Pro SB - Stussy Edition
Pfff, wat een krengen.quote:Op maandag 17 december 2012 22:46 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
ligt eraan hoe je ze draait, zelf kan ik er niks mee(even wat foto's uit de oude doos)
[ link | afbeelding ]
Nike Dunk High Pro SB BTTYS - St. Johns
[ link | afbeelding ]
Nike Dunk Low Pro SB - Supreme [Explore #130]
[ link | afbeelding ]
Nike Dunk Low Pro SB - Stussy Edition
Je bedoelt de zwarte levi's collab? Uiteraard heb ik die nog.quote:Op maandag 17 december 2012 23:04 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Pfff, wat een krengen.
Hoewel ik laats nog een wivah van diablo zag, en toen rockte hij ze best tof.
Heb je die nog don?
Makkelijk, een simpel wit of grijs shirt erbij. Ik zou ze zelf houden. Ik heb nog maar 1 paar mids over en die doe ik ook niet weg, blijft een relaxt model.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:55 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Vault inspired pick up:
[ afbeelding ]
Vond ze altijd heel tof op foto's van anderen en kwam ze tegen voor cheap.
Nu ik ze zelf aan heb merk ik dat ze iets te "zoet" zijn voor mij, ik weet niet goed hoe ik ze moet rocken,
Dus denk dat ik ze ga cleanen en weer verkoop, moet het nog even overdenken though.
De mid vind ik inderdaad een heel fijn model, zijn wel ontzettend comfy.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:30 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Makkelijk, een simpel wit of grijs shirt erbij. Ik zou ze zelf houden. Ik heb nog maar 1 paar mids over en die doe ik ook niet weg, blijft een relaxt model.
Wit kan altijd wel. Evt een open cardigan erbij. Zou er geen overhemd bij dragen of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:37 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
De mid vind ik inderdaad een heel fijn model, zijn wel ontzettend comfy.
Mijn oude mids zijn kerkhof materiaal dus nieuwe zijn niet ongewenst...
Grijs shirt deed het ook niet voor mij, zal straks eens wit proberen.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:20 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Geprobeerd maar denk dat ze toch de deur uit gaan.
Ach soms bevalt een aankoop beter dan verwacht, soms minder.
Foto van de door don voorgestelde outfit
Moet kunnen. Ik draag eig geen prints meer. Maar als je er niet zeker van bent dan gewoon verkopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love will tear us apart (Joy Division)
Precies, anders gaan ze waarschijnlijk toch alleen maar stof liggen happen. Niet veel voor betaald dus ga er van uit dat ik ze voor dezelfde prijs wel weer verkocht krijg.quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:38 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Moet kunnen. Ik draag eig geen prints meer. Maar als je er niet zeker van bent dan gewoon verkopen.
En dan uiteindelijk een paar runners kopen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:47 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Precies, anders gaan ze waarschijnlijk toch alleen maar stof liggen happen. Niet veel voor betaald dus ga er van uit dat ik ze voor dezelfde prijs wel weer verkocht krijg.
Ik wil m'n salaris, wil (min.) een paar consortium allegra.quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:55 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Mocht ik ze dan nog kunnen vinden in mijn maat dan ga ik vrijdag/zaterdag waarschijnlijk flyknit raicers bestellen in de black/white CW, dus ja
Prijzig idd. Zijn ze doorgaans wanneer iets full priced is.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:14 schreef Cpt. het volgende:
Voor een typische Caliroots prijs![]()
Heb ze inmiddels al gereserveerd bij Lockwood en stiekem verwacht ik ook wel dat Manus ze krijgt, toch bedankt
Die zijn nu ook al echt overal uitverkocht of nauwelijks ergens te koop.quote:Op maandag 10 december 2012 18:37 schreef Senderious het volgende:
Donkerblauwe Patta x Kangaroos gehaald, kon ze niet laten staan..
Heeft iemand trouwens deze NB's gezien in nl?![]()
[ afbeelding ]
Zomer schoen. Khaki broek, wit shirtje en gaan.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:55 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Vault inspired pick up:
[ afbeelding ]
Vond ze altijd heel tof op foto's van anderen en kwam ze tegen voor cheap.
Nu ik ze zelf aan heb merk ik dat ze iets te "zoet" zijn voor mij, ik weet niet goed hoe ik ze moet rocken,
Dus denk dat ik ze ga cleanen en weer verkoop, moet het nog even overdenken though.
iddquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:06 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Zomer schoen. Khaki broek, wit shirtje en gaan.
[ afbeelding ]
Ook al is de strap doorgaans toch los, een mid zonder strap vind ik gewoon niet zo.quote:Op woensdag 19 december 2012 08:59 schreef AntiChrist het volgende:
ik koop standaard eigenlijk alleen maar dunks mid/high hier en daar een paartje vans maar dat is het dan ook wel![]()
dunks met straps
Op sommige foto's zag je de schoen idd met smalle veters, maar die kwamen er niet bij. Kwamen nog een paar witte en rode veters bij.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:12 schreef Cpt. het volgende:
Die Triumvur mids hadden toch eigenlijk smalle veters?
+ dopequote:Op woensdag 19 december 2012 14:16 schreef Cpt. het volgende:
Wivah + pickup van Karmaloop
[ afbeelding ]
Mooie cw, maar hoe komt het dat deze wat bulky/ronder ogen in vergelijking met bijvoorbeeld die soft grey mint ones? Is dat gewoon de hoek van de foto of is het model net iets anders?quote:
Zal wel door de foto komen. Ik zie zo eig geen veranderingen in de vorm. Mooie kleuren, een geslaagde sb.quote:Op woensdag 19 december 2012 17:50 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Mooie cw, maar hoe komt het dat deze wat bulky/ronder ogen in vergelijking met bijvoorbeeld die soft grey mint ones? Is dat gewoon de hoek van de foto of is het model net iets anders?
Deze zijn stuffed. Ik vind het materiaal van de tong overigens wel afschuwelijk.quote:Op woensdag 19 december 2012 17:50 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Mooie cw, maar hoe komt het dat deze wat bulky/ronder ogen in vergelijking met bijvoorbeeld die soft grey mint ones? Is dat gewoon de hoek van de foto of is het model net iets anders?
Had ook liever mesh gezien, maar dat zie je bij mij toch verder niet omdat ik m'n broek niet in de schoen of achter de tong stop.quote:Op woensdag 19 december 2012 17:59 schreef Cpt. het volgende:
[..]
Deze zijn stuffed. Ik vind het materiaal van de tong overigens wel afschuwelijk.
Ik had ze zien voorbijkomen. Vind ze zelf ook zeker wat hebben. Alleen niet genoeg dat ik over ga op kopen, omdat ik ze waarschijnlijk te weinig zou dragen de komende tijd.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:13 schreef Bajskorv het volgende:
Twijfel. Ben niet zo van de vans, vind deze wel nice...
[ afbeelding ]
Ik heb de sale vandaag al uitgebreid bekeken en het is dat ik net 2 paar free heb gehaald en eig een paar allegra wil en/of tech super. Dus ik laat alles even langs me heen gaan.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:55 schreef Bajskorv het volgende:
Puma Shadow Society al in de sale bij SNS... Was er eerst wel keen op, maar iets houdt me tegen (nee, niet me chick, die is het land uit). Adidas G.S. OG nu ook voor 84 euro....
[ afbeelding ]
Zeker weten, met een beetje geluk kun je een aantal leuke dingen in de sale vinden. Een jas van norse was nu 230 ipv 390 euro alleen niet meer in medium. Een soortgelijke jas van carhartt ging van 200 voor 140.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:06 schreef Bajskorv het volgende:
Die VIP sale is best wel goed. Niet enorm veel spul dat ik wil hebben, maar kortingen tot iets van 80% maken het tenminste echt de moeite waard om te browsen.
Die was eigenlijk voor pim bedoeld. Nog 5 dagen en dan met haar lekker rellen. Morgen foto's maken, nu slapen.quote:
No school like the old school. Ik heb wel Facebook maar dat is ook wegens veel familie in het buitenland. Twitter doe ik niet aan en aan instagram heb je eig ook vrij weinig.quote:Op donderdag 20 december 2012 12:50 schreef Bajskorv het volgende:
Fuck me, moet ik daar ook weer voor inschrijven? Bajs is ouwe school, geen FB niet niks.
Ben bang dat ik met FB mijn vrienden in de kroeg niet meer ga zien, ik ben snel hooked op dat soort shot (zie Fokquote:Op donderdag 20 december 2012 12:52 schreef don-diablo het volgende:
[..]
No school like the old school. Ik heb wel Facebook maar dat is ook wegens veel familie in het buitenland. Twitter doe ik niet aan en aan instagram heb je eig ook vrij weinig.
Fok is oké. Beetje slap lullen over dezelfde interesses. Op Facebook lees ik alleen maar posts van mensen die klagen, of te graag leuk gevonden willen worden of gewoon aandacht zoeken met bepaalde posts.quote:Op donderdag 20 december 2012 12:55 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ben bang dat ik met FB mijn vrienden in de kroeg niet meer ga zien, ik ben snel hooked op dat soort shot (zie Fok)
cool! ik heb 2 Kill Bill bearbricks bij m'n Japanse Kill Bill DVD Box sets zittenquote:Op donderdag 20 december 2012 12:59 schreef vault_tec het volgende:
Als ik win post ik hem...
Pakketje van gisteren:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
400% bearbricks zijn mijn nieuwe hobbyquote:Op donderdag 20 december 2012 13:30 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
cool! ik heb 2 Kill Bill bearbricks bij m'n Japanse Kill Bill DVD Box sets zitten
Vat dit niet op als een aanval, is gewoon pure interesse, maar kun je me die hele bearbrick hype uitleggen?quote:Op donderdag 20 december 2012 14:07 schreef vault_tec het volgende:
[..]
400% bearbricks zijn mijn nieuwe hobby
verzamelobjecten en collabs met diverse merken, special editions etc.. verder kan je er niet echt veel mee, tenzij je een heel leger van die Bearbricks hebt.quote:Op donderdag 20 december 2012 14:58 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Vat dit niet op als een aanval, is gewoon pure interesse, maar kun je me die hele bearbrick hype uitleggen?
Het zijn toch gewoon plastic poppetjes waar je, althans wat ik tot nu toe gezien heb, ontzettend veel geld voor betaald?
Wat maakt dat ze zo duur en interessant zijn?
Dan begrijp ik de hype alsnog niet en waarom het zo duur is, maar dat zal wel aan mij liggen.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:24 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
verzamelobjecten en collabs met diverse merken, special editions etc.. verder kan je er niet echt veel mee, tenzij je een heel leger van die Bearbricks hebt.
ik weet het ook niet, geld geef ik liever uit aan andere dingenquote:Op donderdag 20 december 2012 15:29 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dan begrijp ik de hype alsnog niet en waarom het zo duur is, maar dat zal wel aan mij liggen.
Collab is allemaal leuk en aardig, maar omdat er neighborhood op staat hoeft het toch niet 100+ euro te kosten? Moeten ze wel hele bijzondere verf gebruikt hebben en de bedenker van het label laten de boel laten schilderen.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:32 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
ik weet het ook niet, geld geef ik liever uit aan andere dingen
Waarom het duur is, want collab.
Spend it! Ik koop dat soort spul niet puur om de reden dat ik dan te snel m'n huis vol heb staan en het is niet echt mijn stijl. Naast sneaker verzamel ik graag designer meubels uit de jaren 50-70. Mijn flats in Londen en A'dam zijn niet enorm strak ofzo, maar ik verzamel nu eenmaal snel spul en hou mezelf dus tegenquote:Op donderdag 20 december 2012 16:15 schreef vault_tec het volgende:
Ik ben nu nog jong en kan met mijn salaris doen wat ik wil. Geld wat ik overhoud gaat naar schoenen en bearbricks. Wil als ik op mij zelf ga wonen een plak hebben vol met bearbricks. Kan het nu nog kopen, als ik eenmaal op mij zelf ga wonen zal het geld naar hele andere dingen gaan.
sowieso Air Max.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:10 schreef Insane- het volgende:
Hey wie hier heeft ervaring met DHL Global mail?
En los daarvan heb ik nieuwe schoenen nodig, maar heb ik geen idee welke. Aanraders voor winterperiode?
Koo wat je zelf mooi vindquote:Op donderdag 20 december 2012 17:24 schreef Insane- het volgende:
[..]
Weet het niet zeker. Dacht aan Timbs, Wallabees of AM 1
Timberlands voor de winter, am1 voor de warmere dagen en Wallabees kopen wanneer ze 70% off zijn bij Clarks.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:24 schreef Insane- het volgende:
[..]
Weet het niet zeker. Dacht aan Timbs, Wallabees of AM 1
Als er echt sneeuw ligt draag ik mijn gore-tex Adidas. Zit een speciale zool onder voor in de sneeuw en mijn voeten blijven droog.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:51 schreef Bajskorv het volgende:
Ik vind winters ook moeilijk. Heb niet snel koude voeten en draag dus het liefst gewoon alles, maar met nat weer een gladheid wordt het wel klote. Zeker met mijn luv voor suede... Enfin, voor mij hoge Crockett & Jones met Goodyear zool (British country pub yo), Timbi's (uit 2003, nog steeds goed te dragen) en alles met een Free zool dat enigzins waterproof is (want op de een of andere manier hebben die lekker grip in de sneeuw).
Free is wel wat aparter wanneer je door de sneeuw gaat hardlopen idd. Kan het ook niet echt verklaren. Voor de koudere dagen heb ik m'n af1 duckboots.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:51 schreef Bajskorv het volgende:
Ik vind winters ook moeilijk. Heb niet snel koude voeten en draag dus het liefst gewoon alles, maar met nat weer een gladheid wordt het wel klote. Zeker met mijn luv voor suede... Enfin, voor mij hoge Crockett & Jones met Goodyear zool (British country pub yo), Timbi's (uit 2003, nog steeds goed te dragen) en alles met een Free zool dat enigzins waterproof is (want op de een of andere manier hebben die lekker grip in de sneeuw).
quote:Op donderdag 20 december 2012 18:08 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Als er echt sneeuw ligt draag ik mijn gore-tex Adidas. Zit een speciale zool onder voor in de sneeuw en mijn voeten blijven droog.
Verder maakt het me nooit zo veel uit, heb niet snel koude voeten en regen kunnen de meeste schoenen wel tegen.
Daarnaast wivah, toch wel mijn lievelingspaar:
[ afbeelding ]
En full body wivah omdat het eigenlijk topic hiervoor dood is:Hhm zx500.. Ik ben er ook heel blij mee alleen moet ik ze toch een stuk strakker veteren dan jij ook al is de maat goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love will tear us apart (Joy Division)
Heb jij met al dat reizen nog steeds de behoefte om op vakantie te gaan? Of inpakken voor de reis naar huis?quote:Op donderdag 20 december 2012 20:38 schreef Bajskorv het volgende:
Dus geen pics? Wheeping over here...
En deconstruct dunks zijn imho niet "skate"... Juist lekker clean en skinny. Anyway, teveel pinten op en nu de auto inpakken voor de kerstvakantie... Zucht...
Week in Zweden met haar familie en week skien met mijn vrienden. Ja, prive reizen is compleet anders en daar heb ik altijd nog zin in.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:12 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Heb jij met al dat reizen nog steeds de behoefte om op vakantie te gaan? Of inpakken voor de reis naar huis?
Ik ben een 11 en racers in 11 zijn top.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:57 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Iemand hier ervaring met het sizen van flyknits?
Wil de racer graag halen maar op zowel hanon als end zijn ze alleen in hele maten.
Aangezien ik normaal US11 heb in nike en ik gelezen heb dat je ze een halve kleiner moet pakken is dat vrij jammer.
Iemand enig idee of ik dan beter de US10 of 11 kan pakken?
Weer wat geld bespaart dus.quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:53 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Het bleek niet zo heel interessant. Veel stussy/hundreds/rockwell tees met de bijbehorende drukke prints, niet echt mijn ding.
Wel een mooie sweater van BBC maar niet in mijn maat.
Dus met lege handen huiswaarts.
Ik sliep, maar uk 9 is er nog bij end. Ga straks even bestellen denk ik.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:55 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Don, vannacht komen die Adidas Torison Allegra online, je bent gewaarschuwd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |