Eerst noem je me dik en nu dit <3quote:Op donderdag 13 december 2012 21:53 schreef Cpt. het volgende:
[..]
Past ie niet. Eerder luciferdoosjes.
Baws!quote:Op donderdag 13 december 2012 20:08 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Net een foto gemaakt nadat mijn moeder vroeg of ik een schoenenwinkel ga beginnen
[ afbeelding ]
in UKquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:29 schreef Cpt. het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand nog ergens een US8? Levensbelang
Eentje gevonden maar alleen creditcard, iemand die me kan helpen?quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:29 schreef Cpt. het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand nog ergens een US8? Levensbelang
via PayPal.quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:18 schreef Cpt. het volgende:
[..]
Eentje gevonden maar alleen creditcard, iemand die me kan helpen?
Waarom neem je geen credit card?quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:23 schreef Cpt. het volgende:
Ja, daar dus. Maar je kan nergens Paypal selecteren als betaalwijze
zou ze gewoon mailen, dan kunnen zij een factuur sturen via Paypal en dan kan jij betalen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:23 schreef Cpt. het volgende:
Ja, daar dus. Maar je kan nergens Paypal selecteren als betaalwijze
die free's zijn echt Nice!quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:12 schreef don-diablo het volgende:
Pakketje binnen.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen even wachten tot volgende week voordat ik ze kan gaan dragen.
Het loopt heel fijn idd, heb ik ook met m'n glide 1. Alleen vind free nu interessanter omdat je dichter tot de grond zit en anders loopt en meer spieren belast.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:17 schreef TN-FR het volgende:
Mi gado, bij wat voor swagboysportschool zit jij.
Gisteren voor het eerst getraind met mijn lunarglide 4, en damn ik ben verliefd op die lunarsole :$
Erg nice. Altijd relaxed van die kortingsacties.quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:12 schreef don-diablo het volgende:
Pakketje binnen.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen even wachten tot volgende week voordat ik ze kan gaan dragen.
Zat te twijfelen om die free 2 ook te halen, maar wacht er nog maar even mee ivm herstel van enkelbandblessure.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:20 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Het loopt heel fijn idd, heb ik ook met m'n glide 1. Alleen vind free nu interessanter omdat je dichter tot de grond zit en anders loopt en meer spieren belast.
Hè jammer nou..quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:21 schreef acbs2 het volgende:
[ afbeelding ]
10 was weg en zou ze wss toch resellen hihihihi
Maar heb wel een 6,5 voor wifey kunnen fixen. Sorry Don
welke free zool loop je ? 5.0?quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:20 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Het loopt heel fijn idd, heb ik ook met m'n glide 1. Alleen vind free nu interessanter omdat je dichter tot de grond zit en anders loopt en meer spieren belast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |